Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.412$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Онипченко О. І. 
Навчально-виховна та методична діяльність педагогічних рад освітніх закладів України у другій половині XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. І. Онипченко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 21 c. - укp.

Виявлено передумови виникнення педагогічних рад вітчизняних освітніх закладів другої половини XIX ст., розкрито динаміку становлення та розвитку колегіального органу вчительських колективів, а також визначено мету, зміст, форми та пріоритетні напрями навчально-виховної та методичної діяльності цих колективів. Розглянуто питання стосовно вимог до вчителя, умов використання книги як освітньо-виховного засобу. До наукового обігу введено 77 архівних документів, які розширили відомості з досліджуваної проблеми, зокрема, щодо організації дисципліни на уроці. Висвітлено роль педагогічних рад у проведенні позакласних занять з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Онипченко О. 
Педагогічні ради: історико-педагогічний аспект становлення і розвитку / О. Онипченко // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 72-74. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Праці педагогів і науковців з вивчення діяльності педагогічних рад згруповано за напрямами: педагоги-практики; дослідницький; історико-педагогічний. Висвітлено динаміку виникнення та розвитку педагогічних рад у ХІХ ст. Розкрито їх склад і повноваження. Досліджено внесок у розробку теоретичних засад функціонування педагогічних рад вітчизняних і зарубіжних педагогів минулого. Акцентовано увагу на поглядах М. Пирогова, К. Ушинського, Х. Алчевської, М. Демкова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.412 + Ч33(4УКР)51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жихарєва Т. 
Використання нових технологій у педагогічних радах / Т. Жихарєва, Т. Ковтун, Н. Артюр // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 27-31. - укp.

Розглянуто досвід вихователів у проведенні педрад, де кожен педагог обирає сучасний шлях у роботі. Наведено плани, методи, етапи та елементи нових технологій під час проведення педрад з декількох тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Луцюк Н. 
Використання досвіду В. О. Сухомлинського у проведенні педагогічної ради школи / Н. Луцюк // Пед. пошук. - 2009. - № 1. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано досвід В. О. Сухомлинського з підготовки педради у Павлиській школі та висвітлено творче використання цього досвіду у проведенні тематичної педагогічної ради. Зазначено, що метою педради було теоретичне обгрунтування потреби у переході від авторитарного до демократичного стилю спілкування між учителем та учнем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Магдач З. 
Особливості функціонування шкільних рад у системі шкільної освіти Канади / З. Магдач // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 239-247. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто основні функції діяльності шкільних рад у системі освіти Канади. Проаналізовано структуру шкільних рад, їх основні подібності у різних провінціях та територіях Канади, а також їхню роль, права й обов'язки у різних провінціях та територіях країни. Констатовано, що шкільні ради, з одного боку, мають широкі повноваження щодо впровадження в дію освітньої політики та визначення напрямків розвитку діяльності шкіл, з іншого - верховенство в освітніх питаннях зберігається за Міністерством освіти провінції чи території Канади, яке виступає основним органом контролю за наданням освітніх послуг.

Рассмотрены основные функции деятельности школьных советов в системе образования Канады. Проанализирована структура школьных советов, их основные сходства в различных провинциях и территориях Канады, а также их роль, права и обязанности в различных провинциях и территориях страны. Констатировано, что школьные советы, с одной стороны, имеют широкие полномочия по введению в действие образовательной политики и определению направлений развития деятельности школ, с другой - верховенство в образовательных вопросах сохраняется за Министерством образования провинции или территории Канады, которое выступает основным органом контроля за предоставлением образовательных услуг.

The main function of the school board in the education system in Canada. The structure of school boards and their basic similarities in the various provinces and territories of Canada, as well as their roles, rights and responsibilities of the variousprovinces and territories of the country. Stated that the school boards, on the one hand, have broad powers to enact educational policy and direction of development of schools, on the other hand, the rule in educational matters remains with the Ministry of Education of the province or territory of Canada, which is the main body of control over the provision of educational services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського