Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч432.221$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Маланчук Г. Г. 
Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей : навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; ред.: О. Борис, Є. Лупиніс. - Л. : ЛДУФК, 2011. - 136 c. - укp.

Висвітлено методичні аспекти корекційно-педагогічної роботи з глухими дітьми. Розкрито зміст програми педагогічної практики з глухими дітьми в загальноосвітніх школах. Подано методичні рекомендації з виконання завдань практики, вимоги до оформлення документів планування і звітності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.01 + Ч421.511.266.69 + Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кульбіда С. В. 
Теоретико-методичні засади використання жестової мови у навчанні нечуючих : монографія / С. В. Кульбіда. - К. : Поліпром, 2010. - 503 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення та розвитку жестової мови як феномену у контексті соціокультурного підходу. Визначено теоретико-методологічні та методичні засади її функціонування. Розкрито шляхи подальшого вивчення мови жестів як навчальної дисципліни, засобу комунікації та навчання. Висвітлено ідеї соціокультурного розуміння глухоти, сутність української жестової мови та її мовознавчі особливості. Наведено модель формування жестомовної комунікативної компетенції.

Рассмотрены особенности становления и развития языка жестов как феномена в контексте социокультурного подхода. Определены теоретико-методологические и методические основы его функционирования. Раскрыты пути дальнейшего изучения языка жестов как учебной дисциплины, средства коммуникации и обучения. Освещены идеи социокультурного понимания глухоты, сущность украинского языка жестов и его языковедческие особенности. Дана модель формирования коммукативной компетенции языка жестов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9:411.4 + Ч432.221.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кульбіда С. В. 
Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспектива розвитку / С. В. Кульбіда // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 2-3. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито головні підходи Л. Виготського до навчання і виховання глухих дітей. Наголошено на обов'язковості вільного і якісного володіння сурдопедагогами методом білінгвального навчання, яке рівнозначно охоплює словесну і жестову мову. Акцентовано увагу на важливості участі у педагогічному процесі вчителів, які не чують. Наведено докази сучасних вчених щодо необхідності активного використання жестової мови. Показано досвід застосування білінгвального методу навчання в педагогічній системі Швеції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Литвинова В. 
Використання програм з математики в початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом / В. Литвинова // Дефектологія. - 2006. - № 4. - С. 34-36. - укp.

Висвітлено нову структуру програми з математики в початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом. Розкрито зміст навчального матеріалу зазначеної програми за наступними розділами: "Зміст навчального матеріалу", "Навчальні досягнення учнів" та "Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати". Головну увагу приділено методиці корекційно-розвивальної роботи із учнями зі зниженим слухом, що забезпечує запобігання і подолання порушень психофізичного розвитку дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р1-3 + Ч432.221.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Квітка Н. О. 
Методичні рекомендації до планування курсу "Образотворче мистецтво" для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. О. Квітка // Дефектологія. - 2007. - № 4. - С. 28-33. - укp.

Висвітлено програму курсу "Образотворче мистецтво" для дітей зі складними вадами розвитку (глухих та зі зниженим слухом з розумовою відсталістю). Обговорено мету програми - виховання художньої культури учнів та активізацію їх творчої діяльності на основі досягнення освітньої та корекційно-розвивальної цілей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03 + Щ10р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Таранченко О. 
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого, I - II класів шкіл для дітей зі зниженим слухом / О. Таранченко // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 38-45. - укp.

Запропоновано орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого, I та II класів шкіл для дітей зі зниженим слухом. Висвітлено теми та зміст уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Литовченко С. 
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для III - IV класів шкіл для дітей зі зниженим слухом / С. Литовченко // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 45-48. - укp.

Запропоновано орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для III - IV класів шкіл для дітей зі зниженим слухом. Висвітлено теми та зміст уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зборовська Н. 
Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими учнями / Н. Зборовська // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 33-37. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто систему роботи над виробленням умінь в учнів з порушеннями слуху розуміти художні твори. Доведено актуальність подальших наукових досліджень з цієї проблематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221 + Ш5(4УКР)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Круглик О. П. 
Педагогічні умови розуміння художніх оповідань учнями з вадами слуху / О. П. Круглик // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 52-56. - укp.

Вивчено фактори впливу на вміння учнів V - VІІ класів з вадами слуху розуміти художнє оповідання. За результатами аналізу наукових праць встановлено вихідні теоретичні позиції проведеного констатуючого експерименту. Визначено критеріальні показники, за якими можна отримати достовірні результати. Представлено результати дослідження, здійсненого за авторською методикою діагностування розуміння художнього оповідання. Розглянуто критерії розуміння тексту: відтворення тексту за образними компонентами; за функціями образних компонентів та логікою розвитку подій; встановлення діалогічної взаємодії учня, як читача, з текстом. Розкрито рівні розуміння художнього оповідання: елементно цілісний неадекватний; основний цілісний неадекватний; фрагментарно цілісний неадекватний тощо. Виокремлено поверховий (змістово-пізнавальний), поверхово основний глибинний та глибинний (емоційно-смисловий) рівні розуміння структури текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221 + Ш141.4-917.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Максименко Н. Л. 
Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Л. Максименко // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 10-15. - укp.

Вміщено пояснювальну записку, яка розкриває особливості програми з математики для І - ІV класів допоміжних шкіл. Охарактеризовано предметні лінії програми: властивості та відношення предметів; числа та дії над ними; величини та одиниці вимірювання величин; геометричні фігури та їх властивості. Запропоновано програму для І класу (на 136 годин).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03 + В1р21-311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Максименко Н. Л. 
Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Л. Максименко // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 6-9. - укp.

Запропоновано програму з математики на 136 годин для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху - ІІ-й клас.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03 + В1р21-311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Квітка Н. 
Програма з образотворчого мистецтва для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Квітка // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 3-11. - укp.

Запропоновано навчальні програми з образотворчого мистецтва для II, III та IV класів, де навчаються діти з вадами слуху. Наведено орієнтовні досягнення учнів в кінці року.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221 + Щ10р(4УКР)2-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Круглик О. 
Професійна компетентність сурдопедагога як вихідна умова розуміння оповідань дітьми з порушеннями слуху / О. Круглик // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 43-46. - укp.

Розглянуто зміст професійної компетентності сурдопедагога під час роботи над художніми оповіданнями, коли педагогічним завданням є допомога учням з порушеннями слуху зрозуміти такий текст. Наведено обсяг вмінь, які формуються в учнів у процесі роботи над основними типами художніх оповідань: послідовними, розмежувальними, проекційними, простими, віртуально-чарівними, гуманістичними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Зборовська Н. 
Особливості білінгвального навчання в школі для дітей з порушенням слуху / Н. Зборовська // Дефектологія. - 2011. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості впровадження жестової мови як засобу навчання поруч зі словесною мовою для якісного засвоєння знань учнями з порушенням слуху у процесі опанування загальноосвітніх предметів. Відзначено, що білінгвальне навчання передбачає рівний статус національних словесної та жестової мов в освітньому процесі. Наведені окремі моменти викладання мови у спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями слуху.

Освещены особенности внедрения жестовой речи как средства обучения наряду со словесной речью для качественного усвоения знаний учащимися с нарушением слуха в процессе овладения общеобразовательными предметами. Отмечено, что билингвальное обучение предусматривает равный статус национальных словесной речи и жестового языка в образовательном процессе. Приведены отдельные моменты преподавания языка в специальной общеобразовательной школе для детей с нарушениями слуха.

Нighlight features the introduction of sign language as medium of instruction in addition to verbal speech for high-quality learning deaf students in mastering the general education subjects. It is noted that bilingual education provides for equal status of the national verbal speech and the national sign language in education. We present some points of language teaching in a special secondary school for children with hearing impairments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03 + Ч432.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Таранченко О. 
Діти з порушенням слуху в інклюзивному закладі / О. Таранченко // Дефектологія. - 2010. - № 4. - С. 3-8. - укp.

Висвітлено особливості організації навчання дітей з порушеннями слуху в масовому загальноосвітньому закладі. Розглянуто вади мовлення дітей з порушенням слуху, які мають свою своєрідність. Визначено найбільш типові граматичні помилки з української мови у дітей з порушенням слуху. Досліджено процес виконання вправ на уроках мови у дітей із втратою слуху. Викладено переваги навчання в масовій школі та в спеціальному інтернатному закладі дітей з вадами слуху. Зроблено висновок про роль педагога та батьків у цьому процесі, від яких вимагається не лише терпіння та любов до дитини, а й відповідні спеціальні знання.

Освещены особенности организации обучения детей с нарушениями слуха в массовом общеобразовательном учреждении. Рассмотрены недостатки речи детей с нарушением слуха. Определены наиболее типичные грамматические ошибки по украинскому языку у детей с нарушением слуха. Исследован процесс выполнения упражнений на уроках языка у детей с потерей слуха. Изложены преимущества обучения в массовой школе и в специальном интернатном учреждении детей с недостатками слуха. Сделан вывод о роли педагога и родителей в этом процессе, от которых требуется не только терпение и любовь к ребенку, но и соответствующие специальные знания.

Features of training with hearing impairment in a mass educational institutions. The shortcomings of speech hearing-impaired children who have their identity. Identified the most common grammatical errors in the Ukrainian language in children with hearing impairment. The process of performing the exercises on language lessons for children with hearing loss. Presents the advantages of studying in ordinary school and a special boarding school for children with impaired hearing. The conclusion about therole of the teacher and parents in this process, which are required not only patience and love for the child, but also relevant expertise.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жук В. 
Особливості інтегрування дітей з порушенням слуху в загальноосвітній простір / В. Жук // Дефектологія. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до організації спеціального супроводу дітей з порушенням слуху в закладах загального типу. Проаналізовано різні погляди на вирішення таких питань, як відбір дітей до закладів різного типу, час перебування дитини з порушенням слуху в колективі дітей з нормальним слухом. Визначено обов'язкові умови комфортного перебування дитини з порушенням слуху у такому колективі. Зазначено, що час, коли виявлено порушення слуху та розпочато роботу з медико-психолого-педагогічної корекції, є одним з важливих чинників, які впливають на розвиток дитини, як загальний так і мовленнєвий. Висвітлено сумісне навчання дітей з порушенням слуху і дітей з нормальним слухом у деяких країнах світу. Досліджено перспективи розвитку системи навчання дітей з порушенням слуху. Обгрунтовано напрями розвитку системи освіти для дітей з порушенням слуху в Україні.

Рассмотрены существующие подходы к организации специального сопровождения детей с нарушением слуха в учреждениях общего типа. Проанализированы различные взгляды на решение таких вопросов, как отбор детей в учреждения различного типа, время пребывания ребенка с нарушением слуха в коллективе слышащих детей. Определены обязательные условия комфортного пребывания ребенка с нарушением слуха в таком коллективе. Указано, что время, когда нарушение слуха и работа по медико-психолого-педагогической коррекции, является одним из важных факторов, влияющих на развитие ребенка, как общее, так и речевое. Освещено совместное обучение детей с нарушением слуха и детей с нормальным слухом в некоторых странах мира. Исследованы перспективы развития системы обучения детей с нарушением слуха. Обоснованы направления развития системы образования для детей с нарушением слуха в Украине.

The existing approaches to the special support of children with hearing disabilities in institutions of general type. Analyzed different views on issues such as selection of children in institutions of various types, while the child with hearing impairment in a group of hearing children. Identified mandatory conditions the amenities of the child with hearing impairment in a group of hearing. Indicated that, when a hearing loss and began work on medical-psychological-pedagogical correction, is one of the most important factors influencing child development, both general and speech. Lit up a joint education of children with hearing impairments and children with hearing preservation in some countries. Investigated the prospects of development of teaching children with hearing impairment. The trends of development of education for hearing-impaired children in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чагарна С. Є. 
Психологія мотиваційної сфери молодших школярів із порушеннями слуху : монографія / С. Є. Чагарна; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 203 c. - Бібліогр.: с. 164-186 - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади дослідження мотиваційної сфери учіння в молодших школярів. Висвітлено особливості психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із порушеннями слуху в процесі учіння. Розглянуто емпіричне дослідження психологічних особливостей мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху. Подано результати впровадження програми розвитку мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху й їх інтерпретацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.22 я73 + Ю983.402.1 я73 + Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Федоренко О. 
У пошуках оптимальних шляхів упровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху / О. Федоренко // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 41-43. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу досвіду інклюзії у Великобританії, Португалії та США виділено наступні умови успішного впровадження інклюзивної освіти в Україні: підтримка первинної мотивації до побудови інклюзивної спільноти; сприймання відмінностей між персоналом школи й учнями, співпраця співробітників шкіл і учнів, участь кожного у розвитку й упровадженні інклюзії, розуміння інклюзії як соціальної та політичної програми дій. Названо причини неуспішної інклюзії, серед яких – відсутність зв’язку між інклюзивними і спеціальними освітніми закладами. Проаналізовано різні погляди на методи розв’язання проблем інклюзивної освіти: есенціалісти - у дітей не сформовані соціальні компетенції; релятивісти - умови взаємодії не відповідають завданням комплексного підходу. Зроблено аспектний аналіз статистичних даних кількості дітей з особливими потребами в корекційних та інклюзивних школах.

Проанализирован опыт внедрения инклюзии в Великобритании, Португалии и США, выделены условия успешного внедрения инклюзивного образования: поддержка первичной мотивации к построению инклюзивного сообщества, участие каждого в развитии и внедрении инклюзии, понимание инклюзии как социальной и политической программы действий. Названы причины неуспешной инклюзии, среди которых – отсутствие связи между инклюзивными и специальными образовательными учреждениями. Представлены различные подходы к решению проблем инклюзивного образования: эссенциалистский - у детей не сформированы социальные компетенции, релятивистский - условия взаимодействия не отвечают задачам комплексного подхода. Сделан сравнительный анализ статистических данных о количестве детей с особыми потребностями в коррекционных и инклюзивных школах.

The paper explores a number of papers on the problems of inclusive education in the context of social, economic, and political trends in foreign countries (Australia, Denmark, the USA and others). The author selected for the successful implementation of inclusive education in Britain, Portugal and the United States. Among the reasons for unsuccessful inclusion among the first called lack of communication between the inclusive and special education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Амірбеков Г. 
Від інклюзивної освіти до толерантного суспільства / Г. Амірбеков // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему здобуття учнями з особливими потребами якісної загальної та професійної освіти через запровадження освітньо-соціальної інклюзії, що дозволить подолати відчуження дітей з особливостями психофізичного розвитку і сприятиме формуванню життєздатності особистості. Висвітлено діяльність Центру професійно-технічної освіти № 2 м. Харкова щодо інклюзивного навчання учнів із порушеннями слуху, яка реалізовується протягом 2005 - 2015 рр. у межах комплексно-цільового проекту "Соціально-психологічна адаптація учнів з особливими потребами (порушеннями слуху) в умовах професійно-технічної освіти". Розкрито правову основу запровадження проекту. Окреслено його основні завдання, а саме: розв'язання проблеми соціально-психологічної адаптації учнів з особливими потребами та здійснення якісної професійної підготовки кваліфікованих робітників з урахуванням сучасних вимог ринку праці регіону. Виокремлено очікувані результати виконання плану реалізації проекту. Висвітлено основні здобутки комплексно-цільового проекту за період 2005 - 2013 рр., серед яких - створення моделі психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами, відкриття регіонального навчально-практичного будівельного центру (РНПБЦ) за технологіями фірми КНАУФ, розроблення електронного підручника "Монтажник гіпсокартонних конструкцій", завдяки інтерактивним мультимедійним компонентам якого стало можливим досягнення високих результатів навчання саме учнів з порушеннями слуху.

Рассмотрена проблема получения учащимися с особыми потребностями качественного общего и профессионального образования через внедрение образовательно-социальной инклюзии, что позволит преодолеть отчуждение детей с особенностями психофизического развития и способствовать формированию жизнеспособности личности. Отражена деятельность Центра профессионально-технического образования № 2 г. Харьков по инклюзивному обучению учащихся с нарушениями слуха, которая реализуется в течение 2005 - 2015 гг. в рамках комплексно-целевого проекта "Социально-психологическая адаптация учащихся с особыми потребностями (нарушениями слуха) в условиях профессионально технического образования". Раскрыта правовая основа внедрения проекта. Очерчены его основные задачи, а именно: решение проблемы социально-психологической адаптации учащихся с особыми потребностями и осуществление качественной профессиональной подготовки квалифицированных рабочих с учетом современных требований рынка труда региона. Выделены ожидаемые результаты выполнения плана реализации проекта. Освещено основные достижения комплексно-целевого проекта за период 2005-2013 гг., среди которых - создание модели психолого-педагогического сопровождения учащихся с особыми потребностями, открытие регионального учебно-практического строительного центра (РУПСЦ) по технологиям фирмы КНАУФ, разработка электронного учебника "Монтажник гипсокартонных конструкций", благодаря интерактивным мультимедийным компонентам которого стало возможным достижение высоких результатов обучения именно учащихся с нарушениями слуха.

The article deals with the problem concerning general and vocational education of pupils with special needs; the author mentions that such pupils should be educated through the implementation of educational and social inclusion that will help to overcome the alienation of children with special needs and stimulate their individual development. The activity of Vocational Education Centre № 2 in Kharkiv concerning inclusive education of pupils with hearing impairment is described; it is mentioned this activity was started in 2005 within a complex special-purpose project called "Psychosocial adaptation of pupils with special needs (the problem of hearing impairment) while vocational training" and will be finished in 2015. The legal basis for the implementation of the project is presented. The author outlines the following tasks of it: solving problems concerning social and psychological adaptation of pupils with special needs; quality vocational training of skilled workers taking into consideration regional labor market requirements. The author determines the expected results of the project realization plan. The main achievements of complex special-purpose project got during 2005 - 2013 are described; among them are presenting a model of psychological and pedagogical support of pupils with special needs; opening of Regional Training and Practical Building Center (RTPBC) using technologies produced by the German building materials KNAUF company; arrangement of e-textbook “Plasterboard constructions erector” with interactive multimedia components which influenced academic achievements of pupils with hearing impairment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мотилькова З. О. 
Аналіз упровадження дистанційної освіти у спеціальній школі (для осіб з вадами слуху) [Електронний ресурс] / З. О. Мотилькова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 196-206. - Бібліогр.: 22 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/929/711

На основі аналізу досвіду вчителів-практиків з Росії й України зроблено спробу проаналізувати сучасний стан упровадження дистанційної освіти в спеціальній школі (для осіб з вадами слуху). Запропоновано розробку проекту до підключення шкіл для дітей з вадами слуху до ресурсних центрів дистанційної освіти. Підсумовано, що для реалізації можливостей ІКТ у процесі навчання потрібно розглядати їх як елемент цілісної структури навчальної діяльності, який не може входити в протиріччя із загальноосвітньою середньою спеціальною школою. Розглянуто проблему підвищення професійної кваліфікації педагогів в аспекті організації дистанційного навчання.

На основе анализа опыта учителей-практиков из России и Украины сделана попытка проанализировать современное состояние внедрения дистанционного образования в специальной школе (для лиц с нарушениями слуха). Предложено разработать проект по подключению школ для детей с недостатками слуха к ресурсным центрам дистанционного образования. Подытожено, что для реализации возможностей ИКТ в процессе обучения их нужно рассматривать как элемент целостной структуры учебной деятельности и не противопоставлять с общеобразовательной средней специальной школой. Рассмотрена проблема повышения профессиональной квалификации педагогов в аспекте организации дистанционного обучения.

On the basis of the experience gained from practicing teachers from Russia and Ukraine made an attempt to analyze the current status of distance education in a special school (for persons with hearing impairments). It is proposed to develop a project concerning connection schools for children with hearing impairments to resource centers of distance education. One of the conclusions of our study is that the implementation of the ICT opportunities in the learning process must be considered as part of an integrated structure of learning activities that can not enter in conflict with the usual traditional learning. The problem of teachers’ professional development during of distance education organizational process is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського