Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (364)Журнали та продовжувані видання (187)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 251
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тарасун В. В. 
Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. / В. В. Тарасун; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1998. - 104 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розкриваються причини труднощів у навчанні школярів молодшого шкільного віку з психічним та мовленнєвим недорозвитком. Визначаються шляхи й особливості формування у них початкових лінгвістичних і математичних знань, умінь та навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч437.92 + Ю948.25-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Конопляста С. Ю. 
Комплексний підхід до подолання заїкання у юнаків : Метод. рек. / С. Ю. Конопляста, Т. С. Морозова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 124 c. - Бібліогр.: 71 назв. - укp.

Розглянуто проблему подолання заїкання в сучасних наукових дослідженнях. Проаналізовано причини та механізми виникнення заїкання, а також психофізіологічні особливості юнацького віку. Розкрито питання впливу заїкання на формування особистості в цей період. Запропоновано оригінальну комплексну методику психотерапевтичного впливу, яка спрямована на подолання заїкання саме у юнаків.

Рассмотрена проблема преодоления заикания в современных научных исследованиях. Проанализированы причины и механизмы возникновения заикания, а также психофизиологические особенности юношеского возраста. Раскрыты вопросы влияния заикания на формирование личности в этот период. Предложена оригинальная комплексная методика психотерапевтического влияния, которая направлена на преодоление заикания именно у юношей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р684.024.1-57 + Ч437 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федорович Л. О. 
Логопедичний альбом : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти, які навч. за спец. "Дефектологія. Логопедія", вихователів, учителів, логопедів шкіл і дит. садків та батьків / Л. О. Федорович; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2001. - 186 c. - Бібліогр.: с. 186. - укp.

Висвітлено методичні рекомендації та завдання щодо визначення рівня лексичної, фонематичної, граматичної, ді- та монологічної мовленнєвої компетентності дітей. Проаналізовано досвід застосування даної методичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437я7

Шифр НБУВ: ВА617668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогіка та методики: спеціальні : Зб. наук. ст. Вип. 1 / ред.: М. К. Шеремет; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 193 с. - укp.

Описано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри та місце фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку із тяжкими вадами мовлення (ТВМ). Проведено порівняльний аналіз особливостей перебігу виконання діагностичних завдань дошкільниками з різними формами інтелектуальних порушень. Розглянуто сучасну систему знань учнів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Розкрито методику формування в учнів із ТВМ звукового аналізу та синтезу слів. Наведено сучасні підходи до подолання порушення звуковимови. Особливу увагу приділено сучасним комп'ютерним технологіям в логопедичній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92я54(4УКР)1 + Ш12-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олійник О.  
Психолого-педагогічні та біомеханічні аспекти розвитку рухових функцій у дітей з порушенням мовлення / О. Олійник, В. Лановенко, Ю. Сорокін, С. Черненко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 106-111. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено основні психолого-педагогічні та біомеханічні закономірності формування рухових функцій у дітей з порушенням мовлення в процесі корекційної роботи з фізичного виховання.

Сформулированы основные психолого-педагогические и биомеханические закономерности формирования двигательных функций у детей с нарушением речи в процессе коррекционной работы по физическому воспитанию.

Expedience of original teaching and biomechahical predictable to forte movie functions of correction-compensate work on physical education of children with violations of speech opens up in the article.


Ключ. слова: фізична корекція, рухові функції, мовлення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.241.6

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Азарський І. М. 
Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - 2-е вид., доповн. - Хмельниц. : ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002. - 159 c. - Бібліогр.: с. 144-148. - укp.

Наведено загальні відомості про дитячий церебральний параліч (ДЦП), запропоновано етіопатогенетичну класифікацію ДЦП, надбаної слабкорозумовості на сучасному етапі розвитку медицини. Розкрито суть клінічних понять олігофренії та слабкорозумовості з їх формами прояву, деменції з її типами протікання. Наведено методику розвитку пізнавальних здібностей і систематизації мислення людської особистості в навколишньому середовищі та суспільстві.

Приведены общие данные о детском церебральном параличе (ДЦП), предложены этиопатогенетические классификации ДЦП, приобретенного слабоумия на современном этапе развития медицины. Раскрыта сущность клинических понятий олигофрении и слабоумия и их форм проявления, деменции с ее типами протекания. Приведена методика развития познавательных способностей и систематизации мышления человеческой личности в окружающей среде и обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Р733.645.095-5 + Ч435.2 + Ч437.4 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тарасун В. В. 
Логодидактика : Навч. посіб. / В. В. Тарасун; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 348 c. - укp.

З урахуванням положень сучасних спеціальних наук педагогіки та психології висвітлено загальні питання логодидактики. Розглянуто зміст сучасних моделей навчання, їх принципи, форми та методи. Описано традиційний та новітній методи оцінювання навчальних досягнень дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, визначено провідні та основні причини труднощів у їх навчанні. Проаналізовано особливості застосування нетрадиційних методів навчання писемного мовлення.

С учетом положений современных специальных наук психологии и педагогики освещены общие вопросы логодидактики. Рассмотрены содержание современных моделей обучения, их принципы, формы и методы. Описаны традиционный и новейший методы оценивания учебных достижений детей с нарушениями речевого развития, определены ведущие и основные причины, возникающие при их обучении. Проанализированы особенности применения нетрадиционных методов обучения письму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Манько Н. В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку : наук.-метод. посіб. / Н. В. Манько. - К. : КНТ, 2008. - 256 c. - Бібліогр.: с. 208-228. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку мовлення дітей раннього віку у процесі нормального онтогенезу, наведено методику їх логопедичного обстеження. Розроблено діагностичні завдання для виявлення рівня мовленнєвого розвитку малюків другого та третього років життя. Встановлено критерії оцінки імпресивного й експресивного мовлення дітей. Наведено науково-теоретичне обгрунтування методики корекційно-розвивальної роботи з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку, визначено завдання її основних етапів. Запропоновано методи розвитку імпресивного й експресивного мовлення дітей перших років життя.

Проанализированы особенности развития речи детей раннего возраста в процессе нормального онтогенеза, приведена методика их логопедического обследования. Разработаны диагностические задания для выявления уровня речевого развития детей второго и третьего годов жизни, установлены критерии оценки импрессивной и экспрессивной речи. Приведено научно-теоретическое обоснование методики коррекционно-развивающей работы с детьми раннего возраста с задержкой речевого развития, определены задания ее основных этапов. Рассмотрены методы развития импрессивной и экспрессивной речи детей первых лет жизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андросова В. М. 
Мова символів жива - в ній звуки, букви і слова... : метод. посіб. / В. М. Андросова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 87-91. - укp.

Вміщено методику проведення корекційно-відновлювальної роботи з використанням образів-символів звуків (букв) як ейдетичного методу в логопедичній роботі з дітьми. Проаналізовано зміст і методику проведення ігор-криптограм ("Відгадай слова", "Веселі каруселі"), в яких слова шифруються символами, цифрами, геометричними фігурами.

Рассмотрена методика проведения коррекционно-восстановительной работы с использованием образов-символов звуков (букв) как эйдетического метода в логопедической работе с детьми. Раскрыты содержание и методика проведения игр-криптограмм ("Угадай слова", "Веселые карусели"), в которых слова шифруются символами, цифрами, геометрическими фигурами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92р

Шифр НБУВ: ВА686774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крет Я.  
Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку / Я. Крет, Н. Байкіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано експериментальний матеріал з методики навчання глобальному читанню, який використовувався в школах Північної Ірландії в інтегрованих групах для дітей із синдромом Каннера (аутизмом).

Предложен экспериментальный материал по методике обучения глобальному чтению, который использовался в школах Северной Ирландии в интегрированных группах для детей с синдромом Каннера (аутизмом).

The article offers the experimental material on the global reading teaching method, used at the schools of Nothern Ireland in the integrated groups for the children with Cunner's Syndrom (autism).


Ключ. слова: читання, енграма, іграшки, картинки, склади, дитина, аутизм
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теорія і практика сучасної логопедії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. В. Тищенко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2005. - 154 с. - укp.

Розглянуто питання формування семантичної структури слова у дітей з вадами мовленнєвого розвитку. Визначено інтелектуальний компонент у структурі діяльності використання мови у дітей з нормальним та порушеним розумовим розвитком. Проаналізовано особливості засвоєння знань з математики молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку, організацію спільної реабілітаційної роботи логопеда та родичів хворого на афазію. Висвітлено проблему логопедичної діагностики дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, умови формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією. Наведено діагностичну характеристику мовленнєвої та рухової сфери дітей з постопераційною моторною афазією.

Рассмотрены вопросы формирования семантической структуры слова у детей с дефектами развития речи. Определен интеллектуальный компонент в структуре деятельности использования языка у детей с нормальным и нарушенным умственным развитием. Проанализированы особенности усвоения знаний по математике младшими школьниками с нарушениями развития речи, организация общей реабилитационной работы логопеда и родственников больного афазией. Освещены проблема логопедической диагностики детей с нарушением развития речи, условия формирования компетенции речи у детей старшего дошкольного возраста с дизартрией. Приведена диагностическая характеристика речевой и подвижной сферы детей с постоперационной моторной афазией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 я54(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2006. - 147 с. - укp.

Висвітлено проблему вивчення, діагностики, запобігання та корекції порушень мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано особливості інтеграції рухової та мовленнєвої діяльності у дітей з церебральним паралічем. Розкрито художньо-мовленнєвий аспект корекційно-розвивальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Викладено підходи щодо створення та використання педагогічних комп'ютерних технологій для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Визначено шляхи формування зв'язного монологічного мовлення у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.

Освещена проблема изучения, диагностики, предупреждения и коррекции нарушений развития речи у детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы особенности интеграции подвижной и речевой деятельности у детей с церебральным параличем. Раскрыт художественно-речевой аспект коррекционно-развивающей деятельности младших школьников с задержкой психического развития. Изложены подходы относительно создания и использования педагогических компьютерных технологий для детей с нарушениями психофизического развития. Определены пути формирования связной монологической речи у дошкольников с общим недоразвитием речи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.38я54(4УКР) + Ч437я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теорія і практика сучасної логопедії : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: В. І. Бондар; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Актуал. освіта, 2007. - 165 с. - укp.

Розглянуто питання ієрархії фонематичних процесів в онтогенезі дитячого мовлення. Наведено психологічні характеристики загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників. Проаналізовано основні напрями діагностики дизорфографії у молодших школярів. Викладено сучасні підходи до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Висвітлено проблему підготовки дошкільників з дитячим церебральним паралічем до опанування навичок письма. Описано механізми читання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення, особливості добору лексичного матеріалу для роботи з розумово відсталими учнями, порушення моторного розвитку периферійних органів мовлення у дітей з дисплазією, дизартрією та ринолалією.

Рассмотрены вопросы иерархии фонематических процессов в онтогенезе детской речи. Приведены психологические характеристики общефункциональных механизмов речи у старших дошкольников. Проанализированы основные направления диагностики дизорфографии у младших школьников. Изложены современные подходы к обучению детей с особенностями психофизического развития. Освещена проблема подготовки дошкольников с детским церебральным параличем к овладению навыками письма. Описаны механизмы чтения у младших школьников с тяжелыми нарушениями речи, особенности подбора лексического материала для работы с умственно отсталыми учениками, нарушения моторного развития периферических органов речи у детей с дисплазией, дизартрией и ринолалией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Конопляста С. Ю. 
Розвиток дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. Теорія та практика : монографія / С. Ю. Конопляста; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки і психології. - К., 2008. - 212 c. - Бібліогр.: 524 назв. - укp.

Висвітлено питання етіології та патогенезу вроджених незрощень губи та піднебіння (ВНГП) у дітей. Проаналізовано вплив ВНГП на психофізичний розвиток дитини, механізм процесу голосоутворення та голосоподачі у нормі та за ВНГП. Описано структуру дефекту мовлення у дітей з ВНГП, розкрито науково-теоретичні засади вивчення їх психології. Запропоновано базову психолого-педагогічну модель та алгоритм вивчення психомовленнєвого розвитку дітей різного віку з ВНГП. Визначено корекційні шляхи забезпечення ефективної та повноцінної реабілітації й адаптації даної категорії дітей і підлітків у соціумі.

Освещены вопросы этиологии и патогенеза врожденных несращений губы и нёба (ВНГН) у детей. Проанализированы влияние ВНГН на психофизическое развитие ребенка, механизм процесса голосообразования и голосоподачи в норме и при ВНГН. Описана структура дефекта речи у детей с ВНГН, раскрыты научно-теоретические основы изучения их психологии. Предложены базовая психолого-педагогическая модель и алгоритм изучения психоречевого развития детей разного возраста с ВНГН. Определены коррекционные пути обеспечения эффективной и полноценной реабилитации и адаптации данной категории детей и подростков в социуме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.665.624.050 + Р733.665.626.050 + Ч437.92 + Ю948.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хрестоматія з логопедії: Історичні аспекти. Дислалія. Дизартрія. Ринолалія : навч. посіб. / ред.: М. К. Шеремет, І. В. Мартиненко. - 2-ге вид., змін. і доповн. - К. : КНТ, 2008. - 380 c. - укp.

Тематично систематизовано наукові праці з логопедії зарубіжних та українських авторів. Висвітлено основні положення концепції державного стандарту освіти учнів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Проведено огляд наукових досліджень сучасної американської й англійської періодики, присвячених вивченню патології мовлення, викладено матеріали про логопедичну допомогу в системі освіти України. Проаналізовано логопедичний і медичний аспекти органічної дислалії та способи її корекції. З'ясовано причини виникнення прогнатії, досліджено вплив даної патології на вимову. Викладено методики до- та післяопераційного логопедичного навчання дітей із вродженими незрощеннями піднебіння. Розкрито основні принципи логопедичної роботи з пацієнтами, в яких виявлено відкриту ринолалію, показано особливості мовленнєвого розвитку у таких дітей. Наведено методи диференціальної діагностики стертих форм дизартрії та складної дислалії. Обгрунтовано можливості використання сучасних комп'ютерних технологій у логопедичній роботі.

Тематически систематизированы труды по логопедии зарубежных и украинских авторов. Освещены основные положения концепции государственного страндарта образования учеников с нарушениями речевого развития. Проведен обзор научных исследований современной американской и английской периодики, посвященных изучению патологии речи, изложены материалы о логопедической помощи в системе образования Украины. Рассмотрено общее учение о косноязычии, проанализированы логопедический и медицинский аспекты органической дислалии и способы ее коррекции. Установлены причини возникновения прогнатии, исследовано влияние данной патологии на произношение. Изложены методики до- и послеоперационного логопедического обучения детей с врожденными несращениями неба. Раскрыты основные принципы логопедической работы с пациентами, у которых выявлена открытая ринолалия, показаны особенности речевого развития у детей-ринололиков. Даны методы дифференциальной диагностики стертых форм дизартрии и сложной дислалии. Обоснованы возможности использования современных компьютерных технологий в логопедической работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 я73-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Манько Н. В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Манько; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Запропоновано методику логопедичного обстеження дітей перших років життя. Сформульовано принципи організації логопедичної роботи з даними дітьми. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку, складовими якого є тематичне планування та система вправ, виконання яких дозволяє здійснювати корекцію та розвивати мовлення дітей за умов дошкільного освітнього закладу. Застосування розробленої методики підвищує якісний рівень комунікативно-мовленнєвих умінь дітей у процесі розвитку їх імпресивного й експресивного мовлення за умов здійснення адекватної віку та індивідуальним особливостям психофізичного розвитку діагностики рівня сформованості мовленнєвої функції малюків перших років життя та подальшої організації цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи з зазначеними дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравченко А. І. 
Корекція заїкання у дітей молодшого та середнього шкільного віку засобами комплексної фізичної реабілітації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / А. І. Кравченко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2003. - 16 c. - укp.

Розроблено та застосовано комплексний лікувально-педагогічний підхід, який впливає на різні аспекти психофізіологічного стану дітей молодшого та середнього шкільного віку, що заїкаються; він містить лікувальні процедури, фізкультуру, психотерапію, логопедичні заняття, логопедичну ритміку, заходи відновлення. Відзначено, що завдяки застосуванню засобів фізичної реабілітації зникають та послаблюються судоми мовленнєвого апарату та супутні розлади голосу, дихання, моторики та мовлення, оздоровлюється та зміцнюється нервова система та організм в цілому, а також дитина позбавляється неправильного ставлення до свого мовного дефекту, психологічних нашарувань, перевиховується її особистість та поведінка, має місце реадаптація та адаптація тих, хто заїкається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Савицький А. М. 
Корекція мовленнєво-рухової діяльності дошкільників з дитячою афазією : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / А. М. Савицький; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2009. - 17 c. - укp.

Досліджено проблему відновлення рухових і мовленнєвих функцій дитини з афазією після нейрохірургічної операції з видалення пухлини головного мозку. Встановлено, що у дітей, яким у віці 4 - 7-ми років було видалено пухлину з глибинних відділів мозку, порушується мовлення та рухова діяльність. Доведено, що перебіг порушень у мовленнєвій і руховій сфері дитини характеризується симптомами моторної афазії, ускладненої правостороннім геміпарезом. Визначено специфічні особливості та психологічні механізми порушень мовленнєвої та рухової сфери дітей, обгрунтовано шляхи корекційно-реабілітаційної роботи, спрямованої на їх відновлення. Доведено, що ранній початок корекційно-відновлювального навчання, що включає засоби реабілітації рухових функцій дитини та застосування спеціальної методики відновлення порушених мовленнєвих функцій на ранньому етапі, значно скорочує тривалість реабілітаційного періоду. Встановлено високу ефективність методики відновлювальної роботи з використанням корекційних технологій з логопедії та фізичної реабілітації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.924 + Р733.62-321.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Качуровська О. Б. 
Корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із тяжкими вадами мовлення засобами комп'ютерних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Качуровська; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання комп'ютерних технологій у процесі формування мовленнєвих навичок учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Конкретизовано базові вимоги щодо розробки інформаційно-навчальних систем нового покоління з урахуванням специфіки навчання дітей з ТПМ. Визначено й охарактеризовано основні етапи проектування комп'ютерних навчально-програмних комплексів корекції мовленнєвих порушень учнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес спеціалізованих шкіл для дітей з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гаврилова Н. С. 
Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Н. С. Гаврилова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психологічні механізми процесу формування математичних знань, умінь і навичок в онтогенетичному розвитку дитини. Доповнено та розширено наукове уявлення про специфіку формування математичної діяльності у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). З використанням розробленого комплексу діагностичних завдань визначено рівні засвоєння молодшими школярами з ПМР математичних знань, умінь на навичок, виявлено характерні помилки, охарактеризовано та систематизовано типи труднощів, що виникають у них під час засвоєння математики. Висвітлено особливості розвитку пізнавальної діяльності в досліджених учнів та визначено залежності між окремими її компонентами. Обгрунтовано шляхи запобігання виникнення труднощів у засвоєнні знань, умінь та навичок з математики у дітей з ПМР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334027 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського