Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (126)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Азарський І. М. 
Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - 2-е вид., доповн. - Хмельниц. : ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002. - 159 c. - Бібліогр.: с. 144-148. - укp.

Наведено загальні відомості про дитячий церебральний параліч (ДЦП), запропоновано етіопатогенетичну класифікацію ДЦП, надбаної слабкорозумовості на сучасному етапі розвитку медицини. Розкрито суть клінічних понять олігофренії та слабкорозумовості з їх формами прояву, деменції з її типами протікання. Наведено методику розвитку пізнавальних здібностей і систематизації мислення людської особистості в навколишньому середовищі та суспільстві.

Приведены общие данные о детском церебральном параличе (ДЦП), предложены этиопатогенетические классификации ДЦП, приобретенного слабоумия на современном этапе развития медицины. Раскрыта сущность клинических понятий олигофрении и слабоумия и их форм проявления, деменции с ее типами протекания. Приведена методика развития познавательных способностей и систематизации мышления человеческой личности в окружающей среде и обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Р733.645.095-5 + Ч435.2 + Ч437.4 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Манько Н. В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку : наук.-метод. посіб. / Н. В. Манько. - К. : КНТ, 2008. - 256 c. - Бібліогр.: с. 208-228. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку мовлення дітей раннього віку у процесі нормального онтогенезу, наведено методику їх логопедичного обстеження. Розроблено діагностичні завдання для виявлення рівня мовленнєвого розвитку малюків другого та третього років життя. Встановлено критерії оцінки імпресивного й експресивного мовлення дітей. Наведено науково-теоретичне обгрунтування методики корекційно-розвивальної роботи з дітьми раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку, визначено завдання її основних етапів. Запропоновано методи розвитку імпресивного й експресивного мовлення дітей перших років життя.

Проанализированы особенности развития речи детей раннего возраста в процессе нормального онтогенеза, приведена методика их логопедического обследования. Разработаны диагностические задания для выявления уровня речевого развития детей второго и третьего годов жизни, установлены критерии оценки импрессивной и экспрессивной речи. Приведено научно-теоретическое обоснование методики коррекционно-развивающей работы с детьми раннего возраста с задержкой речевого развития, определены задания ее основных этапов. Рассмотрены методы развития импрессивной и экспрессивной речи детей первых лет жизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Манько Н. В. 
Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Манько; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Запропоновано методику логопедичного обстеження дітей перших років життя. Сформульовано принципи організації логопедичної роботи з даними дітьми. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку, складовими якого є тематичне планування та система вправ, виконання яких дозволяє здійснювати корекцію та розвивати мовлення дітей за умов дошкільного освітнього закладу. Застосування розробленої методики підвищує якісний рівень комунікативно-мовленнєвих умінь дітей у процесі розвитку їх імпресивного й експресивного мовлення за умов здійснення адекватної віку та індивідуальним особливостям психофізичного розвитку діагностики рівня сформованості мовленнєвої функції малюків перших років життя та подальшої організації цілеспрямованої корекційно-розвивальної роботи з зазначеними дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Качуровська О. Б. 
Корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із тяжкими вадами мовлення засобами комп'ютерних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Качуровська; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання комп'ютерних технологій у процесі формування мовленнєвих навичок учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Конкретизовано базові вимоги щодо розробки інформаційно-навчальних систем нового покоління з урахуванням специфіки навчання дітей з ТПМ. Визначено й охарактеризовано основні етапи проектування комп'ютерних навчально-програмних комплексів корекції мовленнєвих порушень учнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес спеціалізованих шкіл для дітей з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Артемчук І. В. 
Особливості усного зв'язного мовлення у комунікативно депривованих дітей-сиріт : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08 / І. В. Артемчук; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2005. - 22 c. - укp.

Вперше визначено стан сформованості у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), які перебувають в інтернатних установах, операцій смислової організації висловлювання та структурно-мовленнєвого оформлення. Уточнено зміст понять "комунікативна депривація" та "комунікативне ядро дитини-сироти". Досліджено особливості розвитку усного зв'язного мовлення у дітей-сиріт і встановлено причини затримки оволодіння мовленнєвими навичками. Охарактеризовано складові комунікативного ядра особистості дитини-сироти старшого дошкільного віку та виявлено стан їх сформованості у даної категорії дітей. З'ясовано залежність рівня розвитку усного зв'язного мовлення від стану сформованості комунікативного ядра особистості. Розроблено комплексну систему заходів психолого-педагогічного впливу на формування та розвиток усного зв'язного мовлення дітей-сиріт з ЗНМ, які перебувають в інтернатній установі закритого типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.201 + Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Берник Т. Л. 
Розвиток диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення в Україні (1945 - 2000) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. Л. Берник; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 24 c. - укp.

Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз процесу розвитку системи логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в Україні з 1945 до 2000 рр. Проаналізовано теоретичні та методологічні засади допомоги таким дітям. На підставі даних історико-логічного та порівняльного аналізу розроблено періодизацію, висвітлено цілісну картину становлення та розвитку диференційованих форм логопедичної допомоги таким дітям. Розкрито соціально-економічні, супільно-політичні та педагогічні чинники, які впливали на її становлення та розвиток. Визначено передумови становлення системи логопедичної допомоги, виявлено фактори, що сприяли розвитку її диференційованих форм, розробці та впровадженню наукових досліджень, зміцненню матеріально-технічної бази. Уточнено та доповнено історико-педагогічні факти, які характеризують основні тенденції, закономірності й особливості здійснення логопедичної допомоги. Введено до наукового обігу маловідомі та невідомі архівні матеріали, історичні факти, взаємопов'язані з розвитком диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з порушеннями мовлення в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Новікова Н. В. 
Розвиток мовленнєвого дихання у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. В. Новікова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено можливості використання спеціальної дихальної та фітбол-гімнастики для розвитку та корекції мовленнєвого дихання в дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Показниками мовленнєвого дихання визначено тривалість, силу, рівномірність і спрямованість максимального видиху та кількість складів і слів, що промовляться за один мовленнєвий видих. Фізіологічне дихання характеризується показниками життєвої ємності легені й окружності грудної клітки. Виявлено, що рівень мовленнєвого дихання в дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення значно відстає від норми. Досліджено педагогічні умови, що сприяють ефективному розвитку мовленнєвого дихання в даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ніщук Г. М. 
Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук / Г. М. Ніщук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників на основі адаптаційного досвіду з усунення фрустрації. Виявлено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без урахування особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, має тимчасовий, несталий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка, зростає фрустрованість першокласників. Доведено, що логопедичний вплив з застосуванням психологічного супроводу розвитку спільної діяльності учнів з мовленнєвими відхиленнями та їх однокласників, сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється сталий.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.11 + Ю948.27 + Ч437.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Трофименко Л. І. 
Формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей п'ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л. І. Трофименко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

На підставі застосування психолінгвістичних методів аналізу вивчено відхилення у мовленнєвій діяльності дітей середнього дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) у лексичному, морфологічному та синтаксичному аспектах. Встановлено їх психологічні механізми та закономірності розвитку у разі нормального та порушеного онтогенезу. З використанням спеціальної методики виявлення стану сформованості лексико-граматичного чинника мовленнєвої функції у дітей середнього дошкільного віку проведено порівняльне експериментальне дослідження осіб з ЗНМ та нормальним мовленнєвим розвитком, уточнено причини виникнення виявлених порушень і труднощів. Запропоновано методику корекційно-попереджувального та розвивального навчання дітей середнього дошкільного віку з ЗНМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пахомова Н. Г. 
Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання в школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н. Г. Пахомова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

З'ясовано стан організації мовленнєвої підготовки старших дошкільників з дизартрією до школи. Виявлено сформованість мовленнєвої та комунікативної компетентності у таких дітей. Запропоновано методичну систему формування мовленєвої готовності дітей із дизартрією до школи. Розроблено модель такого формування, яка передбачає три етапи: організаційно-діагностичний, корекційно-діяльнісний, функціонально-мовленнєвий. Визначено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування мовленнєвої готовності дітей зі стертою дизартрією. Виявлено критерії та показники, рівні сформованості даної готовності дітей до навчання. Визначено основні тенденції мовленнєвого розвитку таких дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Виправлення вад мовлення у дошкільників : наук.-виробн. вид. / упоряд.: В. Л. Чайко. - К. : Шкіл. світ, 2009. - 110 c. - (Б-ка Шк. світуПсихолог. Б-ка. Психологія). - укp.

Обгрунтовано методичні рекомендації батькам і вихователям щодо використання ігрових і навчальних вправ, спрямованих на виправлення вад мовлення у дошкільників. Наведено загальну характеристику вад мовлення, розглянуто вправи на розвиток рухливості артикуляційного апарату, мовного дихання, фонематичного сприймання, постановку й автоматизацію свистячих і шиплячих звуків, звуків [л] і [р], а також голосові та звуконаслідувальні вправи. Розкрито особливості формування початкової мовленнєвої культури у дошкільників, які мають другий рівень загального недорозвинення мовлення (ЗНМ). Наведено психолого-педагогічну характеристику та висвітлено теоретичні засади корекційного навчання таких дітей.

Обоснованы методические рекомендации родителям и воспитателям по использованию игровых и учебных упражнений для исправления недостатков речи у дошкольников. Дана общая характеристика недостатков речи, рассмотрены упражнения на развитие подвижности артикуляционного аппарата, речевого дыхания, фонематического восприятия, постановку и автоматизацию свистящих и шиплящих звуков, звуков [л] и [р], а также голосовые и звукоимитационные упражнения. Раскрыты особенности формирования начальной речевой культуры у дошкольников, имеющих второй уровень общего недоразвития речи (ОНР). Дана психолого-педагогическая характеристика и освещены теоретические основы коррекционного обучения таких детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ленів З. П. 
Корекція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / З. П. Ленів; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з заїканням, з урахуванням яких розроблено методику корекційного навчання усного мовлення дошкільників із заїканням засобами арттерапії. Зміст методики представлено комплексним поєднанням традиційних логопедичних та арттерапевтичних технологій з метою формування вербальних і невербальних процесів, які впливають на мовленнєву діяльність дитини з заїканням. Зазначено, що розвиток усного мовлення старших дошкільників із заїканням засобами арттерапії сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Литвиненко В. А. 
Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей дошкільного віку засобами артпедагогіки : навч.-метод. посіб. / В. А. Литвиненко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Ун-тська кн., 2011. - 144 c. - Бібліогр.: с. 144. - укp.

Розкрито особливості корекції фонетико-фонематичного недорозвинення (ФФН) мовлення у дітей дошкільного віку. Надано характеристику даного виду мовленнєвих порушень. Визначено мету, завдання, принципи й умови корекційно-педагогічної роботи. Висвітлено теоретико-методологічні основи застосування засобів мистецтва у логопедії. Запропоновано інтегровану програму корекції ФФН у дошкільників засобами артпедагогіки, надано її загальну характеристику. Досліджено специфіку роботи з сім'ями, в яких виховуються діти з ФФН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кисличенко В. А. 
Логопедичний супровід сім'ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. А. Кисличенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблена програма логопедичного супроводу змістовно забезпечила пріоритетні напрями: інформаційний, діагностичний, консультативний, корекційний, які представлені відповідними блоками у різних вікових періодах дошкільного дитинства. Програмою визначено принципи, методи, напрями, мету, завдання у змісті кожного блоку взаємодії. Загальними завданнями логопедичного супроводу визначено розвиток логопедичної компетентності (педагогічної культури) батьків, профілактику виникнення проблем розвитку дитини, допомогу (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань розвитку, зокрема, мовленнєвого. Проведення логопедичної роботи в межах тріади "дитина - логопед - сім'я" з раннього віку в організованому логоінформаційному просторі забезпечило підвищення ступеня обізнаності, підвищення мотиваційної потреби батьків у контролі мовленнєвого розвитку дитини та свідомого пошуку логопедичної допомоги у випадках наявності порушення мовлення, а також підвищення ефективності логокорекційної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч491.39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Журавльова Л. С. 
Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л. С. Журавльова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 23 c. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні основи підвищення ефективності розвитку усного мовлення засобами музико-дидактичних ігор (МДІ), удосконалення темпо-ритмічної сторони мовлення та навичок спілкування заїкуватих дошкільників. Виявлено передумови для розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ, потенціал яких у практиці застосувався недостатньо, зокрема, використання емоційних можливостей дитячої психіки в процесі розвитку мовленнєвих навичок, активізація та синестезія сенсорних аналізаторів. Розроблено й описано експериментальну методику розвитку мовлення з урахуванням полісенсорного аспекту, виокремлено педагогічні умови розвитку усного мовлення заїкуватих дітей, визначено критерії, показники та рівні розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Марченко І. С. 
Спеціальна методика початкового навчання української мови (логопедична робота з корекції порушень мовлення у дошкільників) : навч. посіб. / І. С. Марченко. - К. : Слово, 2010. - 285, [1] c. - укp.

Розкрито теоретико- методологічні основи спеціальної методики початкового навчання української мови, основні поняття, особливості розвитку різних сторін дитячого мовлення. Детально розглянуто завдання, зміст і спеціальні методики роботи з дітьми з різним ступенем порушення мовлення, зокрема, методики розвитку словника, формування граматичної будови мови, виховання звукової культури мовлення, розвитку зв'язного мовлення, роботи з художньою літературою. Висвітлено теоретичні основи та спеціальні методики підготовки дітей до навчання грамоти.

Раскрыты теоретико- методологические основы специальной методики начального обучения украинскому языку, основные понятия, особенности развития разных сторон детской речи. Детально рассмотрены задачи, содержание и специальные методики работы с детьми с разной степенью нарушения речи, в частности, методики развития словаря, формирования грамматического строения языка, воспитания звуковой культуры речи, развития связной речи, работы с художественной литературой. Освещены теоретические основы и специальные методики подготовки детей к обучению грамоте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чередніченко Н. В. 
Формування графічної навички письма у дітей з різними вадами мовлення в умовах корекційного навчання : навч.-метод. посіб. / Н. В. Чередніченко, А. І. Курбатова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2009. - 95 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Наведено дані про психологічні механізми оволодіння письмом в нормі. Описано діагностичні методики вивчення стану готовності до оволодіння графічними навичками письма (ГНП) у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Розкрито зміст та організацію превентивного навчання дошкільників, спрямованих на формування ГНП.

Приведены данные о психологических механизмах овладения письмом в норме. Описаны диагностические методики изучения состояния готовности к овладению графическими навыками письма (ГНП) у детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста. Раскрыты содержание и организация превентивного обучения дошкольников, направленных на формирование ГНП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-917.38 + Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ільїна Н. В. 
Формування образного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Н. В. Ільїна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше визначено особливості образного мовлення в дітей з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ), етапи та педагогічні умови його формування. Обгрунтовано та розроблено методику формування образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ з урахуванням виявлених психологічних механізмів недорозвинення мовленнєвої системи. Уточнено методи та прийоми роботи з формування образного мовлення в дітей з ЗНМ. Подальшого розвитку набула реалізація теоретико-методичних основ підвищення ефективності формування образного мовлення та мовлення взагалі дітей з ЗНМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кондукова С. В. 
Формування сенсорних здібностей дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобом ігрової діяльності : посібник / С. В. Кондукова, В. О. Кондратенко. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 111 c. - Бібліогр.: с. 103-110. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні основи сенсорного виховання. Розглянуто гру та її вплив на психічний і сенсорний розвиток дошкільника. Описано організацію та методичне забезпечення сенсорного виховання у процесі ігрової діяльності. Наведено правила ігор для розвитку зорового, слухового, тактильно-рухового сприймання, та сприймання простору й орієнтування у ньому. Розглянуто методичні основи проведення ігор з дітьми, які мають загальне недорозвинення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч411.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рібцун Ю. В. 
Формування усного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним мовленнєвим недорозвитком : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ю. В. Рібцун; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження усного мовлення дітей четвертого року життя з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) з урахуванням психологічних механізмів мовлення, особливостей невербального інтелекту та моторної сфери. Проведено психолінгвістичний аналіз труднощів засвоєння та використання фонетико-фонематичного та лексико-граматичного аспектів мовлення дошкільниками цієї категорії. Уточнено психологічний механізм, покладений в основу мовленнєвого недорозвитку у молодших дошкільників з ЗНМ. Визначено напрями корекційно-попереджувального та розвивального навчання, спрямованого на формування усного мовлення у цих дітей. Запропоновано оригінальну методику формування фонетико-фонематичної та лексико-граматичної складових мовлення у зазначеної категорії дітей з урахуванням виявленого психологічного механізму недорозвинення мовленнєвої функціональної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ю948.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373081 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського