Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (128)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.92$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тарасун В. В. 
Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. / В. В. Тарасун; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1998. - 104 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розкриваються причини труднощів у навчанні школярів молодшого шкільного віку з психічним та мовленнєвим недорозвитком. Визначаються шляхи й особливості формування у них початкових лінгвістичних і математичних знань, умінь та навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч437.92 + Ю948.25-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка та методики: спеціальні : Зб. наук. ст. Вип. 1 / ред.: М. К. Шеремет; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 193 с. - укp.

Описано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри та місце фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку із тяжкими вадами мовлення (ТВМ). Проведено порівняльний аналіз особливостей перебігу виконання діагностичних завдань дошкільниками з різними формами інтелектуальних порушень. Розглянуто сучасну систему знань учнів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Розкрито методику формування в учнів із ТВМ звукового аналізу та синтезу слів. Наведено сучасні підходи до подолання порушення звуковимови. Особливу увагу приділено сучасним комп'ютерним технологіям в логопедичній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92я54(4УКР)1 + Ш12-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андросова В. М. 
Мова символів жива - в ній звуки, букви і слова... : метод. посіб. / В. М. Андросова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 87-91. - укp.

Вміщено методику проведення корекційно-відновлювальної роботи з використанням образів-символів звуків (букв) як ейдетичного методу в логопедичній роботі з дітьми. Проаналізовано зміст і методику проведення ігор-криптограм ("Відгадай слова", "Веселі каруселі"), в яких слова шифруються символами, цифрами, геометричними фігурами.

Рассмотрена методика проведения коррекционно-восстановительной работы с использованием образов-символов звуков (букв) как эйдетического метода в логопедической работе с детьми. Раскрыты содержание и методика проведения игр-криптограмм ("Угадай слова", "Веселые карусели"), в которых слова шифруются символами, цифрами, геометрическими фигурами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92р

Шифр НБУВ: ВА686774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крет Я.  
Навчання глобальному читанню дітей з діагнозом Каннера (раннім дитячим аутизмом) і затримкою мовного розвитку / Я. Крет, Н. Байкіна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано експериментальний матеріал з методики навчання глобальному читанню, який використовувався в школах Північної Ірландії в інтегрованих групах для дітей із синдромом Каннера (аутизмом).

Предложен экспериментальный материал по методике обучения глобальному чтению, который использовался в школах Северной Ирландии в интегрированных группах для детей с синдромом Каннера (аутизмом).

The article offers the experimental material on the global reading teaching method, used at the schools of Nothern Ireland in the integrated groups for the children with Cunner's Syndrom (autism).


Ключ. слова: читання, енграма, іграшки, картинки, склади, дитина, аутизм
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Конопляста С. Ю. 
Розвиток дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. Теорія та практика : монографія / С. Ю. Конопляста; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки і психології. - К., 2008. - 212 c. - Бібліогр.: 524 назв. - укp.

Висвітлено питання етіології та патогенезу вроджених незрощень губи та піднебіння (ВНГП) у дітей. Проаналізовано вплив ВНГП на психофізичний розвиток дитини, механізм процесу голосоутворення та голосоподачі у нормі та за ВНГП. Описано структуру дефекту мовлення у дітей з ВНГП, розкрито науково-теоретичні засади вивчення їх психології. Запропоновано базову психолого-педагогічну модель та алгоритм вивчення психомовленнєвого розвитку дітей різного віку з ВНГП. Визначено корекційні шляхи забезпечення ефективної та повноцінної реабілітації й адаптації даної категорії дітей і підлітків у соціумі.

Освещены вопросы этиологии и патогенеза врожденных несращений губы и нёба (ВНГН) у детей. Проанализированы влияние ВНГН на психофизическое развитие ребенка, механизм процесса голосообразования и голосоподачи в норме и при ВНГН. Описана структура дефекта речи у детей с ВНГН, раскрыты научно-теоретические основы изучения их психологии. Предложены базовая психолого-педагогическая модель и алгоритм изучения психоречевого развития детей разного возраста с ВНГН. Определены коррекционные пути обеспечения эффективной и полноценной реабилитации и адаптации данной категории детей и подростков в социуме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.665.624.050 + Р733.665.626.050 + Ч437.92 + Ю948.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кравченко А. І. 
Корекція заїкання у дітей молодшого та середнього шкільного віку засобами комплексної фізичної реабілітації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / А. І. Кравченко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2003. - 16 c. - укp.

Розроблено та застосовано комплексний лікувально-педагогічний підхід, який впливає на різні аспекти психофізіологічного стану дітей молодшого та середнього шкільного віку, що заїкаються; він містить лікувальні процедури, фізкультуру, психотерапію, логопедичні заняття, логопедичну ритміку, заходи відновлення. Відзначено, що завдяки застосуванню засобів фізичної реабілітації зникають та послаблюються судоми мовленнєвого апарату та супутні розлади голосу, дихання, моторики та мовлення, оздоровлюється та зміцнюється нервова система та організм в цілому, а також дитина позбавляється неправильного ставлення до свого мовного дефекту, психологічних нашарувань, перевиховується її особистість та поведінка, має місце реадаптація та адаптація тих, хто заїкається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савицький А. М. 
Корекція мовленнєво-рухової діяльності дошкільників з дитячою афазією : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / А. М. Савицький; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2009. - 17 c. - укp.

Досліджено проблему відновлення рухових і мовленнєвих функцій дитини з афазією після нейрохірургічної операції з видалення пухлини головного мозку. Встановлено, що у дітей, яким у віці 4 - 7-ми років було видалено пухлину з глибинних відділів мозку, порушується мовлення та рухова діяльність. Доведено, що перебіг порушень у мовленнєвій і руховій сфері дитини характеризується симптомами моторної афазії, ускладненої правостороннім геміпарезом. Визначено специфічні особливості та психологічні механізми порушень мовленнєвої та рухової сфери дітей, обгрунтовано шляхи корекційно-реабілітаційної роботи, спрямованої на їх відновлення. Доведено, що ранній початок корекційно-відновлювального навчання, що включає засоби реабілітації рухових функцій дитини та застосування спеціальної методики відновлення порушених мовленнєвих функцій на ранньому етапі, значно скорочує тривалість реабілітаційного періоду. Встановлено високу ефективність методики відновлювальної роботи з використанням корекційних технологій з логопедії та фізичної реабілітації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.924 + Р733.62-321.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гаврилова Н. С. 
Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Н. С. Гаврилова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психологічні механізми процесу формування математичних знань, умінь і навичок в онтогенетичному розвитку дитини. Доповнено та розширено наукове уявлення про специфіку формування математичної діяльності у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). З використанням розробленого комплексу діагностичних завдань визначено рівні засвоєння молодшими школярами з ПМР математичних знань, умінь на навичок, виявлено характерні помилки, охарактеризовано та систематизовано типи труднощів, що виникають у них під час засвоєння математики. Висвітлено особливості розвитку пізнавальної діяльності в досліджених учнів та визначено залежності між окремими її компонентами. Обгрунтовано шляхи запобігання виникнення труднощів у засвоєнні знань, умінь та навичок з математики у дітей з ПМР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Козлова В. А. 
Пропедевтика порушень письма у першокласників з вадами мовлення в умовах білінгвізму : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. А. Козлова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Визначено складові вивчення усного та писемного мовлення, показники та критерії стану вербальних і невербальних процесів, розроблено методику їх дослідження. Виявлено особливості прояву розладів усного мовлення та письма за умов білінгвізму. З метою комплексного попереджувально-корекційного навчання двомовних учнів запропоновано спеціальний підбір методичних засобів і прийомів поетапного формування системи унормованих вимовних, лексико-семантичних, граматичних, орфографічних навичок з чітким розмежуванням елементів мовних систем двох споріднених мов у межах програмованих вимог.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.330 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тарасун В. В. 
Психолого-педагогічні основи превентивного навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / В. В. Тарасун; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1999. - 57 c. - укp. - рус.

У роботі досліджуються педагогічні, психологічні та нейропсихологічні засоби діагностики і прогнозування виникнення можливих труднощів у навчанні як основа для розробки шляхів забезпечення якісного засвоєння програмного матеріалу дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку. Аналіз результатів дослідження свідчить, що формування у даної категорії дітей інтелектуальних навичок є ефективним за умови планомірного здійснення корекційно-превентивного навчання, спрямованого на діагностику і прогнозування "поля можливих труднощів у навчанні" (найближчих і віддалених) з подальшим поетапним їх попередженням шляхом розвитку базового обсягу інваріантних дій та операцій, загальних для різних видів навчальної діяльності, розвитку спеціальних здібностей і формування знань та прийомів розумової діяльності в їх єдності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ревуцька О. В. 
Словотворча робота як засіб збагачення лексичного запасу молодших школярів із тяжкими вадами мовлення (ТВМ) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О. В. Ревуцька; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Викладено теоретичні засади словотворчої роботи як прийому збагачення лексичного запасу та експериментально перевірено методику її реалізації за умов початкової школи для дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ), простежено її вплив на мовленнєвий розвиток учнів. Зазначено, що розроблена методика забезпечує покращання якісного рівня комунікативних характеристик мовлення молодших школярів з ТВМ у процесі цілеспрямованої роботи зі словотворення за умов організованого та мотивованого засвоєння учнями елементарних відомостей з мови. Застосування спеціально розробленої системи вправ з розвитку лексичних умінь під час оволодіння суфіксально-іменниковим словотворенням шляхом семантичного та морфологічного аналізу слів; опанування синонімічних та антонімічних відношень у лексиці; угрупування слів за ознакою кореня; розрізнення споріднених слів та слів-синонімів, споріднених слів та форм слова, слів з омонімічними коренями; проведення словотворчого аналізу; розуміння семантики словотворчих засобів та їх позначення; опанування суфіксів з різними значеннями; самостійного конструювання слів; оволодіння орфографічними уміннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-917 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коломієць Ю. В. 
Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ю. В. Коломієць; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2009. - 23 c. - укp.

Досліджено проблему формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) на основі функціональної стилістики та розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь шляхом використання лексичних синонімів і граматичних мовних одиниць української мови. Визначено рівні засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних синонімічних, граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з ТПМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методичні засади формування у таких школярів основ функціональної стилістики. Розроблено зміст та експериментальну методику розвитку граматико-стилістичних умінь з урахуванням функціонально-стилістичного аспекту даного виду діяльності. Експериментально підтверджено ефективність системи граматико-стилістичних вправ на функціонально-стилістичній основі як засобу розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Ш141.14-917.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чередніченко Н. В. 
Формування навичок грамотного письма у дітей із важкими вадами мовлення в умовах корекційного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Н. В. Чередніченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 24 c. - укp. - рус.

Роботу присвячено актуальній проблемі формування навичок грамотного письма в дітей із важкими вадами мовлення (ВВМ) на основі корекційно-розвивальних впливів спеціальної організації навчання списування. Розглядаються теоретичні засади та два основних напрямки корекційного навчання: формування списування як виду мовленнєвої діяльності з урахуванням особливостей психічного і мовленнєвого розвитку дітей із ВВМ та використання списування як одного з ефективних прийомів вироблення орфографічної навички. Встановлено, що поліпшення якісного рівня грамотності учнів із ВВМ можливе за умови спеціально організованого формування в них алгоритму послідовних дій списування з урахуванням специфічних порушень цього виду діяльності. Запропоновано систему спеціальних практичних вправ, спрямованих на розвиток та корекцію в учнів порушених механізмів списування, які є міцним підгрунтям грамотного письма. Ефективність цієї системи обгрунтовна теоретично і підтверджена експериментально.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ш141.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ільяна В. М. 
Корекція дислексій в учнів молодших класів спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. М. Ільяна; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено алгоритм визначення диференційованих механізмів порушень читання, який базується на аналізі дислексичних помилок з урахуванням багатоланкової структури даного виду мовленнєвої діяльності, структури дефекту за тяжких порушень усного мовленнєвого розвитку, а також інтегративної діяльності аналізаторних систем. Визначено найпоширеніші типи помилок, які притаманні рецептивній продукції школярів і встановлено їх механізми. Репрезентовано поетапну систему корекційного впливу, яку розроблено з урахуванням виявлених механізмів порушень, а також компенсаторних можливостей, які дозволяють використовувати обхідні шляхи навчання на довільному рівні організації діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.926

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глущенко І. І. 
Корекція лексичної сторони мовлення на логопедичних заняттях у молодших школярів із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. І. Глущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему вивчення та корекції порушень лексичної сторони мовлення в дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Здійснено вивчення закономірностей розвитку та психологічних механізмів формування лексичної сторони мовлення за нормального та порушеного онтогенезу. Проведено порівняльне експериментальне дослідження рівня сформованості лексичного аспекту мовлення в дітей молодшого шкільного віку з ЗПР і з нормальним розумовим і мовленнєвим розвитком. Розроблено зміст і методику корекційно-розвивального навчання для молодших школярів з ЗПР, яке передбачає вдосконалення та розвиток діяльності засвоєння та використання ними лексичних одиниць мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.924 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ленів З. П. 
Корекція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / З. П. Ленів; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з заїканням, з урахуванням яких розроблено методику корекційного навчання усного мовлення дошкільників із заїканням засобами арттерапії. Зміст методики представлено комплексним поєднанням традиційних логопедичних та арттерапевтичних технологій з метою формування вербальних і невербальних процесів, які впливають на мовленнєву діяльність дитини з заїканням. Зазначено, що розвиток усного мовлення старших дошкільників із заїканням засобами арттерапії сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шеремет М. К. 
Логопедія (корекційна робота при дислалії) : навч. посіб. / М. К. Шеремет, О. В. Ревуцька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 160 c. - Бібліогр.: 144 назв. - укp.

Висвітлено основи логопедії, історію вивчення дислалії й її проявів з урахуванням наявності зубощелепних деформацій і порушення функцій зубощелепної системи у дітей. Охарактеризовано види, форми та рівні порушень звуковимови. Наведено відомості до проведення обстеження дітей, методику корекційної роботи під час дислалії з використанням різних видів ігор.

Освещены основы логопедии, история изучения дислалии и ёё проявлений с учётом наличия зубочелюстных деформаций и нарушения функций зубочелюстной системы у детей. Охарактеризованы виды, формы и уровни нарушений звукопроизношения. Даны сведения по проведению обследования детей, методика коррекционной работы при дислалии с использованием разных видов игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.921я73-1

Шифр НБУВ: ВА730267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Конопляста С. Ю. 
Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03 / С. Ю. Конопляста; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 46 c. - укp.

Розкрито стратегію та тактику експериментального дослідження мовленнєвого та психічного розвитку дітей, хворих на вродженні незрощення губи та піднебіння (ВНГП) та визначено його концептуальні засади. Реалізовано багатопрофільну діагностичну модель-методику клініко-психолого-педагогічного вивчення дітей, хворих на ВНГП від народження до 18-ти років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Р733.665.605.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Андрусьова І. В. 
Розвиток мовлення дітей 6-річного віку з загальним недорозвиненням мовлення в процесі ознайомлення з природою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. В. Андрусьова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2010. - 21 c. - укp.

Наведено педагогічні умови розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Розроблено організаційно-дидактичну модель забезпечення розвитку мовлення 6-річних учнів з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівень) у процесі ознайомлення з природою. Визначено рівні та показники мовленнєвої компетентності як якісної характеристики мовленнєвого розвитку досліджуваних учнів з даною патологією, встановлено динаміку змін у рівнях сформованості мовленнєвої компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Журавльова Л. С. 
Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л. С. Журавльова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 23 c. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні основи підвищення ефективності розвитку усного мовлення засобами музико-дидактичних ігор (МДІ), удосконалення темпо-ритмічної сторони мовлення та навичок спілкування заїкуватих дошкільників. Виявлено передумови для розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ, потенціал яких у практиці застосувався недостатньо, зокрема, використання емоційних можливостей дитячої психіки в процесі розвитку мовленнєвих навичок, активізація та синестезія сенсорних аналізаторів. Розроблено й описано експериментальну методику розвитку мовлення з урахуванням полісенсорного аспекту, виокремлено педагогічні умови розвитку усного мовлення заїкуватих дітей, визначено критерії, показники та рівні розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами МДІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.923

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368942 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського