Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч439.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Козявкин В. И. 
Детские церебральные параличи. Медико-психологические проблемы / В. И. Козявкин, Л. Ф. Шестопалова, В. С. Подкорытов. - Л. : Укр. технології, 1999. - 142 c. - Библиогр.: 126 назв. - рус.

Изложены основные закономерности нарушений психической сферы у детей, страдающих детским церебральным параличом (ДЦП). Описаны психопатологические синдромы, наблюдаемые при заболевании. Дана подробная медико-психологическая характеристика нарушений личности, интеллекта, речи и других психических функций. Освещаются социально-психологические проблемы семьи, имеющей больного ребенка. Излагаются основные принципы разработанной В.И.Козявкиным системы интенсивной нейрофизиологической системы реабилитации больных ДЦП, а также рассматривается эффективность ее применения в аспекте влияния на психическое здоровье детей и их социально-психологическую адаптацию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-3 + Ч439.6 + Ю948.4-734-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мерзликина О. А. 
Методика применения физических упражнений в коррекционно-оздоровительных мероприятиях при различных формах детского церебрального паралича / О. А. Мерзликина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 17. - С. 47-52. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Запропоновано оригінальні фізичні вправи, які ефективно впливають на відновлення порушених функцій опорно-рухового апарата інвалідів, сприяють психологічній і соціальній адаптації хворих з наслідками дитячого церебрального паралічу.


Ключ. слова: физические упражнения, нарушения, функция, детский церебральный паралич.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6-241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єдинак Г. А. 
Вікова динаміка деяких показників фізичного стану хлопців з обмеженими функціями в умовах традиційно організованої фізкультурної діяльності / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 3. - С. 11-18. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Експериментально вивчено динаміку показників фізичного розвитку хлопців з обмеженими функціями у період від 7-ми до 17-ти років. Встановлено, що в хлопців з різною формою захворювання на церебральний параліч відсутні достовірні відмінності у значеннях показників фізичного розвитку. Кожен показник характеризується певними особливостями вікової динаміки результатів, але для всіх встановлено періоди високого, помірного та низького темпів їх зростання.

Экспериментальным путем изучена динамика показателей физического развития мальчиков с ограниченными функциями в период от 7-ми до 17-ти лет. Установлено, что у мальчиков с разной формой заболевания церебральным параличем отсутствуют достоверные отличия в значениях показателей физического развития. Каждый показатель характеризуется определенными особенностями возрастной динамики результатов, но для всех установлены периоды высокого, умеренного и низкого темпа их увеличения.

Dynamics of indices of physical development of boys with limited functions from 7 to 17 had been studied experimentally. It was determined that boys with different form of cerebral palsy do not show reliable differences in the meaning of indices of physical development. Every index is characterized by certain peculiarities of dynamics of results, but existence of period of high, moderate and low rates of their growth are established for everybody.


Ключ. слова: фізичний розвиток, хлопці шкільного віку, обмежені функції внаслідок захворювання на церебральний параліч, вікова динаміка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р731.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Трададюк А. А. 
Психолого-педагогические и валеологические аспекты оптимальной организации физической и социальной реабилитации учеников с нарушениями функций спинного мозга / А. А. Трададюк, С. М. Вицко // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2004. - № 5. - С. 90-98. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Науково обгрунтовано етапну структуру фізичної та соціальної реабілітації осіб з порушеннями функцій спинного мозку. Подано характеристику комплексу педагогічних факторів корекції та компенсації порушених параметрів їх опорно-рухового апарату. Обгрунтовано ефективність зазначеної психолого-педагогічної системи.

Научно обоснована этапная структура физической и социальной реабилитации лиц с нарушениями функций спинного мозга. Дана характеристика комплекса педагогических факторов коррекции и компенсации нарушенных параметров их опорно-двигательного аппарата. Обоснована эффективность данной психолого-педагогической системы.

The work gives the scientific background of physical and social rehabilitation of individuals with defects of spinal functions. There is given the characteristics of the complex of pedagogical factors of correction and compensation of defective parameters of their motor apparatus. The effectiveness of this psycho - pedagogical system is backgrounder.


Ключ. слова: сложная структура дефекта, коррекция, компенсация, мотивация, физические упражнения, реабилитация, психолого-педагогические этапы реабилитации
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.638.75-541 + Ю949.2 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковінько М.  
Динаміка професійно-важливих якостей підлітків з дцп під впливом експериментальної програми професійно-прикладної фізичної підготовки / М. Ковінько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 13. - С. 15-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку показників рівня розвитку професійно важливих якостей учнів професійного училища, які потерпали від наслідків дитячого церебрального паралічу під впливом експериментальної програми професійно-прикладної фізичної підготовки.

Проанализирована динамика показателей профессионально важных качеств учеников профессионального училища с последствиями детского церебрального паралича под влиянием экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки.

In this article analyses of dynamics indexes of professional-important qualities vocational schools students with cerebral palsy under influence of experimental professional-applied physical preparation program.


Ключ. слова: професійно-важливі якості, дитячий церебральний параліч, професійно-прикладна фізична підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Ч511.153.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Азарський І. М. 
ДЦП. Нові лікувально-педагогічні та психологічні програмні можливості для практичних лікарів і педагогів / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - Хмельниц. : Поділля, 2001. - 149 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.

Наведено загальні відомості про дитячий церебральний параліч (ДЦП) на сучасному етапі розвитку медичних, психологічних та педагогічних наук. Висвітлено екологічні фактори та їх значення на функціонування людського організму. Розкрито етіопатогенетичну класифікацію ДЦП на сучасному етапі розвитку медицини, а також клінічну класифікацію ДЦП з його формами прояву. Висвітлено лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП за індивідуальною програмою.

Приведены общие сведения о детском церебральном параличе (ДЦП) на современном этапе развития медицинских, психологических и педагогических наук. Освещены экологические факторы и их значение на функционирование человеческого организма. Раскрыта этиопатогенетическая классификация ДЦП на современном этапе, а также клиническая классификация ДЦП с его формами проявления. Изложены лечебно-педагогические аспекты по реабилитации профильных больных ДЦП за индивидуальной программой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Носко М. О. 
Корекція ритмічної структури рухових дій при ходьбі дітей, хворих на церебральний параліч на етапі пізньої реабілітації / М. О. Носко, В. І. Пасічник, В. І. Синіговець // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 3. - С. 3-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему відновлення ритмічної структури рухових дій у процесі самостійної ходьби дітей, хворих на церебральний параліч, на базі діагностичних критеріїв кінематичних характеристик відеокомп'ютерного аналізу.


Ключ. слова: дитячий церебральний параліч, ритмічна структура, кінематичні характеристики, корекційні вправи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проскуріна Т. Ю. 
Тестування рухової активності дітей з церебральним паралічем / Т. Ю. Проскуріна // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 27. - С. 65-70. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено особливості оцінювання моторики дітей з церебральною патологією за умов навчально-реабілітаційного центру. Запропоновано систему тестів для оцінювання рухової активності дітей з ДЦП, розроблену та застосовану на базі центру.


Ключ. слова: оцінювання, тести, рухова активність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Постовойтов Є. П. 
Науково-педагогічні основи функціонування навчально-реабілітаційного центру для учнів з дитячим церебральним паралічем : Моногр. / Є. П. Постовойтов; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Нора-прінт, 2002. - 261 c. - Бібліогр.: 208 назв. - укp.

Розглянуто проблему корекційного навчання і виховання учнів з церебральним паралічем, єдності організаційно-педагогічних та лікувально-діагностичних функцій в навчально-реабілітаційному центрі. Висвітлено теоретичні питання організаційно-методичної та корекційно-розвивальної роботи за умов комунікативної діяльності хворих дітей. Наведено результати теоретико-еспериментального дослідження вирішення проблеми соціальної адаптації вихованців центру.

Рассмотрена проблема коррекционного обучения и воспитания учеников с церебральным параличем, единости организационно-педагогических и лечебно-диагностических функций в учебно-реабилитационном центре. Освещены теоретические вопросы организационно-методической и коррекционно-развивающей работы в условиях коммуникативной деятельности больных детей. Приведены результаты теоретико-экспериментального исследования решения проблемы социальной адаптации воспитанников центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Долинний Ю. О. 
Психолого-педагогічні аспекти фізичного виховання дітей з ДЦП / Ю. О. Долинний // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 111-114. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наголошено, що однією з головних задач психолого-педагогічної корекційної роботи фізичного виховання дітей, які страждають на церебральний параліч, є соціальна адаптація хворих у суспільстві та залучення їх до суспільнокорисної праці.

Указано, что одной из главных задач психолого-педагогической коррекционной работы физического воспитания детей страдающих церебральным параличом является адаптация больных в обществе и приобщение их к общественно-полезному труду.

One of the main task set before the psychological and pedagogical corrective work of physical training of children suffering cerebral paralysis is patients social adaptation in society and their drawing into socially useful labour.


Ключ. слова: дитячий церебральних параліч, корекційна робота
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р733.627.709.3-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шевченко О. В. 
Реабілітаційний вплив рухливих ігор на дітей з вадами фізичного розвитку / О. В. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 14. - С. 36-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що фізичний розвиток школярів з недоліками у стані здоров'я вимагає пошуку нових форм, методів і засобів фізичного виховання. Одним із вагомих засобів є рухливі ігри та забави. Методика їх застосування потребує аналізу та доповнення.

Указано, что физическое развитие школьников, имеющих отклонения в состоянии здоровья, требует поиска новых форм, методов и средств физического воспитания. Наиболее важным средством являются подвижные игры и забавы. Методика их проведения требует анализа и дополнений.

Modern state of physical development of the school children with some defects in their health needs search of new forms, methods and means of physical training. One of the main means is moving games and amusements. The methods of using it need someanalysis and additions.


Ключ. слова: фізичний розвиток, діти, здоров'я, рухливі ігри
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Єдинак Г. А. 
Реабілітація дітей шкільного віку з церебральним паралічем як педагогічна проблема / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 7. - С. 49-57. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

На підставі досліджень на теоретичному рівні з`ясовано, що в комплексі реабілітаційних заходів значне місце посідають фізичні вправи. Зауважено, що підходи до організаційного, змістового і контрольно-діагностичного рівнів, які існують сьогодні, не враховують сучасних тенденцій розвитку галузі фізичної культури, зокрема, використання генетичних маркерів як основ технологій педагогічного управління фізкультурно-реабілітаційними заходами в роботі з дітьми, що мають обмежені можливості.

На основе исследований на теоретическом уровне установлено, что в комплексе реабилитационных мероприятий значительное место принадлежит физическим упражнениям. Вместе с тем, существующие подходы на организационном, содержательном и контрольно-диагностическом уровнях, не учитывают современных тенденций развития отрасли физической культуры, в частности, использование генетических маркеров в качестве основ технологий педагогического управления физкультурно-реабилитационными мероприятиями в работе с детьми, имеющими ограниченные возможности.

Theoretical investigation proves that physical exercises take an important place in the rehabilitation complex. At the same time existing approaches at organizational, control and diagnostic levels do not take into consideration modern tendencies in the development of the branch of physical culture namely the usage of genetic markers as a basis of technology of pedagogical governing of physical training and rehabilitation measures in the work with children possessing limited cerebral palsy abilities


Ключ. слова: технології, педагогічне управління, фізкультурно-реабілітаційні заходи, обмежені ДЦП можливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єдинак Г. А. 
Рухова перевага у педагогічному управлінні фізкультурною діяльністю дітей шкільного віку з наслідками церебрального паралічу / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 9. - С. 9-16. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Емпіричними дослідженнями встановлено наявність рухової переваги серед хлопців і дівчат шкільного віку, що мають обмежені можливості внаслідок захворювання на церебральний параліч, їх позитивне ставлення до занять фізичною культурою під керівництвом педагога, остаточно не сформовану позитивну позицію щодо впливу таких занять на стан здоров'я. Обгрунтовано, що рухова перевага може бути використана як критерій диференціації змісту педагогічного управління фізкультурно-реабілітаційними заходами серед дітей із зазначеною нозологією.

Исследования на эмпирическом уровне позволили установить факт наличия двигательного предпочтения среди мальчиков и девочек с ограниченными вследствие церебрального паралича возможностями, их позитивное отношение к занятиям физической культурой под руководством педагога, окончательно не сформировавшуюся положительную позицию по поводу влияния таких занятий на состояние здоровья. Аргументировано, что двигательное предпочтение может быть использовано в качестве критерия дифференциации содержания педагогического управления физкультурно-реабилитационными мероприятиями среди детей с ограниченными возможностями с указанной нозологией.

The investigation on the empiritic level have permited to research the fact of presence of the preference of the movement among the boys and girls of the school-age, which had less possibilities as the result of cerebral palsy, their positive ratio tothe influence of such occupations on the state of health. It will be foreseen that preference of the movement can be utilised as the criterion of the differentiation of essence of pedagogical governing of the physical training and rehabilitational measures for such the contingent of children.


Ключ. слова: критерії диференціації, рухова перевага, педагогічне управління, фізкультурна діяльність, школярі з обмеженими можливостями внаслідок церебрального паралічу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р733.627.709.3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Демчук С. П. 
Соціальна інтеграція та реабілітація неповносправних школярів із церебральним паралічем засобами фізичного виховання : Навч. посіб. / С. П. Демчук, О. С. Куц; Укр. акад. наук нац. прогресу, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л. : НВФ "Укр. технології", 2003. - 147 c. - (Сер. Наука - дітям-інвалідам). - Бібліогр.: 124 назв. - укp.

Висвітлено проблеми фізичної реабілітації дітей з наслідками церебрального паралічу. Описано методику соціальної інтеграції та реабілітації підлітків з церебральним паралічем засобами фізичного виховання. Проаналізовано роль фізичної культури і спорту в соціальній інтеграції та реабілітації інвалідів.

Освещены проблемы физической реабилитации детей с последствиями церебрального паралича. Описана методика социальной интеграции и реабилитации подростков с церебральным параличем средствами физического воспитания. Проанализирована роль физической культуры и спорта в социальной интеграции и реабилитации инвалидов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-541я73 + Ч439.6я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єдинак Г. А. 
Вплив експериментальної програми на професійно-прикладні якості та успішність учнів ВПУ, юнаків 16 - 17 років з обмеженими можливостями / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 1. - С. 166-172. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено ефективність розробленої програми фізичного виховання професійно-прикладних якостей та успішності юнаків професійних училищ, які мають обмежені фізичні можливості внаслідок церебрального паралічу. Виявлено значні позитивні зміни у досліджуваних показниках. Запропоновано використовувати розроблену програму для вирішення зазначених завдань.

Исследована эффективность разработанной программы физического воспитания профессионально-прикладных качеств и успеваемости учащихся профессиональных училищ, имеющих ограниченные физические возможности вследствие церебрального паралича. Установлены существенные позитивные изменения в изучаемых показателях. Предложено использовать разработанную программу для решения указанных задач.

The paper researches the effectiveness of the developed curriculum of the physical education course and its impact on professional and applied skills and academic progress of young men-students of vocational school, handicapped as a result of cerebral palsy. Considerable positive changes in the researched indicators use the developed curriculum for solving the array of indicated issues.


Ключ. слова: експериментальна програма, юнаки 16-17 років з обмеженими внаслідок церебрального паралічу можливостями, система професійної освіти, співвідношення загальної і професійно-прикладної фізпідготовки
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Азарський І. М. 
Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - 2-е вид., доповн. - Хмельниц. : ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002. - 159 c. - Бібліогр.: с. 144-148. - укp.

Наведено загальні відомості про дитячий церебральний параліч (ДЦП), запропоновано етіопатогенетичну класифікацію ДЦП, надбаної слабкорозумовості на сучасному етапі розвитку медицини. Розкрито суть клінічних понять олігофренії та слабкорозумовості з їх формами прояву, деменції з її типами протікання. Наведено методику розвитку пізнавальних здібностей і систематизації мислення людської особистості в навколишньому середовищі та суспільстві.

Приведены общие данные о детском церебральном параличе (ДЦП), предложены этиопатогенетические классификации ДЦП, приобретенного слабоумия на современном этапе развития медицины. Раскрыта сущность клинических понятий олигофрении и слабоумия и их форм проявления, деменции с ее типами протекания. Приведена методика развития познавательных способностей и систематизации мышления человеческой личности в окружающей среде и обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Р733.645.095-5 + Ч435.2 + Ч437.4 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Желізний М. М. 
Особливості використання біомеханічної стимуляції в процесі розвитку рухливості в суглобах дітей, хворих на церебральний параліч / М. М. Желізний // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 14. - С. 7-17. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено позитивний вплив методики біомеханічної стимуляції (БМС) на розвиток рухливості в суглобах дітей, хворих на церебральний параліч, і визначено оптимальний режим її використання.

В статье исследовано положительное влияние методики биомеханической стимуляции (БМС) на развитие подвижности в суставах детей, больных церебральным параличом и определен оптимальный режим его использования.

In the article positive influence of method of biomechanics stimulation on development of mobility in the joints of children patient with a cerebral paralysis and the optimum mode of his use is certain is explored.


Ключ. слова: лікувальна фізична культура, біомеханічна стимуляція, дитячий церебральний параліч
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-541 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чичигина Е. В. 
Физическое воспитание детей дошкольного возраста с нарушениями опорно-двигательного аппарата / Е. В. Чичигина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 363-369. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

По-новому висвітлено проблему фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. Запропоновано нову структуру та зміст занять ЛФК, розроблену на базі дошкільних установ компенсуючого типу.

Раскрыт новый взгляд на проблему физической реабилитации детей дошкольного возраста с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Предложна новая структура и содержание занятий ЛФК, разработанная на базе дошкольных учреждений компенсирующего типа.

The article exposes a new look on the problem of physical rehabilitation of children of preschool age with violations of oporno-dvigatelnogo vehicle. A new structure and maintenance of the LFK employments, developed on the base of preschool establishments of compensating type, is offered.


Ключ. слова: нарушения опорно-двигательного аппарата, структура ЛФК, игротренинг
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мороз Л. В. 
Аналіз сучасної системи соціально-корекційної роботи серед дітей з наслідками церебрального паралічу / Л. В. Мороз // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 71-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено аналіз існуючих на сьогодні підходів до вирішення проблеми дитячого церебрального паралічу, а також виявлено переваги і недоліки реабілітаційної та соціальної роботи з дітьми даної категорії.

Представлен анализ существующих подходов к решению проблемы детского церебрального паралича, а также выявлены преимущества и недостатки реабилитационной и социальной работы с детьми данной категории.

The methodical analysis of childs cerebral palsy problem solution is in this article. Some bad and good points of rehabilitation and social work with the children of such a category are paid.


Ключ. слова: дитячий церебральний параліч, реабілітаційні заходи, соціальна адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3 + Р11(4Укр)442.861 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Азарський І. М. 
Лікування дитячого церебрального паралічу : Моногр. / І. М. Азарський, О. О. Азарська, В. М. Мороз, О. Г. Процек, В. С. Тарасюк, В. І. Кириченко, Н. Д. Корольова, В. В. Поляруш, А. Г. Хоптяр, М. Г. Сокольський, І. В. Паламар, С. Л. Малик, Т. А. Чорна, В. А. Черевко. - Вінниця; Хмельницький, 2005. - 56 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Розглянуто питання лікування, масажу, голкотерапії, педагогічної та психологічної підготовки, юридичного захисту та соціальної реабілітації профільних хворих на дитячий церебральний параліч, олігофренію, слабкорозумовість та педагогічно занедбаних. Наведено список лікарських засобів для лікування дітей з вказаними хворобами.

Рассмотрены вопросы лечения, массажа, иглоукалывания, педагогической и психологической подготовки, юридической защиты и социальной реабилитации профильных больных с детским церебральным параличем, олигофренией, слабоумием и педагогически запущенных. Представлен список лекарственных средств для лечения детей с указанными болезнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-5 + Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26653 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського