Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / ред.: Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Укр. технології, 2003. - 220 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.

Освещены теоретико-методические основы преподавания предметов гуманитарного цикла в профессионально-технических учебных заведениях. В контексте гуманистической парадигмы и философии образования проанализированы особенности формирования моральной культуры педагога, рассмотрены вопросы его духовного творчества. Показана роль отечественной и мировой культуры в формировании национального сознания и самосознания. В контексте современного украиноведения проанализирована возможность формирования духовного мира личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352 + С.р(4УКР)с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткачова Н. А. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Ткачова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 c. - укp.

Розроблено новий напрям у сучасній теорії та практиці правового навчання та виховання - гуманістичну правову педагогіку та її засади, науково обгрунтовано концепцію формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні вимоги до структурування змісту правових знань у системі школа - професійно-технічний навчальний заклад, а також суть диференційованого правового навчання в профтехучилищах з різним професійним спрямуванням. Опрацьовано модель змісту правових знань для учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ціннісно-діяльнісну модель процесу формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано системно-комплексний підхід і методику формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали та цінності як необхідного фактора розбудови демократичної правової держави - України. Визначено дефініції: "правова педагогіка", "гуманістична правова педагогіка", "процес формування правосвідомості","правова переконаність". Уточнено критерії та показники сформованості правосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Rulevska T. 
Pedagogical conditions for the development of ecological culture of future specialists of maritime and river transport in colleges = Педагогічні умови розвитку екологічної культури майбутніх фахівців морського і річкового транспорту у коледжах / T. Rulevska // Професійна педагогіка. - 2021. - № 2. - С. 87-94. - Бібліогр.: 91 назв. - англ.

Вирішення проблеми забруднення навколишнього середовища можливе через проведення низки заходів, серед яких важливе місце займає формування екологічної культури майбутніх фахівців морського та річкового транспорту (МіРТ). Мета роботи - обгрунтувати педагогічні умови розвитку екологічної культури майбутніх фахівців МіРТ у коледжах. Методи: теоретичні - аналіз, синтез, дедукція, порівняння, узагальнення (для аналізу наукових джерел із проблеми дослідження); емпіричні - усне та письмове опитування, метод незалежних експертних оцінок (для визначення педагогічних умов розвитку екологічної культури майбутніх фахівців МІРТ у коледжах). Здійснено аналіз законодавчих документів у сфері охорони навколишнього середовища; акцентовано увагу на проблемі забруднення довкілля внаслідок експлуатації МІРТ; з'ясовано значення екологічної культури майбутніх фахівців МІРТ в системі екологічної освіти; обгрунтовано педагогічні умови розвитку екологічної культури майбутніх фахівців МІРТ у коледжах. Обгрунтовано, що ефективність розвитку екологічної культури майбутніх фахівців МІРТ у коледжах буде зростати завдяки формуванню позитивної мотивації до набуття екологічних знань; цілісної екологізації змісту професійного навчання; застосуванню інноваційних технологій, зокрема кооперативного навчання; забезпеченню еколого-орієнтованого навчально-методичного супроводу професійної підготовки майбутніх фахівців МІРТ у коледжах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.27 + О4 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського