Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч451.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Яковенко В. Д. 
Моделі та методи створення інформаційної технології для управління якістю діяльності навчального закладу : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Д. Яковенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2009. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено інформаційну технологію багатофакторного аналізу діяльності НЗ на основі ефективної згортки і візуалізації множини даних, яка використовує розроблені моделі оцінювання якості і метод визначення узагальненого показника ефективності (УПЕ), що є інформаційним забезпеченням для управління постійним поліпшенням процесів діяльності НЗ за рахунок коригувальних і попереджувальних дій. Узагальнено метод формування оцінки показників якості діяльності НЗ, у якому запропоновано зіставляти з еталоном і відображати значення як кількісних, так і якісних показників за рівнями досконалості, що відповідають ступеню розвитку окремих функцій системи за стандартами освіти і дозволяють оцінювати ефективність внутрішніх процесів НЗ. Вперше розроблено модель оцінювання якості діяльності НЗ, яка відрізняється від відомих визначенням впливу кожного з показників на результат оцінювання, що дозволяє перейти від реєстрації досягнень до управління діяльністю навчальним закладом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сергеєва Л. 
Компетентнісний підхід до проектування навчальних програм підвищення кваліфікації керівних педагогічних кадрів закладів професійної освіти / Л. Сергеєва, О. Пащенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 38-41. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито досвід кафедри професійної освіти ЦІППО Університету менеджменту освіти АПН України у підвищенні кваліфікації керівних педагогічних кадрів. Розглянуто зміст підвищення кваліфікації керівників закладів професійної освіти на нормативному рівні (навчальний та навчально-тематичний план), на рівні методичного забезпечення самостійної роботи слухачів, на рівні методичного забезпечення контролю. Висвітлено особливості етапів організації підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.411 + Ч459.514(4УКР)78

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Медведь В. 
Підвищення рівня управлінської культури керівників / В. Медведь // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження управлінської культури керівників у закладах професійної освіти. Обгрунтовано питання щодо шляхів розвитку управлінської культури. Проаналізовано наукові дослідження з проблем культури управлінської праці керівника освітнього закладу. На основі спецкурсу ЦІППО АПН України побудовано алгоритм розвитку управлінської культури керівника навчального закладу в контексті цільового управління. Наведено кваліметричну субмодель оцінки рівня сформованості культури цільового управління керівника закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чернова Т. 
Тренінги у розвитку професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи / Т. Чернова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито роль тренінгів у розвитку професійної компетентності заступника директора ПТНЗ і проаналізовано модель тренінгу й її компоненти (мету, функції, сценарій, правила, методичне та технічне забезпечення). Відзначено, що існує плутанина у вживанні термінів "тренінг", "рольові та ділові ігри", "групова дискусія"; відсутні теоретичні критерії, на основі яких можна було б проводити порівняння. Висвітлено структуру тренінгу, базовим елементом якого є сценарій - опис характеру та послідовності дій учасників тренінгу, де відображено загальну послідовність тренінгу, основні етапи, операції, кроки. Охарактеризовано основні принципи, яких доцільно дотримуватися під час організації тренінгів. Наголошено, що, моделюючи умови розвитку професійної компетенції, тренінг служить засобом актуалізації, застосування та закріплення знань і засобом розвитку комунікативної компетенції.

Раскрыта роль тренингов в развитии профессиональной компетентности заместителя директора ПТУ, проанализирована модель тренинга и ее компоненты (цель, функции, сценарий, правила, методическое и техническое обеспечение). Отмечено, что существует путаница в употреблении терминов "тренинг", "ролевые и деловые игры", "групповая дискуссия"; отсутствуют теоретические критерии, на основе которых можно было бы проводить сравнение. Освещена структура тренинга, базовым элементом которого является сценарий -описание характера и последовательности действий участников тренинга, где отражена общая последовательность тренинга. Охарактеризованы основные принципы, которых целесообразно придерживаться при организации тренингов. Отмечено, что, моделируя условия развития профессиональной компетенции, тренинг служит средством актуализации, применения и закрепления знаний и средством развития коммуникативной компетенции.

In article it is proved a role of trainings in development of professional competence of the deputy director and the model of training and it's components are analyzed. Main principles which it is necessary to adhere during the organization of trainings are characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.410.1

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гириловська І. В. 
Інноваційна технологія підвищення якості управління розвитком освіти / І. В. Гириловська // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 3. - С. 23-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито проблему якості підготовки кваліфікованих робітників, впровадження інноваційних технологій в ПТНЗ, а саме: технології бенчмаркінгу ("експертний стандарт"), розглянуто його структуру і методику проведення в сфері ПТО. Наведено етапи процесного бенчмаркінгу, які проілюстровано на схемі. Представлено переваги використання бенчмаркінгу в ПТНЗ, основною із яких є те, що організація вчиться змінюватися без серйозних порушень власної структури. Необхідною умовою впровадження даної методики є розробка стандарту щодо проведення бенчмаркінгу, форм, адаптованих до професійно-технічної освіти в Україні.

Раскрыта проблема качества подготовки квалифицированных рабочих, рассмотрено внедрение инновационных технологий в ПТУЗ, а именно, технологии бенчмаркинга ("экспертный стандарт"), рассмотрены его структура и методика проведения в сфере ПТО. Приведены этапы процессного бенчмаркинга, которые проиллюстрированы на схеме. Представлены преимущества использования бенчмаркинга в профессионвально-технических училищах, основным из которых является то, что организация учится изменяться без серьезных нарушений собственной структуры. Необходимым условием внедрения данной методики является разработка стандарта по проведению бенчмаркинга, форм, адаптированных к профессионально-техническому образованию в Украине.

The problem of quality of preparation of skilled workers, introduction of innovative technologies is exposed in PTEI (Professional-Technical Educational Institutions) conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернова Т. Ю. 
Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи у професійно-технічному навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Ю. Чернова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми розвитку професійної компетентності в педагогічній теорії та практиці. Обгрунтовано педагогічні умови розвитку професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи у професійно-технічному навчальному закладі: впровадження моделі розвитку професійної компетентності у міжкурсовий період підвищення кваліфікації, використання технології розвитку професійної компетентності з основами освітнього менеджменту, застосування інформаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності, що охоплює інтерактивну платформу для проведення вебінарів, інтернет-конференцій, презентацій та індивідуального консультування, підготовлено та впроваджено методичні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Одайський С. І. 
Управління навчально-виробничим процесом професійно-технічного навчального закладу при впровадженні державних стандартів підготовки робітників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / С. І. Одайський; ДВНЗ"Ун-т менедж. освіти" НАПН України,. - К., 2012. - 18 с. - укp.

Дослідження присвячене проблемі управління навчально- виробничим процесом професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ) за умов впровадження державних стандартів підготовки робітників. Виявлено особливості розвитку системи професійно-технічної освіти України, розглянуто комплекс взаємопов'язаних питань навчально-виробничої діяльності ПТНЗ з урахуванням вимог у галузі стандартизації професійної підготовки робітників для виробництва та сфери послуг. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення управління ПТНЗ за нових соціально-економічних умов, охарактеризовано його практичний стан, доведено необхідність структурного вдосконалення та розробки методичного забезпечення управління у ході впровадження державних стандартів. Обгрунтовано модель системи управління навчально-виробничим процесом ПТНЗ за умов впровадження державних стандартів підготовки робітників, визначено її теоретико-методологічний, суб'єкт-об'єктний, цільовий, змістовий, організаційно- діяльнісний та оціночно-результативний компоненти, підготовлено комплект методичних і практичних матеріалів щодо її реалізації у закладах професійно-технічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.410.1

Шифр НБУВ: РА393754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Русанов Г. Г. 
Формування готовності педагогів професійно-технічних навчальних закладів до роботи в умовах децентралізації управління професійним навчанням : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. Г. Русанов; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2012. - 20 с. - укp.

Розкрито сутність поняття "формування готовності педагога ПТНЗ до роботи в умовах децентралізації управління професійним навчанням". Визначено організаційно-педагогічні засади, компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності педагогів ПТНЗ до роботи в цих нових умовах. Розроблено та впроваджено новий зміст підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів відповідно до вимог процесу децентралізації управління професійним навчанням. Обгрунтовано та перевірено структурно- функціональну модель та Комплексну програму формування готовності педагогів ПТНЗ до роботи в умовах децентралізації управління професійним навчанням у системі підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.46 + Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рожнова Т. Є. 
Управління професійно-технічним навчальним закладом на засадах інноваційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Т. Є. Рожнова; НАПН України, ДВНЗ"Ун-т менедж. освіти" . - К., 2012. - 18 с. - укp.

Здійснено аналіз наукового забезпечення управління професійно-технічним навчальним закладом, (ПТНЗ) досліджено теоретичні, методологічні та правові засади організації управління ПТНЗ. Проаналізовано сучасний стан практичного застосування інноваційних технологій в управлінні професійно-технічним навчальним закладом та вивчено стан управління ПТНЗ із застосуванням інноваційних технологій. Обгрунтовано зміст моделі управління ПТНЗ на засадах інноваційних технологій. Здійснено впровадження моделі управління ПТНЗ із застосуванням управлінських інноваційних технологій та надано методичні рекомендації щодо впровадження даної моделі, наведено критерії оцінювання її результативності. Розроблено програму спецкурсу "Управління ПТНЗ на засадах інноваційних технологій" як одного з науково-практичних напрямів розв'язання проблеми підготовки та підвищення управлінської кваліфікації керівників з упровадження інноваційних технологій в практичну діяльність ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Збірник професійно-педагогічних профілів педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти / упоряд.: Л. Шевчук, Ю. Ворона, І. Кирилюк, С. Коломійчук, Л. Лужняк, Н. Марусич, Л. Погребняк, Т. Сидоренко, Н. Сиско, А. Смалюк, Г. Соленцова, Г. Тимощук, О. Шамралюк; Науково-методичний центр професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області. - Хмельницький : Цюпак А. А., 2021. - 152 c. - Бібліогр.: с. 131-151 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні підходи до розроблення професійно-педагогічних профілів педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, представлено нормативно-правову базу, що регулює професійну діяльність педагогів системи професійної (професійно-технічної) освіти. Вміщено професійно-педагогічні профілі педагогічних працівників закладу професійної (професійно-технічної) освіти ЗП(ПТ)О, що грунтуються на компетентнісній основі відповідно до трудових функцій (завдань та обов’язків) конкретних педагогічних посад. Професійно-педагогічні профілі педагогічних працівників ЗП(ПТ)О розроблені творчою групою працівників Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області. Запропоновано профілі, які можуть бути використані у системі підвищення кваліфікації при розробленні діагностичних анкет для виявлення рівня професійної компетентності педагогічних працівників та їхніх освітніх потреб, а також як інструмент ідентифікації потенційних точок професійного зростання при проектуванні педагогами ЗП(ПТ)О індивідуальних траєкторій професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41 + Ч451.42 + Ч454(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858111 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського