Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Галушко І. В. 
Методика професійно-практичного навчання в ліцеї : навч.-метод. посіб. / І. В. Галушко. - Х. : ХНАДУ, 2008. - 304 c. - Бібліогр.: с. 299-300. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з виконанням інженером-педагогом функцій майстра виробничого навчання у процесі професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників у професійних ліцеях. Розкрито цілі, завдання, методику формування професійних умінь і навичок у ліцеїстів, описано системи виробничого навчання. Увагу приділено особливостям організації та методиці проведення уроків з слюсарної справи, індивідуального навчання водінню тракторів і комбайнів.

Рассмотрены вопросы, связанные с выполнением инженером-педагогом функций мастера производственного обучения в процессе профессионально-практической подготовки квалифицированных рабочих в профессиональных лицеях. Раскрыты цели, задачи, методику формирования профессиональных умений и навыков у лицеистов, описаны системы производственного обучения. Уделено внимание особенностям организации и методике проведения уроков по слесарному делу, индивидуальному обучению вождению тракторов и комбайнов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6я7 + П07р(4УКР)2-3я7

Шифр НБУВ: ВА707691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попова Т. І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. І. Попова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду у розробку мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їм тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смірнов В. М. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. / В. М. Смірнов, І. М. Мороз; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 103 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено завдання професійної освіти України за сучасних умов, професійну майстерність інженерів-педагогів. Описано методи та системи виробничого навчання, основні характеристики навчально-виробничого процесу в контексті його планування та організації в професійно-технічних навчальних закладах.

Освещены задачи профессионального образования Украины в современных условиях, профессиональное мастерство инженеров-педагогов. Описаны методы и системы производственного обучения, основные характеристики учебно-производственного процесса в контексте его планирования и организации в профессионально-технических учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266я722

Шифр НБУВ: ВА730563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Методика трудового та професійного навчання : навч. посіб. / уклад.: В. О. Давидович, М. Ф. Давидович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 71 c. - укp.

Розкрито теоретичні та методичні основи викладання спеціальних дисциплін і трудового навчання у школі та системі професійно-технічної освіти. Описано методики проектування змісту трудового та професійного навчання, планування навчального процесу, професійної підготовки в галузі машинобудування. Наведено характеристику процесу розробки технології навчання, визначено структуру дидактичного процесу та його компоненти.

Раскрыты теоретические и методические основы преподавания специальных дисциплин и трудового обучения в школе и системе профессионально-технического образования. Описаны методики проектирования содержания трудового и профессионального обучения, планирования учебного процесса, профессиональной подготовки в отрасли машиностроения. Дана характеристика процесса разработки технологии обучения, определены структура дидактического процесса и его компоненты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266я73 + Ч461.266я73 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жорова І. Я. 
Методика формування професійних здібностей учнів у процесі професійного навчання : навч. посіб. / І. Я. Жорова; Південноукр. регіон. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Херсон : РІПО, 2009. - 121 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічну проблему професійних здібностей (ПЗ) особистості. Проаналізовано особливості організації процесу підготовки кваліфікованих робітників. Висвітлено методичні аспекти формування ПЗ учнів професійно-технічних навчальних закладів, зокрема, перцептивних, атенційних, мнемічних, мисленнєвих, комунікативних здібностей.

Рассмотрена психолого-педагогическая проблема профессиональных способностей (ПС) личности. Проанализированы особенности организации процесса подготовки квалифицированных рабочих. Освещены методические аспекты формирования ПС учеников профессионально-технических учебных заведений, в частности, перцептивных, атенционных, мнемических, мыслительных, коммуникативных способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266я7 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Професійне навчання на виробництві : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: Н. С. Ничкало. - К : Наук. світ, 2009. - 221 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми професійної педагогіки, розкрито дидактичні аспекти професійного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників. Проаналізовано механізми посилення зацікавленості роботодавців і найманих працівників щодо підвищення професійного рівня персоналу організації. Розглянуто особливості професійного навчання виробничого персоналу за умов технологічного переоснащення виробництва. Увагу приділено модульній технології професійної підготовки зварників на виробництві, професійній компетентності майстра виробничого навчання будівельного профілю, науково-методичному забезпеченню фахової підготовки економістів підприємства.

Освещены актуальные проблемы профессиональной педагогики, раскрыты дидактические аспекты профессионального обучения, переподготовки и повышения квалификации работников. Проанализированы механизмы усиления заинтересованности работодателей и наемных работников в повышении профессионального уровня персонала организации. Рассмотрены особенности профессионального обучения производственного персонала в условиях технологического переоснащения производства. Уделено внимание модульной технологии профессиональной подготовки сварщиков на производстве, профессиональной компетентности мастера производственного обучения строительного профиля, научно-методическому обеспечению специальной подготовки экономистов предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347383/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кримчак Л. Ю. 
Соціально-педагогічні умови адаптації учнів-сиріт до навчання в професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. Ю. Кримчак; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Конкретизовано та поглиблено теоретичні уявлення щодо сутності, змісту, структури та функцій процесу адаптації учнів-сиріт до навчання в ПТНЗ. Доведено необхідність створення для учнів-сиріт умов, які сприятимуть їх саморозвитку та самовдосконаленню. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови адаптації учнів-сиріт до навчання в ПТНЗ, які враховують особливості цієї молоді, її власний досвід, базуються на комплесному, міждисциплінарному, індивідуальному, особистісно-зорієнтованому й особистісно-гуманістичному підходах, і реалізуються через соціально-педагогічну технологію, підгрунтям якої є психолого-педагогічний супровід і гуманізація стосунків в системі "викладач - учень - сирота".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч461.266 + С5*148:Ч30 + С5*644.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козловська І. М. 
Теоретичні та методичні основи забезпечення якості професійно-практичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів : монографія / І. М. Козловська, Я. М. Собко, О. О. Стечкевич, О. Н. Якимович, Т. Д. Якимович; АПН України, Львів. наук.-практ. центр ПТО. - Л. : Сполом, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні основи гуманізації та інтеграції змісту професійно-практичної підготовки у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Розкрито організаційно-педагогічні засади виробничого навчання, висвітлено педагогічні умови вивчення програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці фахівців невиробничої сфери. Описано методику інтеграції професійно-практичної підготовки соціальних працівників у ПТНЗ.

Обоснованы методологические основы гуманизации и интеграции содержания профессионально-практической подготовки в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Раскрыты организационно-педагогические основы производственного обучения, освещены педагогические условия изучения программного обеспечения специального назначения в подготовке специалистов непроизводственной сферы. Описана методика интеграции профессионально-практической подготовки социальных работников в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Якимович О. Н. 
Формування соціально-економічних знань учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Н. Якимович; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування соціально-економічних знань учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) сфери обслуговування (професійна спрямованість соціально-економічних знань на максимальне врахування змісту професійної підготовки та специфіки сфери обслуговування; інтеграція цих знань у спеціальному проблемно-інтегративному курсі "Основи соціально-економічних знань", що передбачає як цілісне його вивчення, так і використання окремих тем під час вивчення інших дисциплін; варіативність методик навчання цих знань залежно від конкретних умов). Уточнено поняття соціально-економічних знань цих учнів й удосконалено методику їх формування. Подальшого розвитку набули теоретичні положення методики інтегративної професійної підготовки учнів ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + У9(4УКР)442 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Лавров А. І. 
Формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у процесі вивчення спеціальних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. І. Лавров; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю засобами інтеграції. До педагогічних умов віднесені такі: інтеграція фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін у підготовці майбутніх робітників-будівельників; інтеграція змісту загальноосвітніх, загальнотехнічних і фахових дисциплін на основі компетентністного підходу; організація навчального процесу за модулями трудових навичок; використання інтерактивних методів навчання на основі ефективної організації методичної роботи в педагогічному колективі. Визначено та охарактеризовано показники та критерії сформованості фахових знань майбутніх робітників будівельного профілю. Встановлено рівні сформованості фахових знань кваліфікованих робітників-будівельників: початковий, середній, достатній, високий. Експериментально підтверджено ефективність даних педагогічних умов формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Доведено, що під впливом комплексу засобів розвитку пізнавальної активності учнів у навчанні можна забезпечити підвищення рівня оволодіння учнями фаховими знаннями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Н.р(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Свистун В. І. 
Педагогічні засади організації професійного навчання на виробництві : монографія / В. І. Свистун, Л. Д. Герганов, А. М. Михайличенко, М. І. Михнюк, В. Б. Байдулін, В. М. Аніщенко, М. О. Мілохіна; ред.: В. О. Радкевич; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 255 c. - укp.

Розглянуто підприємство як об'єкт дослідження, його призначення у суспільстві й організацію виробництва. Наведено структуру виробництва та показано в ній місце трудових ресурсів та їх роль у ефективній діяльності підприємства. Сформульовано концепцію "життєвого циклу товару" та пов'язаного з ним життєвого циклу технології, професії та кваліфікації робітників. Ця концепція диктує необхідність своєчасного та безперервного підвищення кваліфікації робітничого персоналу, який зможе ефективно працювати за умов модернізованого виробництва. Проведено аналіз комплексної підготовки виробництва, у процесі якої формуються вимоги до робітничого персоналу. Висвітлено різні варіанти забезпечення виробництва робітничим персоналом. Визначено місце професійної та професійно-технічної освіти у загальній системі освіти України. Показано, що їх взаємоузгоджений розвиток впродовж більш, ніж століття, став тією рушійною силою, що змогла в свій час, за порівняно короткий термін, за складних умов досягнути значних успіхів в індустріалізації країни, у космічній галузі та інших галузях науки та техніки. Розглянуто основні компоненти дидактичних систем. Показано, що модульна система містить всі складові дидактичних систем. Визначено шляхи подолання некомпетентності виробничого персоналу. Запропоновано взаємодію підприємств і навчальних закладів за сучасних умов, спрямовану на підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників. Розглянуто сучасні тенденції професійного навчання таких робітників за умов виробництва. Процес одержання визначеного рівня професійного навчання розглянуто як навчальний пр

оцес. Проведено аналіз різних підходів до управління навчальним процесом, наведених у педагогічній літературі та показано, що всі вони базуються на класичній теорії та практиці управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шматков Д. І. 
Про психофізіологічне супроводження майбутніми інженерами- педагогами виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 205-211. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на засвоєнні майбутніми інженерами-педагогами особливостей психофізіологічного супроводження процесу виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ. Висвітлено вплив психофізіологічних факторів на успішність освоєння робітничих професій. Зазначено, що це є важливим резервом підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до професійної діяльності за умов ринкової економіки.

Акцентировано внимание на усвоении будущими инженерами-педагогами особенностей психофизиологического сопровождения процесса производственного (практического) обучения учащихся в ПТЗО. Освещено влияние психофизиологических факторов на успешность освоения рабочих профессий. Подчеркнуто, что это является важным резервом повышения качества подготовки будущих квалифицированных рабочих к профессиональной деятельности в условиях рыночной экономики.

The emphasis is laid on future teacher-engineers' mastering the peculiarities of psychophysiological content of the students' of technical vocational educational establishment practical training. The influence of psychophysiological factors on successful mastering working professions is shown. It is stressed that this is an important reserve of improving quality of training future qualified workers to professional activities in conditions of market economy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Попова Т. І. 
Реалізація контролю за процесом виробничої практики у другій половині ХХ століття / Т. І. Попова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 138-146. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто систему контролю виробничої практики у професійно- технічних училищах швейного профілю у другій половині ХХ ст. Виявлено заходи, що поліпшували його якість, схарактеризовано діяльність інспектора, керівників навчального закладу, майстра виробничого навчання щодо здійснення контролю.

Рассмотрена система контроля производственной практики в профессионально-технических училищах швейного профиля во второй половине ХХ века. Выявлены мероприятия, которые улучшали его качество, охарактеризована деятельность инспектора, руководителей учебным заведением, мастера производственного обучения относительно осуществления контроля.

The article deals with the methods, forms, and ways of educational work during industrial practise carried out by all participants of the training process both in the academic and afterclasses time which resulted in the formation of labour, moral and aesthetic features of students that was expressed through students' attitude to the collective, fulfilling professional duties and establishing high social activeness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6 + М4 р(4УКР)2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лазарєв М. І. 
Структура мікромодулів інтегрованої навчальної дисципліни "Виробниче навчання" / М. І. Лазарєв, Н. В. Божко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 149-157. - укp.

Розглянуто технологію створення інтегрованої навчальної дисципліни "Виробниче навчання" (структуру інтегрованої навчальної дисципліни, критерії відбору змісту навчального матеріалу) для підготовки кваліфікованих робітників з професії "Кравець" у професійно-технічних навчальних закладах.

Рассмотрена технология создания интегрированной учебной дисциплины "Производственное обучение" (структура интегрированной учебной дисциплины, критерии отбора содержания учебного материала) для подготовки квалифицированных рабочих по профессии "Портной" в профессионально-технических учебных заведениях.

The article deals with the technology of creating an integrated discipline "Vocational training" (the structure of an integrated discipline, selection criteria for didactic material content) for training qualified workers with the speciality of tailorat vocational technical schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + М4 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гриценок І. 
Принципи відбору і структурування змісту виробничого навчання кравців у ПТНЗ швейного профілю / І. Гриценок // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 108-115. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено фактори формування, принципи та критерії науково обгрунтованого відбору та структурування змісту виробничого навчання кравців у ПТНЗ швейного профілю. Особливу увагу приділено вивченню спеціальних (специфічних) принципів.

Определены факторы формирования, принципы и критерии научно обоснованного отбора и структурирования содержания производственного обучения портных в ПТУЗ швейного профиля. Особое внимание уделено изучению специальных (специфических) принципов.

the formation factors, principles, criteria of the scientifically grounded selectgion and structuring of tailors' professional training contents in vocational schools of the mentioned type are considered. The special attention is paid to special (specific) principles.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + М402р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Палка О. В. 
Використання WEB-ресурсів при вивченні англійської мови з професійною метою у ПТНЗ / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 90-96. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто доцільність створення WEB-додатків до існуючих курсів у формі серії уроків або вправ для самостійної роботи із використанням WEB-ресурсів під час вивчення англійської мови у ПТНЗ.

Рассмотрена целесообразность создания WEB-приложения к существующим курсам в форме серии уроков или упражнений для самостоятельной работы с использованием WEB-ресурсов при изучении английского языка в ПТУЗ.

The advisability of the creation of a WEB-appendix to the existing courses in the form of a lessons series or exercises for individual work with the WEB- recourses usage in the process of studying English at vocational schools are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.2 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сікорський П. І. 
Теоретико-педагогічні засади професійно спрямованого вивчення загальноосвітніх предметів у ПТНЗ / П. І. Сікорський, Н. П. Сікорська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проанализированы инновационные изменения, которые реализуются в условиях реформирования средней школы, их эффективность и нацеленность на субъекты обучения. Обоснованы модели профессиональных учебных заведений в зависимости от роли и места в их деятельности общеобразовательной слагаемой. Определены способы взаимодействия общеобразовательной и профессиональной подготовки в каждой из трех моделей.

Проанализированы инновационные изменения, которые реализуются во время реформирования средней школы, их эффективность и нацеленность на субъекты обучения. Обоснованы модели профессиональных учебных заведений в зависимости от роли и места в их деятельности общеобразовательной слагаемой. Определены способы взаимодействия общеобразовательной и профессиональной подготовки у каждой из трех моделей.

The innovative changes which are being made during the process of school reforming, their efficiency and their orienting to individuals studies are analyzed. The models of vocational schools depending on the role and place of the general education in their work are grounded. The methods of general education institutions and vocation schools coordination in each of the three models are defined


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч464(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вдович С. 
Інформація про міжнародну науково-практичну конференцію "Дидактичні умови загальноосвітньої підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів" (м. Львів, 28 квітня 2010 р.) / С. Вдович, В. Робак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 260-264. - укp.

У ході конференції розглянуто сучасні проблеми загальноосвітньої підготовки молоді, дидактичні умови викладання гуманітарних і математичних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Проаналізовано проблеми організаційно-педагогічних засад підготовки робітничих кадрів, проблеми мовної підготовки, соціально-психологічні аспекти професійної підготовки учнівської молоді. Акцентовано увагу на впровадженні інноваційних освітніх технологій у навчально виховний процес ПТНЗ та реформування системи ПТО. Запропоновано для подолання проблем вивчення дисциплін загальноосвітнього циклу використання методики індивідуального навчання учнів, які мають значні прогалини з мовної підготовки; формування соціокультурної компетенції засобами мови,що сприятиме розвитку їх мотивації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Михнюк М. 
Наступність формування професійних знань, умінь і навичок у ЗНЗ та ПТНЗ / М. Михнюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 98-99. - укp.

Проаналізовано структуру уроків праці й уроків виробничого навчання. На прикладі вивчення розділу обробки металів досліджено формування загально трудових умінь і навичок. Зроблено висновок, що для досягнення позитивних результатів у професійному становленні майбутніх фахівців виробничих сфер необхідно формувати у них поетапну професійну майстерність на уроках трудового навчання, а також під час виробничого навчання у ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Попова Т. 
Проблеми взаємодії ПТНЗ і підприємств: історичний аспект / Т. Попова // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 2. - С. 48-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано історико-педагогічну літературу, архівні матеріали з метою удосконалення організації виробничої практики в ПТУ швейного профілю в Україні. Розглянуто зміст угод про співробітництво, яке передбачало перспективне планування спільної роботи між керівництвом училища та підприємства для поліпшення навчання та виховання учнів. Окреслено недоліки в організації виробничої практики, що обумовлювалися недостатньою взаємодією між навчальними закладами і підприємствами. Охарактеризовано позитивні аспекти такої співпраці, що сприяла матеріально-технічному забезпеченню навчального процесу, організації технічного керівництва роботою учнів під час виробничої практики, шефству трудових колективів над навчальними групами та окремими учнями. Зосереджено увагу на організації виробничої практики за безпосередньої участі наставників, вивченні учнями передового виробничого досвіду, що надавало можливість краще засвоїти та опанувати найбільш раціональні принципи виконання технологічних операцій. Встановлено необхідну умову активної організації проведення виробничої практики, педагогічну доцільну взаємодію професійних навчальних закладів і підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.54 + Ч461.266.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського