Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кривонос О. Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Кривонос; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, розподілено їх у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному, під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань, у ході практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів, у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів, на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Отич О. М. 
Розвиток творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів засобами мистецтва : монографія / О. М. Отич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2011. - 248 c. - Бібліогр.: 64 назв - укp.

На підставі обгрунтування аксіологічних, естетичних і етичних засад розвитку творчої індивідуальності майбутніх педагогів професійного навчання засобами мистецтва та здійснення педагогічної діагностики сучасного стану використання його у професійній підготовці студентів професійно-педагогічних навчальних закладів визначено педагогічні умови та розроблено технологію розвитку їх творчої індивідуальності засобами мистецтва. Розкрито зміст спецкурсу "Педагогіка мистецтва" та варіативного спецпрактикуму "Творчі педагогічно-мистецькі майстерні", доведено їх позитивний вплив на формування якостей творчої індивідуальності у майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(4УКР) р31-3 + Ч479.514(4УКР)7 + Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Манькевич Т. В. 
Пізнавальна активність студентів інженерних коледжів як педагогічна проблема / Т. В. Манькевич // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 375-382. - укp.

Проаналізовано форми та методи підвищення навчально-пізнавальної активності студентів інженерних коледжів, яка виділена в окрему педагогічну проблему. Запропоновано шляхи її активізації на прикладі Харківського машинобудівного коледжу.

Проанализированы формы и методы повышения учебно-познавательной активности студентов инженерных колледжей, которая выделена в отдельную педагогическую проблему и изложена на примере Харьковского машиностроительного колледжа.

The article analyses in detail the forms and methods of rising engineering colledge studentsТ educational cognitive activity which is sorted out as a separate pedagogical issue exemplified with Kharkiv Machine Building College.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.220 + К5 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Забабуріна Н. В. 
Виховання студентів політехнічних коледжів у процесі колективної творчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Забабуріна; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми підвищення ефективності виховання студентів політехнічних коледжів через залучення до колективної творчої діяльності. Вперше розкрито теоретичні аспекти побудови структурно-функціональної моделі виховної роботи політехнічного коледжу. Розкрито значущість колективної творчої діяльності та взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу для досягнення заданого рівня особистісної готовності випускників коледжу до творчого розв'язання життєвих і професійних потреб. Конкретизовано зміст категорії "виховання студентів коледжу" через поняття "виховна система", "виховна робота" та "виховний процес". Представлено технологію організації колективних творчих справ, побудовану на прийомах інтеграції індивідуальної і колективної творчості. Розкрито роль освітньо-культурного середовища коледжу. З'ясовано зміст і перелік параметрів особистісної готовності, критеріїв їх оцінювання. Обгрунтовано програму виховання студентів коледжу, прогностичну матрицю організації їх предметної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.220 + Ч471.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковтун Т. І. 
Педагогічні умови інтелектуального розвитку студентів агротехнічних коледжів у процесі гуманітарної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. І. Ковтун; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Вивчено процес інтелектуального розвитку студентів агротехнічних коледжів у перебігу гуманітарної підготовки. Проаналізовано провідні теорії інтелекту, розкрито сутність. Конкретизовано зміст поняття "інтелектуальний розвиток особистості студента" та визначено його компонентно-функціональну структуру. Охарактеризовано основні завдання, виокремлено принципи, обгрунтовано педагогічні фактори й умови інтелектуального розвитку студентів у процесі їх гуманітарної підготовки. Наведено модель інтелектуального розвитку студентів агротехнічних коледжів, яка відображає досліджуваний процес конструктом трьох блоків: методологічного, змістово-діяльнісного, діагностико-корекційного. Конкретизовано критерії, охарактеризовано рівні інтелектуального розвитку студентів. Експериментально перевірено методику інтелектуального розвитку студентів агротехнічних коледжів у процесі гуманітарної підготовки, розроблено відповідні методичні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського