Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Королюк О. М. 
Диференціація самостійної роботи студентів коледжів технічного профілю в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Королюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підвищення продуктивності самостійної роботи студентів у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу в коледжах технічного профілю. Проаналізовано суть базових понять, визначено функції самостійної роботи, виділено її особливості, які впливають на продуктивність навчання природничо-математичних дисциплін. Установлено індивідуально-типологічні характеристики студентів. Досліджено їх прояв у навчальній діяльності. Розглянуто сучасні наукові підходи до організації самостійної роботи. Обгрунтовано педагогічні умови її диференціації у коледжах. Розроблено модель диференціації самостійної роботи студентів коледжів технічного спрямування у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Б.р(4УКР)21-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Качурівський В. О. 
Організація самостійної роботи студентів агроколеджів із набуття умінь та навичок практичного застосування комп'ютерної техніки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. О. Качурівський; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2004. - 18 c. - укp.

Проаналізовано дидактичні підходи до класифікації видів самостійної роботи, проведено структурування її форм, теоретично обгрунтовано їх застосування. Розроблено модель організації самостійної роботи студентів (СРС) за напрямками: організаційно-освітнім (макрорівнем), виконавчим (мінірівнем), самоосвітнім (мікрорівнем). Кожен з визначених напрямків містить основні компоненти: планування, організацію, регулювання, контроль-аналіз. Висвітлено питання реалізації відповідної моделі організації СРС у навчально-виховному процесі за визначених педагогічних умов. Створено альтернативну модульну програму, яка репрезентує стратегічну лінію проведення самостійної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)21-253 + Ч471.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цюприк А. Я. 
Організація самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Я. Цюприк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано та побудовано модель самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін, яка враховує зміну цілей самостійної роботи й умов її організації (зовнішніх і внутрішніх), взаємозв'язок технологій навчання та результатів самостійної роботи студентів (предметного й особистісного). Виявлено особливості організації самостійної роботи даних студентів, взаємопов'язані з сучасними тенденціями розвитку професійної освіти, зміною суті самостійної роботи, навчальним процесом у технічному коледжі, змістом суспільних дисциплін. Розвинуто теоретичні засади даної роботи, яку залежно від конкретних цілей навчання розглянуто як певну форму пізнавальної активності особистості, навчальної діяльності студентів, навчання суспільних дисциплін, а також як вид організації навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Демченко О. М. 
Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Демченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Організація навчально-виховного процесу (з досвіду роботи вищ. навч. закл. I - II рівнів акредитації). Вип. 16 / ред.: М. П. Хоменко, Т. П. Дудник, Н. Г. Лихогод. - смт. Немішаєве (Київ. обл.), 2010. - 405 c. - укp.

Висвітлено організацію навчального процесу (НП) за кредитно-модульною системою навчання та електронної системи обліку навчальних досягнень студентів. Розглянуто питання впровадження в НП структурно-модульної системи навчання та рейтингового контролю знань, застосування комп'ютерних програм для формування навчально-пізнавальної діяльності студентів з економіки, використання проектних технологій під час вивчення української мови. Описано мультимедійні технології в навчанні у контексті створення навчальних відеофільмів. Увагу приділено розвитку творчих здібностей студентів у позааудиторний час.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.26 + Ч301,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353396/16 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Королюк О. 
Управління самостійною роботою студентів коледжу в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін / О. Королюк // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 78-84. - укp.

Розглянуто зміст поняття самостійної роботи студентів, її функції та місце в навчальному процесі коледжу. Визначено сутність управління самостійною роботою, його завдання на різних етапах вивчення дисциплін природничо-математичного циклу. Запропоновано модель організації самостійної роботи студентів коледжу, в основі якої її поетапне здійснення.

Рассмотрено содержание понятия самостоятельная работа студентов, её функции и место в учебном процессе колледжа. Определена сущность управления самостоятельной работой, его задания на разных этапах изучения дисциплин физико-математического цикла. Предложена модель организации самостоятельной работы студентов колледжа. В основе которой лежит поэтапное осуществление.

Examined maintenance of independent work of students. Its functions and place in the educational process of college: essence of management by independent work is determined, his task on different stages of study of disciplines of natural-mathematical cycle; the model of organization of independent work of collegians, in the basis of which its poetapne realization, Is offered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Б.р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лознікова Л. П. 
Організація самостійної роботи студентів коледжу / Л. П. Лознікова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 142-144. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито досвід роботи Одеського автомобільно-дорожнього коледжу з організації самостійної роботи студентів (СРС) як засобу досягнення міцних знань та інструменту формування активності та самостійності як рис особистості. Визначено чинники, які впливають на підвищення мотивації студентів до самоосвіти: підготовка до майбутньої професії, залучення студентів до творчої роботи, активні методи навчання, особистість викладача, контроль знань.

Представлен опыт работы Одесского автомобильно-дорожного колледжа по организации самостоятельной работы студентов (СРС) как средства достижения прочных знаний и инструмента формирования активности и самостоятельности студентов. Определены факторы, которые влияют на повышение мотивации студентов к самообразованию: подготовка к будущей профессии, привлечение студентов к творческой работе, активные методы обучения, личность преподавателя, контроль знаний.

The article describes the college experience on organizing educational process creating favorable conditions for formation of skills and readiness of students for self-education. Independent work is considered not the end of itself but a way to achieve deep and lasting knowledge, and a tool that forms activity and self-sufficiency as a personal trait.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Королюк О. М. 
Особливості організації самостійної роботи студентів коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 19-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів першого курсу коледжу. Проаналізовано труднощі студентів з організації власної навчальної діяльності.

Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы студентов колледжа. Проанализированы трудности студентов по организации собственной учебной деятельности.

The author researches the peculiarities of organization of students' independent work at the college. The difficulties of students' own learning activities in the process of organization are analyzed in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Королюк О. М. 
Диференційований підхід до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 236-239. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність диференційованого підходу до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу, запропоновано типологію студентів для здійснення диференціації.

Обоснована целесообразность дифференцированного подхода к организации самостоятельной работы студентов технического колледжа, предложена типология студентов для осуществления дифференциации.

The author attempts to substantiate the practicability of differential approach in organization of technical college students' self-studу. Suggested also is the typology of student' groups for performing the differentiation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Королюк О. М. 
Експериментальне дослідження ефективності технології організації самостійної роботи студентів технічного коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 135-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено технологію організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту з її впровадження в навчальний процес, які вказують на зростання продуктивності самостійної роботи, а отже, підтверджують ефективність розробленої технології.

Представлена технология организации самостоятельной работы студентов технического колледжа. Приведены результаты формирующего этапа педагогического эксперимента по её внедрению в учебный процесс, которые указывают на возрастание продуктивности самостоятельной работы, а следовательно, подтверждают эффективность разработанной технологии.

The article presents the technology of the independent work organization of the technical college students, gives the results of the pedagogical experiment formation stage on its application into the teaching process, which point to growing efficiencyof independent work and thus confirm the effectiveness of the worked out technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)3-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дягилева О. С. 
Підготовка педагогічного колективу до розвитку дослідницьких умінь студентів коледжів / О. С. Дягилева // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 261-264. - Бібліогр.: с. 264 - укp.

Розкрито систему підготовки педагогічного колективу до розвитку дослідницьких умінь студентів. Визначено основні етапи розвитку дослідницьких умінь студентів, виділено найбільш суттєві з вказаних умінь.

Раскрыта система подготовки педагогического коллектива к развитию исследовательских умений студентов. Определены основные этапы развития исследовательских умений студентов, выделены наиболее существенные из указанных умений.

Disclosed system of training of teaching staff to development research skills of students. Defined the main stages in the development of research skills, the most important of these skills were highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коваль І. В. 
Правове виховання студентів у навчально-виховному процесі педагогічного коледжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Коваль; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення й обгрунтовано новий підхід до проблеми правового виховання студентів педагогічного коледжу (ПК). Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки. Уточнено сутність понять: "правове виховання", "правова вихованість", "правове виховання студентів педагогічного коледжу". Уточнено критерії та показники правової вихованості студентів ПК: мотиваційно-ціннісний, інформаційно-когнітивний, діяльнісно-практичний. На основі визначених критеріїв та показників охарактеризовано рівні правової вихованості студентів ПК: високий, середній та низький. Здійснено діагностику правової вихованості студентів ПК, яка включала аналіз стану навчально-виховного процесу ПК в аспекті правового виховання та проведення констатувального експерименту. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови правового виховання студентів у навчально-виховному процесі ПК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Василина С. І. 
Психолого-педагогічні умови правової підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Василина; Держ. служба України з надзвичайн. ситуацій, Львів. держ. ун-т безпеки життєдіяльності. - Львів, 2016. - 20 c. - укp.

З'ясовано сучасний стан проблеми в педагогічній теорії та практиці, виявлено особливості та концептуальні підходи до правової підготовки учнів професійно-технічних закладів (ПТНЗ). Визначено компоненти, критерії та рівні правової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Обгрунтовано та побудовано модель правової підготовки учнів ПТНЗ. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови правової підготовки учнів ПТНЗ. Розроблено методику вивчення курсу "Основи правових знань" і апробовано методичні рекомендації для учнів і викладачів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Макогін О. В. 
Педагогічні умови організації виробничої практики майбутніх фахівців будівельного профілю в коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Макогін; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему організації виробничої практики майбутніх будівельників у коледжах. Проаналізовано основні дефініції дослідження, особливості виробничої практики та сучасні підходи до організації виробничої практики майбутніх будівельників у коледжі. Обґрунтовано критерії, показники та рівні професійно-практичної готовності майбутніх фахівців будівельного профілю. Визначено педагогічні умови: інтеграція цілей виробничої практики; диференціація змісту виробничої практики; забезпечення взаємодії керівників практики, практикантів, закладу освіти та врахування ролі середовища, у якому реалізується виробнича практика; поетапність контролю за практикою. Розроблено модель організації виробничої практики майбутніх фахівців будівельного профілю в коледжах, компонентами якої є: організаційно-цільовий блок; змістово-інтегративний блок, результативно-діяльнісний блок; експериментально перевірено їх дієвість. Розроблено та апробовано методику організації виробничої практики майбутніх фахівців будівельного профілю в коледжах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.266.36

Шифр НБУВ: РА439725 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського