Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.511.352.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мусиенко-Репская В. 
Формирование эколого-педагогической культуры будущих педагогов / В. Мусиенко-Репская // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 117-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Исследовано формирование эколого-педагогической культуры (ЭПК) будущих специалистов дошкольного образования. Отмечено, что ЭПК представляет собой сложное поликомпонентное образование, в структуру которого входят познавательный, эмоциональный и действенный компоненты в их неразрывном и динамическом развитии. Рассмотрена психологическая готовность к экологическому воспитанию (как сложное интегральное образование, включающее экологическое восприятие, экологическое мышление, экологические чувства, экологические суждения и оценки, экологический идеал, экологическое самовыражение личности), а также инидивидуально-личностная готовность к осуществлению природоохранной деятельности. Описан опыт формирования ЭПК среди студентов педагогических вузов, в котором ведущим средством была избрана междисциплинарная интеграция, в результате чего контрольные срезы готовности выпускников засвидетельствовали высокие показатели сформированности всех компонентов ЭПК будущих педагогов. Сделан вывод, что целенаправленное формирование ЭПК будущих педагогов возможно на основе разработанной междисциплинарной модели экологического образования в едином педагогическом процессе вуза.

Досліджено формування еколого-педагогічної культури (ЕПК) майбутніх фахівців дошкільної освіти. Відзначено, що ЕПК є складною полікомпонентною освітою, до структури якої входять пізнавальний, емоційний і дієвий компоненти в їх нерозривному та динамічному розвитку. Розглянуто психологічну готовність до екологічного виховання (як складне інтегральне утворення, що включає екологічне сприйняття, екологічне мислення, екологічні почуття, екологічні думки й оцінки, екологічний ідеал, екологічне самовираження особистості), а також індивідуально-особистісну готовність до здійснення природоохоронної діяльності. Описано досвід формування ЕПК серед студентів педагогічних ВНЗ, в якому головним засобом було обрано міждисциплінарну інтеграцію, в результаті чого контрольні зрізи готовності випускників засвідчили високі показники сформованості всіх компонентів ЕПК майбутніх педагогів. Зроблено висновок, що цілеспрямоване формування ЕПК майбутніх педагогів можливо на підставі розробленої міждисциплінарної моделіекологічної освіти в єдиному педагогічному процесі ВНЗ.

Studied the formation of eco-educational culture (EЕС) of future specialists of preschool education. It is noted that the EЕС is a complex multicomponent education, the structure which includes cognitive, emotional and effective components in their inseparable and dynamic development. We consider the psychological readiness to environmental education (as a complex integral education, including the perception of environmental, ecological thinking, ecological sense, environmental judgments and estimates, environmental ideal ecological individual self-expression), as well as individual-personal commitment to the implementation of environmental activities. We describe the formation of EЕС experience with students of pedagogical universities, in which the lead vehicle was elected to interdisciplinary integration, resulting in control slices ready graduates have witnessed high rates of formation of all components of the EЕС for future teachers. It is concluded that the purposeful shaping of future teachers may EЕС based on a model developed by an interdisciplinary environmental education in the same pedagogical process of university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвійчук Г. 
Формування екологічної культури майбутнього вчителя трудового навчання / Г. Матвійчук // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 60-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено властивості особистості, які є фундаментом екологічної культури та поведінки людини. Висвітлено досвід роботи Володимир-Волинського педагогічного коледжу ім. А.Ю.Кримського з надання екологічної освіти та екологічного виховання студентам - майбутнім вчителям трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волохата К. М. 
Формування природознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. М. Волохата; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 21 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.27 + Б.р(4УКР)7-252,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435515 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Бузенко І. Л. 
Формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки у педагогічних коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Бузенко; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 22 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435517 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського