Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.210$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2005. - 186 с. - укp.

Висвітлено проблеми управління системою підготовки педагогічних кадрів для початкової школи у середині ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто питання модернізації вищої освіти України в контексті Болонського процесу, запровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес педагогічного університету, духовного становлення особистості педагогів за сучасних соціокультурних умов. Проаналізовано ефективність педагогічної діяльності комплексу "університет - ліцей". Розкрито зміст і методи роботи класного керівника щодо формування здорового способу життя школярів. Вивчено специфіку роботи шкільного психолога.

Освещены проблемы управления системой подготовки педагогических кадров для начальной школы в середине ХІХ - начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы модернизации высшего образования Украины в контексте Болонского процесса, внедрения кредитно-модульной системы в учебный процесс педагогического университета, духовного становления личности педагогов в современных социокультурных условиях. Проанализирована эффективность педагогической деятельности комплекса "университет - лицей". Раскрыты содержание и методы работы классного руководителя относительно формирования здорового способа жизни школьников. Изучена специфика работы школьного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: О. Д. Гнідан; Нац. авіац. ун-т. Гуманіт. ін-т. - К., 2005. - 343 с. - укp.

Проаналізовано роль української мови у процесі гуманізації навчального процесу у ВНЗ. Висвітлено особливості семантико-синтаксичної організації заголовків як актуалізацію когерентності в газетному тексті, семантику російських термінів-назв частин мови, семантико-стилістичні особливості прізвищ персонажів у французьких художніх творах. Описано образи природи в поезії Емілі Дікінсон у семантико-когнітивному аспекті. Розкрито причини і наслідки автоцензурування перекладача. Розглянуто питання варіативності граматичного значення роду словацьких іменників. Наведено результати дослідження фольклору українців у Канаді.

Проанализирована роль украинского языка в процессе гуманизации учебного процесса в ВУЗ. Освещены особенности семантико-синтаксической организации заглавий как актуализацию когерентности в газетном тексте, семантика русских терминов-названий частиц языка, семантико-стилистические особенности фамилий персонажей в французских художественных произведениях. Представлены описания образов природы в поэзии Эмили Дикинсон в семантико-когнитивном аспекте. Раскрыты причины и последствия автоцензурирования переводчика. Рассмотрены вопросы вариативности грамматического значения рода словацких существительных. Приведены результаты исследования фольклора украинцев в Канаде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуманітарна освіта в технічному університеті: проблеми та перспективи : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "АВІА-2000" / ред.: Е. В. Лузік; Нац. авіац. ун-т. - К. : ІВЦ Держкомстату України, 2001. - 163 c. - укp.

Висвітлено класифікаційні можливості та перспективи наукового опису економічно-фінансової термінології. Розглянуто специфіку становлення та розвитку української фінансово-кредитної термінології. Проаналізовано принципові вимоги до роботи викладача іноземної мови у процесі навчання перекладу. Наведено етапи загального алгоритму дій та методичних завдань під час обробки науково-технічної іншомовної літератури та підготовки вторинних наукових текстів. Досліджено дидактичні можливості комп'ютерних телекомунікаційних мереж у новому прогресуючому напрямі в системі освіти - дистанційному навчанні з урахуванням методичної специфіки предмета навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210я431 + С.р(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Макеев С. А. 
Гуманизация и гуманитаризация высшего образования как процесс самоорганизации / С. А. Макеев // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 15-18. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Дослідженно питання гуманізації та гуманітаризації вищої освіти, а також суспільство як складна система. Розглянуто питання про якості особистості в програмах вдосконалення системи освіти.

Проведено исследование вопроса гуманизации и гуманитаризации высшего образования, а также общества как сложной системы. Рассмотрен вопрос о качествах личности в программах совершенствования системы образования.

Research of a problem of humanisation and liberal education of higher education. A society as a complicated system. A problem on qualities of the person in programs of perfecting of a system of formation.


Ключ. слова: гуманизаци, гуманитаризация, высшее образование, личность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Матеріали перших Ірпінських науково-педагогічних читань на тему "Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому навчальному закладі освіти", 22 - 23 трав. 2003 р. / АПН України, Ірпінські науково-педагогічні читання на тему: "Проблеми гуманізації навчаня та виховання у вищому навчальному закладі освіти" (1; 2003). - Ірпінь, 2003. - 411 c. - укp.

Обговорено деякі методологічні аспекти реформування вищої освіти, шляхи гуманізації навчального процесу, гуманістичні аспекти дослідження прояву загальних здібностей до навчання. Розглянуто педагогічні стилі та особливості формування гуманного ставлення до дітей у майбутніх учителів, проблеми професійно-психологічної підготовки співробітників правоохоронних органів, податківців. Викладено проблеми формування національно-духовних цінностей у процесі виховання сучасної молоді.

Обсуждены некоторые методологические аспекты реформирования высшего образования, пути гуманизации учебного процесса, гуманистические аспекты исследования проявления общих способностей к обучению. Рассмотрены педагогические стили и особенности формирования гуманного отношения к детям у будущих учителей, проблемы профессионально-психологической подготовки сотрудников правохранительных органов, налоговиков. Изложены проблемы формирования национально-духовных ценностей в процессе воспитания современной молодёжи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Раєвнєва О. 
Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-правового партнерства / О. Раєвнєва // Вища шк.. - 2010. - № 12. - С. 37-49. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Аргументовано, що потрібна побудова нової економіки, для чого необхідно формування в країні цілісної системи ефективного перетворення нових знань у нові технології, продукти та послуги, які знайдуть своїх реальних споживачів на національних або глобальних ринках, створення ефективної національної інноваційної системи. Подано пропозиції щодо подальшого розвитку інноваційної діяльності ВНЗ України на підставі аналізу сучасного світового досвіду формування партнерства між світовими організаціями та бізнес-структурами. Вміщено таблиці: "Складові національної інноваційної системи країни", "Форми взаємодії вищої освіти та промисловості за кордоном", " Напрями діяльності вищих навчальних закладів і бізнес-структури"; графіки: "Частота інноваційних активних підприємств", "Динаміка обсягу наукових і науково-технічних робіт".

Аргументированно, что требуется построение новой экономики, для чего необходимо формирование в стране целостной системы эффективного преобразования новых знаний в новые технологии, продукты в услуги, которые найдут своих реальных потребителей на национальных или глобальных рынках, создание эффективной национальной инновационной системы. Даны предложения по дальнейшему развитию инновационной деятельности ВУЗ Украины на основании анализа современного мирового опыта формирования партнерства между мировыми организациями и бизнес-структурами. Помещены таблицы: "Составляющие национальной инновационной системы страны", "Формы взаимодействия высшего образования и промышленности за рубежом", "Направления деятельности высших учебных заведений и бизнес-структуры"; графики: "Частота инновационных активных предприятий", "Динамика объема научных и научно-технических работ".

It is argued that requires the construction of the new economy, this requires the formation of the country's integrated system of effective transformation of new knowledge in new technologies, products in service, will find their real consumers at thenational or global markets, the need to establish an effective national innovation system. The suggestions for further development of the innovative activities of higher educational establishments of Ukraine on the basis of an analysis of contemporary world experience in forming partnerships between global organizations and business - structures. Put the table: "The components of the national innovation system in the country", "Forms of interaction between higher education and industry abroad", "Directions for higher education and the business-structure"; graphics: "The frequency of innovation active enterprises", "The dynamics of scientific and scientific-technical work".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01 + Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дебич М. 
Європейські інновації у підготовці кадрів для XXI століття / М. Дебич // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблемні аспекти діяльності західноєвропейської вищої школи та особливості участі ЮНЕСКО й освітніх підрозділів ЄС в оптимізації підготовки кадрів для суспільства майбутнього, зокрема висвітлено організаційно-інформаційні аспекти проведення Всесвітнього саміту з проблем інформаційного суспільства. На прикладі виконання програми "Культура миру" проаналізовано доцільність використання ЗМІ та ІКТ з метою поглиблення світової культурно-освітньої еволюції. Зауважено, що для стабільності соціуму та цивілізованого рівня справедливості необхідними є відмова від перетворення виховання, навчання й отримання професії на товар, відмова від орієнтації ВНЗ на якомога вищий прибуток. На думку автора, небезпідставними є сподівання на модернізацію освітньо-наукового комплексу України.

Рассмотрены проблемные аспекты деятельности западноевропейской высшей школы и особенности участия ЮНЕСКО и образовательных подразделений ЕС в оптимизации подготовки кадров для общества будущего, в частности освещены организационно-информационные аспекты проведения Всемирного саммита по проблемам информационного общества. На примере выполнения программы "Культура мира" проанализирована целесообразность использования СМИ, а также ИКТ с целью углубления мировой культурно-образовательной эволюции. Отмечено, что для стабильности социума и цивилизованного уровня справедливости необходимым является отказ от превращения воспитания, обучения и получения профессии на товар, отказ от ориентации ВУЗ на как можно более высокую прибыль. По мнению автора, небезосновательны надежды на модернизацию научно-образовательного комплекса Украины.

Defining changes in requirements to professionals in those states which construct a knowledge society are considered. Evolution of priorities in UNESCO activity is investigated, proved, that EU strengthens a professional training on the sciences and engineering within the limits of the Lisbon project and the plan of New Renaissance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корнілов О. А. 
"Одолевая дивный сопромат, я счастлив!" Гуманітарний контекст технічної дисципліни / О. А. Корнілов // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано конкретні методичні прийоми гуманітаризації технічної навчальної дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бєланова Р. А. 
Проблема гуманізації та гуманітаризації педагогічної освіти / Р. А. Бєланова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 144-146. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано проблему гуманізації університетської освіти та її гуманітаризації в контексті ціннісного виховання молоді. Досліджено питання ціннісного виховання та самовиховання студентів.

Указано, что актуальной проблемой современного образования, в частности высшего педагогического, является создание объективных условий для целостной самореализации личности. В этом контексте особенно актуализуются проблемы воспитания и самовоспитания студенческой молодежи.

The most actual problem of modern education, in particular higher education, is the creation of objective circumstances for the complete realization of personality potential. So the problems of up-brining and self up-brining, humanization and humanitarization of University education become urgent.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського