Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Яворская Г. Х. 
Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе / Г. Х. Яворская; М-во образования и науки Украины. - Одесса : НИРИО ОИВД, 2000. - 113 c. - Библиогр.: 231 назв. - рус.

Освещена актуальная проблема использования игры и игрового обучения, активно воздействующая на процесс формирования у студентов готовности к профессиональной деятельности. Описаны особенности состояния готовности будущих педагогов к профессионально-педагогической деятельности. Приведены результаты исследования эффективности игры в формировании готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч489.511.252-46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Купрікова О. В. 
Ділова гра як засіб формування у студентів вищих навчальних закладів умінь приймати рішення / О. В. Купрікова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання ділових ігор як засобу формування у студентів ВНЗ умінь приймати рішення. Визначено особливості ділових ігор, що використовуються у процесі навчання приймати рішення і результативність їх застосування у ВНЗ інженерно-педагогічного спрямування.

Рассмотрена проблема использования деловых игр как способа формирования у студентов ВУЗ умений принимать решения. Определены особенности деловых игр, которые используются при обучении принимать решения и результативность их применения в ВУЗ инженерно-педагогического направления.

The paper is dedicated to a problem of usage of business games. The business game - a method of shaping for the students higher educational establishments of skills to accept solutions. The singularities of business games are defined. They will be used at learning to accept solutions and productivity of their application in higher educational establishments of a engineering-pedagogical direction.


Ключ. слова: студент, ділова гра, засоби, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Куліш І. М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Куліш; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Парубок О. М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Парубок; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2003. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на підставі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор зі спеціальних дисциплін. Удосконалено класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Друзь Ю. М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. М. Друзь; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Полєщук І. Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ф. Полєщук; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Торічний О. В. 
Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О. В. Торічний; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельницький, 1999. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню питань використання ігрових технологій, а саме - бліц-ігор, у педагогічній підготовці офіцерських кадрів і можливості їх реалізації в системі вищої військової школи. Проведено історико-педагогічний аналіз вітчизняного досвіду використання ігрових технологій у підготовці військових кадрів. Запропоновано класифікацію педагогічних бліц-ігор як основу їх вибору і використання; розкрито розуміння сутності і змісту педагогічних бліц-ігор. Розроблено дидактичні умови використання у навчальному процесі військової академії педагогічних бліц-ігор, які адекватно відображають особливості професійно-педагогічної діяльності офіцерських кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-3 + Ч481.252.46 + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петрук В. А. 
Інтелектуальні ігри як засіб формування здатності до активної діяльності у студентів ВНЗ / В. А. Петрук, О. П. Прозор // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 45-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання використання ігрових методів навчання у вищій школі, наведено приклад проведення інтелектуальної гри на занятті з вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрущенко Н. О. 
Інтерактивні технології навчання як активний засіб формування комунікативної компетентності / Н. О. Андрущенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 81-84. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто та обгрунтовано активне застосування інтерактивних технологій навчання для формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, проаналізовано результати соціологічного опитування студентів різних ВНЗ з цього питання та відмічено перевагу ігрових форм навчання над іншими методами активного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Катеренчук О. В. 
Роль та місце ділової гри в навчанні англійської мови студентів юридичних спеціальностей / О. В. Катеренчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 52-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено доцільність використання рольових комунікативних ігор в навчанні англійської мови професійного юридичного спрямування. Розглянуто функції, структуру рольової гри та її значення у формуванні професійних навичок спілкування, засвоєння норм професійної поведінки в процесі підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Надано сценарій рольової гри до теми "Професія юрист".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Х.р(4УКР)3:Ч4 + Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крамаренко Т. В. 
Рольова гра як засіб діалогічно-орієнтованого навчання / Т. В. Крамаренко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 98-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито та проаналізовано основні аспекти використання рольових ігор у процесі вивчення іноземної мови, описано перспективи їх подальшого застосування. Доведено, що рольова гра є ефективним засобом діалогічно-орієнтованого навчання та способом реалізації діалогічного принципу в навчанні іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Любченко О. В. 
Ділова гра як технологія формування організаційно-технологічних умінь фахівців економічного профілю / О. В. Любченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 124-130. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано сутність, можливості ділової гри. Розкрито принципи, функції, структуру ділової гри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + У. в610.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єфремова О. І. 
Освітні переваги використання рольової гри у вищій професійній школі / О. І. Єфремова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 78-83. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади використання рольових ігор як базової основи становлення майбутнього спеціаліста. Зазначено, що важливим вважається розгляд особливостей використання рольових ігор. Виявлено освітні переваги рольової гри у вищій професійній школі, врахування яких стане запорукою якісних новоутворень у студентів і надасть можливість інтенсифікувати процес навчання в цілому. Запропоновано використовувати у процесі навчання такий вид рольових ігор як мікровикладання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Атаманська К. І. 
Роль ігрових технологій у процесі формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога / К. І. Атаманська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 216-222. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено особливості ігрових технологій як інноваційних технологій. Розглянуто поняття "інновація", "технологія", "ігрова технологія", "імідж", "професійний імідж". Висвітлено роль використання ігрових технологій в процесі формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога за умов вищого навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч312 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лазарєв М. І. 
Концептуальні засади професійної економіко-математичної підготовки майбутніх економістів на основі дидактичних системно-імітаційних ігор / М. І. Лазарєв, І. В. Шерстньова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 8-13. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано принципи побудови та використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців. Визначено систему принципів побудови нового різновиду ділових ігор - дидактичних системно-імітаційних. Розроблено концепцію професійної економіко-математичної підготовки майбутніх економістів на основі використання дидактичних системно-імітаційних ігор.

Проанализированы принципы построения и использования деловых игр в профессиональной подготовке специалистов. Определена система принципов построения новой разновидности деловых игр - дидактических системно-имитационных. Разработана концепция профессиональной экономико-математической подготовки будущих экономистов на основе использования дидактических системно-имитационных игр.

The article analyses principles of construction and employment of business games in specialists' professional training. Principles system of constructing new types of business games, didactic systems imitation games, is defined. It has been developed a conception of future economists' professional economical mathematical training with the use of didactic systems imitation games.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рідкодубська А. А. 
Рольова гра як засіб формування професійних якостей майбутнього соціального педагога / А. А. Рідкодубська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 154-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування професійних якостей майбутніх соціальних педагогів в умовах сучасної України.

Рассмотрены особенности формирования профессиональных качеств будущих социальных педагогов в условиях современной Украины.

The peculiarities of future social teachersТ professional qualities formation in modern Ukraine are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зарічанська Н. 
Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто використання ігрового методу навчання студентів-філологів під час створення професійної ситуації, подібної за основними характеристиками до тих, які можуть виникати у реальній дійсності. Виділено такі функції педагогічних ігор: підвищення інтересу до навчального предмета, розвиток самостійності, сприяння досвіду прийняття рішень, сприяння усвідомленню рольових обов'язків. Вміщено таблицю ігор професійної підготовки студентів-філологів.

Рассмотрено использование игрового метода обучения студентов-филологов при создании профессиональной ситуации, подобной по основным характеристикам к тем, которые могут возникать в реальной действительности. Выделены такие функции педагогических игр: повышение интереса к учебному предмету, развитие самостоятельности, содействие опыту принятия решений, содействие осознанию ролевых обязанностей. Помещена таблица игр профессиональной подготовки студентов-филологов.

The article examines the usage possibilities of active teaching methods in the professional of students-philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коханова О. П. 
Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / О. П. Коханова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14). - С. 81-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито місце активних форм і методів навчання, зокрема ділових ігор в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Акцентовано увагу на провідній ролі даної форми активності студентів у формуванні їх особистості, набутті та відпрацюванні професійних умінь, у розвитку партнерських відносин як необхідної передумови для ефективної педагогічної взаємодії. Зазначено, що взаємодія в процесі навчальної гри вимагає налагоджених стосунків партнерства та до того ж, формує останні. Отже, використання спеціально розробленої системи навчальних ділових ігор, особливо під час вивчення предметів психолого-педагогічного циклу, сприяє організації й розвитку на професійному рівні діалогу, набуттю нових знань, уявлень і досвіду, удосконаленню навичок творчого підходу до виконання педагогічних функцій, розвитку здатності до партнерської взаємодії майбутніх фахівців.

Определено место активных форм и методов обучения, в частности: деловых игр в процессе профессиональной подготовки будущих учителей. Акцентировано внимание на ведущей роли данной формы активности студентов в формировании их личности, получении и отшлифовке профессиональных умений, в развитии партнерских отношений как необходимой предпосылки эффективного педагогического взаимодействия.

The place of active forms and teaching methods is certain, in particular: business games are in the professional becoming of future teachers. Attention is accented on a leading role of this form of activity of students in forming of their personality, receipt and polishing of professional abilities and skills, in development of partner relations as necessary precondition of effective pedagogical interaction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ноздрова О. П. 
Застосування навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах / О. П. Ноздрова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 185-188. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність навчально-педагогічних ігор. Розглянуто нові форми, методи, прийоми, які використовуються у ВНЗ і відповідають вимогам сучасного навчального процесу. Наведено види ігор (ігрова дискусія, ігрова ситуація, ділові ігри, сюжетно-рольові ігри) та особливості використання їх як засобу стимулювання пізнавальної активності студентів у ВНЗ. Запропоновано методичні розробки проведених ігор за розділами курсу педагогіки.

Раскрыта сущность учебно-педагогических игр. Рассмотрены новые формы, методы, приемы, используемые в ВУЗ, которые отвечают требованиям современного учебного процесса. Приведены виды игр (игровая дискуссия, игровая ситуация, деловые игры, сюжетно-ролевые игры), особенности их использования как средства стимулирования познавательной активности студентов в ВУЗ. Предложены методические разработки проведенных игр по разделам курса педагогики.

The essence of learning and teaching games. Consider new forms, methods, techniques used in higher education that meet the requirements of the modern educational process. It's shown the types of games (game discussion, game situation, role-playing, story-role-playing games), especially their use as a means of stimulating cognitive activity of students in higher education. It's considered the methodical development of Games played by sections of the course pedagogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського