Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.266.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гунда Г. В. 
Лабораторні заняття з педагогіки в системі загальнопедагогічної підготовки вчителя в університеті : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Гунда; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

На підставі історико-педагогічного аналізу виявлено етапи та сучасні тенденції розвитку методики занять з педагогічних дисциплін у вітчизняній практиці. Обгрунтовано місце та роль, провідні функції лабораторних занять з педагогіки у процесі підготовки вчителя. Висвітлено види лабораторних занять, дидактичні умови ефективності їх застосування. За характером навчально-дослідницької діяльності студентів виділено такі види занять: діагностування, спостереження, апробація, вивчення педагогічного досвіду. Обгрунтовано концепцію змісту та структури лабораторного практикуму з педагогіки, підпорядкованих розкриттю сутності основних компонентів технологічного підходу до педагогічної діяльності. Визначено педагогічні умови впровадження практикуму до навчального процесу. Експериментально підтверджено доцільність поетапного формування дослідницьких умінь і досвіду технологічно організованої діяльності. Доведено, що розроблений практикум сприяє підвищенню рівня педагогічних знань, вмінь та психологічної готовності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч489.511.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жарких Ю. С. 
Проблеми організації лабораторного практикуму в процесі електронного навчання / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, А. Г. Шкавро // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано вимоги, що висуваються до електронного лабораторного практикуму, запропоновано шляхи його створення. З'ясовано особливості дистанційно виконуваних лабораторних робіт і віртуальних симуляторів з урахуванням умов реалізації діяльнісного підходу в навчанні. Основну увагу приділено розробці програмного забезпечення й алгоритмів вимірювань у віртуальних симуляторах.

Проанализированы требования, предъявляемые к электронному лабораторному практикуму, предложены пути его создания. Выяснены особенности дистанционно выполняемых лабораторных работ и виртуальных симуляторов с учетом условий реализации деятельностного подхода в обучении. Основное внимание уделено разработке программного обеспечения и алгоритмов измерений в виртуальных симуляторах.

The requirements and the ways of electronic laboratory practical work are analyzed. The features of remotely performed laboratory work and virtual simulators based on the conditions of active approaches of learning are elucidated. The principal attention are paid to software development and measurement algorithms in virtual simulators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Артемова Л. 
Лабораторні роботи як навчальне дослідження під час аудиторних занять / Л. Артемова // Вища шк.. - 2012. - № 5. - С. 44-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто лабораторну роботу (ЛР) з гуманітарних дисциплін як навчальне наукове дослідження, що активізує пізнавальну діяльність студентів. Викладено етапи, що передують проведенню ЛР, підготовку та проведення ЛР, а також її результати. Вміщено структурно-логічні моделі проведення ЛР.

Рассмотрена лабораторная работа (ЛР) по гуманитарным дисциплинам как учебное научное исследование, которое активизирует познавательную деятельность студентов. Изложены этапы, предшествующие проведению ЛР, подготовка и проведение ЛР, а также её результаты. Помещены структурно-логические модели проведения ЛР.

Еxamined laboratory work (SLR) in the humanities as an educational research study, it activates the cognitive activity of students. The stages prior to the conduct of HR, HR training and conduct, and the results of LR. Placed structural logic model ofthe LR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жарких Ю. С. 
Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 775. - С. 29-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом під час вивчення фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації та відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 с51 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мартинюк О. С.  
Композиційний лабораторний практикум на основі апаратно-програмних засобів Multisim-LabVIEW-ELVIS ІІ / О. С. Мартинюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 411-417. - Бібліогр.: с. 417 - укp.

Проаналізовано основні аспекти впровадження, можливості та перспективи використання композиційного лабораторного практикуму на основі технологій компанії National Instruments. Наведено приклад фрагменту лабораторного дослідження на основі програмно-апаратних засобів Multisim-LabVIEW-ELVIS ІІ.

Проанализированы основные аспекты внедрения, возможности и перспективы использования композиционного лабораторного практикума, на основе технологий компании National Instruments. Приведен пример фрагмента лабораторного исследования на основе программно-аппаратных средств Multisim-LabVIEW-ELVISІІ.

The basic aspects of introduction, possibility and prospect of the use of composition laboratory practical work on the basis of technologies of company National Instruments are analyzed. The fragment is an example of a laboratory research on the basis of programmatic and vehicle facilities of Multisim-LabVIEW-ELVISІІ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фіщук О. С. 
Тренінг як ефективний метод практичної підготовки студентів-біологів / О. С. Фіщук // Психол. перспективи. - 2020. - Вип. 35. - С. 148-161. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Модернізація освіти в Україні відповідно до сучасних вимог актуалізує дослідження тренінгової форми роботи для студентів різних спеціальностей. Розглянуто мету, завдання та переваги використання тренінгів у навчальному процесі. Фахівець у сфері біології має широкі можливості для працевлаштування (від лабораторій і садово-паркових господарств, до екологічного туризму). Найкращим методом для розвитку вузькоспеціалізованих професійних умінь (hard skills) та навичок міжособистісної взаємодії (soft skills) для студента-біолога вважаємо тренінг. Запропоновано структуру навчального тренінгу для студентів-біологів. Описано основну мету, завдання й три тематичні блоки тренінгу: спрямований на усвідомлення важливості професії, цілісного уявлення та формування адекватної реакції студентів до певного виду діяльності; націлений на формування специфічних професійних умінь і навичок; зорієнтований на усвідомлення учасниками себе в системі, яка стає частиною їхньої діяльності, та оптимізацію відносин до цієї системи. Описано застосування тренінгу на заняттях на тему: "Будова та функції квітки" для студентів-біологів як ефективного методу практичної підготовки. У тренінгу використано метод групового обговорення. Шляхом реалізації тренінгового заняття в межах курсу "Біоморфологія рослин" здійснено спробу розвитку в студентів-біологів hard skills (повторення й систематизація знань про будову квітки, її функції та будову плоду) і soft skills (уміння працювати в групі, налагоджувати міжособистісну взаємодію, розподіл обов'язків, визначення лідера). Перспективи дослідження вбачаємо в повноцінній розробці й апробації тренінгу для студентів-біологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р3 + Ч481.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського