Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.352.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Особистісні кризи студентського віку : Зб. наук. ст. / ред.: Т. М. Титаренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. Соц.-психол. служба. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2001. - 110 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення особистісних криз студентів. Описано методики психологічної роботи - консультативні, діагностичні, тренінгові. Висвітлено типологію особистісних криз студентів. Охарактеризовано роль наслідування в житті студентської молоді. Акцентовано увагу на проблемі криз особистісної самопрезентації практичних психологів у контексті професійного самовизначення. Проаналізовано критерії успішного та неуспішного подолання криз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244я43 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Березовська І. В. 
Особливості розвитку вольових якостей студентів у навчально-професійній діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. В. Березовська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 19 c. - укp.

Установлено відмінності у прояві вольових якостей студентів з різною навчально-професійною спрямованістю залежно від терміну навчання у вищому навчальному закладі та статі. Визначено типи особистостей за проявом даних якостей, а саме: самодостатньо-впевнений, цілеспрямовано-наполегливий, саморегулятивний, ініціативно-імпульсивний, рішуче-сміливий, пасивно-слабовільний. Розроблено систему засад цілеспрямованого розвитку та корекції вольових якостей з метою формування засад вольової регуляції у студентів, для забезпечення здатності їх свідомого використання за різних життєвих ситуацій та для подальшого вдосконалення особистісних якостей. Результати апробації зазначеної системи показали її ефективність щодо позитивних змін у прояві вольових якостей студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1-39 + Ч471.352.21 + Ч481.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панфілов О. Ю. 
Розвиток особистісних якостей студента як передумова формування та розвитку автономної навчальної діяльності з іноземної мови в контексті нової освітньої парадигми / О. Ю. Панфілов, О. О. Савченко // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2009. - Вип. 1. - С. 21-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що для реалізації принципів прогресивно-гуманістичної освітньої парадигми необхідно формувати та розвивати у студентів такі особистісні якості, які б сприяли вихованню самостійності, особистої відповідальності за розвиток власних інтелектуальних здатностей, необхідно навчити студентів учитися автономно та раціонально організувати свій навчальний процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.212 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Главацька О. Л. 
Формування морально-вольових якостей ділової людини у студентів (на прикладі курсу "Менеджмент соціальної роботи") / О. Л. Главацька // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 17-23. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Обгрунтовано поняття "ділова людина" та висвітлено основні значущі якості ділової людини. Надано педагогічну структуру та рівні процесу формування морально-вольових якостей у студентів вищого навчального закладу на прикладі курсу "Менеджмент соціальної роботи".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.21 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сопівник Р. В. 
Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів : монографія / Р. В. Сопівник; ред.: В. К. Сидоренко. - К. : Компринт, 2012. - 503 c. - Бібліогр.: с. 460-503 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні засади формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі. Проаналізовано джерельну базу, сучасні зарубіжні та вітчизняні дослідження лідерства, методики розвитку лідерського потенціалу особистості. Розкрито ряд теорій лідерства, його сутність, структуру, типи та функції. Увагу приділено вивченню теорії лідерства як прояву особистісних якостей. Подано результати експериментальної роботи з оцінки та відбору лідерських рис, необхідних студенту аграрного ВНЗ для завоювання провідних позицій в майбутній професійній діяльності. Обгрунтовано роль основних суб'єктів виховної роботи аграрних ВНЗ щодо реалізації лідерського потенціалу молоді. Висвітлено діяльність студентського самоврядування та молодіжних громадських організацій як важливих форм виховання лідерських якостей студентів. Увагу приділено конструюванню й аналізу результатів впровадження моделі формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760053 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кін О. М. 
Роль студентського самоврядування у формуванні лідерських якостей особистості студента / О. М. Кін // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 57-66. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано значення діяльності студентського самоврядування для формування лідерських якостей студента ВНЗ. Охарактеризовано основні напрями діяльності студентського самоврядування для формування необхідних параметрів, таких, як: ціннісні установки, професійна компетентність, духовність, креативність, якості інтелекту (широкий розумовий кругозір, наукова оцінка подій і явищ, готовність до сприймання незвичної інформації, схильність до причинно-наслідкового мислення тощо).

Проанализировано значение деятельности студенческого самоуправления для формирования лидерских качеств студента ВУЗ. Охарактеризованы основные направления деятельности студенческого самоуправления для формирования необходимых параметров, таких, как: ценностные установки, профессиональная компетентность, духовность, креативность, качества интеллекта (широкий умственный кругозор, научная оценка событий и явлений, готовность к восприятию необычной информации, а также склонность к причинно-следственному мышлению).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біркіна Т. В. 
Ефективність методики формування творчої самостійності студента за матеріалами педагогічного експерименту / Т. В. Біркіна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності опрацьованої методики формування творчої самостійності студента у процесі навчання технічним дисциплінам.

Рассмотрены результаты педагогического эксперимента по проверке эффективности разработанной методики формирования творческой самостоятельности студента в процессе обучения техническим дисциплинам.

The results of pedagogical experiment fare presented on verification of efficiency of the method of forming of creative independence of student developed by us in the process of teaching technical disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ч481.352.212 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Міхно С. 
Особливості формування пізнавально-творчої самостійності у студентському віці / С. Міхно // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 140-143. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особливості студентів вікової категорії та їх вплив на формування пізнавально-творчої самостійності. Акцентовано увагу на таких якостях студентів, які впливають на їх творчу самостійність: здатність самостійно ставити цілі і завдання, знаходити для їх розв'язання адекватні засоби, організованість, зосередженість, самодисципліна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сопівник Р. В. 
Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів : монографія / Р. В. Сопівник. - 2-ге вид., доповн. - Київ : Компринт, 2014. - 532 c. - Бібліогр.: с. 489-532 - укp.

Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні дослідження лідерства, методики розвитку лідерського потенціалу особистості. Розкрито сутність, структуру, типи та функції лідерства. Вивчено теорії лідерства як вияву особистісних якостей. Наведено результати експериментальної роботи з оцінювання та відбору лідерських рис, необхідних студенту аграрного ВНЗ для завоювання провідних позицій в майбутній професійній діяльності. Обгрунтовано роль основних суб'єктів виховної роботи зазначених ВНЗ щодо реалізації лідерського потенціалу молоді. Висвітлено діяльність студентського самоврядування та молодіжних громадських організацій як важливих форм виховання лідерських якостей студентів. Приділено увагу конструюванню й аналізу результатів впровадження моделі формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.212 + П.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Миронович Ю. 
Формування ключових життєвих компетентностей в аспекті ціннісних орієнтацій студентської молоді / Ю. Миронович, Л. Пашко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність ключових життєвих компетентностей, висвітлено методику їх ефективного формування, акцентовано увагу на головних аспектах ціннісних орієнтацій студентської молоді. Головну увагу зосереджено на важливості саморозвитку, самотворення та самореалізації особистості, яка бере участь у соціальних сферах, робить внесок у розвиток демократичного суспільства та досягає особистісного успіху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352.212 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Підсадочна О. М. 
Розвиток лідерських якостей у студентів спецмедгрупи як складова професійно-орієнтованої фізичної підготовки / О. М. Підсадочна, К. І. Федик, О. С. Мельник // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2013. - № 2. - С. 105-109. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано методику організації занять лікувальною фізичною культурою в спецмедгрупах академії, що надає можливість розвинути в студентів з хронічними захворюваннями лідерські й інші морально-вольові риси. Правильна організація навчального процесу в цих групах є засобом професійно-орієнтованої фізичної культури загалом і сприяє формуванню особистості майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч481.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шамлян К. 
Дослідження ролі вольових зусиль у життєдіяльності студентів / К. Шамлян // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 125-134. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано і досліджено теоретичні погляди й емпіричні підходи у вивченні вольових зусиль. Наведено погляди на вольові зусилля таких вчених, як В. Калін,І. Петров, В. Іванніков, П. Рудик, Б. Смирнов, Е. Ільїн, В. Селіванов, Е. Ігнатьєв. Обговорено результати проведеного тестування за методикою дослідження вольової організації особистості. Застосовано кореляційний і факторний аналіз, за яким виділено 4 фактори. Виявлено певні діагностичні можливості рефлексивних методів у вивченні вольового зусилля. Знайдено шляхи уточнення підвищення діагностичної чутливості емпіричних показників.

Проанализированы и исследованы теоретические взгляды и эмпирические подходы в изучении волевых усилий. Приведены взгляды на волевые усилия таких ученых, как В. Калин, И. Петров, В. Иванников, П. Рудик, Б. Смирнов, Е. Ильин, В. Селиванов, Е. Игнатьев. Обсуждены результаты проведенного тестирования по методике исследования волевой организации личности. Применен корреляционный и факторный анализ, по которому выделено 4 фактора. Выявлены определенные диагностические возможности рефлексивных методов в изучении волевого усилия. Найдены пути уточнения повышения диагностической чувствительности эмпирических показателей.

Analyzed and studied theoretical views and empirical approaches to the study of willpower. Showed views of volitional efforts of scholars such as W. Kalin, I. Petrov, V. Ivannikov, P. Rudik, B. Smirnov, E. Ilyin, V. Selivanov, A. Ignatiev. Discussed the results of the testing method research organization willed personality. Applied correlation and factor analysis, which highlighted four factors. Defined the definite diagnostic possibilities of reflective methods in the study of volitional effort. Found ways of clarifying increase of diagnostic sensitivity of empirical indicators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Помиткіна Л. В. 
Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема / Л. В. Помиткіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2014. - № 22. - С. 89-94. - Бібліогр.: с. 94 912 назв) - укp.

Висвітлено наукові підходи до проблеми цілепокладання особистістю; поданий теоретико-методологічний аналіз особливостей прийняття рішення щодо вибору стратегій досягнення життєвих цілей особистістю; висвітлені результати емпіричного дослідження вибору студентами стратегій досягнення життєвих цілей. Зроблено висновок щодо необхідності розробки та впровадження у практику ВНЗ психолого-педагогічного забезпечення з розвитку вмінь та навичок студентів щодо постановки стратегічних життєвих цілей та прийняття відповідальних доленосних рішень.

Раскрыты научные подходы к проблеме целеполагания личностью; подан теоретико-методологический анализ особенностей принятия решения по выбору стратегий достижения жизненных целей личностью; освещены результаты эмпирического исследования выбора студентами стратегий достижения жизненных целей. Сделан вывод о необходимости разработки и внедрения в практику вузов психолого-педагогического обеспечения по развитию умений и навыков студентов по постановке стратегических жизненных целей и принятия ответственных судьбоносных решений.

The article highlights the scientifi c approaches to goal-setting by person; presents theoretical and methodological analysis of peculiarities of the decision making on the person’s choice of strategies for achievement life goals; defi nes the results of an empirical study of students’ choice of strategies for achievement life goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського