Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.207$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Микитюк А. Н. 
Современные педагогические технологии в контексте идеи непрерывного образования / А. Н. Микитюк, Л. И. Белоусова, А. Г. Колгатин // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 58-65. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы построения педагогической технологии в контексте идеи непрерывного образования. Проанализирован опыт Харьковского национального педагогического университета имени Г.С. Сковороды в применении автоматизированных компьютерных систем для организации и управления самостоятельной учебной деятельностью студентов. Описаны направления трансформации известных методов обучения для их эффективного использования в условиях непрерывного образования. Сформулированы новые задачи и функции педагогической диагностики в системе непрерывного обучения, свободного в пространстве и времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поляков А. О. 
Педагогічні умови мотивації професійного зростання студентів педагогічних університетів у процесі неперервної освіти : автореф. дис... конд. проф. освіти : 13.00.04 / А. О. Поляков; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми розвитку мотивації професійного зростання студентів у процесі непреревної освіти. Визначено суть мотивації такого зростання як сукупність їх стійких мотивів і спонукань, що визначають зміст динамічного, неперервного та гуманістично спрямованого процесу зростання внутрішньої потреби в особистісному перетворенні, готовності до професійної діяльності, здатності до актуалізації внутрішнього потенціалу й усвідомленого вибору індивідуальної професійно-особистісної стратегії та освітнього маршруту впродовж життя, результатом якої є високий рівень сформованості професійної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють позитивному розвитку мотивації (формування мотивів професійного зростання, розвиток потреби у постійному самовдосконаленні, використання інтерактивних методів і форм у процесі навчання). Розкрито суть понять "мотивація", "професійне зростання", "неперервна освіта", "професійна компетентність". Розвинуто напрями впровадження ідей неперервної освіти в педагогічний процес ВНЗ, а також теоретичні положення щодо формування мотивації студентів. На підставі результатів проведеної експериментальної роботи з урахуванням розроблених педагогічних умов, ідей і теоретичних положень доведено ефективність їх впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Денисова Н. В. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів в умовах навчально-наукового комплексу "коледж - університет" : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Денисова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу історичної, науково-педагогічної літератури та звітно-статистичних документів розкрито теоретичні питання психолого-педагогічної підготовки вчителів та узагальнено практику її організації в навчально-науковому комплексі "коледж - університет" у регіональному аспекті. З'ясовано передумови становлення навчально-наукових комплексів педагогічного спрямування. Розглянуто вплив даних наукових розробок на тенденції розвитку та принципи діяльності комплексу "коледж - університет" у системі неперервної педагогічної освіти України. На підставі узагальнення регіонального досвіду діяльності навчально-наукового комплексу на базі Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди конкретизовано структурну модель та охарактеризовано особливості змісту психолого-педагогічної підготовки студентів педагогічного колежду у порівнянні зі студентами університету. Виділено напрями організаційно-методичної взаємодії структурних підрозділів даного комплексу. Розглянуто питання організації навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи університетських кафедр та відділень коледжу, а також взаємодії структурних підрозділів з громадськістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч478.511.207 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прокоф'єва М. Ю. 
Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів : автореф. дис... канд. пед. наук / М. Ю. Прокоф'єва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мукан Н. В. 
Неперервна педагогічна освіта вчителів загальноосвітніх шкіл. Професійне становлення та розвиток (на матеріалах Великої Британії, Канади, США) : монографія / Н. В. Мукан; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2010. - 284 c. - укp.

Розкрито теоретичні основи професійного становлення та розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл у системах неперевної педагогічної освіти Великої Британії, Канади, США. Висвітлено економічний, соціальний і політичний аспекти неперервної педагогічної освіти в англомовних країнах. Проаналізовано особливості організації неперервної педагогічної освіти у Великій Британії, Канаді, США. Проведено порівняльний аналіз змісту, методів, форм і моделей професійного розвитку вчителів.

Раскрыты теоретические основы профессионального становления и развития учителей общеобразовательных школ в системах непрерывного педагогического образования Великой Британии, Канады, США. Освещены экономический, социальный и политический аспекты непрерывного педагогического образования в англоязычных странах, раскрыты особенности его организации. Проведен сравнительный анализ содержания, методов, форм и моделей профессионального развития учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207 + Ч489.514(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мукан Н. В. 
Професійний розвиток учителів загальноосвітніх шкіл у системах неперервної педагогічної освіти Великої Британії, Канади, США : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Мукан; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Проаналізовано концептуальні засади професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, що базуються на комплексній інтеграції філософських, психологічних і педагогічних теорій, концепцій, підходів. Наведено моделі професійного розвитку вчителів у досліджуваних країнах. На основі використання моделей уніфікації та диверсифікації професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Великої Британії, Канади, США здійснено порівняльний аналіз, визначено та конкретизовано його основні компоненти: мету, принципи, функції, нормативно-правову базу, необхідні умови для його реалізації, складові професійної компетентності, змістовий, операційний та оцінювальний компоненти професійного розвитку, етапи розвитку кар'єри вчителів. Виявлено специфіку реалізації професійного розвитку педагогів на різних рівнях, обгрунтовано методологічні основи наукового пошуку. Конкретизовано структуру та функції стандартів педагогічної діяльності (Велика Британія, США), стандартів професійного розвитку (США), кодексів професійної поведінки та компетентності педагогів (Канада), найбільш доцільні шляхи використання зарубіжного досвіду щодо забезпечення професійного розвитку вітчизняних педагогів. Набули подальшого розвитку положення щодо впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у практику професійного розвитку, які здійснюють вагомий вплив на його змістовий й операційний компоненти, використання шкільного лідерства як засобу забезпечення ефективного професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, ідеї творчого застосовування різноманітних форм і методів професійного розвитку педагогів на інституційному й індивідуальному рівнях, підходи щодо розробки ефективних програм професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл у системі неперервної педагогічної освіти на основі вивчення досвіду Великої Британії, Канади, США, а також продуктивні ідеї щодо забезпечення професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл в Україні. У науковий обіг введено нові факти, персонали, теоретичні ідеї та підходи до професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл, обгрунтовані теоретиками та практиками Великої Британії, Канади, США. Уточнено зміст понять "професійний розвиток вчителів", "неперервна педагогічна освіта", "початкова педагогічна освіта", "післядипломна педагогічна підготовка".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207 + Ч489.514(4/8)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Покроєва Л. 
Умови активізації переходу до створення системи безперервної післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 54-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження неперервної освіти. Досліджено організаційно-педагогічні умови запровадження системи безперервної освіти педагогів. Констатовано, що запровадження нових організаційно-педагогічних умов у системі підвищення кваліфікації дозволить змогу активізувати перехід до створення системи безперервного фахового удосконалення педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сорочан Т. 
Безперервна освіта педагогів: управлінський аспект / Т. Сорочан // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 73-75. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

За допомогою компетентнісного й андрагогічного підходів розроблено й апробовано структурно-функціональну модель системи професійного розвитку керівників і педагогічних працівників ЗНЗ у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Описано етапи опрацювання експериментальної моделі професійного розвитку педагогів, яка відповідає принципам системності, цілісності та безперервності. За ознакою провідної ідеї виокремлено компетентнісну, диференційовану, диверсифіковану, пролонговану й особистісно орієнтовану моделі безперервної ППО. Наголошено, що логічним завершенням навчання педагогів у системі безперервної ППО має стати об'єктивна діагностика його професійної компетентності та врахування цих результатів у процесі атестації.

С помощью компетентностного и андрагогичного подходов разработана и апробирована структурно-функциональная модель системы профессионального развития руководителей и педагогических работников ОУЗ в системе последипломного педагогического образования (ППО). Описаны этапы обработки экспериментальной модели профессионального развития педагогов, которая соответствует принципам системности, целостности и непрерывности. По признаку ведущей идеи выделены компетентностная, дифференцированная, диверсифицированная, пролонгированная и личностно ориентированная модели непрерывного ППО. Отмечено, что логическим завершением обучения педагогов в системе непрерывного ППО должна стать объективная диагностика его профессиональной компетентности и учета этих результатов в процессе аттестации.

Discussed the management aspect of continuing education of teachers. With the help of competent approaches developed and tested a structural and functional model of the professional development of leaders and teachers of the GPC in the system of postgraduate pedagogical education (PPE). Describes the stages of processing the experimental model of professional development of teachers, which corresponds to the principles of systematic, integrity and continuity. By the criterion of the leading ideas of Competence isolated, differentiated, diversified, prolonged and personality-oriented model of continuous. It's noted that the logical conclusion of training teachers in the system of continuous CSPs should be an objective diagnosis of his professional competence and consideration of these results in the qualification process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чепка О. В. 
Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 97-105. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблему наступності в підготовці майбутніх учителів різними дослідниками. Зроблено висновок про те, що наступність має багато контекстів у різних науках. Зазначено, що це поняття займає одне з провідних місць серед загальнодидактичних принципів системи неперервної системи. За концептуальну основу освітніх комплексів "педколедж - педуніверитет" взято саме ідею наступності у підготовці майбутніх учителів.

Рассмотрена проблема последовательности в подготовке будущих учителей разными исследователями. Сделан вывод о том, что последовательность имеет много контекстов в разных науках. Определено, что в педагогике, это понятие занимает одно из ведущих мест среди общедидактических принципов системы непрерывного образования. Концептуальной основой образовательного комплекса "педколедж - педуниверситет" взята именно идея последовательности в подготовке будущих учителей.

The problem of consistency in the preparation of future teachers by different researchers. It is concluded that the sequence has many different contexts in the sciences. Determined that the pedagogy is the concept is one of the leading places among obschedidakticheskih principles of lifelong learning. The conceptual basis for educational complex "pedkoledzh - Pedagogical University" is derived the idea of consistency in the preparation of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Прокопенко Л. 
Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах / Л. Прокопенко, О. Біда // Вища освіта України. - 2006. - № 2. - С. 78-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено рівні неперервної післядипломної освіти педагогічних працівників. Визначено три етапи розкриття спільної діяльності цих рівнів. Простежено становлення концепції педагогічного діагностування. Доведено переваги проведення педагогічного діагностування на суб'єктно-об'єктних засадах. Розкрито його суть. Наголошено на умовах, необхідних для організації методичної роботи на діагностико-прогностичних засадах. Головну увагу акцентовано на змісті підготовчого, робочого та завершального етапів проведення діагностичної роботи. Вичленено форми і методи підвищення кваліфікації: інформаційні, ілюстративно-показові, практичні. Наведено положення, які обумовлюють введення в методичну післядипломну освіту діагностико-прогностичних засад. Вміщено карту-план: проблеми, які потребують розв'язання; форми методичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.207 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Попович Н. М. 
Неперервна педагогічна освіта: організаційно-методичні засади : навч. посіб. / Н. М. Попович; Мукач. держ. ун-т. - Ужгород : Бреза А. Е., 2014. - 123 с. - Бібліогр.: с. 118-122 - укp.

Розглянуто євроінтеграційні процеси у неперервній педагогічній освіті. Охарактеризовано наступність та якійсть підготовки фахівців за умов функціонування такої освіти. Приділено увагу інтеграції як провідній тенденції оновлення музично-педагогічної сфери. Подано інформацію про особливості організації практичної фахової підготовки вчителя музики у системі неперервної освіти. Розкрито специфіку організації навчального процесу за умов проблемного навчання. Обгрунтовано предметну структуру спеціальної музично-виконавської підготовки майбутнього спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Солдатенко М. М. 
Неперервна освіта як засіб професійного становлення і розвитку фахівця в умовах інформаційно-технологічного суспільства / М. М. Солдатенко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 2. - С. 188-191. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано окремі аспекти педагогічної освіти в період її реформування. Зміни, які відбуваються в суспільстві сьогодні, впливають на вирішення проблеми удосконалення професійної підготовки. Важливою складовою цього процесу є неперервність освіти та вміння самостійно здобувати нові знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Старєва А. М. 
Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін / А. М. Старєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 305-314. - Бібліогр.: с. 314 - укp.

Проаналізовано проблему ступеневої методичної підготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін у контексті напрацювання нової нормативно-правової бази в галузі вищої педагогічної освіти України. Вказано на важливості врахування принципу ступеневості у формуванні змісту освітньо-кваліфікаційних рівнів та модернізації навчальних планів і програм. Узагальнено, що для підготовки учителів у системі ступеневої освіти необхідно створити спеціальну структуру навчання зі зміною характеру професійної підготовки в бік її практичної зорієнтованості, предметно-методичного насичення, реалізацією наступності в навчальному процесі, забезпеченням взаємозв’язку суспільствознавчих і методичних дисциплін, оптимальними навчальними планами і освітньо-професійними програмами.

Проанализирована проблема уровневой методической подготовки учителей обществоведческих дисциплин в контексте наработки новой нормативно-правовой базы в сфере высшего педагогического обучения Украины. Указано на важность учитывания принципов ступенчастости при формировании содержания образовательно-квалификационных уровней и модернизации учебных планов и программ. Обобщено, что для подготовки учителя в системе уровневого образования необходимо создать специальную структуру обучения с изменением характера профессиональной подготовки в сторону практического ориентирования, предметно-методического насіщения, реализацией наследственности в учебном процессе, гарантированием взаимосвязи обществоведческих и методических дисциплин, оптимальніми и методическими дисциплинами, оптимальніми учебніми планами и образовательо-профессиональніми программами.

Article analyzes the issue of stages-based methodical training of social sciences teachers in the context of developing new legal framework of higher pedagogical education in Ukraine. An opinion is expressed on importance of considering the principle of stages in forming the substance of educational qualification levels and upgrading the curriculum. General conclusion is made stating the necessity of creating a special structure of teachers training in the system of stages-based education; this structure should make the professional training practice-oriented and rich in subject-methodical substance; it should ensure the continuity of educational process, interconnect social sciences with methodological disciplines and provide balanced curriculums and programs for professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мельник Н. 
Модернізація системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті / Н. Мельник // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання модернізації системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті. Значну увагу акцентовано на сучасних проблемах продовження трансформації районних, міських кабінетів, центрів у науково-методичних установах та модернізації системи управління їх професійним розвитком, що здійснює Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Наведено схему моделі розвитку професіоналізму методистів, описано єдине інноваційне освітнє середовище, яке забезпечує можливість обміну досвідом, знайомство з новими ідеями, сприяє перебудові роботи цих науково-методичних служб. Узагальнено, що новий погляд на структуру і зміст науково-методичної роботи потребує реалізації стратегічних напрямів модернізації системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті, зокрема продовження трансформації районних, міських методичних кабінетів, центрів у науково-методичні установи.

Рассмотрены вопросы модернизации системы управления профессиональным развитием методистов в научно-методических учреждениях регионального непрерывного педагогического образования. Значительное внимание акцентировано на современных проблемах продолжения трансформации районных, городских кабинетов, центров в научно-методических учреждениях и модернизации системы управления их профессиональным развитием, которую осуществляет Ровенский областной институт последипломного педагогического образования. Приведена схема модели развития профессионализма методистов, описана единая инновационная образовательная среда, обеспечивающая возможность обмена опытом, знакомство с новыми идеями, что способствует перестройке работы этих научно-методических служб. Акцентировано внимание на том, что новый взгляд на структуру и содержание научно-методической работы требует реализации стратегических направлений модернизации системы управления профессиональным развитием методистов научно-методических учреждений регионального непрерывного педагогического образования, в частности продолжение трансформации районных, городских методических кабинетов, центров в научно-методические учреждения.

The problems of modernization of the control system of professional development of trainer’s scientific and methodological institutions in regional continuous teacher education. Considerable attention is focused on a modern extension problem of transformation of the district, city offices, centers of scientific and methodological facilities and modernization of the management of their professional development, provides Rivne Regional Teacher Training Institute. The scheme of the model of professional development trainers, described one of the innovative educational environment that provides an opportunity to share experiences, discover new ideas, promotes the reconstruction of the work of the scientific and methodological services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Джаман Т. В. 
Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання : монографія / Т. В. Джаман; ред.: Т. О. Дороніна. - Рівне : О. Зень, 2021. - 331 c. - Бібліогр.: с. 251-293 - укp.

Визначено теоретико-методологічні засади системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено етапи її розвитку. Створено авторську концепцію та структурно-функціональну модель системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти технології формування професійної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.05 + Ч421.42 + Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 2 (7). Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Вінниця, 23-24 квітня 2020 року / ред.: О. С. Домінський, С. М. Цирульник, О. В. Гуцаленко, Л. В. Моторна, Ю. В. Зоріна, А. О. Крисак, Т. Д. Сіташ; . - Б.м., 2020. - 432 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Висвітлено теоретичні й прикладні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців у фахових коледжах. Звернено увагу на впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання, а також висвітлено актуальні проблеми фахових коледжів. Представлено спектр питань з педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, підвищення якості освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(4УКР) + Ч489.511.207 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11781/2(7) Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 4 (9). Матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Вінниця, 21 квітня 2023 року / ред.: С. М. Василюк, Ю. В. Зоріна, А. О. Крисак, Л. В. Крисак, Л. В. Моторна, Т. Д. Нечипоренко, О. А. Стахова, В. Д. Тромсюк, В. Ю. Фабіянська, С. М. Цирульник; Вінницька обласна державна адміністрація, Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області, Вінницький технічний коледж. - Вінниця, 2023. - 363 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми фахової передвищої освіти України, теоретичні та прикладні аспекти підготовки майбутніх фахівців, впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання. Представлено спектр питань з педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування спеціальних компетентностей, підвищення якості освіти. Розглянуто цифровізацію сучасної освіти як відповідь на виклик інформаційного суспільства. Акцентовано на формах залучення здобувачів освіти до процедур забезпечення якості освітньої діяльності у Вінницькому технічному фаховому коледжі. Висвітлено досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у проведенні національного мультипредметного тесту. Розглянуто дистанційне навчання студентів-медиків та особливості мотивації їх навчальної діяльності. Увагу приділено інтеграції професійної освіти до європейського освітнього простору. Запропоновано шляхи підвищення успішності студентів технічних спеціальностей. Наведено методичні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього фахівця в середовищі закладу фахової передвищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(4УКР) + Ч489.511.207 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11781/4(9) Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. Вип. 3 (8) / ред.: О. С. Домінський, Ю. В. Зоріна, А. О. Крисак, Л. В. Моторна, Т. Д. Сіташ, В. Д. Тромсюк, С. М. Цирульник; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Вінницька обласна державна адміністрація, Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області, Вінницький технічний коледж. - Вінниця, 2021. - 606 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців у фахових коледжах, впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання, актуальні проблеми фахових коледжів. Наведено результати досліджень з питань з педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, підвищення якості освіти. Розглянуто ділову гру як метод нестандартного заняття. Охарактеризовано інноваційні технології навчання у процесі викладання дисциплін хірургічного циклу. Розкрито актуальні проблеми методики викладання іноземної мови. Подано інформацію про використання можливостей додатків Google для спільної роботи. Увагу приділено особливостям формування професійних компетентностей при викладанні медсестринства у внутрішній медицині за умов дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(4УКР) + Ч489.511.207 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11781/3(8) Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського