Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.292$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Осадченко І. І. 
Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2011. - 414 c. - Бібліогр.: с. 357-414 - укp.

Охарактеризовано теорію та практику ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Запропоновано дидактичну модель застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Проаналізовано дидактичні умови професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи засобами технології ситуаційного навчання: створення сприятливого навчального середовища у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ, підвищення технологічної компетентності викладачів, наявність відповідного навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін циклу професійної та практичної підготовки. Описано запровадження вищевказаної дидактичної моделі у викладання окремих дисциплін на основі міждисциплінарного, компетентнісного й інших підходів, комплексного застосування методів інтерактивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шама І. П. 
Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 164-174. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання, який виявив відмінності: у разі застосування інноваційних технологій навчання студент стає активним учасником освітнього процесу, стосунки з викладачем будуються на діалогічній основі. Поліпшення якості навчального процесу є можливим в результаті гармонійного поєднання обох типів дидактичних технологій. Визначено фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковальова С. М. 
Застосування методики "кейс-методу" у професійній підготовці майбутніх учителів у Великій Британії : монографія / С. М. Ковальова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 259 c. - Бібліогр.: с. 181-216 - укp.

Охарактеризовано сутність методики кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів у Великій Британії. Проаналізовано основні поняття дослідження (портфоліо, кейс, кейс-метод тощо). Визначено концептуальні основи кейс-методу. Досліджено організаційні засади та різновиди методики застосування кейсів у професійній підготовці вчителя у Великій Британії. Проаналізовано концептуальні підходи до застосування кейс-методу у професійній підготовці майбутнього вчителя в Україні, запропоновано технологію його реалізації у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.511.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осадченко І. І. 
Технологія ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / І. І. Осадченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 39 c. - укp.

Досліджено дидактичні засади застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Науково обгрунтовано положення про те, що професійна підготовка майбутніх вчителів початкової школи має реалізовуватися шляхом організації систематичного різноаспектного аналізу професійних ситуацій у навчанні студентів. З'ясовано сутність технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи як спеціально організованої системи інтерактивного навчання студентів, за якої гарантований рівень прогнозованого результату (певний аспект кваліфікаційної підготовки вчителя початкової школи) досягається шляхом аналізу та розв'язання ними широкого спектру педагогічних ситуацій (ситуаційних завдань), характерних для початкової школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено розроблену дидактичну модель технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи, дидактичними умовами реалізації якої є: дотримання дидактичних вимог щодо формулювання ситуаційних завдань і формування кейсів; спеціальна організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі виконання ситуаційних завдань; психодидактична готовність викладачів до застосування цієї технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яремчук С. В. 
Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

В рамках ділової гри, проведеної на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького виявлено рівні розвитку творчого професійного потенціалу особистості майбутнього педагога за допомогою штучно створених педагогічних ситуацій, кожна з яких мала багато варіантів вирішення. На основі аналізу результатів виявлено детермінантний зв'язок вибору змісту діяльності в залежності від розвитку та сформованості у студента професійної спрямованості: студенти з високим рівнем розвитку віддають перевагу позиціям демократичного типу, тобто вирішення конфлікту асертивним шляхом; студенти з середнім рівнем віддають пріоритет ситуаціям з авторитарно-жорстким типом керівництва; з низьким рівнем розвитку педагогічних здібностей – ситуації з авторитарно-демократичним стилем керування. Охарактеризовано особливості поведінкового прояву майбутніми вчителями рівнів розвитку творчого потенціалу під час вирішення запропонованих моделей педагогічних ситуацій.

В рамках деловой игры, проведенной на базе Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б.Хмельницкого изучены уровни развития творческого профессионального потенциала личности будущего педагога с помощью искусственно созданных педагогических ситуаций, каждая из которых имеет много вариантов решения. На основе анализа результатов выявлена детерминантная связь выбора содержания деятельности и профессиональной направленности у студента: студенты с высоким уровнем развития предпочитают позиции демократического типа, то есть решение конфликта ассертивным путем; студенты со средним уровнем отдают приоритет ситуации с авторитарно-жестким типом у руководства; с низким уровнем развития педагогических способностей - ситуации с авторитарно-демократическим стилем управления. Охарактеризованы особенности поведенческого проявления будущими учителями уровней развития творческого потенциала при решении предложенных моделей педагогических ситуаций.

In this article the problem of the creative potential development of future teachers’ personality by the method of cases considered. The idea of the fact that the case method is multipuppose in the development of personality’s creative pedagogical abilities is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Шама І. П. 
Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Шама; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2018. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з'ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій. Окреслено застосування кейс-технології у викладанні дисциплін педагогічного циклу в умовах дистанційної освіти. Розкрито технологічну карту проведення практичних занять з педагогічних дисциплін на основі кейс-методу. Виокремлено функції індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вчителя. Визнано самоорганізацію роботи майбутніх учителів над кейсом у процесі вивчення педагогічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського