Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (64)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бойчук Ю. Д. 
Формування еколого-валеологічних ціннісних орієнтацій в процесі виховання майбутнього вчителя / Ю. Д. Бойчук, С. К. Зіоменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 19. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування еколого-валеологічних орієнтацій - ціннісного відношення до навколишнього середовища і власного екологічного здоров'я у студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

Освещена проблема формирования эколого-валеологических ориентаций - ценностного отношения к окружающей среде и собственному экологическому здоровью у студентов высших педагогических учебных заведений.

This article was written for telling us some problems of formation of ecologo-valeological valuable orientations as to air ecological health from students of higher education pedagogical establishments.


Ключ. слова: здоров'я, навколишнє середовище, ціннісні орієнтації особистості вчителя
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шмигов П.  
Професійно-прикладна фізична підготовка в системі фізичного виховання педагогічних вищих навчальних закладів / П. Шмигов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 44-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми вдосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Зазначено, що така підготовка заснолвана на концепції щодо стану їх здоров'я та враховувати біологічні та психоемоційні можливості, а також фізичні та соціальні резерви.

Обоснована актуальность проблемы совершенствования профессионально-прикладной физической подготовки студентов педагогических ВУЗ. Отмечено, что профессионально-прикладная физическая подготовка будущих специалистов базируется на концепции относительно состояния их здоровья и учитывает биологические и психоэмоциональные возможности, а также физические и социальные резервы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч51р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бобрицька В. І. 
Формування здорового способу життя у майбутніх учителів : Моногр. / В. І. Бобрицька; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Полтава : ТОВ "Полігр. центр "Скайтек", 2006. - 431 c. - Бібліогр.: 695 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та методичні основи формування здорового способу життя у вчителів. Проаналізовано особливості становлення і розвитку проблеми культивування даного способу життя в суспільній практиці, науці, підготовці вчителів. Описано модель формування здорового способу життя у вчителів в процесі їх професійної підготовки. Висвітлено науково-методичні основи формування готовності студентів педагогічних ВНЗ до організації здорової життєдіяльності.

Изложены теоретико-методологические и методические основы формирования здорового образа жизни в учителей. Проанализированы особенности становления и развития проблемы культивирования данного образа жизни в общественной практике, науке, подготовке учителей. Описана модель формирования здорового образа жизни в учителей в процессе их профессиональной подготовки. Освещены научно-методические основы формирования готовности студентов педагогических ВУЗ к организации здоровой жизнедеятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безугла Л. І. 
Організація самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів вищих педагогічних начальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Безугла; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Грунтуючись на теоретичних і методологічних засадах організації самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів педагогічних ВНЗ, проведено ретроспективний аналіз розвитку поглядів щодо формування, збереження та зміцнення здоров'я людини. Проаналізовано сучасний рівень сформованості культури здоров'я даних студентів й організацію самостійної роботи з формування культури здоров'я. Розкрито зміст самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів. Визначено критерії, показники та рівні готовності студентів до такої роботи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови організації самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів педагогічних ВНЗ. Організацію такої роботи здійснено з використанням особистісного та діяльнісного підходів. Визначено етапи організації самостійної роботи з формування культури здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч489.511.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366178 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кошолап А. С. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. С. Кошолап; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, пізнавально-інформаційний і діяльнісно-результативний) та рівні зазначеної готовності студентів (директивно-емпіричний, адаптивно-алгоритмічний, локально-рефлексивний і системно-рефлексивний). Обгрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічних ВНЗ до фізичного самовдосконалення, а саме: усвідомлення студентами особистісної значущості здоров'я та покращання їх фізичної готовності як необхідної передумови професійної самореалізації, оволодіння студентами методик діагностування, рефлексивного аналізу, а також практичними вміннями вдосконалення власного фізичного здоров'я, забезпечення педагогічної підтримки студентів у фізичному самовдосконаленні. Розроблено методичні рекомендації щодо формування у майбутніх учителів готовності до фізичного вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч51р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Плачинда Т. С. 
Педагогічні умови стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Плачинда; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2008. - 20 c. - укp.

З'ясовано сучасний стан проблеми стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності у теоретичному та практичному аспектах. Розкрито суть поняття "стимулювання активності до фізкультурної діяльності". Визначено критерії та рівні сформованості даної активності. Розроблено систему заходів з метою стимулювання активності студентів до цієї діяльності й експериментально перевірено її ефективність. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють активізації студентів до фізкультурної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ю940.1-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дудорова Л. Ю. 
Педагогічні умови формування потреби в здоровому способі життя майбутніх учителів у процесі фізичного виховання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. Ю. Дудорова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методики формування потреби у здоровому способі життя (ЗСЖ) майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Показано стан сформованості такої потреби та проаналізовано одержані дані. Розроблено систему критеріїв та методику вимірювання сформованості потреби у ЗСЖ у даних студентів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують процес формування зазначеної потреби, а саме: формування смислу занять на підставі розвитку практичних умінь на базі теоретичних знань, культурного середовища, матеріальних можливостей; орієнтацію на норми, цінності, зміст ЗСЖ, що регулюють життєдіяльність майбутніх учителів; комплексний підхід до фізичного виховання, який грунтується на теоретичному та практичному компонентах, включаючи проблему паралельного формування знань і вмінь самостійно займатися фізичними вправами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Міненок А. О. 
Формування валеологічних знань у майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. О. Міненок; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Здійснено науковий аналіз і теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування валеологічних знань у майбутніх учителів фізичної культури. Визначено рівні їх сформованості. Вивчено взаємозв'язок мотиваційної, емоційної та соціокультурної сфер студентів у процесі формування валеологічних знань. Розроблено структурно-функціональну модель валеологічної культури вчителя фізичної культури. Запропоновано критерії оцінки сформованості її складових. Проаналізовано діючу навчальну програму підготовки вчителя фізичної культури та запропоновано шляхи її вдосконалення. Розроблено та впроваджено програму "Основи валеологічного моніторингу і оздоровчих технологій" та методику формування валеологічних знань студентів з застосуванням тренінгових технологій навчання. На підставі результатів анкетних і тестових даних, а також практичних результатів доведено доцільність впровадження даної програми та методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бондаренко О. М. 
Формування валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Бондаренко; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Розкрито зміст поняття "валеологічна компетентність студентів педагогічних університетів", визначено шляхи та способи її формування у майбутніх учителів. Валеологічну компетентність студентів педагогічних університетів розглянуто як інтегративне утворення особистості, що є складовою життєвої компетентності, охарактеризовано його основні компоненти (знання, цінності та мотиви, валеологічну позицію, діяльність щодо оздоровлення себе та своїх вихованців). Визначено критерії та показники валеологічної компетентності, встановлено рівні її сформованості у студентів педагогічних університетів. Розроблено методику формування валеологічної компетентності майбутніх учителів, що базується на удосконаленні змісту навчальних дисциплін, застосуванні основних організаційних форм аудиторного та позааудиторного навчання, у межах яких урізноманітнюються інтерактивні методи навчання та виховання. Наведено рекомендації щодо використання навчальних посібників "Розвиток оздоровчих ідей в історії людства" та "Організація безпечної життєдіяльності людини" з метою підвищення ефективності формування валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соколенко О. І. 
Формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров'я : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Соколенко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано історико-педагогічну літературу щодо проблеми здоров'я підростаючого покоління у педагогічній науці. Розкрито суть ціннісного ставлення студентів педагогічних ВНЗ до їх здоров'я, складовими якого є мотиваційний, когнітивний, ефективний, конативний аспекти. Обгрунтовано педагогічні умови формування ціннісного ставлення даних студентів до здоров'я. Розроблено та впроваджено в навчальний процес спецкурс "Здоров'я студентів як цінність" і програму формування ціннісного оставлення студентів педагогічних ВНЗ до здоров'я, яка передбачає застосування інтерактивних методів навчання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості ціннісного ставлення студентів педагогічних ВНЗ до здоров'я. Експериментально перевірено педагогічні умови його формування, на підставі результатів якого підтверджено вірогідність основних розроблених положень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Самоха Р. А. 
Інноваційні технології фізичного виховання студентів педагогічних університетів із застосуванням народних традицій : автореф. дис... канд. пед. наук / Р. А. Самоха; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено питання провадження у діяльність педагогічних університетів інноваційних технологій фізичного виховання студентів з застосуванням народних традицій. З'ясовано сучасний стан дослідженої проблеми у теорії та практиці діяльності кафедр фізичного виховання педагогічних університетів. Визначено суть поняття "інноваційні технології фізичного виховання", критерії та показники сформованості відповідних компонентів у студентів. Розкрито роль народних традицій у фізичному вихованні студентів. Обгрунтовано зміст, форми, методи та засоби інноваційних технологій фізичного виховання студентів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність педагогічної моделі впровадження даних технологій з застосуванням народних традицій. Визначено й експериментально досліджено умови виховання студентів з застосуванням народних традицій. Доведено ефективність інноваційних технологій виховання студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч313

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бойчук Ю. Д. 
Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя: теоретико-методичні аспекти формування : монографія / Ю. Д. Бойчук; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Суми : Унів. кн., 2008. - 355 c. - Бібліогр.: 409 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування еколого-валеологічної культури (ЕВК) майбутнього вчителя. Висвітлено історико-філософські та історико-педагогічні джерела ЕВК як особистісного, соціального та педагогічного феномена, розкрито її теоретико-методологічні основи, сутність, функції та структуру. Обгрунтовано науково-методичну модель та технологічне забезпечення її формування у педагогічних ВНЗ.

Рассмотрена проблема формирования эколого-валеологической культуры (ЭВК) будущего учителя. Освещены историко-философские и историко-педагогические источники ЭВК как личностного, социального и педагогического феномена, раскрыты её теоретико-методологические основы, сущность, функции и структура. Обоснованы научно-методическая модель и технологическое обеспечение её формирования в педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бойчук Ю. Д. 
Теоретико-методичні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ю. Д. Бойчук; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 44 c. - укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади дослідження еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя та процесу її формування. Доведено методологічну значущість системного, інтегрованого, компетентнісного, гуманістичного, культурологічного, аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів до обгрунтування сутності еколого-валеологічної культури. Наведено характеристику еколого-валеологічної культури як особистісного утворення та складника загальної та професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Визначено структурні компоненти еколого-валеологічної культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний) і функції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностико-корекційна), єдність і взаємообумовленість яких визначають її сформованість. Розроблено модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури за умов професійно-педагогічної підготовки й експериментально доведено ефективніть технології її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пакушина Л. З. 
Формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Пакушина; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено дефініції "грамотність", "валеологічна грамотність соціальних педагогів", "формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів". Валеологічну грамотність студентів педагогічних спеціальностей розглянуто як інтефативне утворення особистості, що є важливою передумовою формування валеологічної культури майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери. Обгрунтовано критерії, показники та рівні формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів. Розроблено організаційно-педагогічні умови та модель формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів, які базуються на вдосконаленні змісту валеологічно-спрямованих дисциплін, об'єднаних в єдиний навчальний комплекс, застосуванні педагогічних технологій та інноваційних методів під час аудиторних навчань, активізації виховної діяльності ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кривенцова І. В. 
Формування фізичної культури майбутніх педагогів засобами фехтування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Кривенцова; МОНМС України, Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності особистої фізичної культури майбутніх педагогів і досліджено основні шляхи її формування. Вперше побудовано модель змісту навчальної дисципліни "Фізичне виховання засобами фехтування", розроблено навчальну програму та методику викладання цієї дисципліни у педагогічному ВНЗ. Доведено, що впроваджена в практику викладання ВПНЗ навчальна дисциліна "Фізичне виховання засобами фехтування", є ефективною щодо формування особистої фізичної культури майбутніх педагогів. Виявлено позитивний вплив розробленої трьохступеневої методики на підвищення мотиваційно-ціннісних орієнтирів, сформованість поняттєвого апарату галузі фізичної культури та спорту, розвиток фізичних якостей студентів ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.165.1 + Ч489.511.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пакушина Л. З. 
Діяльнісний підхід у формуванні валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів / Л. З. Пакушина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 77-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто закономірності формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів з позицій діяльнісної теорії навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лоза Т. О. 
Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх учителів / Т. О. Лоза, І. Б. Верблюдов // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано дослідження в педагогічному ВНЗ питань вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи (ІГВ). Як тест використано показник індексу Руф'є. З'ясовано, що дібрані ІГВ можуть ефективно застосовувати майбутні вчителі в самостійному оздоровчому тренуванні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бондаренко О. М. 
Компонентно-структурний аналіз валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів / О. М. Бондаренко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 179. - С. 25-29. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто структуру валеологічної компетентності студентів педагогічних університетів, наведено її компоненти та критерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 + Р11(4УКР),1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пакушина Л. З. 
Роль педагогічних технологій у процесі формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів / Л. З. Пакушина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 118-122. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано теоретичну модель процесу формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пакушина Л. З. 
Стадії формування та рівні валеологічної грамотності майбутніх педагогів у контексті неперервної освіти особистості / Л. З. Пакушина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 105-109. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Окреслено основні стадії формування валеологічної грамотності особистості майбутніх педагогів, визначено рівні кожної зі стадій формування валеограмотності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського