Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч495.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Лещенко А. А. 
Домашнє навчання в системі професійної освіти США : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. А. Лещенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.

Досліджено домашнє начання як компонент неформальної професійної освіти США. Для домашніх учнів домашнє навчання є допрофесійною підготовкою, для якої характерне раннє формування професійних умінь і навичок. Для батьків - учителів домашніх учнів - це неформальна професійно-педагогічна освіта дорослих, яка за своєю суттю є неформальною педагогічною освітою та самоосвітою, орієнтованою на забезпечення у кількісному та якісному аспектах пізнавальних потреб власних дітей. Установлено, що домашнє навчання є проявом демократичності та плюралізму системи професійної освіти США, забезпечує можливість і доступність освіти на неформальній, індивідуальній основі. Про педагогічну компетентність батьків-учителів свідчить якість допрофесійної підготовки домашніх учнів, що підтверджується різноманітним стандартизованим тестуванням й успішним навчанням у престижних коледжах і університетах США. Раннє формування професійних навичок зумовлює ефективну діяльність даних учнів у різних виробничих сферах, а саме: продукування, поширення та застосування ІКТ, юриспруденція, журналістика, політика, літературно-мистецька творчість, сільське господарство, ремесла, менеджмент, приватний бізнес. Визначальною особливістю професійного становлення більшості домашніх учнів є здатність проводити належну самостійну професійну діяльність, що характеризується високим рівнем креативності та громадської активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)78 + Ч495.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лещенко А. 
Організація педагогічного процесу в умовах американської домашньої освіти / А. Лещенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4. - С. 166-172. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості реалізації педагогічного процесу за умов американської домашньої освіти в контексті її порівняння зі шкільним навчанням. Розкрито роль домашнього вчителя й учня в доборі змісту, форм і методів навчання. Наведено тлумачення американського терміна "не навчання".

Рассмотрены особенности реализации педагогического процесса в условиях американского домашнего образования в контексте его сравнения со школьным обучением. Раскрыта роль домашнего учителя и ученика при подборе содержания, форм и методов обучения. Приведено толкование американского термина "не обучение".

The article deals with the features of realization of pedagogical process in conditions of the American domestic education in a context of its comparison with school training. The role of the domestic teacher and the pupil is opened at selection of the maintenance, forms and methods of training. Interpretation of the American term " not training " is resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч495.4(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського