Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.0/2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Суханцева В. К. 
Музыка как мир человека : (От идеи Вселенной - к философии музыки) / В. К. Суханцева. - К. : Факт, 2000. - 175 c. - рус.

Рассмотрена суть музыки, ее действительного генезиса в контексте антропологического принципа. Проанализированы проблемы определения предельных понятийно-логических оппозиций исследования, установления границ музыкального, уяснения сущности феномена музыкальной конструктивности, а также определения сущностно-атрибутивных свойств времени музыкальной культуры в контексте процедуры смыслообразования. Особое внимание уделено проблемам установления ценностных характеристик музыкального смысла, границам понимания музыкального в горизонте культуры, музыкальному стилю на "фоне" культурно-исторических парадигм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.453.1 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Історія музики в минулому і сучасності / ред.: О. С. Тимошенко. - К., 2000. - 300 с. - (Наук. вісн. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського; Вип. 12). - укp. - рус.

Розглянуто творчі контакти М.Лисенка 1870-х рр. у контексті розвитку міфологічної науки, освітні питання у музично-критичній спадщині П.О.Козицького, проблеми втілення принципу токатності в сучасних українських фортепіанних концертах. Висвітлено особливості взаємодії розмовних та музичних жанрів французького театру та їх відбиття у "великій опері" Дж.Мейербера - Е.Скріба. Проаналізовано оперу "Кармен" Ж.Бізе крізь призму інтонаційного конфлікту, художньо-естетичні принципи пізньої творчості М.Равеля, музичні образи в поетиці М.Семенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(0) + Щ313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дашак А. Ю. 
Божественна природа звуку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. культури і мистец. / А. Ю. Дашак. - Л. : Світ, 2003. - 108 c. - укp.

Розглянуто суть поняття звуку як основи музики та феноменального Всесвіту. Розкрито багатогранні аспекти духовної спадщини попередніх тисячоліть. На конкретних прикладах доведено, що у розмаїтті людської творчості музика була одним із найвагоміших чинників духовного розвитку цивілізації.

Рассмотрена сущность понятия звука как основы музыки и феноменальной Вселенной. Раскрыты многогранные аспекты духовного наследия предыдущих тясячелетий. На конкретниых примерах доказано, что в разнообразии человеческого творчества музыка была одним из самых весомых факторов духовного развития цивилизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 я7 + Щ314 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дряпіка В. І. 
Теорія і практика формування ціннісних орієнтацій педагога-музиканта : Навч. посіб. для студ. мистец. спец. вищ. навч. закл. / В. І. Дряпіка; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - К.; Кіровоград, 2000. - 227 c. - Бібліогр.: с. 203-227. - укp.

Висвітлено питання ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у сфері музичної культури як філософську, соціологічну та психолого-педагогічну проблему. Розглянуто аксіологічну специфіку традиційної та сучасної музики. Запропоновано критерії та визначено рівні сформованості орієнтацій студентської молоді на цінності музичної культури. Проаналізовано розвиток ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів як перспективний регулятор їх соціокультурної активності.

Освещены вопросы ценностных ориентаций будущих педагогов в сфере музыкальной культуры как философская, социологическая и психолого-педагогическая проблема. Рассмотрена аксиологическая специфика традиционной и современной музыки. Предложены критерии и определены уровни сформированности ориентаций студенческой молодежи на ценности музыкальной культуры. Проанализировано развитие ценностных ориентаций будущих педагогов-музыкантов как перспективный регулятор их социокультурной активности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чжан Янь. Янь 
Европейские методы исследования китайской классической музыки [Електронний ресурс] / Янь. Янь Чжан // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 6. - С. 135-141. - Библиогр.: 5 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто європейську концепцію розвитку давньої китайської філософії, що розглядає музику як найважливіший засіб установлення правильного державного устрою, порядку в родині та гармонії в душі людини.

Рассмотрена европейская концепция развития древней китайской философии, которая рассматривает музыку как важнейшее средство установления правильного государственного устройства, порядка в семье и гармонии в душе человека.

A projection on European conception of development of ancient Chinese philosophy, which examines a music as major mean of establishment of the correct political system, order in family and harmony in the soul of man, is given in the article.


Ключ. слова: древняя китайская музыка, музыкальная культура, традиции
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(5КИТ)3 + Щ310.0/2 + Ю3(5КИТ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Культурологія та мистецтвознавство : Зб. ст. / ред.: Т. К. Гуменюк; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського, Київ. держ. вище муз. уч-ще ім. Р.М.Глієра. - К., 2005. - 289 с. - (Київ. музикознавство; Вип. 18). - укp. - рус.

Проаналізовано роль музики у контексті естетичних концепцій німецької філософії Нового часу. Розглянуто питання історії формування нонконформістського руху у світовому культурному контексті. Визначено позастильові фактори формування пізнього композиторського стилю, шляхи формування та стилістичну еволюцію української сонати для скрипки та фортепіано. Розкрито концептуальні засади мистецької освіти в процесі європейської інтеграції.

Проанализирована роль музыки в контексте эстетических концепций немецкой философии Нового времени. Рассмотрены вопросы истории формирования нонконформистского движения в мировом культурном контексте. Определены внестилевые факторы формирования позднего композиторского стиля, пути формирования и стилистическая эволюция украинской сонаты для скрипки и фортепиано. Раскрыты концептуальные основы художественного образования в процессе европейской интеграции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(0)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кондрацька Л. А. 
Музична антропологія : підруч. / Л. А. Кондрацька. - Т. : ТНПУ, 2007. - 190 c. - Бібліогр.: с. 160-162. - укp.

Розкрито теоретичні засади музичної антропології як науки. Наведено результати ретроспективного аналізу становлення її галузевих підрозділів, зокрема, християнської антропології, епістемології (теорії споглядання) та семасіології (теорії смислового тлумачення) музичного змісту. Запропоновано концепцію викладання даного курсу та педагогічну технологію її реалізації.

Раскрыты теоретические основы музыкальной антропологии как науки. Приведены результаты ретроспективного анализа становления ее отраслевых подразделений, в частности, христианской антропологии, эпистемиологии (теории созерцания) и семасиологии (теории смыслового толкования) музыкального содержания. Предложена концепция преподавания данного курса и педагогическая технология ее реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2я73 + Ю216.21я73

Шифр НБУВ: ВА689402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сюта Б.  
Музична творчість 1970 - 1990-х років: параметри художньої цілісності : Моногр. / Б. Сюта; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К. : Грамота, 2006. - 255 c. - Бібліогр.: 613 назв. - укp.

Проаналізовано чинники, які визначили еволюцію та трансформаційні явища в музиці 1970 - 1990-х рр. Висвітлено роль глобалізації в сучасних музично-творчих процесах. Викладено поняття напівпериферії в культурі та мистецтві, константної моделі, науково-творчої парадигми. Розкрито роль культурно-стильової полілогічності в контексті дискурсу постмодернізму. Обгрунтовано ієрархічну природу системної організації музичного твору, розглянуто види інтертекстуальності та фрагментаризму як домінуючі принципи організації художньої цілісності.

Проанализированы факторы, определяющие эволюцию и трансформационные явления в музыке 1970 - 1990-х гг. Освещена роль глобализации в современных музыкально-творческих процессах. Изложены понятия полупериферии в культуре и искусстве, константной модели и их шкалы, научно-творческой парадигмы. Раскрыта роль культурно-стилевой полилогичности в контексте дискурса постмодернизма. Обоснована иерархическая природа системной организации музыкального произведения, рассмотрены виды интертекстуальности и фрагментаризма как доминирующие принципы организации художественной целостности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(4УКР)63 + Щ313(4ПОЛ)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Музичне мистецтво і культура = Music art and culture / ред.: О. В. Сокол. - О. : Друк. дім, 2005. - 374 с. - (Наук. вісн. Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової; Вип. 6, кн. 1). - укp. - рус.

Проанализированы направления развития музыкально-информационных технологий. Изложен информационный подход в изучении музыкальных стилевых систем. Рассмотрены музыкальная риторика как коммуникативный феномен. Определены вербальные факторы трагедийной семантической модели оперы "Богема" композитора Дж.Пуччини, специфические факторы ансамблевого интонирования в квинтете духовых инструментов. Освещены проблемы развития массовых музыкальных жанров в контексте музыкальной поп-индустрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(0)-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Музичне мистецтво і культура = Music art and culture / ред.: О. В. Сокол. - О. : Друк. дім, 2006. - 431 с. - (Наук. вісн. Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової; Вип. 6, кн. 2). - укp. - рус.

Освещены жанровые и образно-стилистические аспекты артикуляций И.Баха, христианские аспекты творчества С.Рахманинова и С.Прокофьева. Рассмотрены вопросы лирики в камерной вокальной музыке, китайского искусства и символизма. Раскрыто значение вербальной символики в музыке. Проанализированы пути исполнительской интерпретации семантики камерного вокального цикла в творчестве композитора Д.Шостаковича, культурно-исторические предпосылки жанрово-стилевого синтеза в русской музыке "классического периода". Определен статистический уровень музыкально-художественной информации в исполнительстве для духовых инструментов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(0)-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Холопова В.  
Неоевропоцентризм: музыкальная культура на рубеже тысячелетий : монография: у 2 кн. Кн. 1 / В. Холопова, Л. Канарис, Е. Маркова, С. Таранец; Одес. гос. музык. акад. им. А.В.Неждановой. - О. : Астропринт, 2006. - 164 c. - рус.

Рассмотрены сущность, виды и особенности воздействия музыки. Охарактеризованы неоевропоцентризм и неосимволизм начала XXI в. Проанализирована рациональная теория традиции К.Р.Поппера. Особое внимание уделено проблеме мусической упорядоченности исторического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-239 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350642/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: Т. Б. Вєркіна; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2008. - 268 с. - рус.

Освещены особенности хоральной фугетты И.С. Баха. В контексте жанров духовной лирики выявлены признаки, раскрывающие связь композиторского письма с музыкальными традициями барокко и строгого стиля. Проанализирован вклад К.М.Вебера в формировании профессии оперного дирижера в Германии первой трети ХІХ в. Показано место музыкальной архитектоники в драматургии "Трегрошовой оперы" Б.Брехта - К.Вайля. Выявлены функция оркестра в оперном диалоге П.Чайковского. Рассмотрена интерпретация и исполнительство как варианты текстуальных стратегий. Изложена проблема определения категориальной сущности понятия "авторский стиль". Описаны свойства цифрового звука и особенности применения персонального компьютера. Осуществлено компьютерное моделирование композиторского процесса. Выполнен сравнительный анализ пекинской и итальянской опер.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2я43 + Щ313(4/8)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Козак О. І. 
Конфлікт у музиці: симфонічні інверсії в соціокультурному просторі : монографія / О. І. Козак; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2009. - 282 c. - Бібліогр.: с. 265-281. - укp.

Запропоновано концепцію феномену конфлікту в жанрі симфонії, яка містить різні інверсії в класично-романтичній і сучасній музиці. У культурологічному контексті простежено еволюцію цього феномену в континуумі європейського симфонізму, визначено конфігурації його семантики. Зазначено, що теоретична концепція конфлікту базується на синтезуванні різних інформаційних позицій філософії, психології, конфліктології, що зумовлює нове глибоке осмислення особливостей жанру симфонії та конфлікту як атрибуції музичного мислення.

Предложена концепция феномена конфликта в жанре симфонии, содержащая разные инверсии в классическо-романтической и современной музыке. В культурологическом контексте прослежена эволюция этого феномена в континууме европейского симфонизма, определены конфигурации его семантики. Отмечено, что теоретическая концепция конфликта базируется на синтезировании разных информационных позиций философии, психологии, конфликтологии, что обусловливает новое глубокое осмысление особенностей жанра симфонии и конфликта как атрибуции музыкального мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ315.040

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гончаренко П. В. 
Музика як складова духовно-культурного ядра суспільства : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / П. В. Гончаренко; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 17 c. - укp.

Проведено соціально-філософське дослідження музики як складової духовно-культурного ядра суспільства. Проаналізовано взаємодію об'єктивних і суб'єктивних факторів розвитку музичного мистецтва, роль і місце музики у системі суспільних відносин. Визначено науково-теоретичні основи соціально-фіолософського аналізу феномену мелосу. Висвітлено особливості процесів, шляхом яких мелос як музичний логос одухотворяє життя, активізує в ньому естетичний початок, збагачує повсякденне існування людини, сприяє створеню вищого рівня духовного життя людини та суспільства. Розглянуто музичний смис у аспекті взаємозв'язку традиції та постмодернізму. Проаналізовано суть і особливості музичної комунікативності у духовно-культурному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671.13 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Джулай Г. А. 
Музична ментальність: соціально-філософський аналіз : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Г. А. Джулай; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 24 c. - укp.

Визначено суть понять "ментальність", "музична ментальність", охарактеризовано структуру та зміст музичної ментальності. Відзначено, що її структура містить різні музичні та загальнокультурні пласти духовності певного народу, нації, соціальної групи, окремої особистості, однак універсальну значущість мають компоненти: музичні сприймання, мислення та стереотипи. Значну увагу приділено характеристиці музичної ментальності як об'єкта соціально-філософського дослідження. Розкрито різні погляди на її суть. Стверджено, що музична ментальність зумовлюється соціальними умовами життя суспільства та відображає зміни, які в них відбуваються, а також впливає на ці процеси з застосуванням художніх засобів та детермінується світоглядними та ідеологічними принципами, характерними для певного народу, нації, соціальної групи у відповідну історичну епоху. Зазначено, що музична ментальність формується та розвивається у процесі музично-історичної практики і є продуктом еволюції музичної діяльності, яка відбувається в межах естетичної свідомості. Стверджено, що однією з важливих особливостей музичної ментальності є її інтегруюча суть - здатність поєднувати найсуттєвіші риси культури певного народу, нації, соціальної групи у певний період їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671.13 + Ю6*622 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рябініна О. В. 
Музична подія як естетичний феномен : Автореф. дис... д-ра філософ. наук : 09.00.08 / О. В. Рябініна; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 36 c. - укp.

Проведено комплексний аналіз музичної події (МП), визначено чинники естетичної активності музичного розуміння. Показано особливості творення музичного образу, протяжної повноти буття на підставі естетично-інтенціональної інтеграції музикальної суб'єктивності та символічно-звукового цілого. Виявлено темперальність МП як інтеграцію переживань часовості у постаті часу - символічній квінтесенції їх буттєвого змісту, утворюваної естетично дієвими моментами. Проаналізовано образний вимір переживань часу - перевід протяжності в рух, що робить плин естетично відчутним і формує просторову семантику символічного континууму. Показано спосіб, за допомогою якого естетична констатація звучань зумовлює синтез рухомої позиції музичної "присутності" та її семантичного оформлення шляхом проекції змін, відношень подоби та періодичностей у гілетичній конфігурації звукового явища в екзистенціальні переживання ритмічного руху. Визначено роль логіки розвитку в музичній символізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.252.2 + Ю812.453.1 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Откидач В. М. 
Рок-музика як соціокультурне явище : автореф. дис... д-ра мистецтвознав. / В. М. Откидач; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 40 c. - укp.

Досліджено історичні, соціокультурні та мистецтвознавчі аспекти фукнціонування рок-музики у світовій художній культурі. Проаналізовано історіографію, причини виникнення й умови формування феномену рок-музики, охарактеризовано основні напрями її функціонування. Розкрито сутність та специфіку, спільні та відмінні ознаки двох типів рок-музикування - зарубіжного та радянського. Визначено зміст та особливості основних соціокультурних констант (молоді та суспільства, молоді та музики, молоді та соціокультурних новацій). Проаналізовано вплив молодіжних рухів 1960-х рр. на процес становлення молодіжної культури та музики. Зроблено висновок, що найважливішим і рушійним фактором розвитку молодіжної культури є стосунки поколінь, розкрито їх надзвичайну роль у становленні молодіжних протестів, нових відносин і нової музики. Визначено специфіку комплексу музично-виразних засобів досліджуваного феномену, проаналізовано їх вплив на емоційний стан слухачів. Доведено, що альтернативний рух у вигляді молодіжної музики мав власну поетичну платформу - рок-поезію, показано її суттєвий вплив на світовідчуття прихильників рок-музики та зміну ставлення дорослих до багатьох молодіжних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.54 + Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чекан О. Е. 
Художній простір музичного твору: генеза та функціонування : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О. Е. Чекан; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 1999. - 17 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі художнього простору музичного твору в історичному (становлення та розвиток категорії музичного твору) та в культурологічному (просторові уявлення та їхнє відображення в художньому творі) аспектах. На широкому українському музичному матеріалі (обрядовий фольклор, партесні мотети українського бароко, сучасні камерні кантати та камерна опера) вирішено питання про співвідношення реального, перцептуального та концептуального просторів щодо музики. Аналіз музичних творів побудовано з урахуванням максимально широких контекстних шарів - вербального, фольклорно-етнографічного, історико-культурного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(4УКР),0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Зайцева М. Л. 
Ультрахроматизм как звукосозерцание / М. Л. Зайцева // Траектория науки. - 2016. - 2, № 8. - С. 2.1-2.19. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Научно обоснованы выводы по теории и практике использования микрохроматики в современном музыкальном искусстве, определены композиционные и выразительные возможности микрохроматики в сочинениях композиторов XXI века. Обосновано авторское понимание "ультрахроматизма" как принципа музыкального мышления, связанного с представлениями о звуковом пространстве как пространственно-временном континууме. Выявлено соотношение понятий "микрохроматизм" и "ультрахроматизм". Если под микрохроматизмом понимается, прежде всего, техника деления звука на микрочастицы, то ультрахроматизм трактуется как принцип музыкально-художественного сознания, как направленность музыкального сознания на формирование особой модели звукосозерцания и миропонимания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кондрацька Л. А. 
Музична антропологія. Практичне моделювання : [підруч. для магістрантів спец. 7.02020401 "Музичне мистецтво"] / Л. А. Кондрацька; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ, 2016. - 255 c. - Бібліогр.: с. 205-210 - укp.

Розглянуто ієрофанічну сутність музики, її давньокитайську та давньогрецьку концепції порівняно з ранньохристиянською. Досліджено реалізацію антропологічної парадигми теорії музичного змісту. Зазначено, що типологія музики обумовлена відповідною типологією homo musicus та існуючими стратегіями орієнтації людини у світі. Проведено аналіз еволюції композиторської практики. Розкрито музичний текст як іконо- чи інформсфери "проростання людської сутності". Проведено методологічне обгрунтування музично-антропологічного дискурсу. Розглянуто освоєння механізму смислової добудови музичного змісту як "ритуалу" сутнісного вияву людської особистості на основі герменевтичного закону "відкриття - перетворення".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 я73 + Ю216.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804475 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського