Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.06:Ю9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Любан-Плоцца Б.  
Музыка и психика / Б. Любан-Плоцца, Г. И. Побережная, О. Б. Белов. - К. : Издат. дом "АДЕФ-Украина", 2002. - 200 c. - Библиогр.: с. 186-196 - рус.

Рассмотрено взаимодействие музыки и психики человека. Освещена история возникновения и развития музыки, определены ее связи с нейрофизиологическими процессами в организме человека. Приведены основные элементы звуковой речи (тишины, мифа, символа, музыкальной мысли, активного сознания, импровизации). Описана музыка как средство коммуникации. Проанализировано современное состояние музыкотерапии, а также роль слуха и феномен импровизации. Рассмотрены особенности лечебного воздействия музыки. Раскрыты психические аспекты жизни и творчества выдающихся композиторов. Обсуждена гипотеза о воплощении в музыке коллективного бессознательного. Освещена тема временности и вечности в музыкальном искусстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44 + Щ310.06:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Драганчук В. М. 
Музика як фактор психокоригування: історичний, теоретичний і практичний аспекти : Автореф. дис. канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / В. М. Драганчук; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Науково обгрунтовано в історичному і теоретичному аспектах та експериментально підтверджено в практичному аспекті специфіку музики як фактора психокоригування. Проведено системно-історичний аналіз психокоригуючої ролі музики, виявлено особливості її природи, що зумовлюють подібну дію. На основі результатів теоретичних опрацювань запропоновано авторську музичну систему психокоригування для дітей віком 5 - 6 років та в динаміці - для підлітків, що під час апробації довела свою дієвість. Наведено узагальнення щодо специфічних особливостей взаємозв'язку музичного мистецтва із суспільною та індивідуальною свідомістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.06:Ю9 + Ю945.44-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Арістова І. М. 
Проблема втілення екстатичного стану в музиці (на прикладі творів К.Дебюссі, О.Скрябіна та Ч.Айвза) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / І. М. Арістова; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2005. - 18 c. - укp.

Виявлено та визначено семантичний комплекс екстатичності у музиці на прикладі творів К.Дебюссі, О.Скрябіна та Ч.Айвза у різних жанрах (вокальної та фортепіанної мініатюри, сонати, симфонічної сюіти та поеми, симфонії, опери). Феномен екстатичності розглянуто в аспекті філософської та психологічної наук. Запропоновано визначення та класифікацію екстазу у філософському контексті, а також параметри характеристики екстазу як психологічного явища. Висвітлено світобачення композиторів та виявлено параметри ідентифікації екстатичних образів у їх музиці. Обгрунтовано відмінності у трактуванні екстатичності у творчому доробку К.Дебюссі, О.Скрябіна та Ч.Айвза у взаємозв'язку з філософією їх творчості: екстатичність у контексті пантеїстичної філософії К.Дебюссі; екстаз як квінтесенція філософії та творчості О.Скрябіна, розуміння екстатичності у філософії американського трансценденталізму на основі творчості Ч.Айвза. Розглянуто атрибутивно-семантичний комплекс екстатичного стану в аспектах образної сфери, засобів музичної виразності та композиційно-драматургічних особливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.15 + Щ310.06:Ю9 + Щ313(0)53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сюта Б. О. 
Основи парамузикознавства : монографія / Б. О. Сюта; НАН України, Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського, Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського. - К. : Вид. дім Д. Бураго, 2010. - 158 c. - Бібліогр.: 92 назв - укp.

Наведено результати дослідження парамузичних засобів і їх функцій у музичній комунікації. Уперше в українському науковому дискурсі подано характеристику парамузикознавства як окремого розділу загального музикознавства. Описано парамузичну мову та її виразові засоби. Розкрито роль суб'єкта в парамузичній комунікації. З'ясовано контекстні умови, дискурсивні особливості та функції парамузичного мовлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.06:Ю9 + Щ310.713 + Ю953.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гусаченко О. П. 
Методика формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Гусаченко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у теоретико-методологічній науковій літературі. Розглянуто сутність та складові творчого потенціалу особистості, уточнено поняття "музично-творчий потенціал підлітків", розкрито його зміст і структуру. Висвітлено специфіку позаурочної співацької діяльності, конкретизовано особливості її змісту та організації в аспекті музично-творчого потенціалу підлітків. Визначено специфічні принципи та педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності. Розроблено діагностичний інструментарій констатувального експерименту, обґрунтовано критерії, показники та встановлено рівні сформованості музично-творчого потенціалу підлітків. Розроблено та експериментально перевірено методику формування музично-творчого потенціалу підлітків у позаурочній співацькій діяльності, яка складається з трьох етапів: мотиваційно-змістового, пізнавально-поглиблюючого та креативно-моделюючого. Систематизовано та узагальнено хід та результати педагогічного експерименту, здійснено перевірку та оцінку ефективності розробленої методики, доведено її результативність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.06:Ю9 + Щ314.38-7 р(4УКР)-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440819 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського