Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (24)Книжкові видання та компакт-диски (265)Журнали та продовжувані видання (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Верба О. О. 
Варіантна форма як композиційне ціле (на прикладі двох авторів харківських композиторів) / О. О. Верба // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 104-112. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито тему формоутворення в сучасній українській музиці, зокрема, в творчості композиторів Харкова С.Пілютикова та Ю.Алжнєва. На основі порівняльного аналізу різних стильових композицій визначено загальні закономірності варіантної форми як композиційного цілого: саморух заданої звукової ідеї, первісне інтонаційно-конструктивне утворення; взаємна функціональна рівність варіантів; інтонаційне та структурне проростання, що грунтується на функціональній подібності: від ядра (теми) до цілого (частина, цикл); принципова відкритість до якісного оновлення первісної ідеї, до взаємодії з іншими принципами тематичного розвитку та множинність її вирішень; принципова відсутність обмежень паретворення; зниження чіткої межі структурованості і розвитку форми, за якої межа між експозиційним і розвиваючим викладенням виявляється умовною; розширення семантичних та драматургічних функцій, перехід із однієї функції до іншої.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ313(4Укр-2Хар)6-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Київське музикознавство : Зб. ст. Вип. 3 / ред.: І. А. Котляревський; Київ. держ. вище муз. училище ім. Р.М.Глієра. - К., 2000. - 245 с. - рус.

Розглянуто стилістику монодіалогу в камерній симфонії 1990-х рр., особливості жанру камерної симфонії в сучасній українській музиці, українське партесне багатоголосся як перехід від модальної до функціональної гармонії. Проаналізовано суспільні функції музики, принципи художньо-стильової еволюції, зв'язки мистецтва готики і схоластики. Особливу увагу приділено теорії музики та проблемам музичного виконавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.5 + Щ31г(4Укр-2к)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шип С. В. 
Музична форма від звуку до стилю : Навч. посіб. / С. В. Шип; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Заповіт, 1998. - 367 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 357-367. - укp.

Розглянуто загальні теоретичні положення про музику як вид мистецтва. Найбільша увага приділена питанням функції музики в житті людини та суспільства. Дається визначення категорій художнього образу, художньої форми, розглядається питання про можливість та доцільність аналізу музичної форми з метою розкриття образного змісту музики. Представлена інформація про музичні інструменти. До огляду типів інструментів входять дані про електронні музичні інструменти, які набули останнім часом великого практичного поширення. Розкривається можливість використання в аналізі музичної форми категорій граматики, лексики, синтаксису. Лінгвістичні категорії та положення відкривають можливість включити принципи інтонаційно-мовного аналізу музики в єдиний логічний план викладу відомостей про музичну форму. Проведено дослідження музичної фактури - наступного, більш високого рівня побудови музичної форми. Фактура розглядається як система, що має своїми основними компонентами мелодичні лінії або гармонічні елементи (тони, співзвуччя, сонори), або ті й другі в їх поєднанні. Висвітлюються універсальні властивості та сторони композиції. Пояснюються її логіка, складові елементи, принципи формоутворення. Запропоновані визначення категорій музичного стилю та жанру, відомості про їх походження, взаємодію, систематику. Окреслюються орієнтири стильового та жанрового аналізу музичних творів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Музичний стиль: теорія, історія, сучасність : Зб. ст. / ред.: В. І. Рожок. - К., 2004. - 278 с. - (Наук. вісн. Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського; Вип. 38). - укp. - рус.

Проанализированы интонационные и структурообразующие компоненты интердискурса в контексте современной теории стиля. Освещены аспекты "внестилевого" взаимодействия музыкальных текстов в современном композиторском творчестве. Изучены жанрово-стилевые особенности украинского фортепианного концерта 1980 - 1990 гг. Рассмотрены текстологические проблемы постановки оперы М.И.Глинки "Жизнь за царя", особенности зрелого оперного стиля М.П.Мусоргского и вопросы религиозно-этической доминанты в "Хованщине", проблема феномена творчества И.Брамса. Определены неоромантические тенденции в концерте для гобоя, фагота и камерного оркестра С.Турнеева в конце 1990 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ313(0)-4 + Щ31я54(4Укр)3

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сюта Б.  
Проблеми організації художньої цілісності в українській музиці другої половини ХХ століття / Б. Сюта; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2004. - 119 c. - Бібліогр.: 271 назв. - укp.

Висвітлено основні тенденції розвитку процесів формотворення в українській музиці другої половини ХХ ст. Проаналізовано взаємозв'язок стиле- та жанротворення з формотвірними процесами, важливі чинники у різних галузях суміжних наук, зокрема, соціології, психології, теорії комунікації, герменевтики, семіології та лінгвістики тексту. Описано музично-культурні процеси кінця 1960 - 1990-х рр., розглянуто питання становлення та розвитку українського музичного постмодернізму.

Освещены основные тенденции развития формообразовательных процессов в украинской музыке второй половины ХХ ст. Проанализированы взаимосвязь стиле- и жанрообразования с формообразовательными процессами, важные факторы по разным отраслям смежных наук, в частности, социологии, психологии, теории коммуникации, герменевтики, семиологии и лингвистики текста. Описаны музыкально-культурные процессы конца 1960 - 1990-х гг., рассмотрены вопросы становления и развития украинского музыкального постмодернизма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6 + Щ310.56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ротерс Т.  
Ритм - домінуючий компонент взаємодії фізичного та естетичного виховання в процесі музично-ритмічних занять [Електронний ресурс] / Т. Ротерс // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 146-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Розглянуто вплив ритму на різні сторони життєдіяльності людини. Обговорено значення ритму для життєдіяльності людини. Досліджено теорію ритму з психологічних, фізіологічних і педагогічних позицій. Доведено, що ритм виступає домінувальним компонентом взаємозв'язку фізичного й естетичного виховання, а почуття ритму - духовною й фізичною сутністю людини. Почуття ритму розвивається в спеціалізованому процесі. Найбільш ефективна форма ритмічного розвитку - різні види музично-ритмічних занять (ритміка, ритмічна гімнастика, аеробіка). Для проведення таких занять необхідно готувати фахівця з фізичного виховання як на факультетах фізичного виховання, так і в системі післядипломної підготовки.

Рассмотрено влияние ритма на разные стороны жизнедеятельности человека. Актуализируется значение ритма для жизнедеятельности человека. Исследована теория ритма с психологических, физиологических и педагогических позиций. Доказано, что ритм выступает доминирующим компонентом взаимосвязи физического и эстетического воспитания, а чувство ритма - духовной и физической сущностью человека. Чувство ритма развивается в специализированном процессе. Наиболее эффективная форма ритмического развития - различные виды музыкально-ритмических занятий (ритмика, ритмическая гимнастика, аэробика). Для проведения таких занятий необходимо готовить специалиста по физическому воспитанию как на факультетах физического воспитания, так и в системе последипломной подготовки.

Influence of rhythm upon various aspects of human vital activity is considered, its significance is accentuated. Theory of rhythm is studied from psychological, physiological and pedagogical aspects. It is proved that the rhythm is the dominant component of relationship between aeshetic and physical education, whereas the sense of rhythm constitutes spiritual and physical essence of human. Sense of rhythm is developed during specialized process. The most officient type of musical-and-rhythmic sessions (rhythmics, aerobics). Such sessions could be conducted by spesialists in physical education prepared both at physical education faculties and within the system of post-diploma preparation.


Ключ. слова: ритм, взаємодія, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52.14 + Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ритмика (Музыкально-ритмическое воспитание) : Учеб.-метод. пособ. / сост.: М. Я. Розин; Харьк. гос. акад. культуры. - Х., 2004. - 76 c. - Библиогр.: 39 назв. - рус.

Изложен примерный тематический план и содержание программы. Охарактеризованы методические принципы и приемы, вопросы музыкального сопровождения, музыкального и сценического ритма. Рассмотрены особенности проведения контрольных и зачетных занятий, критерии оценки полученных знаний, умений и навыков. Представлен краткий перечень музыкальных произведений для использования на учебных занятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.53 я73 + Щ310.703 я73 + Щ320.53 я73 + Щ334.076 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Макиевский С. А. 
Ритмика для всех. Школа постановки барабанщика / С. А. Макиевский. - К. : Муз. Україна, 2005. - 104 c. - рус.

Рассмотрены вопросы подготовки учащегося к воспроизведению ритма в текущем времени с целью ощущения его тройственности: сущности, восприятия и отображения в практической деятельности. Приведены сведения о технических характеристиках малого барабана, палок и тренажеров, а также методы изучения ритмики. Охарактеризованы элементарные принципы полиритмии. Освещены проблемы постановки плечевого пояса и музыкальной грамоты барабанщика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.53 я7 + Щ315.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гнатюк Л. А. 
Формування нової концепції курсу елементарної теорії музики в Україні 20 - 30-х рр. XX ст. / Л. А. Гнатюк // Культура України. Мистецтвознав.. - Х., 2001. - Вип. 8. - С. 182-189. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено шляхи розвитку в українському музикознавстві елементарної теорії музики як навчальної дисципліни на підставі дослідження підручників А.Буцького, А.Бабія, Л.Кулаковського та Г.Кисельова, які пропагують теорію ладового ритму Б.Яворського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.50р(4Укр)61

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Метроритм-1 / ред.: І. М. Юдкін; НАН України, Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2002. - 158 c. - рус.

Розглянуто основи музичної та поетичної ритміки і метрики, теорії версифікації, питання виконання, ритмічного виховання, морфологічні особливості ритму. Викладено питання композиційної ролі метру та ритму в музичному формоутворенні, семантики ритмічних структур та метрів, взаємодії вербального, хореографічного та інструментального факторів метроритму.

Рассмотрены основы музыкальной и поэтической ритмики и метрики, теории версификации, вопросы ритмического воспитания, морфологические особенности ритма. Изложены вопросы композиционной роли метра и ритма в музыкальном формообразовании, семантики ритмических структур и метров, взаимодействия вербального, хореографического и инструментального факторов метроритма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.53 я43 + Ш401.174 + Ш401.181 + Ш201.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іваницький А. І. 
Основи логіки музичної форми (проблеми походження музики) : Навч. посіб. / А. І. Іваницький; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського НАН України. - К. : Альтерпрес, 2003. - 180 c. - Бібліогр.: с. 179. - укp.

Висвітлено питання походження та становлення музики, а також генезису музичної форми. Розглянуто розвиток мислення від початку антропогенезу до особливостей логічного та магічного мислення, що лягли в основу феномену мистецтва та музики. Показано роль магічних стимулів, охарактеризовано логіко-синтаксичні категорії формотворення - періодичність, гіпо- та паратаксис.

Освещены вопросы происхождения и становления музыки, а также генезиса музыкальной формы. Рассмотрено развитие мышления с начала антропогенеза до фигур логического и магического мышления, которые легли в основу феномена искусства и музыки. Показана роль магических стимулов, охарактеризованы логико-синтаксические категории формосоздания - периодичность, гипо- и паротаксис.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.51я73

Шифр НБУВ: ВА640895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рощенко (Аверьянова) Е. Г. 
Новая мифология романтизма и музыка (проблемы энциклопедического анализа музыки) : Моногр. / Е. Г. Рощенко (Аверьянова); Нац. муз. акад. Украины им. П.И.Чайковского. - Х. : ХНУРЕ, 2004. - 286 c. - Библиогр.: 290 назв. - рус.

Освещена специфика выявления методов и принципов новой мифологии романтизма (учения трансцендентальных философов Ф.Шеллинга и Ф.Шлегеля рубежа XVIII - XIX ст.) в музыке, приведена трактовка мифологем как конструктов новой мифологии. Предложена методика энциклопедического анализа, основанного на синтезе исследовательских подходов для изучения воплощающего идеалы новой мифологии романтизма музыкального произведения как энциклопедии-хаоса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4НІМ)5-563 + Щ310.585 + Щ313(4НІМ)5-81ВагнерР.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Завгородняя Г. Ф. 
Пространственно-временные аспекты эволюции полифонического мышления / Г. Ф. Завгородняя // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 3. - С. 120-130. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено просторово-часові аспекти еволюції поліфонічного мислення в художній творчості сучасної епохи, а також у системі звукових символів, що утворюють музичний текст.

Рассмотрены пространственно-временные аспекты эволюции полифонического мышления в художественном творчестве современной эпохи, а также в системе звуковых символов, образующих музыкальный текст.

Are esteemed in art creativity of a recent epoch and also in a system of sound characters which are generatrix the musical text.


Ключ. слова: полифоническое мышление, система звуковых символов, музыкальный текст, принцип полифонизма
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.55 + Ю935.131.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Калашник М. П. 
Уроки элементарной теории музыки : Учеб. пособие для муз. учеб. заведений всех уровней аккредитации / М. П. Калашник; Гос. метод. центр учеб. заведений культуры и искусств Украины. - Х. : Изд. дом "Фактор", 2004. - 351 c. - Библиогр.: с. 347-351 - рус.

Предложена новая методика преподавания элементарной теории музыки. Приведены важнейшие сведения о диапазоне, регистре звучания, объеме человеческих голосов, ключах "до" и транспозиции. Рассмотрены вопросы нотной записи в музыке (записи и исполнительной расшифровки мелизмов), приемов сокращения нотного письма. Описаны акустические свойства феномена звучания, приведены общие представления о звуковысотности. Раскрыта сущность понятия музыкального звука как специфически эстетического содержательного элемента, встроенного в более сложную музыкальную систему.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.50я7

Шифр НБУВ: ВА653898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Козак О. І. 
Особливості старовинної поліфонії : навч. посіб. / О. І. Козак; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2005. - 88 c. - укp.

Визначено культурно-історичні витоки старовинної поліфонії, здійснено стислий огляд напрямів розвитку середньовічної музики. Охарактеризовано джерела григоріанського хоралу, проаналізовано процес становлення старовинного багатоголосся, показано роль труверів і трубадурів у його формуванні. Описано техніку посилення самостійності голосів, виявлено специфічні ознаки кадансу. Розглянуто найменш відомі періоди розвитку європейської поліфонії старого стилю: середньовіччя та епохи Ars nova. Наведено теоретичні узагальнення щодо розвитку поліфонічних форм і жанрів.

Определены культурно-исторические предпосылки давней полифонии, приведен краткий обзор направлений развития средневековой музыки. Охарактеризованы источники григорианского хорала, проанализирован процес становления давнего многоголосья, показана роль труверов и трубадуров в его формировании. Описана техника усиления самостоятельности головос, выявлены спеецифические признаки каданса. Рассмотрены наименее известные периоды развития европейской полифонии старого стиля: средневековья и эпохи Ars nova. Осуществлено теоретическое обобщение развития полифонических форм и жанров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.55 я73 + Щ313(0)4-5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Цзинь Цзя. Цзя 
Теория формы в музыкальной науке Китая и Европы [Електронний ресурс] / Цзя. Цзя Цзинь // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 6. - С. 130-135. - Библиогр.: 9 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто методи дослідження китайської класичної музики. Висвітлено розуміння китайськими композиторами європейської концепції розвитку, зокрема, на прикладі фортепіанних п'єс китайських композиторів.

Рассмотрены методы исследования китайской классической музыки. Освещено понимание китайскими композиторами, европейской концепции развития, в частности, на примере фортепьянных пьес китайских композиторов.

The methods of research of the Chinese classic music are examined in the article. A projection on European conception of development in the refraction by its Chinese composers is given, in particular, on the example of piano plays of the Chinese composers.


Ключ. слова: китайская музыка, процессуальность, речевые интонации, культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(5КИТ)-183(4) + Щ310.56 + Щ315.42-03(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Калашник М. П. 
Уроки елементарної теорії музики : навч. посіб. / М. П. Калашник; Держ. метод. центр навч. закл. культури і мистец. України. - Вид. 2-ге, випр. і доповн. - Х. : Вид. б. "Фактор", 2007. - 351 c. - Бібліогр.: с. 347-351. - укp.

Розкрито сутність основних понять теорії музики, розглянуто акустичні властивості феномену звучання та загальні уявлення про звуковисотність. Наведено характеристику музичної системи, звукоряду, основних ступенів та октав. Визначено зміст поняття про темперований стрій, півтон, цілий тон та енгармонізм звуків. Викладено теоретичні засади позначення звуків за літерною системою. Описано прості та складні такти й тактові розміри, обгрунтовано принципи групування тривалостей у простих і складних тактах. Розглянуто способи диригування (схеми диригентських жестів), охарактеризовано музичні зображувальні засоби. Запропоновано нову методику викладання елементарної теорії музики, розроблено практичні завдання, наведено приклади їх розв'язання.

Раскрыта сущность основных понятий теории музыки, рассмотрены акустические свойства феномена звучания и общие представления о высоте звука. Приведена характеристика музыкальной системы, звукоряда, основных ступеней и октав. Определено содержание понятия о темперированном строе, полутоне, целом тоне и энгармонизме звуков. Освещены теоретические основы обозначения звуков в литерной системе. Описаны простые и сложные такты и тактовые размеры, обоснованы принципы группирования продолжений в простых и сложных тактах. Рассмотрены способы дирижирования (схемы дирижерских жестов), охарактеризованы музыкальные изобразительные средства. Разработана методика преподавания элементарной теории музыки, приведены практические задания и примеры их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.50 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Калашник М. П. 
Уроки элементарной теории музыки : учеб. пособие / М. П. Калашник; Гос. метод. центр учеб. заведений культуры и искусств Украины. - 2-е изд., испр. и доп. - Х. : Изд. дом "Фактор", 2007. - 352 c. - Библиогр.: с. 347-351 - рус.

Предложена новая методика преподавания элементарной музыки. Приведены сведения об основных элементах и некоторых выразительных особенностях музыкального искусства, различных приемах и способах записи музыки. Раскрыты основые свойства музыкального звука (высота, длительность, громкость, тембр), ритм, лады, интервалы, аккорды. Охарактеризованы акустические свойства звучания, особые виды ритмического деления, мажорные и минорные диезные и бемольные тональности, консонирующие и диссонирующие интервалы, а также мажорные и минорные трезвучия и их обращения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.50я7

Шифр НБУВ: ВА689038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рощенко (Аверьянова) Е. Г. 
Число и имя в новой мифологии музыкального романтизма (нумерологический и ономатологический методы анализа музыки) : Моногр. / Е. Г. Рощенко (Аверьянова); Харьк. гос. ун-т искусств им. И.П.Котляревского. - Х. : ХНУРЭ, 2007. - 126 c. - Библиогр.: 105 назв. - рус.

Освещены проблемы новомифологического числотворчества, рассмотрены число и имя как способные к развертыванию свитые смысловые центры, через прохождение которых происходит оформление мифологем. Раскрыта сущность музыкальных произведений романтизма как "новых мифов" на основе нумерологического и ономатологического методов анализа. Доказано, что нумерологический анализ направлен на постижение мифотворчества в музыке как числотворчества, ономатологический связан с его осознанием как именотворчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)5-224 + Щ310.585 + Ю812.25 + Ю812.282.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Осадча Л. К. 
Аналіз музичних творів : курс лекцій / Л. К. Осадча; Уман. гуманіт.-пед. коледж ім. Т.Г.Шевченка. - Умань : Софія, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 82. - укp.

Висвітлено основні інструментальні форми, особливості їх застосування у різних стилях і жанрах відповідно історичним традиціям розвитку музичного мистецтва. Увагу приділено простим і складним формам, рондо, варіаціям, сонатному алегро, циклічним формам та матеріалам про оперний жанр. Розкрито зміст понять літургії, меси, ораторії, сюїти, опери, репризи у сонатній формі. Охарактеризовано принципи побудови подвійних варіацій.

Освещены основные инструментальные формы, особенности их использования в различных стилях и жанрах в соответствии с историческими традициями развития музыкального искусства. Внимание уделено простым и сложным формам, родно, вариациям, сонатному аллегро, циклическим формам и материалам об оперном жанре. Раскрыто содержание понятий литургии, мессы, оратории, сюиты, оперы, репрезы в сонатной форме. Охарактеризованы принципы построения двойных вариаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.585 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717750 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського