Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ320.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Шкарабан М. М. 
Система виразності Франсуа Дельсарта в контексті світових сценічних мистецтв : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / М. М. Шкарабан; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто теорію сценічної виразності французького педагога, співака та композитора Франсуа Дельсарта (1811 - 1871). Установлено генезу оригінального методу Дельсарта - курсу прикладної естетики. Проведено структурний аналіз його складових. Досліджено еволюцію теорії Дельсарта в США та Західній Європі. Проаналізовано творчі методи його учнів і послідовників, а також специфічні особливості американської версії курсу прикладної етики - системи виразності. З'ясовано впливи системи виразності та дельсартіанства на американський і європейський модерний танець. Визначено роль і значення системи виразності як авторського тренінгу у Молодому театрі Леся Курбаса та викладання системи Дельсарта у Вищому музично-драматичному інституті ім. М.В.Лисенка (теперішньому Київському національному університеті театру, кіно та телебачення ім І.К.Карпенка-Карого).


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4ФРА)5-8Дельсарт Ф. + Щ320.3 + Щ327.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михайлова И. В. 
Проблемы современного хореографического искусства / И. В. Михайлова // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 20-22. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Раскрыты проблемы современного хореографического искусства и определены пути их решения на основе новейших методов воспитания балетмейстеров нового поколения.

Розкрито проблеми сучасного хореографічного мистецтва та визначено шляхи їх вирішення за допомогою найновіших методів виховання балетмейстерів нового покоління.

It is given problem of modern choreographic art in the article; and the ways of decision of these problems are stated with the help of latest methods of education of ballet-masters of new generation.


Ключ. слова: пластическое мироощущение, философия танца, эклектика, хореографический стиль, различные реальности
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.3 р + Щ323(0)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шариков Д. І. 
"Contemporary dance" у балетмейстерському мистецтві : навч. посіб. / Д. І. Шариков; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т телебачення, кіно і театру. - К., 2010. - 173 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp. - англ.

Висвітлено історію, методику та сучасну хореографічну практику з балетмейстерського мистецтва та contemporary dance. Проаналізовано й обгрунтовано теорію з хорелогії та балетознавства, історичний процес неокласичного й постмодерного балету.

Освещены история, методика и современная хореографическая практика по балетмейстерскому искусству и contemporary dance. Проанализированы и обоснованы теория по хорелогии и балетоведению, исторический процесс неоклассического и постмодерного балета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(0)6я73 + Щ320.3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гордєєва О. 
Специфіка роботи педагога-балетмейстера в дитячій аматорській хореографічній студії / О. Гордєєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 115-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Аргументовано, що специфіка роботи та наявні труднощі в практичній діяльності педагога-балетмейстера зумовлені як багатовимірністю мистецького розмаїття в архітектоніці хореографічного мистецтва, так і необхідністю відповідної хореографічної та педагогічної освіти. Виявлено чинники підготовки педагога-балетмейстера у ВНЗ. Висвітлено досвід роботи у дитячому хореографічному колективі "Ілюзія" м. Рівне. Наголошено на проблемах спілкування, важкості у керуванні на заняттях, нерозуміння внутрішньої природи учня та нездатності структурувати практичні завдання та відповідно, вибудовувати відносини. Висунуто пропозиції щодо взаємовідносин педагога та дитячого хореографічного колективу.

Аргументировано, что специфика работы и существующие трудности в практической деятельности педагога-балетмейстера обусловлены как многомерностью художественного разнообразия в архитектонике хореографического искусства, так и необходимостью соответствующего хореографического и педагогического образования. Выявлены факторы подготовки педагога-балетмейстера в ВУЗ. Освещен опыт работы в детском хореографическом коллективе "Иллюзия" г. Ривне. Отмечены проблемы общения, трудности в руководстве на занятиях, непонимания внутренней природы ученика и неспособности структурировать практические задания и соответственно, выстраивать отношения. Даны предложения относительно взаимоотношений педагога и детского хореографического коллектива.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ732-68 р + Щ320.3 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркевич Л. 
Структурні компоненти дисципліни "Мистецтво балетмейстера" і їх роль у набутті вмінь та навичок студентів / Л. Маркевич // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 208-217. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено структуру дисципліни "Мистецтво балетмейстера" за основними темами лекційного та практичного матеріалу, які дають змогу опанувати хореографічну грамотність, розвинути образне мислення, візуальне бачення хореографічного твору, сформувати у студентів уміння працювати із виконавцями різних рівнів підготовки. Проаналізовано опорні теоретико-практичні компоненти структури дисципліни: музика, що є базисом для втілення хореографічного руху, пластичний мотив та хореографічна лексика. Зроблено висновок, що теоретичні поняття є базисом для можливості практичного втілення та вдосконалення вмінь і навичок студентів у процесі створення хореографічних форм танців.

Исследована структура дисциплины "Искусство балетмейстера" по основным темам лекционного и практического материала, что дают возможность овладеть хореографической грамотностью, развивать образное мышление, визуальное видение хореографического произведения, сформировать у студентов умения работать с исполнителями разных уровней подготовки. Проанализированы опорные теоретико-практические компоненты структуры дисциплины: музыка, которая является базисом для воплощения хореографического движения, пластический мотив и хореографическая лексика. Сделан вывод, что теоретические понятия представляют собой базис для возможности практического воплощения и усовершенствования умений и навыков студентов в процессе создания хореографических форм танцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.3 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Марушка М. 
Прийоми імпровізації та акторської майстерності на уроках хореографії як одна з умов творчої реалізації учнів / М. Марушка // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 152-155. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано прийоми імпровізації та акторської майстерності на уроках хореографії, а також доведено, що ці прийоми допомагають розкриттю творчого потенціалу вихованців, їх професійному зростанню та життєвої самореалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркевич Л. А. 
Мистецтво балетмейстера : навч.-метод. посіб. для студентів спец. 024 Хореографія освіт. ступеня "Бакалавр" / Л. А. Маркевич; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : О. Зень, 2019. - 164 c. - Бібліогр.: с. 143-148 - укp.

Викладено основні терміни дисципліни "Мистецтво балетмейстера", зокрема розкрито зміст понять "композиція твору", "архітектоніка", "сюжет", "фабула", "танцювальна музика". Охарактеризовано специфіку хореографічної форми "сюжетний танець" і методологію роботи балетмейстера під час її створення. Проаналізовано виразні засоби хореографічної форми, які слугують матеріалом у постановці сюжетного танцю. Стисло подано окремі історичні аспекти історії хореографічного мистецтва та режисури. Висвітлено особливості побудови хореографічного контрапункту. Наведено приклади тем музичного супроводу, які використовують на практичних уроках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.3 я73-2 + Щ327.44 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Аксьонов О. Б. 
Регіональні постаті в просторі сучасної сцени: Валерія Супонькіна / О. Б. Аксьонов, С. В. Виткалов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 36. - С. 173-179. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано організаційно-художню діяльність однієї з представниць керівного складу оригінальної синтетичної хореографічної агенції "Едельвейс" (м. Рівне). Акцентується увага на здобутках цієї агенції і ролі у цьому процесі її керівника. Виявляються форми художньої співпраці цієї структури з іншими художніми колективами міста та підкреслюється їх результативність. Наголошується на тому, що сучасне життя стимулює митця спробувати себе у різних формах не лише організаційно-культурної діяльності, спрямованої на відтворення партитури чи сценарію, а й власної можливості по новому подивитися на давно відомий (класичний) сюжет і знайти новий ракурс його бачення. Саме на цьому етапі художня інтерпретація перетворюється на оригінальну творчість, що розширює межі культурного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.3 + Щ323(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського