Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Брюховецька О. В. 
До поняття "візуальної насолоди" у психоаналітичній теорії кіно / О. В. Брюховецька // Магістеріум. - 2005. - Вип. 19. - С. 21-27. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто питання візуальної насолоди, його розвиток в феміністичній психоаналітичній кінотеорії, тобто як об'єкт критики і руйнування. Деконструйовано феміністичне уявлення про візуальну насолоду, використовуючи фройдівське поняття часткових потягів та лаканівське поняття погляду, а також приклади з кіно.


Ключ. слова: "візуальна насолода", психоаналітична теорія кіно
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.16 + Ю8в2:Ю9 + Щ370.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яновський М. І. 
Механізми психологічного впливу кінематографічного відеоряду на глядача : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / М. І. Яновський; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2005. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу кінематографічного відеоряду на людину. Розроблено модель механізмів такого впливу, що містить положення про психологічну специфіку кіно, особливості психологічного ефекту впливу кінематографа на глядача. Наведено класифікацію типів кінокадрів та їх монтажу. Проаналізовано імовірні механізми їх психологічного впливу. З'ясовано, що кожному з проаналізованих типів кадрів і монтажу відповідає певний тип організації психічних процесів глядача та їх споглядання. В узагальненій формі їх можна представити як "занурення" в інтенсифіковані афективні стани; задане, "рамкове" оцінювання себе; споглядання своєї суб'єктивності у межах безпосереднього досвіду. Експериментально досліджено ефективність розробленої моделі, можливість її застосування для прогнозування психологічних ефектів за сприйняття певних форм побудови кінематографічного відеоряду. Відзначено, що запропонована модель може бути використана як засіб для психологічної експертизи кінофільмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Щ370.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Торкут Н. М. 
Трейлер фільму як тип аудіовізуальної реклами: загальна характеристика, різновиди та функції / Н. М. Торкут, Л. Г. Пономаренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано трейлер фільму як специфічний соціально-комунікаційний феномен, основне завдання якого полягає у формуванні у глядачів інтересу до майбутнього фільму. Відзначено, що спільними характеристиками трейлера фільму з іншими видами реклами є виконувані ним функції та властиві комунікаційні ознаки. Шляхом характеристики трьох видів реклами - інформативної, імперативної та афірмативної - встановлено, що трейлер як аудіовізуальний тип реклами містить ознаки усіх трьох видів. За критерієм мети рекламування виділено 3 основні типи трейлерів. Виявлено основну відмінність кінотрейлера і його антиспойлерність, тобто зберігання таємниці кінця фільму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.9 + Ч620.164в2:Щ37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пузанов В. М. 
Трейлер фільму як тип рекламного повідомлення: структурно-функціональні особливості та стратегії оптимізації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. М. Пузанов; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 19 c. - укp.

Виявлено тенденції трансформації реклами як об'єкта наукового дослідження. Розглянуто напрями та результати дослідження трейлера фільму зарубіжними й українськими вченими. Окреслено основні характеристики трейлера фільму як типу рекламного повідомлення. Встановлено функціональні особливості назв трейлерів до перекладних та українських фільмів. Висвітлено структурні особливості українськомовних трейлерів до українських фільмів. Визначено стратегії оптимізації трейлерів до цих фільмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 в2:Щ37 + Щ370.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гріза В. А. 
Абсурдізм проекту "ДАУ" на межі локальних свобод і глобального карантину / В. А. Гріза // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 33. - С. 172-177. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Для аналізу наростаючого впродовж останніх десятиліть глобального стану гуманітарної самоізоляції та його культурно-суспільних характеристик розглянуто кінематографічний проект історичної реконструкції "ДАУ" російського режисера І. Хржановського. Метод і особливості постановочного процесу викликали численні критичні висловлювання у засобах масової інформації як під час зйомок, так і після показу перших частин стрічки. Авторами висловлювань є різні фахівці - мистецтвознавці, історики, журналісти, блогери, учасники зйомок та перші глядачі. Розгляд проблематики стирання меж між мистецтвом і реальністю з ухилом у психіатричні експерименти змушують оцінювати цей творчий досвід у площині політичних апробацій моделей майбутнього з відтворенням моделей минулого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ373(4РОС)6-8 Хржановський І. + Щ370.9 + Щ370.0/2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського