Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Сємикін В. Г. 
Естрадне хвилювання (причини виникнення, способи адаптації) : навч. посіб. / В. Г. Сємикін; Донец. держ. муз. акад. ім. С.С.Прокоф'єва. - Донецьк : Вебер, 2009. - 105 c. - Бібліогр.: с. 54-56. - укp.

Проаналізовано існуючі уявлення щодо виникнення та подолання наслідків естрадного хвилювання. Розкрито методичні та психологічні аспекти адаптації виконавця до стану хвилювання.

Проанализированы существующие представления о возникновении и преодолении последствий эстрадного волнения. Раскрыты методические и психологические аспекты адаптации исполнителя к состоянию волнения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.71 + Ю935.22-78 + Ю945.46-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сібірякова О. О. 
Відеокомунікація в структурі сучасної культури: еволюція впливу на людину : Автореф. дис... канд. іст. наук : 17.00.01 / О. О. Сібірякова; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 13 c. - укp. - рус.

На основі історико-культурного дослідження висвітлюється роль та історичне значення відеокомунікації в структурі сучасної культури. Визначається і обгрунтовується сутнісна природа відеокомунікації в культурно-історичному процесі. Докладно простежуються основні етапи розвитку відеокомунікації в системі сучасної культури. Вводячи в науковий обіг великий фактографічний матеріал, дисертантка розкриває історичні особливості формування культурних норм та цінностей засобами відеокомунікації, аналізує основні форми впровадження відеокомунікаційного впливу на людину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.10 + С5*333.4 + Ю945.463

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Грицан А. В. 
Виховання режисера: психофізичний та інтелектуальний тренінг : навч. посіб. / А. В. Грицан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Ін-т мистец. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Івано-Франківськ, 2009. - 188 c. - укp.

Розглянуто педагогічні ідеї, методи та прийоми навчання сценічного мистецтва видатних театральних діячів минулого та сучасності: К. Станіславського, В. Немировича-Данченка, І. Карпенка-Карого, М. Кропивницького, П. Саксаганського, В. Василька, Є Вахтангова, М. Чехова, Л. Курбаса, Г. Юри, А. Попова, Г. Товстоногова, С. Данченка. Висвітлено мінімум теоретичних знань з режисури та майстерності актора, необхідний для усвідомленого виконання студентами практичних вправ у процесі тренінгу. Запропоновано методи виховання уваги та спостережливості, творчої уяви та фантазії, образно-метафоричного та творчого мислення, композиційних здібностей, літературно-художньої інтуїції, розвитку сценічного спілкування, м'язової волі, пластичної виразності актора, емоційної пам'яті, характерності, темпоритму, наведено рекомендації щодо розв'язання нестандартних задач.

Рассмотрены педагогические идеи, методы и приемы обучения сценическому искусству выдающихся театральных деятелей прошлого и современности: К. Станиславского, В. Немировича-Данченка, И. Карпенка-Карого, М. Кропивницкого, А. Саксаганского, В. Василька, Е. Вахтангова, М. Чехова, Л. Курбаса, Г. Юры, А. Попова, Г. Товстоногова, С. Данченка. Изложен минимум теоретических знаний по режиссуре и мастерству актера, необходимый для осознанного выполнения студентами практических заданий тренинга. Рассмотрены методы развития внимания и наблюдательности, творческого воображения и фантазии, образно-метафорического и творческого мышления, композиционных способностей, литературно-художественной интуиции, сценического общения, мышечной воли, пластической выразительности актера, эмоциональной памяти, характерности, темпоритма, обоснованы рекомендации по решению нестандартных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.075 я73 + Ю945.461 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сгібнева С. С. 
Вокальна творчість актора драматичного театру: мистецтвознавчий та психолого-педагогічний аспекти : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С. С. Сгібнева; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Х., 2009. - 17 c. - укp.

Досліджено теоретичні аспекти, присвячені формуванню вокально-виконавської майстерності актора драматичного театру, визначено функцію вокально-сценічної творчості актора в контексті сучасної режисури. Розкрито сутність і специфіку вокально-акторської майстерності, виявлено специфічні особливості розвитку вокально-виконавських здібностей актора драматичного театру у процесі вокально-сценічної діяльності. Запропоновано та теоретично обгрунтовано визначення "акторсько-вокального діалогу", визначено значущість особистісно-акторської функції в процесі вокально-сценічної діяльності. Введено поняття "актор, що співає", "вокальна тема ролі", "вокально-акторська майстерність", розроблено модель створення вокально-сценічного образу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076+Щ314.3-7р + Ю945.461-47

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савченко-Шагінян Т. Л. 
"Жіноча" кінорежисура в гендерному аспекті культуротворчості : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Т. Л. Савченко-Шагінян; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Запропоновано новий підхід, що базується на уявленнях про бісексуальну природу психології та психіки людини, розвинутих у працях з філософії, психології, соціології та медицини О. Вейнінгером, В.В. Розановим, І.С. Коном та іншими дослідниками. Зазначено, що творам, створеним жінками-кінорежисерами, поряд з виключно жіночими рисами, такими як підвищене емоційне забарвлення твору, його сентиментальність, образність, також притаманні риси, характерні чоловічому кінематографічному твору - дослідження віддалених філософських і соціальних проблем, цілісність, сувора логічність і послідовність сюжетної лінії. Проведено аналіз кінотворів у тендерному аспекті, який дозволяє віднайти в них невідомі особливості та деталі, природа яких, за розглядання в традиційному для кінознавства ключі, залишаються без пояснень. Встановлено, що існує реальна необхідність в створенні нового методу аналізу - гендерного, що дозволяє відкрити новий вимір у багатовимірному просторі, в якому є твори людського духу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Щ374.075 + Ю945.461-733

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Собуцький М. А. 
Навіщо ми продовжуємо інтерпретувати / М. А. Собуцький // Магістеріум. - 2009. - Вип. 34. - С. 4-10. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблематичний статус інтерпретації наративних фільмічних текстів у добу після кінця "великих теорій". Обстоюється необхідність деяких інтерпретацій, зокрема психоаналітичної, а також їх контекстна обумовленість. Матеріалом слугує радянський, американський та французький кінематограф 1930 - 1950-х рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(4/8)6-2 + Ю945.46-953.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Траверсе Т.  
Політичне мислення як творче освоєння суспільної дійсності / Т. Траверсе // Соц. психологія. - 2011. - № 6. - С. 34-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено розробку моделі проявів творчості в процесі політичного мислення актора в контексті структурно-стратегіальної парадигми творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.461

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дементьєва К. Г. 
Психологічні особливості художньої діяльності артистів цирку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / К. Г. Дементьєва; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О., 2011. - 19 c. - укp.

Розглянуто психологічні особливості структурно процесуальних характеристик художньої діяльності артистів цирку, де суб'єкти діяльності - артисти цирку, детерміновані індивідними якостями й індивідуально-особистісними особливостями, виступаючими головними ознаками в умові розвитку та вдосконалення художньої діяльності цирку. Представлено теоретичний і емпіричний аналіз психологічних особливостей художньої діяльності артистів цирку в зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено основні підходи до дослідження художньої діяльності, конкретного її вигляду - діяльності артистів цирку й її структурно-процесуальних характеристик. Розроблено комплекс психометрично обгрунтованих методів і процедур дослідження співвідносно поставленої мети. Теоретико-емпіричним шляхом на підставі обліку основних показників визначено структурно-процесуальні характеристики художньої діяльності артистів цирку, і індивідуально-особистісні особливості суб'єктів циркової діяльності. Головними ознаками, що зумовлюють особливості художньої діяльності артистів цирку є морфологічні, праксіологічні, аксіологічні й онтологічні характеристики. Морфологічні характеристики діяльності обумовлюють складові елементи діяльності та структуру діяльності. Праксіологічні особливості обумовлюють функціональні, організаційні особливості, вдосконалення діяльності. Аксіологічні особливості характеризують потреби в діяльності, цінності й оцінну рефлексію. Початковою характеристикою онтологічних ознак є індивідуальний, колективний досвід діяльності і рольова ідентифікація.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.46:Щ35 + Щ350.0:Ю9

Шифр НБУВ: РА391705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Санникова А. А. 
Психологический анализ сценической роли: размышления исполнителя / А. А. Санникова // Наука і освіта. - 2007. - № 4/5. - С. 147-148. - рус.

Розглянуто процес внутрішнього перевтілення як процес переживання сценічної ролі (на прикладі Джильди, героїні опери Дж.Верді "Ріголетто"). Висвітлено психологічний портрет героїні. Констатовано високий драматизм даної опери.

Рассмотрен процесс внутреннего перевоплощения как процесс переживания сценической роли (на примере Джильды, героини оперы Дж.Верди "Риголетто"). Освещен психологический портрет героини. Констатирован высокий драматизм данной оперы.

The article deals with the process of internal transformation as process of experience of a scenic role (on example by Jilda, heroines of opera J.Verdi "Rigoletto"). The psychological portrait of the heroine is covered. The high dramatic nature of thegiven opera is ascertained.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.461

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скорик А. Я. 
Насилля і суб'єкт у сучасній аудіовізуальній культурі / А. Я. Скорик // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 31. - С. 60-66. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Зазначено, що використовування "театру жорстокості" у візуальних сучасних мистецтвах, зокрема, на телебаченні - це трансгресивний жест, намагання стерти межі між мистецтвом та життям, вихід поза межі людського завдяки інтроверсії, особливого погляду всередину себе щоб знайти там свою справжню сутність. Образи катастрофічних видовищ, руїн та ін. діють як спосіб репрезентувати знайоме незнайоме, як один із найбільш ефективних візуальних засобів включення пам'яті як мнемотичного знаку. В мотиві руїни відомі елементи реального ніби стираються, прогалини в цих стертих місцях стимулюють механізми відтворення образу в уяві, які тісно пов'язані з функціонуванням процесу отримання насолоди від образу, від його впізнавання в незнайомому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.1 + Ю959.492-69 + Ю945.46-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Оганезова-Григоренко О. В. 
Автопоэзис артиста мюзикла как творческий феномен и предмет музыковедческого дискурса : монография / О. В. Оганезова-Григоренко; Одесская национальная музыкальная академия имени А. В. Неждановой. - Одесса : Астропринт, 2019. - 373 c. - Бібліогр.: с. 336-366 - рус.

Обґрунтовано творчий процес артиста у рамках синергетичної концепції автопоезісу живих систем. На прикладі аналізу феноменології іманентного творчого процесу артиста мюзиклу, вперше розроблено музикознавчі аспекти проблеми автопоезісу артиста: представлено системну природу процесу професійної та особистісної самоорганізації артиста, визначено артистичний алгоритм творчості артиста мюзиклу як іманентний музично-інтонаційний процес, в основі якого лежать генетично зумовлені природні особистісні здібності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.430.76 + Ю945.461-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865122 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського