1. |
Гірняк А. Н. Психологія модульно-розвивальної взаємодії : монографія / А. Н. Гірняк. - Тернопіль : Західноукр. нац. ун-т : Університетська думка, 2020. - 374 c. - Бібліогр.: с. 298-344 - укp.Розкрито питання модульно-розвивальної взаємодії як однієї з атрибутивних характеристик-параметрів однойменної новаторської освітньої моделі, що відзначається самобутнім інноваційно-психологічним кліматом закладу, психосоціальним простором паритетної освітньої співдіяльності, психомистецькими технологіями реального навчального взаємодіяння та проблемно-діалогічними техніками утілення повноцінного освітнього процесу, а тому є винятково складним предметом соціально-психологічного вивчення, що вимагає проведення окремої методологічної роботи для обгрунтування систем концептуального, діагностичного, оргтехнологічного, методичного, психомистецького, експертного забезпечення діяльності викладача і студентів. Запропоновано психологічне обгрунтування наступності стилів освітньої взаємодії у цілісному модульно-розвивальному оргциклі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ю954.051-99-00 + Ю940-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА850542 Пошук видання у каталогах НБУВ
|