Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (64)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ангелопулос А.  
Интерпретация понятия "парадигма" в становлении социальной психологии как науки / А. Ангелопулос, О. В. Ермакова // Наука та наукознавство. - 1998. - № 4. - С. 77-83. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Аналізуються утвердження в соціальній психології поняття "парадигма" та його інтерпретація в ході її розвитку (в тому числі пiд впливом кунівського розуміння науки). Такий розгляд, здавалось, часткового питання дозволяє розширити уявлення про механізм формування цінностей наукової діяльностi як про багаторівневу соціально-психологічну структуру, що повинна охоплювати також явища міждисциплінарної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 345 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 7, вип. 3). - укp.

Проаналізовано соціальні та психологічні складові суб'єктивного образу здорового способу життя, вплив на особистість філософсько-християнського прагматизму, темпоральність як чинник ресоціалізації депривованої особистості. Висвітлено екопсихологічні проблеми розвитку пізнавальної активності розумово обдарованої людини, концепції адиктивної поведінки учнівської молоді. Викладено теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми соціалізації обдарованості в молодшому шкільному віці. Розглянуто питання розвитку емоційно-естетичної сфери підлітків у процесі вивчення літератури.

Проанализированы социальные и психологические составные субъективного образа здорового способа жизни, влияние на личность философско-христианского прагматизма, темпоральность как фактор ресоциализации депривированной личности. Освещены экопсихологические проблемы развития познавательной активности умственно одаренного человека, концепции адиктивного поведения ученической молодежи. Представлены теоретико-методологические подходы к изучению проблемы социализации одаренности в младшем школьном возрасте. Рассмотрены вопросы развития эмоционально-эстетической сферы подростков в процессе изучения литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 198 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 7, вип. 2). - укp.

Визначено компоненти екологічної свідомості особистості, висвітлено психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів. Проаналізовано рівень суб'єктивного переживання почуття самотності у хворих на ВІЛ-інфекцію, особливості індивідуально-психологічних характеристик населення, що проживає на "чистих" та радіаційно забруднених територіях Чернігівщини. Розглянуто питання формування екологічних цінностей як важливої складової екологічного виховання, соціально-психологічну програму профілактики екодевіантної поведінки у студентському середовищі.

Определены компоненты экологического сознания личности, освещены психолого-педагогические проблемы экологического образования школьников. Проанализированы уровень субъективного переживания чувства одиночества у больных на ВИЧ-инфекцию, особенности индивидуально-психологических характеристик населения, проживающего на "чистых" и радиационно загрязненных территориях Черниговщины. Рассмотрены вопросы формирования экологических ценностей как важной составной части экологического воспитания, социально-психологическая программа профилактики экодевиантного поведения в студенческой среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 431 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 4). - укp.

Проаналізовано психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку синтагматичними та парадигматичними компонентами мови, а також особливості детермінації страхів у дошкільників залежно від їх особистісного розвитку у сім'ї. Розкрито вплив індивідуально-психологічних рис особистості на механізми формування міжособистісних стосунків між вчителем та учнем. Описано функції пам'яті у формуванні реконструктивного мислення особистості. Визначено сучасні напрями дослідження проблеми креативного мислення. Розглянуто питання діагностики креативності обдарованих школярів.

Проанализированы психолингвистические особенности овладения детьми дошкольного возраста синтагматическими и парадигматическими компонентами речи, а также особенности детерминации страхов у дошкольников в зависимости от их личностного развития в семье. Изучено влияние индивидуально-психологических особенностей личности на механизмы формирования межличностных отношений между учителем и учеником. Раскрыты функции памяти в формировании реконструктивного мышления личности. Определены современные направления исследования проблемы креативного мышления. Рассмотрены вопросы диагностики креативности одаренных школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 376 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 5, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання соціально-психологічної адаптації студентів до освітнього середовища у ВНЗ. Висвітлено особливості психологічного захисту в сучасному інформаційному середовищі, сприйняття Інтернету користувачами. Розкрито еколого-психологічні аспекти професійного розвитку особистості в системі вищої освіти, теоретичні основи формування екологічно доцільної поведінки студентів. Проаналізовано формування рефлексії як елементу екологічної свідомості особистості студента у процесі його професійної самореалізації.

Рассмотрены вопросы социально-психологической адаптации студентов к образовательной среде в ВУЗ. Освещены особенности психологической защиты в современной информационной среде, восприятия Интернета пользователями. Раскрыты эколого-психологические аспекты профессионального развития личности в системе высшего образования, теоретические основы формирования экологического целесообразного поведения студентов. Проанализировано формирование рефлексии как элемента экологического сознания личности студента в процессе его профессиональной самореализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 372 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 5, ч. 2). - укp.

Проаналізовано місце екологічної психології в системі професійної підготовки психологів, вплив екологічної культури батьків на розвиток патріотичної рефлексії молодших школярів. Висвітлено психологічні основи професійного розвитку особистості, причини психічної дезадаптації дітей раннього віку за умов стаціонарного закладу. Розглянуто питання формування особистості учня в процесі його взаємодії з учителем в системі розвиваючого навчання. Наведено результати дослідження професійної ідентичності в теорії і практиці підготовки вчителів. Розкрито вплив гендерних стереотипів на утворення ціннісного конфлікту в молодіжному середовищі.

Проанализированы место экологической психологии в системе профессиональной подготовки психологов, влияние экологической культуры родителей на развитие патриотической рефлексии младших школьников. Освещены психологические основы профессионального развития личности, причины психической дезадаптации детей раннего возраста в условиях стационарного заведения. Рассмотрены вопросы формирования личности ученика в процессе его взаимодействия с учителем в системе развивающего обучения. Приведены результаты исследования профессиональной идентичности в теории и практике подготовки учителей. Изучено влияние гендерных стереотипов на образование ценностного конфликта в молодежной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рудоміно-Дусятська О. В. 
Екологічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Рудоміно-Дусятська; Ін-т післядиплом. освіти Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 71 c. - Бібліогр.: с. 67-68. - укp.

Визначено наукові передумови виникнення екологічної психології. Розглянуто матеріальне середовище життя людини як об'єкт психологічного дослідження. Висвітлено психологічні проблеми поведінки людини в матеріальному мезо-, макро- та мікросередовищах. Розкрито суть поняття територіальної поведінки.

Определены научные предпосылки возникновения экологической психологии. Рассмотрена материальная среда жизни человека как объект психологического исследования. Освещены психологические проблемы поведения человека в материальных мезо-, макро- и микросредах. Раскрыта сущность понятия территориального поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1в2:Ю я73 + Ю959.51-61я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Льовочкіна А. М. 
Основи екологічної психології : Навч. посіб. / А. М. Льовочкіна; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2004. - 135 c. - Бібліогр.: с. 130-132. - укp.

Визначено предмет, завдання, проблеми та перспективи розвитку екологічної психології. Проаналізовано історію виникнення та становлення нової наукової дисципліни та особливості її розвитку в Україні. Розкрито зміст основних понять екологічної психології, представлено сучасні методи наукового дослідження у даній галузі. Зроблено класифікацію екологічних факторів, що впливають на психіку людини, досліджено процес формування етнопсихології українців. Визначено сутність, властивості та форми прояву екологічної свідомості. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми, що виникають під час екологічних катастроф. Наведено типологію екологічних криз, показано їх негативні наслідки (локальні, регіональні, планетарного масштабу). Розглянуто методологічні проблеми екологічної освіти та виховання. Висвітлено питання надання психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи.

Определены предмет, задания, проблемы и перспективы развития экологической психологии. Проанализированы история возникновения и становления новой научной дисциплины и особенности ее развития в Украине. Раскрыто содержание основных понятий экологической психологии, представлены современные методы научного исследования в данной отрасли. Дана классификация экологических факторов, влияющих на психику человека, исследован процесс формирования этнопсихологии украинцев. Определены сущность, свойства и формы проявления экологического сознания. Проанализированы социально-психологические проблемы, возникающие во время экологических катастроф. Приведена типология экологических кризисов, показаны их негативные последствия (локальные, региональные, планетарного масштаба). Рассмотрены методологические проблемы экологического образования и воспитания. Освещены вопросы оказания психологической помощи потерпевшим от Чернобыльской катастрофы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 я73 + Б1(4УКР) в2:Ю я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скребець В. О. 
Екологічна психологія у віддалених наслідках екотехногенної катастрофи : Моногр. / В. О. Скребець. - К. : Вид. дім "Слово", 2004. - 439 c. - Бібліогр.: 378 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні та практичні аспекти екологічної психології на прикладі адаптації від аварії на Чорнобильській АЕС населення України у віддалених наслідках катастрофи. Розглянуто проблеми природного адаптоекосоціогенезу масової екологічної свідомості, описано явища та форми її прояву під час екотехногенної катастрофи. Наведено системний структурно-функціональний аналіз екопсихологічної феноменології буденної свідомості за екстремальних умов. Викладено екопсихологічні підходи до проблеми екологічної освіти та виховання.

Освещены теоретические, методологические и практические аспекты экологической психологии на примере адаптации от аварии на Чернобыльской АЭС населения Украины в отдаленных последствиях катастрофы. Рассмотрены проблемы природного адаптоэкосоциогенеза массового экологического сознания, описаны явления и формы его проявления при экотехногенной катастрофе. Приведен системный структурно-функциональный анализ экопсихологической феноменологии будничного сознания при экстремальных условиях. Изложены экопсихологические подходы к проблеме экологического образования и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Льовочкіна А. М. 
Екологічна психологія : Навч. посіб. / А. М. Льовочкіна; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К. : Міленіум, 2003. - 119 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Висвітлено методологічні проблеми екологічної психології, історію її виникнення та становлення, описано особливості застосування психологічних методик дослідження в екологічній психології. Проаналізовано взаємозв'язок і взаємодію природного та штучного середовища, фактори екологічного середовища. Розкрито вплив екологічного чинника на етнопсихологію українців, людини на оточуюче середовище. Розглянуто проблеми екологічної свідомості, методологічні проблеми екологічної освіти та виховання.

Освещены методологические проблемы экологической психологии, история её возникновения и становления, описаны особенности применения психологических методик исследования в экологической психологии. Проанализированы взаимосвязь и взаимодействие природной и искусственной среды, факторы экологической среды. Изучено влияние экологического фактора на этнопсихологию украинцев, человека на окружающую среду. Рассмотрены проблемы экологического сознания, методологические проблемы экологического образования и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 7, вип. 14. Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 329 с. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні чинники виникнення професійного стресу за умов управлінської діяльності колективних суб'єктів управління, особливості діяльності психологів бізнес-організацій. Висвітлено проблеми та перспективи професійної підготовки юристів. Розглянуто питання моделювання мотивації жінок до професійної правоохоронної діяльності. Розкрито аспекти дослідження комунікативної установки правоохоронців. Визначено взаємозв'язок професійно-психологічного відбору та психологічної готовності до навчання у ВНЗ МВС і подальшої службової діяльності.

Проанализированы социально-психологические факторы возникновения профессионального стресса в условиях управленческой деятельности коллективных субъектов управления, особенности деятельности психологов бизнес-организаций. Освещены проблемы и перспективы профессиональной подготовки юристов. Рассмотрены вопросы моделирования мотивации женщин к профессиональной правоохранительной деятельности. Раскрыты аспекты исследования коммуникативной установки правоохранителей. Определена взаимосвязь профессионально-психологического отбора и психологической готовности к обучению в ВУЗ МВД и дальнейшей служебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Совгіра С. В. 
Динаміка психолого-педагогічних умов формування екологічного світогляду молоді : наук.-метод. посіб. / С. В. Совгіра. - Вінниця : Теза, 2008. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-191. - укp.

Висвітлено онтологію таких понять, як світогляд, науковий і екологічний світогляд, розкрито їх сутність і значення. Наведено результати психологічного аналізу структурних компонентів екологічного світогляду особистості. Показано динаміку психолого-педагогічних передумов його формування в онтогенезі. Розкрито особливості формування екологічного світогляду у студентів педагогічних ВНЗ.

Освещена онтология таких понятий, как мировоззрение, научное и экологическое мировоззрение, раскрыты их сущность и значение. Приведены результаты психологического анализа структурных компонентов экологического мировоззрения личности. Показана динамика психолого-педагогических предпосылок его формирования в онтогенезе. Раскрыты особенности формирования экологического мировоззрения у студентов педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.1 + Ю959.51-61 + Ч311.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2005. - 505 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 6). - укp.

Наведено результати новітніх російських досліджень психологічних особливостей професійного становлення студентів-психологів. Висвітлено психофізіологічні та медико-соціальні засади фізичного виховання учнівської та студентської молоді. Проаналізовано психофізіологічні чинники творчої активності студентської молоді за сучасних соціально-економічних умов. Розглянуто медико-соціальні проблеми формування здоров'я учнів у спеціальних закладах освіти. Визначено психологічні передумови та особливості розвитку професійної культури вчителів трудового навчання. Розкрито вплив спадковості, навчання та екологічних факторів на виникнення, формування та розвиток функціональних асиметрій людини. Представлено гносеологічні характеристики фрустрації - психічно-тривожного стану людини.

Приведены результаты новейших российских исследований психологических особенностей профессионального становления студентов-психологов. Освещены психофизиологические и медико-социальные основы физического воспитания ученической и студенческой молодежи. Проанализированы психофизиологические факторы творческой активности студенческой молодежи в современных социально-экономических условиях. Рассмотрены медико-социальные проблемы формирования здоровья учеников в специальных учебных заведениях. Определены психологические предпосылки и особенности развития профессиональной культуры учителей трудового обучения. Изучено влияние наследственности, обучения и экологических факторов на возникновение, формирование и развитие функциональных асимметрий человека. Представлены гносеологические характеристики фрустрации - психически-тревожного состояния человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Логос, 2006. - 369 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Актуал. пробл. психології; Т. 7, вип. 7). - укp.

Розглянуто проблему взаємодії політичної влади і свідомості. Проаналізовано психологічні особливості навчання педагогів за умов післядипломної освіти, психологічні чинники розвитку екологічної свідомості особистості, психолого-педагогічні чинники становлення самосвідомості молодших школярів. Визначено роль ЗМІ у формуванні екологічної свідомості громадян України. Наведено результати емпіричного дослідження особливостей самосвідомості вчителя.

Рассмотрена проблема взаимодействия политической власти и сознания. Проанализированы психологические особенности обучения педагогов в условиях последипломного образования, психологические факторы развития экологического сознания личности, психолого-педагогические факторы становления самосознания младших школьников. Определена роль СМИ в формировании экологического сознания граждан Украины. Приведены результаты эмпирического исследования особенностей самосознания учителя. Изложена психологическая характеристика межличностных отношений в дисфункционной молодой семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.3 + Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 468 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 7, вип. 8). - укp. - рус.

Показана роль социально-психологической службы в ликвидации панического состояния стихийной группы, возникшего вследствие Чернобыльской катастрофы. Описаны методы эволютивной динамики психических и поведенческих расстройств у лиц из группы риска по антенатальному облучению. Проанализированы особенности трансформации и развития личности в постчернобыльской ситуации, рассмотрено отношение молодежи к атомной энергетике в постчернобыльской Украине. Освещены общие проблемы экологической психологии, охарактеризованы личностные качества эколога в представлениях старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2006. - 472 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 9). - укp.

Розглянуто питання діагностики креативності студентів у професійній сфері. Наведено порівняльний аналіз мотиваційно-значеннєвих та предметно-операціональних сфер професійної діяльності викладачів іноземної мови. Описано структурно-рівневу модель професійної самооцінки суддів. Визначено стильову сферу саморегуляції у контексті прогнозування проблем психологічного здоров'я і професійної дезадаптації психологів-практиків. Висвітлено особливості механізмів психогенезу основних психопатологічних синдромів у співробітників органів внутрішніх справ.

Рассмотрены вопросы диагностики креативности студентов в профессиональной сфере. Приведен сравнительный анализ мотивационно-значимых и предметно-операциональных сфер профессиональной деятельности преподавателей иностранного языка. Описана структурно-уровневая модель профессиональной самооценки судьев. Определена стилевая сфера саморегуляции в контексте прогнозирования проблем психологического здоровья и профессиональной дезадаптации психологов-практиков. Освещены особенности механизмов психогенезиса основных психопатологических синдромов у сотрудников органов внутренних дел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2007. - 409 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 11). - укp.

Проаналізовано психологічні умови запобігання формуванню інтернет-залежної поведінки підлітків. Розглянуто питання розробки проблематики розвитку соціальних здібностей особистості у вітчизняній психології. Висвітлено ефективність програми розвитку індивідуального стилю образотворчої діяльності старшокласників. Визначено актуально-потенційні закономірності переходу від професійно-підготовчого та творчо-пізнавального до інноваційно-реалізуючого компонентів педагогічної діяльності, рівень психофізичного розвитку учнів старшого шкільного віку. Описано особливості синдрому професійного вигорання педагогів дошкільного навчального закладу. Розкрито теоретичні засади дослідження проблеми креативності у психології.

Проанализированы психологические условия предупреждения формирования интернет-зависимого поведения подростков. Рассмотрены вопросы разработки проблематики развития социальных способностей личности в отечественной психологии. Освещена эффективность программы развития индивидуального стиля изобразительной деятельности старшеклассников. Определены актуально-потенциальные закономерности перехода от профессионально-подготовительного и творческо-познавательного к инновационно-реализующему компонентам педагогической деятельности, уровень психофизического развития учеников старшего школьного возраста. Описаны особенности синдрома профессионального выгорания педагогов дошкольного учебного заведения. Раскрыты теоретические основы исследования проблемы креативности в психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скребець В. О. 
Концептуальні засади побудови регіональної моделі екологічної освіти і виховання учнівської молоді / В. О. Скребець; АПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2006. - 183 c. - Бібліогр.: с. 181-183. - укp.

Досліджено питання побудови регіональної моделі екологічної освіти та виховання учнівської молоді. За участю практичних психологів навчальних закладів проведено комплексні психологічні дослідження екологічної свідомості молоді (учнів п'ятих, дев'ятих, одинадцятих класів) з використанням розроблених психологами діагностичних методик, які наведено у повному обсязі.

Изучен вопрос построения региональной модели экологическго образования и воспитания ученической молодежи. С участием практических психологов учебных заведений проведены комплексные психологические исследования экологического сознания молодежи (учеников пятых, девятых, одиннадцатых классов) с использованием диагностических методик, разработанных психологами и приведенных в полном объеме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61 с + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Складановська М. Г. 
Людина і світ. Вступ до екологічної психології : Навч. посіб. / М. Г. Складановська; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2006. - 144 c. - Бібліогр.: с. 143-144. - укp.

Розглянуто екологічну психологію як науку, її виникнення, предмет, основні завдання та методи, визначено зв'язок з іншими науками. Проаналізовано сучасний стан довкілля в Україні, визначено місце людини в природно-антрогенному середовищі. Висвітлено психологічний вплив природного середовища на людину. Показано етнічні витоки формування екосвідомості, викладено питання розвитку екологічної свідомості в процесі соціогенезу.

Рассмотрены экологическая психология как наука, а также ее возникновение, предмет, основные задачи и методы, определена связь с другими науками. Проанализировано современное состояние окружающей среды в Украине, определено место человека в природно-антрогенной среде. Освещено психологическое влияние природной среды на человека. Показаны этнические истоки формирования экосознания, изложены вопросы развития экологического сознания при социогенезисе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 в2:Ю я7 + Ю959.51-61 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 7, вип. 17. Екологічна психологія. Психологія освітнього простору / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К.; Миколаїв: Іліон, 2008. - 261 с. - укp. - рус.

Проаналізовано системоутворювальні якості особистості як чинники девіантної поведінки в юнацькому віці, психологічні фактори соціального розвитку підлітків. Висвітлено педагогічні умови художнього виховання старшокласників засобами медіа-культури. Розглянуто питання формування фасилітативних навичок як умову підвищення професійної компетентності учителів, теоретико-методологічні проблеми розвитку їх професійної компетентності в системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентів, шляхи формування позитивної мотивації до навчальної діяльності, компетентність як універсальну психологічну передумову професійної підготовки у ВНЗ, перспективні напрямки використання тренінгових технологій у роботі психологічних служб ВНЗ.

Проанализированы системообразующие качества личности как факторы девиантного поведения в юношеском возрасте, психологические факторы социального развития подростков. Освещены педагогические условия художественного воспитания старшеклассников средствами медиа-культуры. Рассмотрены вопросы формирования фасилитативных навыков как условие повышения профессиональной компетентности учителей, теоретико-методологические проблемы развития их профессиональной компетентности в системе последипломного педагогического образования. Определены влияние культурного наследия родного края на формирование духовной культуры студентов, пути формирования положительной мотивации к учебной деятельности, компетентность как универсальная психологическая предпосылка профессиональной подготовки в ВУЗ, перспективные направления использования тренинговых технологий в работе психологических служб ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я43 + Ю984.0я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського