Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.225$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Денисенко В. В. Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків (на матеріалі дослідження процесу засвоєння учнями системи знань з фізики) : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Денисенко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp.Вперше проаналізовано психологічні особливості використання сучасних технічних засобів для моделювання фізичних об'єктів у процесі формування теоретичних понять під час вивчення курсу фізики у середній школі. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності під час вивчення фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Розкрито роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. На підставі використання генетико-моделюючого методу розроблено початковий курс фізики, який базується на принципі сходження від абстрактного до конкретного, а також запропоновано систему учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення учнів середніх класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-513 + Ю984.030.225
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308548 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Касянова Г. В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів : Дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. В. Касянова; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 245 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4Укр)21-215,022 + Ю984.030.225
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС48517 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Касянова Г. В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів : Дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. В. Касянова; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К., 1995. - 245 c. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4Укр)21-215,022 + Ю984.030.225
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС48517 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Кулик С. О. Застосування методу проєктів щодо виявлення та супроводу обдарованої дитини. Майстер-клас з фізики на тему "Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів" / С. О. Кулик // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2021. - № 1. - С. 63-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Метод проєктів - це система навчання, гнучка модель організації навчального процесу, що зорієнтована на творчу самореалізацію особистості учнів, розвитку їх інтелектуальних і фізичних можливостей, вольових якостей і творчих здібностей у процесі створення нового продукту під контролем учителя, який володіє об'єктивною ситуацією і суб'єктивною новизною, має практичну значущість. Саме за допомогою цього методу ми намагаємося розвивати творчу обдарованість учнів під час вивчення фізики. Проте лише творчістю тут не можна обмежитися, тому що підготовка захисту проєкту - це важка та різностороння праця. Дитина розвиває інтелектуальні здібності під час вивчення предмета дослідження. Також дитина розвиває власні комунікативні здібності під час захисту проєкту і відповідаючи на питання від опонентів чи учителя. Заразом розвиваються її лідерські здібності. Більшість проєктів учні виконують групою, що сприяє розвитку взаємодії між усіма членами групи. У майбутньому, на нашу думку, цей захід для учнівства допоможе у виборі професій. Індекс рубрикатора НБУВ: В2 + Ю984.030.225-724
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|