Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Євсюкова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Євсюкова Л. С. 
Формування вмінь самостійної діяльності майбутніх фахівців з безпеки життєдіяльності у ВНЗ / Л. С. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 125-132. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування професійних умінь майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності на основі здійснення самостійного навчання за умов Болонського процесу з використанням ІОС, що забезпечує формування всіх видів умінь з подальшим використанням їх у професійній діяльності.

Рассмотрена проблема формирования профессиональных умений будущих специалистов безопасности жизнедеятельности на основании самостоятельного обучения в условиях Болонского процесса с использованием ИОС, что обеспечивает формирование всех видов учения с последующим использованием их в профессиональной деятельности.

The problem of the future life-rescuing specialists’ professional skills formation on the basis of independent learning in conditions of Bologna process by means of IEE which provides formation of all the types of skills with their consequent usage inprofessional activity has been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц99 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хайруліна В. М. 
Етика: духовні засади. Програма для I - XI класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Хайруліна, Л. С. Євсюкова, Л. О. Крисальна, О. В. Сухомлинська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 62-70. - укp.

Розкрито основну мету, завдання та теоретичні засади етики. Окреслено основні принципи викладання предмета, очікувані результати та оцінювання навчальної діяльності учнів. Акцентовано увагу на лінійно-концентричному підході до побудови даної програми, за якого надзвичайно актуальним є утверджений В.О. Сухомлинським розвивальний принцип як один із визначальних критеріїв самопізнання, самооцінювання та самовиховання, що сприяє гармонійному єднанню інтелектуальної та чуттєвої сфер особистості учня та включає такі складові: виховну, світоглядну, історико-культурологічну, пізнавальну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7р20-211

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євсюкова Л. С. 
Професійна підготовка майбутніх бакалаврів техногенної безпеки засобами інтерактивних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. С. Євсюкова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.

Розкрито проблеми професійної підготовки та формування готовності до професійної діяльності майбутніх бакалаврів техногенної безпеки. Проаналізовано особливості застосування інтерактивних технологій навчання у ВНЗ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС). Висвітлено питання комплексного застосування засобів інтерактивних технологій у навчальному процесі ВНЗ ДСНС України. Розглянуто проблеми використання засобів інтерактивних технологій з метою оптимізації фахової підготовки майбутніх бакалаврів техногенної безпеки. Розкрито особливості розвитку умінь самостійної діяльності курсантів засобами інформаційного освітнього середовища. Наведено модель, а також уточнено критерії та рівні професійної підготовки майбутніх бакалаврів техногенної безпеки засобами інтерактивних технологій. Доведено педагогічну ефективність запропонованої методики. Розроблено словники-глосарії, методичні рекомендації, дидактичні матеріали для керівників, науково-педагогічного складу і курсантів щодо застосування засобів інтерактивних технологій для підвищення якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів техногенної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ц9-331 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євсюкова Л. С. 
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців служби МНС / Л. С. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 111-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку рефлексивних здібностей у фахівців служби МНС, а також їх професійного становлення, що неможливо без творчої самореалізації, самовдосконалення. Зауважено, що важливим у цих процесах є рефлексія, що виступає системо утворюючим чинником творчого процесу та служить механізмом надбання, переосмислення свідомості та діяльності майбутнього працівника служби МНС.

Рассмотрено проблему развития рефлексивных способностей у специалистов службы МЧС, а также их профессионального становления, что невозможно без их творческой самореализации, самосовершенствования. Замечено, что важным в этих процессах является рефлексия, выступает система образующим фактором творческого процесса и служит механизмом достижения, переосмысление сознания и деятельности будущего работника службы МЧС.

Consider the problem of the development of reflective abilities specialists Ministry of Emergency Situations (MES), as well as their professional development, which is impossible without self-actualization, self-improvement. Observed that important in these processes is a reflection, is the system-forming factor in the creative process and serves as a mechanism for achieving rethinking of consciousness and activity of the future employee service MES.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського