Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Єрмолаєва Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Єрмолаєва Г. А. 
Розвиток здатностей до управлінської діяльності у фахівців бібліотечної сфери : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. А. Єрмолаєва; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Виявлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено закономірності, умови та методи розвитку у фахівців бібліотечної сфери здатностей до управління сучасною бібліотекою. Доведено, що впровадження нових концепцій діяльності сучасної бібліотеки вимагає відповідних управлінських підходів та типу бібліотечного керівника. Розкрито суть здатностей до управлінської підготовки у системі бібліотечної освіти. Розглянуто методологію, узагальнено методику та результати соціологічних досліджень бібліотечних фахівців, проведених в Україні протягом останніх 10-ти років. Представлено результати експериментального дослідження професійних здатностей бібліотечних управлінців (на прикладі керівників бібліотек Півдня України). Розроблено освітню модель розвитку у фахівців бібліотечної сфери професійних здатностей до управління сучасною бібліотекою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР) п

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єрмолаєва Г. 
Проблеми управління документальним потоком публічних бібліотек: стан і тенденції розвитку / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 7. - С. 23-25. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.17(4Укр)511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Єрмолаєва Г. 
Сучасний менеджер і зміни управління в бібліотеці / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 12. - С. 22-25. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Укр)707

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Єрмолаєва Г. 
Еволюція поглядів на зміст і завдання управління бібліотекою в умовах ринкових перетворень (90-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.) / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 12. - С. 30-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Єрмолаєва Г. 
Економічні засади функціонування бібліотеки в умовах ринку / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Єрмолаєва Г. 
Зміст і завдання управлінської підготовки в системі вищої бібліотечної освіти / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2007. - № 5. - С. 21-25. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р3

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Єрмолаєва Г. 
Система підвищення кваліфікації бібліотечних кадрів як одна з провідних функцій управління бібліотечними колективами / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2007. - № 8. - С. 27-30. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р7

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Єрмолаєва Г. 
Сучасні вимоги до керівних кадрів бібліотечної системи України (Огляд результатів соціологічних досліджень дев'яностих років двадцятого та початку двадцять першого століття) / Г. Єрмолаєва // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 10. - С. 22-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)п + С5*678

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Єрмолаєва Г. А. 
Самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутнього фахівця-документознавця / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 2. - С. 4-8. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації самостійної роботи студентів майбутніх документознавців як важливої складової їх майбутньої практичної та професійної діяльності. Визначено ефективні методи її організації з урахуванням вимог та умов сучасного суспільства. Розкрито методи ефективної організації самостійної роботи студентів як цілісної системи освітнього середовища у фаховій підготовці майбутнього фахівця в документно-інформаційній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч24 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єрмолаєва Г. А. 
Підготовка бібліотечно-інформаційних фахівців в Україні: сучасні виклики часу / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 3. - С. 62-65. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено аспекти вдосконалення сучасної вищої бібліотечної освіти, які розроблені провідними науковцями бібліотечної галузі України. Окреслено основні кроки щодо рзв'язання проблемних питань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єрмолаєва Г. А. 
Управлінська складова підготовки сучасного бібліотечного фахівця / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 4. - С. 207-210. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості змістовного компонента управлінської підготовки менеджерів бібліотечно-інформаційної сфери, у зв'язку зі змінами пріоритетів діяльності і трансформацією функцій сучасних бібліотек. Зроблено висновок, що професійна підготовка майбутнього спеціаліста до управлінської діяльності є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця, який характеризується поступовим розвитком і удосконаленням управлінських здатностей, набуттям відповідних управлінських характеристик, оволодінням необхідними знаннями і навичками бібліотечного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 р30-203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Єрмолаєва Г. А. 
Використання кейс-методу в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 179-183. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено проблему пошуку нових ефективних методик фахової підготовки майбутніх фахівців з інформаційної діяльності в інтеграції з традиційними формами навчанням, що є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця. Розглянуто кейс-метод як специфічний метод навчання, що спрямований на формування різного виду вмінь та розвиток навичок, необхідних для сучасних висококваліфікованих спеціалістів. Акцентовано на перевагах і недоліках використання кейс-методу на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23р30

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єрмолаєва Г. А. 
Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "Інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єрмолаєва Г. А. 
Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "Інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Єрмолаєва Г. А. 
Інтерактивні технології в навчанні майбутніх фахівців з інформаційної діяльності / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - проаналізувати ефективні методики фахової підготовки майбутніх фахівців у сфері інформаційної діяльності в інтеграції з традиційними формами навчання, що є багатоаспектним процесом професійного становлення фахівця. Відповідно до мети, процес дослідження полягає в застосуванні теоретичних методів (документальний аналіз, аналітико-синтетична переробка інформації, порівняння), що надає змогу виявити й узагальнити особливості використання інтерактивних технологій у навчальному процесі майбутніх фахівців з інформаційної діяльності, зміни змісту професійної освіти, удосконалення навчального процесу, в якому збільшуються частка й важливість самостійної роботи студентів. Важливою складовою якісної підготовки майбутніх фахівців з інформаційної діяльності є впровадження в навчальний процес інноваційних технологій, важливе місце серед яких належить інтерактивним. Доведено, що інтерактивні технології навчання змінюють схему комунікації в навчальному процесі: важливим стає міжособистісний взаємний мовленнєвий контакт між мовцями. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до сутності інтерактивних технології у вищій освіті, досі немає серйозних узагальнювальних праць, присвячених розгляду інтерактивних форм навчання майбутніх фахівців з інформаційної діяльності, які впливатимуть на процес їх підготовки до майбутньої практичної діяльності. Результати дослідження можуть бути використані під час розроблення навчальних матеріалів з дисциплін ("Вступ до фаху", "Інформаційно-аналітична діяльність", "Візуальна аналітика", "Інформаційний моніторинг", "Інформаційне забезпечення управління"), спецкурсів у закладах вищої освіти для студентів фахової підготовки у сфері інформаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Єрмолаєва Г. А. 
Мультимедійні засоби в профорієнтаційній роботі з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2. - С. 144-148. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Мета дослідження - висвітлити мультимедійні технології як один з ефективних засобів здійснення профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності в закладах вищої освіти. У ході дослідження використано такі методи: описовий (для зазначення теоретичних засад роботи); аналізу й синтезу, структурний (для узагальнення та систематизації одержаних даних). Встановлено, що використання мультимедійних технологій у профорієнтаційній роботі надась змогу значно розширити охоплення цільової аудиторії, застосувати маркетингові Інтернет-стратегії просування пропозиції та адаптувати форми й зміст профорієнтаційних матеріалів до її характеристик. Окреслено прийнятні напрями, форми, методи проведення профорієнтаційної роботи з використанням технологій на кафедрі інформаційної, бібліотечної та архівної справи Відокремленого підрозділу "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв". Можливості сучасних технологій становлять основу ефективної стратегії розвитку сучасних освітніх систем загалом, збагачують та розширюють інформацію про майбутню спеціальність, суттєво поглиблюють кругозір майбутніх абітурієнтів, які цілеспрямовано обиратимуть інформаційну діяльність. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до використання мультимедійних технології як одного з ефективних засобів здійснення профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності в закладах вищої освіти, досі немає серйозних узагальнювальних праць, присвячених розгляду цього питання. Результати дослідження можуть бути використані під час упровадження мультимедійних засобів у профорієнтаційну діяльність у закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 р30 + Ч81 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Єрмолаєва Г. А. 
Особливості самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутнього фахівця документно-інформаційних комунікацій в умовах карантинних обмежень / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 4. - С. 123-128. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета дослідження - висвітлити особливості методики організації самостійної роботи студентів в умовах карантинних обмежень під час світової пандемії. У ході дослідження використано такі методи: описовий (для зазначення теоретичних засад роботи); аналізу й синтезу, структурний (для узагальнення та систематизації одержаних даних). Встановлено, що самостійна робота студентів в умовах карантинних обмежень під час всесвітньої пандемії активізувалася, вона набула низки особливостей у зв'язку з тим, що навчання у виші стало змішаним, що надало змогу поєднувати заняття з онлайн-діяльністю через дистанційне навчання. Окреслено методику організації самостійної роботи студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи" у порівнянгі з традиційним навчанням. Новизна одержаних результатів зумовлена тим, що, незважаючи на активний інтерес наукової спільноти до організації самостійної роботи студентів у виші, використовували методичні рекомендації щодо її організації, які були розроблені викладачами в умовах традиційного навчання, на сьогодні потрібно врахувати сучасні виклики, зокрема щодо співпраці викладачів зі студентами за допомогою онлайн-ресурсів, які забезпечують цілеспрямований "перехід" самостійної роботи в самоосвіту, самовиховання як основи становлення професійної майстерності фахівця з спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівної справи". Результати дослідження можуть бути використані під час удосконалення навчально-методичного забезпечення з фахових дисциплін та підготовки методичих рекомендацій до організації самостійної роботи з дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73 р30-267 + Ч81 р30-267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського