Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Кайтан Н. В. 
Використання засобів масової інформації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. В. Кайтан // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 62-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість і доцільність використання засобів масової інформації в навчальному процесі для підвищення ефективності засвоювання лексичного та граматичного матеріалу, та структуризації заняття з використанням media матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ермаков С. С. 
Компьютерный словарь в обеспечении научно-исследовательских работ в высшем учебном заведении / С. С. Ермаков // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 207-211. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Представлено технологію пошуку та розробки комп'ютерного користувальницького словника з використанням мови DSL.

Представлены технология поиска и разработки компьютерного пользовательского словаря с использованием языка DSL.

Are presented technology of searching and development computer of a user dictionary with usage of tongue DSL.


Ключ. слова: словарь, лексикография, дизайн, спорт, компьютер
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Купенко О. В. 
Педагогічне управління діяльністю студента щодо обгрунтування соціально орієнтованого проекту / О. В. Купенко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - Х., 2007. - Вип. 21. - С. 201-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У межах педагогічної метасистеми формування гуманістичного суб'єкта соціальної сфери факторний підхід застосовано як засіб управління діяльністю студентів стосовно обгрунтування соціальних проектів. Для забезпечення переходу від прямого управління до співуправління та самоуправління на цьому етапі проектної діяльності використано орієнтувальну картку та картку виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онкович Г. В. 
Медіакомпетентність фахівця : колект. моногр. / Г. В. Онкович, Ю. М. Горун, В. О. Кравчук, Н. О. Литвин, І. В. Костюхіна, К. А. Нагорна; ред.: Г. В. Онкович; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Логос, 2013. - 287 c. - укp.

Розглянуто особливості медіакомпетентності на прикладі редакторського фаху. Прослідковано характерні тенденції, зумовлені редакторською підготовкою медіапродукту. Акцентовано увагу на педагогічну складову медіаосвіти. Викладено теоретико-методологічні засади дослідження професійної та медіакомпетентності редактора. Проаналізовано медіапсихологію як засіб виявлення механізмів впливу на емоції глядача розважальних телепередач. Розкрито роль редактора у виявленні та зменшенні емоційного впливу на глядачів розважальних програм. Визначено роль редактора у створенні та впровадженні коміксу як матеріалу освітнього процесу школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) п91 р30 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Клетная Ю. А. 
Игровое проектирование как метод подготовки студентов к управлению социальными системами / Ю. А. Клетная // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 50-56. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлені теорія та практика проведення ігрового проектування в НТУ "ХПІ". Досліджено методичну базу, що була напрацьована за час його проведення. Проаналізовано комплексний алгоритм проведення ігрового проектування у зазначеному ВНЗ. Розглянуто педагогічний ефект та практичні результати використання даного методу навчання.

Освещены теория и практика проведения игрового проектирования в НТУ "ХПИ". Исследована методическая база, наработанная за время его проведения. Проанализирован комплексный алгоритм проведения игрового проектирования в указанном ВУЗ. Рассмотрены педагогический эффект и практические результаты использования данного метода обучения.

The article deals with the theory and practice of carrying out of game designing in NTU "CPI". The methodical base which has been turned out during his(its) carrying out is investigated. The complex algorithm of carrying out of game designing in the specified of supreme educational institution is analysed. The pedagogical effect and practical results of use of the given method of training are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гірняк Г. С. 
Навчально-книжковий комплекс у вищій школі як предмет психолого-дидактичного дослідження / Г. С. Гірняк // Гуманіт. науки. - 2010. - № 1. - С. 38-45. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Очерчено категориально-понятийное поле предметной теоретизации проблематики психологического проектирования УКК, определено их место в системе средств обучения и освещены основные структурные компоненты, которые сгруппированы в соответствии с субъект-объектным критерием в два блока (программно-методический и смысловой модули). Исходя из современных парадигмальных основ, размежёваны смысловые концентры исследования инновационного УКК и обоснованы основные группы его функций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ю940.3 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чеботарьова А. І. 
Когнітивно-стильові особливості розуміння студентами навчального тексту : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. І. Чеботарьова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 20 c. - укp.

Вивчено когнітивно-стильові особливості розуміння студентами навчального тексту (НТ). Розроблено програму покращення вмінь і навичок студентів щодо розуміння НТ з урахуванням їх когнітивно-стильових особливостей та експериментально перевірено її ефективність. На основі аналізу основних теоретико-методологічних підходів до проблеми розуміння НТ визначено стан розробки проблеми. Виявлено когнітивні процеси та психологічні чинники, що впливають на розуміння НТ. Розроблено критерії та показники глибини розуміння студентами НТ. Вивчено когнітивно-стильові особливості розуміння студентами НТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гріца А. І. 
Організація самостійної роботи студентів з матеріалом підручника / А. І. Гріца // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 209-212. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні положення з організації самостійної пізнавальної діяльності студентів під час навчання фаховому мовленню. Визначено найбільш доцільні й ефективні форми організації самостійної роботи студентів морських навчальних закладів.

Представлены основные положения из организации самостоятельной познавательной деятельности студентов во время учебы профессиональному вещанию. Определены наиболее целесообразные и эффективные формы организации самостоятельной работы студентов морских учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ч481.267 + Ш141.14-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єрмолаєва Г. А. 
Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "Інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єрмолаєва Г. А. 
Організація самостійної роботи студентів-документознавців (на прикладі вивчення дисципліни "Інформаційний моніторинг") / Г. А. Єрмолаєва // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 2. - С. 104-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації самостійної роботи студентів документознавців у процесі опанування знань і вмінь з дисципліни "Інформаційний моніторинг". Визначено, що самостійна робота зумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності; формує навички самостійного планування та організації власного навчального процесу, що забезпечує перехід до неперервної освіти (самоосвіти) після завершення навчання в закладі вищої освіти набувати практичних навичок для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чепелева Н. В. 
Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / Н. В. Чепелева; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 397 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю944.111 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41233 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Чепелева Н. В. 
Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / Н. В. Чепелева; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 397 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю944.111 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41233 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Чепелева Н. В. 
Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / Н. В. Чепелева; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 397 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю944.111 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41233 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Чепелева Н. В. 
Психология чтения учебной и научной литературы в системе профессиональной подготовки студентов : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / Н. В. Чепелева; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 397 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю944.111 + Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41233 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Новітні освітні технології сучасної медіадидактики : монографія / В. В. Агаркова, М. М. Боголюбова, О. О. Ляліна, Г. В. Онкович, А. Д. Онкович, Л. В. Редько-Шпак, Н. М. Флегонтова ; ред.: Г. В. Онкович. - Київ : Ліра-К, 2021. - 154 c. - Бібліогр.: с. 131-153 - укp.

Представлено новітні медіаосвітні технології. Розкрито поняття ''медіадидактика'', яке охоплює технології використання засобів масової комунікації та різноманітних медіаджерел з освітньою метою. Зазначено, що сучасні бібліотеки не лишаються осторонь цивілізаційних процесів та активно посилюють свою присутність в інформаційному просторі, це актуалізує й активізує творчий пошук бібліотечних працівників. Представлено складники медіадидактики - блогогодидактику, вікідидактику, вебінародидактику, бібліодидактику, а також наведено приклади медіаосвітніх технологій при організації та проведенні науково-практичних конференцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Інфомедійна грамотність - невід'ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : зб. ст. / ред.: Д. Р. Дуцик, В. Ф. Іванов, В. С. Романюк, О. В. Тараненко, Ю. Е. Фінклер, О. І. Янкович. - Київ : Академія української преси : Центр вільної преси : IREX, 2021. - 399 c. - укp.

Розкрито проблеми формування медіапсихологічної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти. Охарактеризовано ключові освітні компетентності та компетентності інфомедійної грамотності. Висвітлено особливості впровадження медіаосвіти на уроках історії. Досліджено питання розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови. Розглянуто онлайн-безпеку як один із напрямків роботи працівників психологічної служби. Увагу приділено спростуванню історичних фейків засобами критичного мислення для розвитку медіаграмотності під час вивчення історії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 я43 + Ч481.215.71 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38381 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського