Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.215.71$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кірей К. О. 
Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. О. Кірей; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю з застосуванням засобів мультимедіа у процесі вивчення фахових дисциплін економічного профілю. Уточнено професійно орієнтовану модель випусника ВНЗ зазначеного профілю за професійно значущими параметрами й аспектами необхідних знань, умінь, навичок і якостей, а також критеріями та рівнями їх сформованості. Розкрито особливості професійного навчання майбутніх фахівців економічного профілю як сучасної педагогічної проблеми. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у даних студентів ВНЗ професійних знань з застосуванням засобів мультимедіа та методичних рекомендацій щодо проектування мультимедійних навчальних програмних засобів з фахових економічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осадчий В. В. 
Використання мультимедійного проектора та електронної інтерактивної дошки в навчально-воховному процесі ВНЗ : навч.-метод. посіб. / В. В. Осадчий, К. П. Осадча, І. М. Сердюк; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь, 2011. - 126 c. - Бібліогр.: 16 назв - укp.

Розкрито можливості використання мультимедійного проектора й електронної інтерактивної дошки в навчально-виховному процесі у ВНЗ. Увагу приділено проблемам створення ефективних презентацій. Подано інформацію про типи мультимедійних проекторів і дошок, класифікацію презентацій, особливості створення презентацій з використанням засобів Microsoft PowerPoint і Google Docs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 я73 + З970.685 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кірей К. О. 
Аналіз мультимедійних засобів навчання з економічних дисциплін / К. О. Кірей // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 93-99. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Система освіти в наш час має озброювати своїх громадян усім необхідним для успішної діяльності за умов глобалізації економічних і політичних процесів. Зокрема, система економічної освіти, що є в Україні, належним чином ще не відповідає вимогам сучасного ринку праці. Можливим шляхом удосконалення навчально-виховного процесу є застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ). Одним з перспективних напрямів застосування ІТКТ в освіті є використання у процесі підготовки майбутніх фахівців економічного профілю мультимедійних навчальних програмних засобів (ПЗ). Нині створено багато мультимедійних навчальних ПЗ з економічних дисциплін, проте й досі у вищий економічній освіті є проблеми щодо забезпечення електронними засобами навчання процесу вивчення фахових дисциплін. Викладено результати досліджень застосування мультимедійних засобів навчання з економічних дисциплін, що пропонуються на ринку навчальних мультимедіа-продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + У. р30-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мукомел С. А. 
Використання мультимедійних технологій у вищій школі / С. А. Мукомел, А. П. Чабан // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 106-109. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання мультимедійних технологій у сучасній вищій школі, зокрема під час проведення лекційних форм занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуріненко І. Ю. 
Медіа-засоби навчання як спосіб соціалізації курсантів у навчально-виховному процесі / І. Ю. Гуріненко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 46-50. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто медіа-засоби навчання як соціалізуючий фактор за умов навчально-виховного середовища вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павлыш В. Н. 
Применение мультимедийных средств для повышения эффективности обучения / В. Н. Павлыш, Т. А. Ушакова, М. Н. Зайцева // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 201-205. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена задача интенсификации учебного процесса на основании использования современных мультимедийных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левченко Г. Г. 
Характеристика телевизионного учебного материала для обучения устноязычной монологической речи с использованием вузовской замкнутой телевизионной системы / Г. Г. Левченко, Е. Н. Лисковая // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 160-164. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Рассмотрен один из аспектов исследования в методике преподавания иностранных языков - характеристика телевизионного материала на начальном этапе с использованием учебной замкнутой телевизионной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Степанов В. П. 
Організація відеоконференцій у навчальному процесі : монографія / В. П. Степанов, І. О. Борозенець, О. В. Гороховатський, О. О. Передрій, О. В. Сукачова, С. Г. Шило; ред.: В. С. Пономаренко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2012. - 59 c. - Бібліогр.: с. 57 - укp.

У роботі над системами проведення мультимедійних відеоконференцій випробувані дві системи - DimDim і OpenMeetings в комбінації з системою дистанційного навчання Moodle. Для системи Moodle встановлено модуль, який дозволяє керувати віртуальними кімнатами відеоконференцій. Для створення такої кімнати можна запрошувати студентів, за цього кожен з них одержує поштою оголошення про те, що він є запрошеним у кімнату відеоконференції на певну дату у визначений викладачем час. Тестування впровадженої в ХНЕУ системи проведено із використанням проектора, двох портативних комп'ютерів і чотирьох настільних, облаштованих веб-камерами. Однією з вагоміших рис системи OpenMeetings є зручність модерування студентів викладачем. Система трансляцій дозволяє відображати в режимі он-лайн різноманітне відео, вказаний викладачем файл або презентацію (підтримується більшість офісних форматів). Розвиток мультимедійних технологій доводить, що можна значно покращити якість зображення. Розглянута система відеоконференцій може бути одним із суттєвих елементів, що забезпечує високий рівень дистанційного навчання, а у випадку використання її сумісно із іншими СДН, таких як Moodle, надає сенс проведення вебінарів, он-лайн-семінарів і віртуальних занять. Важливою складовою використання відеоконференцій є деяка психологічна підготовка викладача, необхідність якої обумовлена особливостями технології передачі даних, географічними відстанями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Поясок Т. Б. 
Застосування інформаційних технологій для підвищення якості навчального процесу у ВНЗ / Т. Б. Поясок // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості підвищення ефективності навчального процесу за допомогою застосування мультимедійних презентацій, визначено правила створення слайдів для навчальних цілей, показано можливості мультимедійних презентацій на різних етапах заняття, акцентовано увагу на особливостях створення презентаційних слайдів для їх застосування у процесі викладання лекційного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сподинюк О. О. 
Інноваційні технології навчання англомовного спілкування студентів у ВТНЗ / О. О. Сподинюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 211-218. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання реалізації інноваційних освітніх технологій навчання англомовного спілкування студентів ВТНЗ. Надано результати реалізації низки інноваційних технологій (мультимедіа та ін.), які надають змогу зробити висновок про змінювання рівня мотивації, що находить своє відображення в розвитку позитивної динаміки пізнавального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ш143.21-913.33 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іванова О. В. 
Мультимедійні засоби навчання у ВНЗ: сутність та вимоги до їх створення / О. В. Іванова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 235-239. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито поняття мультимедійних засобів навчання, а також особливості та переваги їх використання у навчальному процесі. Наведено основні дидактичні, методичні, психологічні та технічні вимоги, яким повинні відповідати мультимедийні засоби навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Козак Т. М. 
Інтенсифікація лекції у вищій школі засобами мультимедійних презентацій [Електронний ресурс] / Т. М. Козак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/651/486

Актуальність статті зумовлена необхідністю вдосконалення лекційного заняття у вищій школі. Одним із шляхів інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів на лекції є використання засобів мультимедія. Проаналізовано особливості побудови мультимедійних презентацій, виокремлено організаційно-педагогічні, навчально-методичні та психолого-ергономічні вимоги до їх розробки. Наголошено на необхідності дотримання принципів створення ілюстративно-графічних матеріалів. Візуалізація навчального матеріалу, залучення кількох каналів сприйняття, можливість побудови розгалужених презентацій сприятиме підвищенню інформативності мультимедійної лекції, інтенсифікації освітнього процесу та підвищенню якості підготовки фахівців.

Актуальность статьи обусловлена необходимостью совершенствования лекционного занятия в высшей школе. Одним из путей интенсификации познавательной деятельности студентов на лекции является использование средств мультимедиа. Проанализированы особенности построения мультимедийных презентаций, выделены организационно-педагогические, учебно-методические и психолого-эргономические требования к их разработке. Отмечена необходимость соблюдения принципов создания иллюстративно-графических материалов. Визуализация учебного материала, привлечение нескольких каналов восприятия, возможность построения разветвленных презентаций будет способствовать повышению информативности мультимедийной лекции, интенсификации образовательного процесса и повышению качества подготовки специалистов.

Relevance of the article is caused by necessity to improve the lecture in higher school. One of the ways of intensification of the cognitive activity of students at the lecture is the use of multimedia. The article analyzes the features of construction of multimedia presentations, determines organizational and pedagogical, educational and methodical, psychological and ergonomic requirements for their design. The necessity of adherence to principles of illustrative and graphic materials is noticed. Visualization of educational material, involvement of several channels of perception, the possibility of building branched presentations will increase the information content of multimedia lectures, the intensification of the educational process and improve the quality of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Трофимов О. Є. 
Підготовка студентів до комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій / О. Є. Трофимов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 70-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито порядок організації та засоби використання аудіовізуальних приладів, визначено особливості вибору та поєднання аудіовізуальних посібників з іншими засобами навчання та словом учителя, з’ясовано зміст поняття та наведено характеристику інформаційних технологій.

Раскрыт порядок организации и способы использования аудиовизуальных приборов, определены особенности выбора и совмещения аудиовизуальных учебников с другими средствами обучения и словом учителя, объяснено содержание понятия и дана характеристика информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лавров Є. А. 
Мультимедійна лекція в аграрному університеті: огляд технологій / Є. А. Лавров, В. Г. Логвіненко, С. В. Агаджанова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 116-129. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Узагальнено відомості про застосування мультимедійних засобів у сфері освіти та систематизовано існуючий досвід підготовки до проведення мультимедійної лекції. Зазначено, що організація мультимедійної лекції повинна розглядатися з позиції системного підходу та теорії управління. Під час проведення мультимедійної лекції необхідним є дотримання принципу психолого-педагогічної доцільності застосування мультимедійних технологій.

Обобщены сведения о применении мультимедийных средств в сфере образования, и систематизирован имеющийся опыт подготовки к проведению мультимедийной лекции. Отмечено, что организация мультимедийной лекции должна рассматриваться с позиций системного похода и теории упраления. При проведении мультимедийной лекции необходимо придерживаться принципа психолого-педагогической целесообразности использования мультимедийных технологий.

The information is summarized about the application of multimedia facilities in education and the gained experience of preparation to conducting multimedia lecture is systematized. Organization of multimedia lecture must be examined from position of systems approach and management theory. While conducting a multimedia lecture it is important to adhere to the principle of psychological reasonability of using multimedia technologies. During the leadthrough of multimedia lecture is a necessity the observance of principle of physiology - pedagogical expedience of multimedia technologies application.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бондаренко О. 
Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Здійснено застосування мультимедійних технологій (МТ) у навчальному процесі під час вивчення педагогіки в експериментальних групах студентів з урахуванням дидактичних умов. Під час впровадження МТ у навчальний процес особливу увагу приділено питанням комбінування різних форм подання інформації. Використано мультимедійні засоби презентаційних технологій, імітаційні, контролюючі, інформаційно-довідкові. З'ясовано, що застосування МТ у навчальному процесі з педагогічних дисциплін сприяє зростанню інформативності та репрезентативної цінності навчального матеріалу, стимулюванню когнітивних процесів, підвищенню мотивації студентів до оволодіння навчальним предметом, формуванню у них прагнення оволодівати новими ІТ і застосовувати їх у практиці навчання.

С учетом дидактических условий осуществлено применение мультимедийных технологий (МТ) в учебном процессе при изучении педагогики в экспериментальных группах студентов. Во время внедрения МТ в учебный процесс особое внимание уделено вопросам комбинирования различных форм представления информации. Согласно функциями МТ использованы мультимедийные средства презентационных технологий, имитационные, контролирующие, информационно-справочные. Сделан вывод о том, что применение МТ в учебном процессе по педагогическим дисциплинам способствует росту информативности и репрезентативной ценности учебного материала, стимулированию когнитивных процессов, повышению мотивации студентов к овладению учебным предметом, формированию у них стремления овладевать новыми МТ и применять их в практике обучения.

Subject to the conditions of teaching carried out the use of multimedia technologies (MT) in the learning process in the study of pedagogy in the experimental groups of students. During the introduction of MT in the training process, special attentionis paid to combining various forms of information. According to the functions of the MT used multimedia presentation technologies, simulation, control, information and referral. It is concluded that the use of MT in the learning process of pedagogical disciplines contributes to informative and representative values of the training material and stimulate cognitive processes, motivation of students to master academic subjects, the formation of their desire to acquire new MT and apply them in practice teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тен Є. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності за допомогою мультимедійної навчальної системи лекційного курсу "Професійна педагогіка" / Є. Тен // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 93-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У контексті вирішення проблеми покращання якості освіти розроблено теоретичні основи створення і застосування мультимедійних навчальних систем (МНС) лекційного курсу дисципліни "Професійна педагогіка" у інженерно-педагогічному ВНЗ. Приділено увагу створеній моделі активізації навчально-пізнавальної діяльності, яка відображає взаємозв'язок програмних і психолого-педагогічних можливостей МНС. На підставі результатів експериментальної перевірки ефективності використання мультимедійних лекцій у курсі професійної підготовки сформульовано й обгрунтовано доцільність введення нових дидактичних вимог до лекційних курсів МНС. Констатовано, що застосування МНС з дисципліни "Професійна педагогіка" посилює пізнавальну, розвивальну, виховну, організуючу функції навчально-пізнавальної діяльності.

В контексте решения проблемы улучшения качества образования разработаны теоретические основы создания и применения мультимедийных обучающих систем (МОС) лекционного курса дисциплины "Профессиональная педагогика" в инженерно-педагогическом ВУЗ. Уделено внимание созданной модели активизации учебно-познавательной деятельности, отражающей взаимосвязь программных и психолого-педагогических возможностей МОС. На основании результатов экспериментальной проверки эффективности использования мультимедийных лекций в курсе профессиональной подготовки сформулирована и обоснована целесообразность введения новых дидактических требований к лекционным курсам МОС. Констатировано, что применение МОС по дисциплине "Профессиональная педагогика" усиливает познавательную, развивающую, воспитательную, организующую функции учебно-познавательной деятельности.

The article considers the results of the experimental checking of the usage effectiveness of multimedia technologies in teaching the "Professional pedagogy" course.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коваль М. 
Роль мультимедійних та інформаційних технологій на практичних заняттях зі спеціальних дисциплін / М. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 70-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено педагогічні аспекти використання мультимедійних та інформаційних технологій у навчальному процесі й охарактеризовано можливості та переваги їх застосування на практичних заняттях зі спеціальних дисциплін. У графічному вигляді наведено найефективніші мультимедійно-інформаційні засоби під час вивчення спеціальних дисциплін. Зроблено висновок, що застосування сучасних технологій суттєво покращує якість подання матеріалу заняття й ефективність його засвоєння, збагачує зміст освітнього процесу та підвищує мотивацію вивчення спеціальних дисциплін, надає можливість працювати над матеріалом у зручному для студентів темпі, що сприяє, таким чином, індивідуалізації навчання й ефективному оволодінню спеціальними дисциплінами.

Исследованы педагогические аспекты использования мультимедийных и информационных технологий в учебном процессе и охарактеризованы возможности и преимущества их применения на практических занятиях по специальным дисциплинам. В графическом виде представлены эффективные мультимедийно-информационные средства при изучении специальных дисциплин. Сделан вывод о том, что применение современных технологий существенно улучшает качество подачи материала занятия и эффективность его усвоения, обогащает содержание образовательного процесса и повышает мотивацию изучения специальных дисциплин, предоставляя возможность работать над материалом в удобном для студентов темпе, способствуя, таким образом, индивидуализации обучения и эффективному овладению специальными дисциплинами.

The author considers the role of multimedia and informative technologies in teaching special disciplines. Such technologies help students to develop necessary abilities and skills, increase their interest to the educational material, and make the educational process effective and individualized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Надолинська А. С. 
Мультимедійні технології в опрацюванні лексикографічного матеріалу у вищій школі / А. С. Надолинська // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. а107-111. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості використання новітніх інформаційних та інтерактивних технологій у процесі опрацювання лексичного та лексикографічного матеріалу на філологічних факультетах. Охарактеризовано та проілюстровано лекції-візуалізації, лекції-презентації, інтерактивні та проблемні лекції, побудовані з опорою на мультимедійний словник.

Рассмотрены особенности использования новейших информационных и интерактивных технологий в процессе проработки лексического и лексикографического материала на филологических факультетах вузов. Охарактеризованы и проиллюстрированы лекции-визуализации, лекции-презентации, интерактивные и проблемные лекции, построенные с опорой на мультимедийный словарь.

Multimedia technologies in the process of mastering of lexicographic material at higher school 34 the features of the use of the newest information and interactive technologies are considered in the process of working of lexical and lexicographic material on the philological faculties of institutes of higher. Described and illustrated lecture-visualization, to lecture-presentation, interactive and problem lectures, built with support on a multimedia dictionary.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.2 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лепейко Т. 
Концепція педагогічного дизайну навчальних систем / Т. Лепейко, О. Пушкар // Вища шк.. - 2010. - № 10. - С. 63-77. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Обгрунтовано концепцію педагогічного дизайну навчального простору на основі компетентнісного підходу та з орієнтацією на особистість студента. Запропоновано підхід до її реалізації через побудову архітектури мультимедійного навчального комплексу, який базується на інтерактивності. Розглянуто положення концепції педагогічного дизайну навчальної системи. Описано завдання дидактики навчальної системи і дидактичних інструментів за допомогою детальної структури дескрипторів компетенції. Охарактеризовано архітектурне проектування, його моделі та компетенції. Подано матрицю інструментальної підтримки дидактичних завдань для різних стилів навчання. Висвітлено особливості комунікації в системі навчання для різних типів студентів. Зроблено висновок про значення ефективності використання мультимедійних навчальних комплексів у навчальному процесі як для дистанційного навчання, так і для підтримки навчального процесу студентів очної форми навчання.

Обоснована концепция педагогического дизайна учебного пространства на основе компетентностного подхода с ориентацией на личность студента. Предложен подход к ее реализации через построение архитектуры мультимедийного учебного комплекса, который базируется на интерактивности. Рассмотрены положения концепции педагогического дизайна обучающей системы. Описаны задачи дидактики учебной системы и дидактических инструментов с помощью детальной структуры дескрипторов компетенции. Охарактеризовано архитектурное проектирование, его модели и компетенции. Дана матрица инструментальной поддержки дидактических задач для различных стилей обучения. Освещены особенности коммуникации в системе обучения для разных типов студентов. Сделан вывод о значении эффективности использования мультимедийных обучающих комплексов в учебном процессе как для дистанционного обучения, так и для поддержки учебного процесса студентов дневной формы обучения.

Conception of pedagogical design of educational space on the basis of competence-based approach with a focus on individual student. An approach to its implementation through building architecture multimedia educational complex, which is based on interactivity. Examined the concept of instructional design learning system. Described the problem of didactics of the educational system and teaching tools using the detailed structure descriptors of competence. We characterize the architectural design, the model and competence. Filed matrix of instrumental support teaching objectives for different learning styles. Features of communication in the education system for different types of students. Concluded that the effective utilization of multimedia training systems in the learning process for both distance learning and to support the learning process full-time students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пушкарь А. И. 
Построение мультимедийного информационного образовательного пространства на основе компетентностного похода / А. И. Пушкарь, Н. И. Прибыткова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Презентована концепция организации мультимедийного информационного образовательного пространства (МИОП) как обучающего комплекса учебной дисциплины, ориентированного на формирование компетенции (способности действовать в различных практических ситуациях). Раскрыто отличие предлагаемой архитектуры МИОП от существующих подходов к проектированию образовательныого процесса и системы. Раскрыта концепция построения МИОП, наглядно представлена и описана трехкоординатная модель МИОП (координаты уровня сложности, степени полноты информации, технологических инструментов пользователя), ее принципы, функции и свойства, описывающие их основные характеристики. Подытожено, что предложенная архитектура МИОП позволяет реализовать совокупность таких дидактических целей: повышение качества образовательного процесса, предоставление студенту более функционального инструментария обучения, обеспечение совершенствования техники самообучения, использование нелинейных методов обучения, сочетание элементов различных парадигм высшего образования. Отмечено, что по результатам данного исследования создан прототип МИОП. Предполагается в дальнейшем рассмотреть механизмы учета психологических характеристик обучаемого, принципы построения дидактических сценариев для формирования индивидуальной траектории обучения.

Презентовано концепцію організації мультимедійного інформаційного освітнього простору (МІОП) як навчального комплексу навчальної дисципліни, орієнтованого на формування компетенції (здатності діяти в різних практичних ситуаціях). Розкрито відмінності пропонованої архітектури МІОП від існуючих підходів до проектування освітніх процесу і системи. Розкрито концепцію побудови МІОП, наочно представлено й описано трикоординатну модель МІОП (координати рівня складності, ступені повноти інформації, технологічних інструментів користувача), її принципи, функції та властивості, що описують їх основні характеристики. Підсумовано, що запропонована архітектура МІОП дозволяє реалізувати сукупність таких дидактичних цілей: підвищення якості освітнього процесу, надання студенту більш функціонального інструментарію навчання, забезпечення вдосконалення техніки самонавчання, використання нелінійних методів навчання, поєднання елементів різних парадигм вищої освіти. Відзначено, що за результатами даного дослідження створено прототип МІОП. Передбачається надалі розглянути механізми урахування психологічних характеристик того, хто навчається, принципи побудови дидактичних сценаріїв для формування індивідуальної траєкторії навчання.

In article the concept of construction of multimedia information educational space (MIES) on the basis of competence approach is stated. The architecture MIES which allows to realize the certain set of the didactic purposes among which use of nonlinear methods of training, a possibility of independent job, improvement of technics of self-education, etc. is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського