Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Івершинь А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Івершинь А. Г. 
Формування проектно-художніх уявлень у старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. Г. Івершинь; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено проектно-художні уявлення в старших дошкільників на заняттях з художнього конструювання як базу для розвитку їх образного мислення та вміння проектувати предмети навколишнього середовища. На підставі дослідження розроблено й експериментально апробовано програму з художнього конструювання. Виявлено педагогічні умови їх формування. Відображено процес та результати експериментального дослідження. Запропонована методика формуючого експерименту передбачає створення спеціально орієнтованої навчальної діяльності, спрямованої на використання аспектів художнього конструювання - інформаційного, аналітичного, синтетичного, комунікативного; застосування принципів художнього конструювання, та спеціальних прийомів формування уявлень (протиставлення, ізолювання, підкреслення).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Івершинь А. Г. 
Навчання творчості на заняттях з дизайну студентів факультетів дошкільного виховання / А. Г. Івершинь // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 48-51. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито ефективність занять з дизайну в курсі "Декоративне мистецтво та основи дизайну" для студентів факультетів дошкільного виховання з використанням евристичних методів.

Раскрыта эффективность занятий по дизайну в учебном курсе "Декоративное искусство и основы дизайна" для студентов факультетов дошкольного воспитания с использованием эвристических методов.

The article deals with the efficiency of employment on design in a training course " Decorative art and bases of design " for students of faculties of preschool education who are based on the basis of heurisms. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Щ129.05р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Івершинь А. Г. 
Проблема сприйняття живописного твору дошкільниками / А. Г. Івершинь, Г. С. Ремега // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 63-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "сприйняття" та охарактеризовано його основні якості. У ході досліджень продемонстровано ефективність роботи на заняттях з дошкільниками з розвитку сприйняття художніх творів, що побудована на використанні елементів теорії вирішення винахідницьких завдань (ТВВЗ). Наведено приклади розроблених авторами завдань для розвитку творчої активності дошкільників.

Определена сущность понятия "восприятие" и охарактеризованы его основные качества. В ходе исследований продемонстрирована эффективность работы на занятиях с дошкольниками по развитию восприятия художественных произведений, которая построена на использовании элементов теории решения изобретательских заданий (ТРИЗ). Приведены примеры разработанных авторами заданий для развития творческой активности дошкольников.

The article deals with the issues of perceiving works of art by senior pupils, suggests some tasks for developing visual perception based on the methods "TRIZ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Івершинь А. Г. 
Розвиток емоційної сфери дошкільників у процесі образотворчої діяльності / А. Г. Івершинь, З. B. Колеснікова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування емоційної сфери, що включає в себе емоції, почуття, емоційні стани. Запропоновано методи регуляції учбової діяльності: посилення емоційності дидактичного матеріалу; коректування негативних ситуацій, що виникають у окремих дітей; відновлення функціональних станів дошкільників на заняттях. Наведено методику проведення серії занять із зображувальної діяльності для розширення уявлення дітей про різні емоції та способи їх вираження.

Рассмотрены теоретические аспекты проблемы формирования эмоциональной сферы, включающей в себя эмоции, чувства, эмоциональные состояния. Предложены методы регуляции учебной деятельности: усиление эмоциональности дидактичного материала; корректировка негативных ситуаций, которые возникают у отдельных детей; возобновление функциональных состояний дошкольников на занятиях. Приведена методика проведения серии занятий по изобразительной деятельности для расширения представления детей о разных эмоциях и способах их выражения.

The article presents some theoretical aspects of the problem of formation of emotional sphere including emotions, feelings, emotional conditions. The authors offer a series of tasks for activating emotional processes of preschoolers in graphic activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.82 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Івершинь А. Г. 
Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн-діяльності / А. Г. Івершинь, К. Л. Бостан // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 71-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання формування художнього образу в дизайні за допомогою метафори. Розкрито сутність роботи з естетичного виховання дошкільників на прикладі занять дизайном. Виділено основні положення даного дослідження. Визначено сутність метафори, яка застосовується за формування художньої образності. Зазначено, що в період дошкільного дитинства метафора і метонімія краще всього виражені в 6 - 7 років, що пов'язано зі специфікою дитячого мислення. Зроблено висновок, що образно-чуттєве вираження мови дизайну є підсумком різного творчого досвіду, і чим багатший цей зоровий і розумовий досвід, тим продуктивніше творча діяльність дитини в цілому.

Рассмотрены вопросы формирования художественного образа в дизайне посредством метафоры. Раскрыта сущность работы по эстетическому воспитанию дошкольников на примере занятий дизайном. Выделены основные положения данного исследования. Определена сущность метафоры, которая применяется при формировании художественной образности. Указано, что в период дошкольного детства метафора и метонимия лучше всего выражены в возрасте 6 - 7 лет, что связано со спецификой детского мышления. Сделан вывод образно-чувственном выражении языка дизайна, что является итогом различного творческого опыта, и чем богаче этот зрительный и умственный опыт, тем продуктивнее творческая деятельность ребенка в целом.

The problems of forming an artistic image design by metaphor. The essence of the work on aesthetic education of preschool children in the sample study design. The basic position of the study. The essence of metaphor, which is used in the formation of artistic imagery. Indicated that during the preschool child metaphor and metonymy is best expressed in 6 - 7 years, which is associated with the specifics of the child's thinking. Concluded that the figurative sense expression design language is the culmination of many creative experience, and richer than this visual and mental experience, the more productive creative activity of the whole child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.355.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського