Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ілліна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Ілліна О. В. 
Формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі моделювання організаторської педагогічної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Ілліна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі моделювання організаторської педагогічної діяльності шляхом використання технологічного підходу. Визначено зміст, форми і методи формування організаційних умінь майбутніх учителів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Обгрунтовано теоретичну модель формування професійних умінь, яка включає цільовий, мотиваційний, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний компоненти. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології. Основні результати дослідження впроваджено у практику діяльності вищих навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ілліна О. В. 
Культура мовлення майбутніх вчителів як передумова оволодіння ними педагогічними організаторськими уміннями / О. В. Ілліна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 216-218. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З використанням творів І. Огієнка розглянуто проблему формування культури мовлення майбутніх учителів у процесі розвитку організаторських педагогічних умінь. Показано актуальність даної проблеми за сучасних умов.

По материалам работ И. Огиенко рассмотрена проблема формирования у будущих учителей культуры речи в процессе развития организаторских педагогических умений.

On the basis of Ivan Ogienko's works the author considers the problem of formation of the culture of oral speech of future teachers in the process of forming organizational pedagogical skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш107.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ілліна О. В. 
Формування у майбутнього вчителя організаторських умінь / О. В. Ілліна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 3. - С. 46-49. - укp.

Розглянуто проблему формування організаторських умінь у майбутніх учителів. Запропоновано аналіз її розв'язання шляхом застосування педагогічних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.331

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ілліна О. В. 
Проблема умінь, необхідних для організаторської діяльності вчителя, в історії педагогічної думки / О. В. Ілліна // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 176-179. - укp.

Виділено етапи вивчення й формування умінь, необхідних учителю для успішної організаторської педагогічної діяльності.

Выделены этапы в зависимости от подхода к изучению и формированию умений, необходимых для успешной организаторской педагогической деятельности.

The author tries to specifies the stages in the connection with the approach to the study and formation of the skills needed for successful organization of the pedagogical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч33(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ілліна О. В. 
Організаторська педагогічна діяльність у літньому оздоровчому таборі / О. В. Ілліна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто організаційні основи педагогічної діяльності у літньому оздоровчому таборі. Вміщено рекомендації щодо організації самоврядування.

Рассмотрены организаторские основы педагогической деятельности в летнем оздоровительном лагере. Даны рекомендации относительно организации самоуправления.

The article highlights the organizational pedagogical activity in a summer camp for children. The directions for self-management are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)113.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ілліна О. В. 
Організація профілактичної роботи з особами, засудженими до покарань, не пов'язаних із позбавленням волі, на територіях, що постраждали від аварії на ЧАЕС / О. В. Ілліна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29. - С. 34-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти організації профілактичної роботи з особами, засудженими до покарань, які не пов'язані з позбавленням волі. Розкрито наукові підходи до вирішення цієї проблеми, наведено результати досліджень соціальних причин правопорушень; висвітлено основні принципи організації служб пробації на територіях, постраждалих унаслідок Чорнобильської катастрофи.

Рассмотрены теоретические аспекты организации профилактической работы с лицами, осужденными к наказаниям, не связанным с лишением свободы. Раскрыты научные подходы к решению данной проблемы. Приведены результаты исследования социальных причин правонарушений. Освещены основные принципы организации служб пробации на территориях, пострадавших от аварии на ЧАЭС.

The article deals with the theoretical aspects of preventive work organization with convicted persons, against whom administrative rather than penitentiary measures are taken. Considered also are the scientific approaches to the problem. Reflected arethe investigation results of social causes of law infringements. The contents of the main principles of the probation services in the area which suffered from the Chernobyl disaster are featured.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ілліна О. В. 
Адаптативно-розвиваюча соціалізація молодших школярів / О. В. Ілліна, О. А. Павленко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 26-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти проблеми соціалізації молодших школярів. Відображено результати проведеного діагностичного експерименту. Проведене дослідження дає можливість прогнозувати і коректувати процес соціалізації. Розкрито форми і методи роботи соціального педагога щодо вирішення зазначеної проблеми.

Рассмотрены некоторые аспекты проблемы социализации младших школьников. Отображены результаты проведенного диагностического эксперимента. Проведенное исследование дает возможность прогнозировать и корректировать процесс социализации. Рассмотрены формы и методы работы социального педагога.

This article considers certain aspects of junior pupilТs socialization problems. Featured also are the data of diagnostic experiment. The conducted research enables to foresee and correct process of socialization. The forms and methods of social teachersТ professional activity are also defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогіка XXI століття: сучасний стан та тенденції розвитку : колект. монографія / В. В. Ворожбит-Горбатюк, Н. С. Гевчук, Н. В. Жиляк, Ю. К. Власенко, O. Y. Hubina, І. О. Зайцева, М. І. Замелюк, І. В. Іванова, О. В. Ілліна, А. В. Кіпенський, О. С. Пономарьов, С. М. Коляденко, І. В. Літяга, В. М. Михайлов, І. Ю. Мосякова, Т. В. Надім'янова, T. V. Pylaieva, О. М. Слободянюк, Х. О. Соломчак, І. В. Таможська, С. М. Куліш, Н. І. Шетеля; ред.: О. Є. Карпенко, В. В. Стинська, М. М. Чепіль, О. І. Янкович. - Львів : Ліга-Прес, 2021. - 498 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Розглянуто питання стану та розвитку освітніх а педагогічних наук. Презентовано вектори забезпечення якості вищої педагогічної освіти на прикладі досвіду реалізації концепції розвитку вищої педагогічної освіти у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди. Представлено дослідження з позицій компетентнісного, ціннісного та транспаритетного методо¬логічних підходів: перший вектор передбачає систему моніторингових досліджень освітніх реалій, а на підставі виявлених вхідних компетентностей можливий цілеспрямований процес формування абітурієнтського середовища та профідентичності майбутнього педагога, другий вектор - підтримка розроблення і реалізації конкурентоспроможних моделей педагогічної підготовки в університеті з опорою на поліваріативну структуру діяльності вчителя, інтереси здобувачів і різних груп стейголдерів у формуванні змісту і матриць освітніх і освітньо-наукових програм. Третій вектор: створення освітнього контенту на підставі аналітики запитів учасників освітнього процесу тощо. Проведено термінологічний аналіз категорій і понять дослідження проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів в університетах України. Визначено теоретичні та емпіричні передумови аксіорозвивального середовища у вищій школі. Увагу приділено підготовці майбутніх соціальних працівників до роботи з різними соціальними групами та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського