Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Августинська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Августинська С. В. 
Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом / С. В. Августинська // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 127-129. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Зазначено, що діалогічний рівень управління педагогічним процесом передбачає особистісне, суб'єктно-суб'єктне, рівноправне, духовно зорієнтоване спілкування учителя з учнями та спілкування між учнями. Подано теоретичне розуміння діалогу, яке надає можливість цілому ряду практичних здійснень. Окреслено основні риси діалогічного управління педагогічним процесом.

Отмечено, что диалогический уровень управления педагогическим процессом предусматривает личностное, субъект-субъектное, равноправное, духовно сориентированное общение между учителем и учеником, и общение между учениками. Дано теоретическое определение диалога, которое дает возможность ряду практических действий. Определены основные черты диалогического управления педагогическим процессом.

It is marked that the dialogic level of pedagogical process control foresees personality, субъект-субъектное, equal in rights, spiritually orientated intercourse between a teacher and student, and intercourse between students. Theoretical determination of dialog, which enables the row of practical actions, is given. The basic lines of dialogic pedagogical process control are certain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Августинська С. В. 
Проектна робота в початковій школі: "Адаптація першокласника до школи-запорука успішного навчання" / С. В. Августинська // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 72-79. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціальної адаптації дитини в соціумі, особливості її проявів в системі "дитина-батьки", "учень-учитель". Розроблено проект створений в НВК "Надія", в якому враховано вікові особливості першокласників, висвітлено мету, задачі, термін дії проекту, етапи, шляхи, методики, що використовуються. Робочий план проекту, основні положення програми збереження здоров'я дитини, в основу якої покладено рекомендації корекційної програми "Перші кроки шкільного життя" та "Програма психолого-педагогічного супроводу адаптаційного процесу", наведено в таблицях. Реалізація проекту надасть можливість виявити питання, які є глобальними в процесі адаптації протягом відповідних проміжків часу, визначення основних проблем наступності в діяльності вчителів-предметників, введення єдиної системи взаємодії батьків, учителів та учнів, допомога в побудові системної навчально-виховної роботи, простеження результативності та коригування виявлених недоліків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського