Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Адєєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Адєєва О. В. 
Підготовка майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Адєєва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність валеологічної культури вчителя як показника підготовки майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів, охарактеризовано її компоненти (імперативно-когнітивний, операційно-діяльнісний, ціннісно-орієнтаційний). Проаналізовано стан і встановлено показники та критерії оцінювання (образність, навченість, спрямованість) рівнів підготовки майбутніх учителів до даного виду професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розроблено й експериментально апробовано методику реалізації даного процесу, яка складається з таких етапів - ціннісно-мотиваційного, актуалізаційного та продуктивного, для кожного з яких обгрунтовано педагогічні умови, які оптимізували підготовку майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Адєєва О. В. 
Педагогічні умови підготовки педагога до валеологічного забезпечення професійної діяльності / О. В. Адєєва // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 111-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему необхідності підготовки майбутніх викладачів до валеологічного забезпечення професійної діяльності. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури окреслено педагогічні умови цієї підготовки.

Рассмотрена проблема необходимости подготовки будущих педагогов к валеологическому обеспечению профессиональной деятельности. На основе анализа психолого-педагогической литературы определены педагогические условия этой подготовки.

The article concerns the problem of training future teachers for valeological providing of professional activity. On the basis of psychological and pedagogical literature some pedagogical conditions of this training are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5 + Р11(4УКР),1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Адєєва О. В. 
Проблема підготовки вчителів-практиків до валеологічного виховання учнів / О. В. Адєєва // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 4-6. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено стан підготовленості сучасних учителів-предметників до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Запропоновано результати наукового дослідження з цієї проблематики.

Исследовано состояние подготовки учителей-предметников к валеологическому воспитанию учеников общеобразовательных учебных заведений. Предложены результаты научного исследования по данной проблеме.

The article deals with the condition of training of present teachers to valeological education of pupils of general educational educational institutions. Results of scientific research on the given problem are offered. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Адєєва О. В. 
Самостійна робота майбутніх учителів як фактор оптимізації й удосконалення їхньої підготовки до здоров'язбережувальної діяльності / О. В. Адєєва // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Визначено зміст та структуру самостійної роботи майбутніх педагогів як складової та чинника вдосконалення їхньої підготовки до здоров’язбережувальної педагогічної діяльності. Розкрито проблему реорганізації та вдосконалення змісту підготовки у ВНЗ з тим, щоб реально формувати у майбутніх учителів практичні навички щодо збереження та зміцнення здоров’я дитини, уміння здійснювати здоров’язберігальну професійно-педагогічну діяльність. Обгрунтовано шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів до здоров’язберігальної професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано самостійну роботу студентів як складне педагогічне явище – особливу форму навчальної діяльності, спрямовану на формування творчої активності та самостійності, що спрямована на засвоєння ними сукупності знань, умінь та навичок майбутньої професійної діяльності.

Определено содержание и структура самостоятельной работы будущих педагогов как фактор совершенствования их подготовки к педагогической деятельности. Раскрыта проблема реорганизации и совершенствования содержания подготовки в ВУЗ с тем, чтобы реально формировать у будущих учителей практические навыки по сохранению и укреплению здоровья, умение осуществлять профессионально-педагогическую деятельность. Обоснованы пути совершенствования подготовки будущих учителей к профессионально-педагогической деятельности. Проанализирована самостоятельная работа студентов как сложное педагогическое явление – особая форма учебной деятельности, направленная на формирование творческой активности и самостоятельности на усвоение ими совокупности знаний, умений и навыков будущей профессиональной деятельности.

Defined the content and structure of the self-study as part of future teachers and the factor of improvement of their preparation for i teaching. Revealed the problem of reorganization and improve the content of training in higher education in order to actually build the future teachers practical skills to preserve and promote the health, ability to perform professional teaching career. The ways to improve the preparation of future teacher’s vocational and educational activities. Analyzed by the independent work of students as a complex pedagogical phenomenon – a special form of training activities aimed at the formation of creative activity and independence, aimed at assimilation of the body of knowledge and skills for future professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Адєєва О. В. 
Аксіологічний аспект підготовки майбутніх учителів до здорового способу життя / О. В. Адєєва // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано особливу увагу на збереженні та зміцненні здоров’я студентської молоді, вихованні в неї навичок та культури здорового способу життя як одного з напрямів сучасної вищої освіти. Визначено поняття «здоровий спосіб життя». Обґрунтовано роль цінностей в орієнтуванні свідомості студентів на здоров’я. Зазначено про вплив критичного усвідомлення життєвого досвіду як єдиний шлях виховання в особистості ціннісного ставлення до власного здоров’я. Наведено методику підготовки студентів до усвідомлення норм здорового способу життя, що була реалізована у процесі занять з фізичної культури. Підсумовано, що заняття з фізичного виховання повинні бути наповнені значущим особистісним змістом, що сприяє формуванню у майбутніх педагогів мотивації здорового способу життя.

Акцентировано особое внимание на сохранении и укреплении здоровья студенческой молодежи, воспитании у нее навыков и культуры здорового образа жизни как одного из направлений современного высшего образования. Определено понятие «здоровый образ жизни». Обоснована роль ценностей в ориентировании сознания студентов на здоровье. Отмечено влияние критического осознания жизненного опыта как единственный путь воспитания в личности ценностного отношения к собственному здоровью. Приведена методика подготовки студентов к осознанию норм здорового образа жизни, которая была реализована в процессе занятий по физической культуре. Подытожено, что занятия по физическому воспитанию должны быть наполнены значимым личностным содержанием, что способствует формированию у будущих педагогов мотивации здорового образа жизни.

Are emphasized on preserving and improving the health of students, instilling in her skills and culture of a healthy lifestyle, as one of the trends in contemporary higher education. The notion of «healthy lifestyle». Justified the role of values in guiding students to health consciousness. The influence of critical awareness of life experience as the only way of education in personality valuable relation to their own health. The methods of preparation of students to realize the rules of a healthy lifestyle, which was implemented in the course of physical training. Summarize that physical education classes should be filled with meaningful personal content that promotes formation of future teachers motivate healthy lifestyle.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського