Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Андросович К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Киричук В. О. 
Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу : посібник / В. О. Киричук, Н. Б. Гонтаровська, О. В. Прашко, К. А. Андросович, М. Ю. Мельник, Ю. Б. Веселка, М. О. Давидова; ред.: В. О. Киричук; НАПН України, Ін-т обдаров. дитини. - Київ, 2014. - 190 c. - укp.

Розкрито сутність, функції, особливості та теоретико-практичні аспекти соціально-педагогічних технологій проектування розвитку обдарованості в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Подано актуальні тренінг-семінари з формування соціальної компетентності обдарованих учнів, співпраці з батьками, підвищення рівня адаптованості учнів, профорієнтації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 я7 + Ч421.220 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андросович К. А. 
Психологічні чинники соціальної адаптації першокурсників в умовах освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / К. А. Андросович; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - 19 c. - укp.

Вивчено психологічні чинники соціальної адаптації першокурсників за умов освітнього середовища ПТНЗ. На матеріалі аналізу емпіричних даних конкретизовано сутність соціальної адаптації, як процесу та результату активного пристосування індивіда до групи, за умов соціального середовища ПТНЗ, за суспільних умов життя, що змінюються чи вже змінилися. Встановлено, що психологічними чинниками успішної соціальної адаптації першокурсників за умов освітнього середовища ПТНЗ є зміни показників самооцінки психічних станів (зниження рівня агресивності, тривожності, фрустрації та ригідності), міжособистісних стосунків і рівня життєвої активності учнів (зміна соціального статусу на більш сприятливий) та зміни їх ставлення за умов навчання в закладі освіти (організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесу, ставлення та вплив адміністрації закладу, особливостей міжособистісних взаємин), підтримка зв'язків із близькими та рідними. Розроблено програму соціальної адаптації першокурсників за умов освітнього середовища ПТНЗ та експериментально доведено її ефективність й можливість використання у навчально-виховному процесі такого закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андросович К. А. 
Аналіз результативності програми соціальної адаптації / К. А. Андросович // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 110-16. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі результатів дослідження ефективності програми соціальної адаптації (251 учень ПТНЗ м. Київ, Бориспіль, Кіровоград) виявлено рівні сформованості показників тривожності, агресивності, фрустрації та ригідності. Наведено показники соціально-психологічної адаптації для респондентів з соціальним статусом "активні", "пасивні", "відторгнуті", "ізольовані", "в зоні ризику". Охарактеризовано зміни в показниках тривожності, ригідності та фрустрації для кожної з названих груп до і після тренінгів, зокрема на показники дезадаптивності, неприйняття інших, емоційного дискомфорту, домінування. Вміщено значний графічний матеріал щодо компаративного аналізу статистичних параметрів кожної з названих категорій учнів. Зазначено ефективність впливу тренінгових програм на певні категорії студентів професійних ліцеїв, що залежить від рівня успішності соціально-психологічної адаптації та певного соціального статусу.

На основании результатов исследования эффективности программы социальной адаптации (251 ученик ПТУ г. Киев, Борисполь, Кировоград) выявлены уровни сформированности показателей тревожности, агрессивности, фрустрации и ригидности. Приведены показатели социально-психологической адаптации для респондентов с социальным статусом "активные", "пассивные", "отторгнутые", "изолированные", "в зоне риска". Охарактеризованы изменения в показателях тревожности, ригидности и фрустрации для каждой из названных групп до и после тренингов, в том числе на показатели дезадаптивности, неприятие других, эмоционального дискомфорта, доминирование. Помещен графический материал сравнительного анализа статистических параметров каждой из названных категорий учащихся. Указана эффективность воздействия тренинговых программ на определенные категории студентов профессиональных лицеев, зависящая от уровня успешности социально-психологической адаптации и соответствующего социального статуса.

This article presents analysis of socio-psychological adaptation before and after implementation of the program developed by the author of the training sessions, which was included in the educational process of professional lyceum. Using mathematical analysis (t-Student’s test for dependent samples) confirmed the effectiveness of the program at significant level. Summarizing we can say that the training program contributes significantly to effective social and psychological adaptation of professional lyceum students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.14

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андросович К. А. 
Психолого-педагогічна підтримка обдарованих учнів в Інтернет-середовищі [Електронний ресурс] / К. А. Андросович // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 3. - С. 1-12. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1536

На основі пілотного дослідження виокремлено проблемні групи факторів, що впливають на виконання наукової роботи учнями — учасниками конкурсних науково-дослідних робіт. Вони умовно розподілені на: фізичні (стан здоров’я, самопочуття, втома); психологічні (негативні емоції, переживання, тривога); соціальні (спілкування з керівником, спілкування з однолітками, відповідальність, велике навантаження); науково-методичні (обмеженість ресурсів, літератури, наукових рекомендацій, нормативні положення); інші (брак часу, технічне оформлення дослідження). Констатовано, що обдаровані учні мають потребу у більш тісній взаємодії як між собою, так і зі своїми науковими наставниками, мають певні психологічні труднощі та прагнуть допомоги спеціалістів, але не реалізують це прагнення у соціальному житті. Обґрунтовано необхідність та доцільність створення інтерактивного мережевого центру для забезпечення психолого-педагогічної підтримки обдарованих учнів.

На основе пилотажного исследования выделены проблемные группы факторов, влияющих на выполнение научной работы учениками — участниками конкурсных научно-исследовательских работ. Они условно разделены на: физические (состояние здоровья, самочувствие, усталость); психологические (отрицательные эмоции, переживания, тревога); социальные (общение с руководителем и сверстниками, ответственность, большая нагрузка); научно-методические (ограниченность ресурсов, литературы, научных рекомендаций, нормативные положения); другие (нехватка времени, техническое оформление исследования). Констатировано, что одаренные ученики нуждаются в более тесной взаимосвязи как между собой, так и со своими научными наставниками, имеют определенные психологические трудности и стремятся получить помощь специалистов, но не реализуют это стремление в социальной жизни. Обоснована необходимость и целесообразность создания интерактивного сетевого центра для поддержки и сопровождения одаренных учеников.

On the basis of a Pilot study author highlighted the problem groups of the factors affecting the performance of competitive research projects by students. These groups of factors conventionally are divided into: physical (health, well-being, fatigue);psychological (negative emotions, feelings, anxiety); social (communication with the manager, communication with peers, responsibility, greater load); scientific and methodical (limitation of resources, literature, scientific guidelines regulations); others (lack of time, technical design of the research). This article states that gifted students need more close interaction among themselves and with their scientific mentors; they have a certain psychological difficulties and seek help of specialist, butdo not realize this desire in social life. The author proves the necessity and feasibility of establishing an interactive network centre to provide psychological and educational support for gifted students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 с51 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андросович К. 
Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі результатів діагностики за комплексом тестів було визначено проблемні фактории розвитку обдарованої особистості. Запропоновано способи розв'язання виявлених труднощів через залучення особистості до певного виду діяльності: участь у навчально-виховних та соціальних проектах і квестах; допомога вчителю з організаційних питань (відповідальність), науково-методичне забезпечення педагогічного складу закладів освіти з питань розвитку особистості та її соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андросович К. А. 
Проблема соціалізації обдарованих учнів в умовах освітньої установи: вплив соціальних мереж / К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2018. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено негативний вплив інтернет-мережі на соціалізацію обдарованих учнів, який полягає в погіршенні стану фізичного здоров'я; вплив електромагнітного випромінювання моніторів; вплив на психічний стан дитини; граматична деградація; зниження соціальної активності; заміну реального спілкування віртуальним, за умови безконтрольного споживання. Запропоновано способи запобігання подібним наслідкам через систему навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*5*333.91 + С5*333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андросович К. 
Програма науково-дослідної роботи за темою: "Науково-методичне забезпечення соціально-психологічної адаптації обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти" / К. Андросович // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 82-89. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено стислу програму науково-дослідної роботи. Розкрито основні ідеї, об'єкт і предмет дослідження. Окреслено наукові методи для виконання поставлених завдань. Зазначено, що практичні результати дослідження можуть використовуватися в системі підвищення кваліфікації для професійної підготовки та перепідготовки працівників освіти з метою оптимізації педагогічної та психологічної діяльності в роботі з обдарованими учнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андросович К. А. 
Матеріали тренінгу "Профілактика емоційного виснаження вчителів" / К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 4. - С. 75-82. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Представлено опис тренінгу, який буде корисним для працівників психологічної служби освітнього закладу. Цей інструмент рекомендовано використовувати в практичній роботі психолога з метою покращення емоційного стану педагогічного колективу закладу. Тренінг має чітку структуру - від розкриття актуальності теми, групових завдань, вправ на активізацію сприйняття, самоаналізу до рефлексії та підведення підсумків. Така структура надає змогу кожному учаснику розкритися та проаналізувати власний досвід, а також винайти способи самовдосконалення для кращої реалізації себе як професіонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Р124.61 + Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Добровольська Н. А. 
Сучасний стан сфери зайнятості щодо соціального захисту творчої молоді / Н. А. Добровольська, К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 3. - С. 43-47. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості соціального захисту у сфері зайнятості творчої молоді в Україні. Проаналізовано головні аспекти превентивної та оперативної соціальної підтримки творчої молоді у сфері зайнятості, її форми та методи. Представлено результати моніторингу проблем працевлаштування молодих фахівців у сфері соціальної роботи. Висвітлено пропозиції щодо розвитку системи соціального захисту молоді у сфері зайнятості в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рева О. М. 
Визначення взаємного впливу основних навчальних домінант і рівнів домагань старшокласників / О. М. Рева, К. А. Андросович, С. В. Радецька, Є. А. Бурдельна // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2. - С. 68-80. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
11.

Андросович К. 
Освітні технології роботи з обдарованими дітьми: досвід Ізраїлю, Польщі та США / К. Андросович // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 2. - С. 89-99. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розкрито основні освітні тенденції роботи з обдарованими учнями зазначених країн. В Ізраїлі акцентуються питання раннього виявлення обдарованості та максимального розкриття індивідуальних особливостей учнів. У Польщі широко функціонують психолого-педагогічні центри для вивчення рівня інтелектуального потенціалу дитини. Американські педагоги дотримуються думки про необхідність індивідуалізованого навчання та розроблення спеціальних програм для обдарованих. Найпоширенішими методами діагностики дитячих здібностей зазначених країн є: спостереження; експертна оцінка (учитель, батьки, однолітки); констатація певного рівня досягнутих успіхів; стандартизоване тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220(5ІЗР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андросович К. А. 
Психологічні основи соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / К. А. Андросович; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2023. - 44 c. - укp.

Дисертацію присвячено вивченню психологічних основ процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму. Визначено концептуальні засади дослідження процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді у соціально-психологічній парадигмі в умовах сучасного соціуму. Доведено необхідність і перспективність застосування проектно-модульного підходу до процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді. Розроблено та операціоналізовано структурно-функціональну модель соціально-психологічного супроводу процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді, зокрема у напрямі запобігання деструктивній соціалізації в Інтернет-просторі, через розвиток альтернативних видів діяльності, створення безпечного середовища соціалізації (на мікро-, мезо- та макрорівнях) і формування ключових компетенцій (соціальної, інформаційно-комунікаційної та ін.). Виявлено і систематизовано критерії (когнітивний, особистісно- регулятивний, комунікативно-діяльнісний, мотиваційно-ціннісний) і показники процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму. Визначено інтегральні соціально-психологічні характеристики обдарованої учнівської молоді та встановлено їх взаємозв’язок із процесом її соціалізації. Виокремлено особливості соціально-психологічної адаптації обдарованої учнівської молоді як механізму соціалізації в умовах сучасного соціуму. Розкрито можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для проектування та особистісного розвитку обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму та проведено диференціацію соціально- психологічних чинників впливу на процес її соціалізації. Розкрито методологічні та організаційно-процесуальні засади багаторівневої системи соціально-психологічного супроводу процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму, в якій розроблено й імплементовано навчально-методичне і змістовно-технологічне забезпечення цього процесу, з виокремленням й обґрунтуванням принципів, методів, прийомів та психотехнологій соціально-психологічного супроводу та умов його оптимізації, з урахуванням ступеня соціалізованості і повноцінним розкриттям потенціалу обдарованої учнівської молоді у відповідності із завданнями вікової соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.122*332.1-213.1 + Ю952.1-734.2-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Садова М. А. 
Особистісний потенціал обдарованих дітей юнацького віку як предмет психологічного дослідження / М. А. Садова, К. А. Андросович // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2022. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Здійснено аналіз іноземних джерел за проблемою особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку як предмету психологічного дослідження. Розглянуто концептуальні положення низки іноземних вчених, які є провідними науковцями Американської національної асоціації обдарованих дітей, Каліфорнійського університету в Берклі, Університету Північної Кароліни в Чапел-Хіллі, Центру політики в галузі освіти для обдарованих імені Естер Кац Розен, Єльського університету, Техаської асоціації обдарованих і талановитих дітей юнацького віку та ін.



Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського