Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Анікіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Анікіна Т. О. 
Музична педагогіка: історія та теорія : навч. посіб. / Т. О. Анікіна, С. В. Борисова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка". - Луганськ, 2008. - 116 c. - укp.

Висвітлено найвизначніші явища історії та теорії музичної педагогіки різних народів світу від найдавніших часів до сучасності. Увагу приділено особливостям музичної думки та виховання стародавнього світу, середньовіччя, епохи Ренесансу та Просвітництва.

Освещены наиболее значимые явления истории и теории музыкальной педагогики разных народов мира с древности до настоящего времени. Уделено внимание особенностям музыкальной мысли и воспитания древнего мира, средневековьям, эпохи Ренессанса и Просвещения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Анікіна Т. О. 
Музична педагогіка: історія та теорія : навч. посіб. / Т. О. Анікіна, С. В. Борисова; МОНМС України, ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2011. - 119 c. - укp.

Висвітлено найвизначніші явища історії та теорії музичної педагогіки різних народів світу від найдавніших часів до сьогодення. Розглянуто предмет і основні категорії музичної педагогіки. Розкрито особливості музичного виховання, освіти та культури в епохи Античності, Сердньовіччя, Ресансу. Охарактеризовано діяльність провідних західноєвропейських шкіл виконавської майстерності XIX ст. Розкрито основні напрями зарубіжної музичної педагогіки XX ст. Увагу приділено питанням становлення та розвитку музичної освіти та виховання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.70 я73 + Щ31 р(4) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Анікіна Т. О. 
Трансцендентно-символічне начало в структурі сенсу музики / Т. О. Анікіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика. - 2012. - № 10. - С. 133-139. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему діалектики досягнення сенсу музики через трансцендентно-символічне начало в структурі музики. У процесі розробки трансцендентно-символічного аспекту в структурі сенсу музики проаналізовано праці видатних вчених. Зазначено, що в одному випадку трансцендентно-символічний компонент, превалюючи, веде за собою людину, визначає її шлях, а в іншому поступається місцем чуттєвому началу, яке може переходити в ірраціональне, що спостерігаємо в сучасній музиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.15:Ю2 + Ю252:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Анікіна Т. О. 
До проблеми діалогізації освітнього процесу культурологічної підготовки майбутніх педагогів / Т. О. Анікіна // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 158-160. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Виділено відмінні риси навчального діалогу у порівнянні з репродуктивними методами навчання (створення можливості відкриття нових смислів, накопичення досвіду реалізації ціннісного вибору, направленість на актуалізацію особистісних функцій студентів) та особливості смислопошукового діалогу як особистісно орієнтованої технології навчання майбутнього педагога (особистісно-смисловий рівень спілкування студент-педагог, пріоритет особистісного досвіду над предметно-знаннєвими компонентами освіти, створення атмосфери творчості, проблемності, особистісне усвідомлення, переживання). Зазначено, що сутність діалогу культур в освітньому процесі полягає в тому, що урок-діалог починається з перевизначення загальної проблеми в питання-парадокс для кожного з присутніх.

Выделено отличительные черты учебного диалога в сравнении с репродуктивными методами обучения (создание возможности открытия новых смыслов, накопления опыта реализации ценностного выбора, направленность на актуализацию личностных функций студентов) и особенности смыслопоискового диалога как личностно ориентированной технологии обучения будущего педагога (личностно-смысловой уровень общения студент-педагог, приоритет личностного опыта над предметно-знаниевой компонентами образования, создание атмосферы творчества, проблемности, личностное осознание, переживание). Указано, что сущность диалога культур в образовательном процессе заключается в том, что урок-диалог начинается с переопределения общей проблемы в вопрос-парадокс для каждого из присутствующих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського