Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Аніщук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Аніщук А. М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Аніщук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аніщук А. М. 
Дошкільна лінгводидактика : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ спец. "Дошкільна освіта" / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2011. - 246 c. - Бібліогр.: 167 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади дошкільної лінгводидактики. Визначено основні напрямки розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку. Наведено методики виховання звукової культури мовлення, словникової роботи в дошкільному закладі, формування граматичної правильності мовлення, розвитку його виразності й образності. Запропоновано методику розвитку зв'язного мовлення й організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей. Розглянуто проблеми розвитку мовленнєвої особистості дітей в дошкільному віці. Визначено сутність мовленнєвої підготовленості дітей до школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аніщук А. М. 
Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку : тексти лекцій / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2010. - 102 c. - укp.

Розглянуто ідеї індивідуалізації виховання та навчання дітей у працях видатних педагогів минулого та сучасності. Описано механізм особистісного становлення дошкільника, розкрито сутність індивідуального підходу у навчально-виховному процесі. Обгрунтовано необхідність урахування вікових та індивідуальних особливостей дошкількільника у педагогічній діяльності. Показано роль роботи вихователя з сім'єю в організації індивідуалізованого навчання та виховання. Розкрито значення індивідуальної роботи з дитиною на етапі підготовки до навчання у школі.

Рассмотрены идеи индивидуализации воспитания и обучения детей в трудах выдающихся педагогов прошлого и современности. Описан механизм личностного становления дошкольника, раскрыта сущность индивидуального подхода в учебно-воспитательном процессе. Обоснована необходимость учета возрастных и индивидуальных особенностей дошкольника в педагогической деятельности. Показана роль работы воспитателя с семьей в организации индивидуализированного обучения и воспитания в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Аніщук А. М. 
Основи дефектології та логопедії : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту психології та соц. роботи, спец. "Дошкільна освіта; практична психологія" / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2012. - 176 c. - Бібліогр.: с. 168-175. - укp.

Висвітлено значення дефектології для реалізації корекційно-освітніх задач сучасного освітнього простору. Розглянуто розумову відсталість дітей у контексті завдань і можливостей корекційної педагогіки. Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку, з мовленнєвими, сенсорними порушеннями та дитячим церебральним паралічем (ДЦП). Значну увагу приділено теоретичним засадам дошкільної логопедії. Зазначено, що вивчення дисципліни "Основи дефектології та логопедії" дає змогу засвоїти вміння бачити проблеми дітей з вадами психічного та розумового розвитку у світлі різних наукових шкіл, аналізувати взаємозв'язок причин і наслідків порушень психічного стану, визначати роль суспільства і сім'ї у виникненні та розвитку порушень, прогнозувати майбутнє як окремої дитини, так і суспільства, де збільшується кількість дітей, які потребують спеціальної допомоги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пихтіна Н. П. 
Наскрізна програма педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільна освіта" / Н. П. Пихтіна, С. І. Матвієнко, А. М. Аніщук, Т. А. Клюшнікова, І. І. Тукач, Л. М. Пісоцька; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2-ге вид. - Ніжин, 2012. - 117 с. - укp.

Розроблено програму педагогічної практики студентів, яка презентує мету та завдання організації усіх видів практик у професійній підготовці бакалаврів і спеціалістів. Окреслено перелік необхідних умінь і навичок, які мають здобути студенти за умов безперервності й послідовності її видів: ознайомчої, діагностичної, педагогічної в дошкільних закладах, психолого-педагогічної, педагогічної у групах детей раннього віку, стажувальної. Визначено особливості керівництва практикою фахівцями відділу педагогічної практики університету, відповідальних на факультеті, методистів фахової кафедри, завідуючого та вихователів, делегує права та обов'язки студента-практика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 р30-266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соціально-моральний розвиток і виховання дитини дошкільного віку : колект. монографія / ред.: О. Л. Кононко; уклад.: Н. П. Пихтіна, С. І. Матвієнко, А. М. Аніщук, Л. В. Бобро, О. В. Лісовець; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 287 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено актуальну проблему дошкільної педагогіки, розв'язання якої сприятиме гармонійному входженню зростаючої особистості в соціум, налагодженню її конструктивних стосунків з оточуючими, забезпеченню балансу внутрішніх та зовнішніх умов оптимізації виховного процесу, спрямованого на соціально-моральний розвиток дитини дошкільного віку. Висвітлено теоретичні аспекти соціально-морального розвитку і виховання дитини дошкільного віку. Проаналізовано самостійність та її значення для соціально-моральної вихованості дитини 3-6/7 років. Охарактеризовано культуру самовираження дитини та умови її формування у комунікативній діяльності. висвітлено специфіку патріотичного виховання у дошкільному дитинстві. Охарактеризовано чинники виникнення та стратегію усунення відхилень в поведінці дітей дошкільного віку. Увагу приділено умінню долати страх як показник соціально-моральної зрілості дитини дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*423.121 + Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862780 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського