![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Ассанов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Ассанов М. О. Формування освітнього середовища профільної школи : монографія / М. О. Ассанов, М. І. Піддячий, М. В. Васьківський, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська, О. В. Кохан; ред.: М. І. Піддячий; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 191-199 - укp.Проведено понятійно-термінологічний аналіз категорії "освітнє середовище". Розглянуто особливості формування у старшокласників базових понять як одного із елементів освітнього середовища профільної школи. Викладено історичний аспект появи та розвитку професійної орієнтації. Запропоновано концептуальні підходи до соціально-професійної орієнтації учнів. Проведено порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду соціально-професійної орієнтації учнів. Викладено соціально-педагогічні аспекти трудового виховання та професійної орієнтації учнів за умов профільної школи. Подано теоретичне обгрунтування підходів до використання психодіагностичного інструментарію для профорієнтаційної роботи. Наведено сучасні методи вивчення особистості старшокласників з метою профорієнтації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778632 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Ассанов М. О. Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи : метод. посіб. / М. О. Ассанов, М. І. Піддячий, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська, О. В. Кохан, Н. Г. Левченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 141 c. - Бібліогр.: с. 136-141 - укp.Подано сукупність взаємозв'язаних способів, а також прийом і проведення навчально-виховної роботи за допомогою інформаційного простору, спрямованого на вирішення проблем підготовки старшокласників до життя та праці. Наведено формування освітньо-виховного простору із врахуванням суспільної та соціально-економічної спрямованості. Викладено формування соціально-професійно зорієнтованого освітньо-виховного простору, формування та використання навчально-виховного комплекту для старшої школи та періодичності його корегування залежно від напрямів і динаміки розвитку. Розглянуто особливості використання Інтернет-технологій в освітньому середовищі профільної школи. Подано визначення базових і спеціальних знань та вмінь з метою формування компетентностей. Висвітлено особливості організації професійної орієнтації старшокласників за умов освітнього середовища профільної школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778641 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|