Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Бабко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Осадець С. С. 
Страхування : Підручник / С. С. Осадець, Т. М. Артюх, В. Л. Бабко, Т. В. Бабко, А. В. Бушанський; Київ. нац. екон. ун-т, Укр. фін.-банк. школа. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К., 2002. - 599 c. - Бібліогр.: с. 585-591. - укp.

Висвітлено комплекс питань, пов'язаних з функціонуванням страхового ринку. З урахуванням специфіки формування страхової справи розкрито зміст, принципи та класифікацію страхування, а також природу страхових ризиків. Проаналізовано особливості особистого, медичного страхування, страхування майна та відповідальності, життя та пенсій, транспортних засобів, перестрахування, а також страхування від нещасних випадків. Розглянуто питання розрахунку страхових тарифів, формування доходів і витрат, оподаткування, організації резервів, а також оцінювання фінансової надійності страхових компаній та здійснення державного нагляду за їх діяльністю. Наведено словник страхових термінів.

Освещен комплекс вопросов, связанных с функционированием страхового рынка. С учетом специфики формирования страхового дела раскрыты содержание, принципы и классификация страхования, а также природа страховых рисков. Проанализированы особенности личного, медицинского страхования, страхования имущества и ответственности, жизни и пенсий, транспортных средств, перестрахование, а также страхование от несчастных случаев. Рассмотрены вопросы расчета страховых тарифов, формирования доходов и затрат, налогообложения, организации резервов, а также оценивания финансовой надежности страховых компаний и осуществления государственного контроля за их деятельностью. Предложен словарь страховых терминов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.7я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бабко Т. М. 
Формування готовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Бабко; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування готовності учнів до вибору профілю навчання. Уточнено зміст поняття "готовність учня основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання". Визначено критерії, показники та виявлено рівні сформованості в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання. Розроблено й апробовано модель формування в учнів основної школи готовності до вибору гуманітарного профілю навчання за умов загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ястребова В. Я. 
Управління освітою сільської місцевості : наук.-метод. посіб. / В. Я. Ястребова, О. В. Варецька, Л. Г. Кондратова, Т. М. Бабко; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти Запоріз. облради. - Запоріжжя : Акцент Інвест-Трейд, 2012. - 266 c. - укp.

Розглянуто методологічні основи управління сучасними ЗНЗ сільської місцевості, до яких поряд із традиційним системним підходом включено соціокультурний підхід, ноосферну парадигму освіти, віталістську теорію села й інші теоретичні напрацювання філософії та соціології освіти, теорії управління освітою кінця XX - початку XXI ст. Проведено теоретичне обгрунтування мережевих форм взаємодії суб'єктів соціокультурного простору, аналіз методик визначення способів соціального партнерства закладу освіти із громадою, огляд моделей освітніх закладів сільської місцевості, які існують у вітчизняній та зарубіжній освітній практиці. Зазначено, що соціально-педагогічна модель управління освітою сприяє виробленню та прийняттю рішень щодо розвитку освіти й управління, дозволяє прогнозувати перспективи та виробляти оптимальний варіант розвитку освітньої системи на основі врахування реальної ситуації та можливостей освітньої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бабко Т. 
Формування готовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання: організаційно-педагогічний аспект / Т. Бабко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 70-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання. Визначено поняттяготовності учнів основної школи до вибору гуманітарного профілю навчання як складне новоутворення особистості, що виявляється в усвідомленні школярем суспільної та особистісної значущості гуманітарної освіти, в його внутрішній умотивованості на профільне вивчення гуманітарних предметів і достатньому володінні специфічними для гуманітарної практичної діяльності знаннями, вміннями та навичками. Виділено основні етапи поступового формування готовності до вибору гуманітарного профілю навчання.

Обоснованы педагогические условия формирования готовности учащихся основной школы к выбору гуманитарного профиля обучения. Определено понятие готовности учащихся основной школы к выбору гуманитарного профиля обучения как сложное новообразование личности, что проявляется в осознании школьником общественной и личностной значимости образования, его внутренней установке на профильное изучение гуманитарных предметов и достаточном владении специфическими для гуманитарной практической деятельности знаниями, умениями и навыками. Выделеныосновные этапы постепенного формирования готовности к выбору гуманитарного профиля обучения.

Grounded pedagogical conditions of formation of primary school students' willingness to choose humanities courses. The concept of readiness of primary school students to choose courses in the humanities as a complex new formation of personality, whichmanifests itself in the consciousness of the public schoolboy and the personal significance of education, the establishment of its internal profile for the study of humanities and sufficient for the possession of specific humanitarian practice knowledge,skills and abilities. The basic stages of the gradual formation of readiness for the choice of humanities education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ястребова В. Я. 
Управління закладами освіти сільської місцевості: теорія та практика : монографія / В. Я. Ястребова, Т. М. Бабко, О. В. Варецька. - Запоріжжя : Кругозір, 2015. - 203 c. - укp.

Розглянуто заклади освіти сільської місцевості як об'єкт управління. Вивчено особливості діяльності загальноосвітнього навчального закладу зазначеної місцевості за умов мережевої взаємодії. Охарактеризовано розвиток соціальної компетентності вчителя початкових класів сільської місцевості. Приділено увагу науково-дослідній експедиції як формі реалізації методичного супроводу процесу вдосконалення міжшкільної взаємодії закладів сільської місцевості в Запорізькій області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи : навч.-метод. посіб. / Т. М. Бабко, О. В. Банах, А. В. Вознюк, Г. А. Коломоєць, Л. Г. Кудрик, О. М. Мельник. - Київ : Освіта, 2020. - 207 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто питання педагогіки партнерства: від взаємодії до конструктивної співпраці. Охарактеризовано особливості партнерства в дії, педагогіку партнерства у новій українській школі: напрями змін в управлінській діяльності. Викладено аспекти просвіти батьків: методи позитивного виховання і налагодження ефективного співробітництва з дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852661 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського