Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Байбара Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Байбара Т. М. Методика навчання природознавства в початкових класах : Навч. посіб. / Т. М. Байбара; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 334 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 325-330. - укp.Інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства в початковій школі. Вона передбачає формування педагогічного мислення вчителя, його творчого підходу до оцінювання і розв'язання практичних педагогічних задач та індивідуального стилю педагогічної діяльності. Розглядаються засоби наочності, методи, а також форми організації процесу навчання природознавства. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)20 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА588005 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Савченко О. Я. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. / О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. С. Коваль. - К. : Пед. думка, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 183-191 - укp.Здійснено ретроспективний аналіз стану проблеми контролю й оцінювання успішності учнів, охарактеризовано їх базові поняття. Наведено дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя, дидактичні вимоги до реалізації компетентнісного підходу в початковій ланці освіти. Висвітлено зарубіжний досвід вимірювання результатів початкової освіти. Розглянуто методику контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу, а також інноваційні форми контролю (тестування, портфоліо). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764566 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|