Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (54)
Пошуковий запит: (<.>A=Байбара Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Байбара Т. М. 
Методика навчання природознавства в початкових класах : Навч. посіб. / Т. М. Байбара; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 334 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 325-330. - укp.

Інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства в початковій школі. Вона передбачає формування педагогічного мислення вчителя, його творчого підходу до оцінювання і розв'язання практичних педагогічних задач та індивідуального стилю педагогічної діяльності. Розглядаються засоби наочності, методи, а також форми організації процесу навчання природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)20 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савченко О. Я. 
Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. / О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. С. Коваль. - К. : Пед. думка, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 183-191 - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз стану проблеми контролю й оцінювання успішності учнів, охарактеризовано їх базові поняття. Наведено дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя, дидактичні вимоги до реалізації компетентнісного підходу в початковій ланці освіти. Висвітлено зарубіжний досвід вимірювання результатів початкової освіти. Розглянуто методику контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу, а також інноваційні форми контролю (тестування, портфоліо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського