Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (63)
Пошуковий запит: (<.>A=Балабанова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Балабанова Л.  
Використання комплексної інформаційної системи підтримки прийняття управлінських рішень в умовах сталого розвитку / Л. Балабанова, Т. Алачева // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 3-7. - укp.

Підкреслюється, що забезпечення сталого розвитку торговельних підприємств України обумовлює необхідність ретельного обгрунтування та своєчасного прийняття стратегічних і тактичних рішень на всіх рівнях управління. Пропонуються рекомендації щодо швидкого прийняття повсякденних рішень, які мають рутинний характер.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балабанова Л. М. 
Категория нормы в психологии студенческого возраста (теоретико-методологический аспект) / Л. М. Балабанова; Ун-т внутр. дел МВД Украины. - Х. : Консум, 1999. - 239 c. - Библиогр.: 735 назв. - укp.

Рассматриваются актуальные вопросы определения нормы в психологии студенческого возраста. На примере психофизиологических исследований норма рассматривается как процесс, обеспечивающий оптимальное функционирование системы во взаимодействии со средой. Приводится методика и алгоритм оценки значений показателей, характеризующих психологическую структуру личности студентов и особенности их функционального состояния, в аспекте популяционной и индивидуальной нормы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ю940.2-661 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балабанова Л. М. 
Перцентильні стандарти та їх використання в оцінці направленості адаптаційного реагування людини / Л. М. Балабанова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 7-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Рассмотрены вопросы количественной оценки параметров, которые характеризуют направленность адаптационных процессов у студентов в начальный период их обучения в вузе. Приведены преимущества перцентильных стандартов в адекватной интерпретации нормативных параметров и их использования в построении индивидуального "психофизиологического профиля" человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-213.1 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балабанова Л. М. 
Системные принципы детерминации психофизиологических взаимоотношений у студентов первых лет обучения в вузе / Л. М. Балабанова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 18-24. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто питання психофізіологічних взаємовідношень у студентів у період їх адаптації до умов вищої школи. Для цього було досліджено особливості особистості студентів за допомогою тесту ММРІ і рівень кров'яного тиску на правій руці. Кореляційний аналіз довів, що кров'яний тиск (136 мм рт. ст.) може виступати як фактор, що компенсує психоемоційне напруження у цих студентів .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-994 + Ю954

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Балабанова Л. В. 
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств : Моногр. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 273 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 134 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти зв'язків із громадськістю за умов ринкової економіки. Висвітлено актуальні проблеми даних зв'язків, визначено їх можливості та значення для функціонування підприємств на сучасному етапі розвитку суспільства. Викладено методологію проведення маркетингових досліджень PR-діяльності на підприємствах. Увагу приділено питанням вдосконалення PR-діяльності на основі комплексного та стратегічного підходів, використання запропонованої комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків з громадськістю, а також методиці формування стратегічних наборів, які враховують основні параметри PR-діяльності.

Рассмотрены теоретические и методологические аспекты связей с общественностью в условиях рыночной экономики. Освещены актуальные проблемы указанных связей, определены их возможости и значение для функционирования предприятий на современном этапе развития общества. Изложена методология проведения маркетинговых исследований PR-деятельности на предприятиях. Внимание уделено вопросам усовершенствования PR-деятельности на основе комплексного и стратегического подходов, использования предложенной комплексной маркетинговой системы потенциала связей с общественностью, а также методике формирования стратегических наборов, которые учитывают основные параметры PR-деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21

Шифр НБУВ: ВА660292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балабанова Л. М. 
Субъективная категоризация процесса профессионального становления личности в системе силовых структур / Л. М. Балабанова // Право і безпека. - 2004. - 3, № 1. - С. 7-9. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто питання професійного становлення курсантів у системі силових структур, зокрема, взаємозв'язку ефективності навчальної діяльності та відношення курсантів до неї, їх операційної активності в ситуації, що складається. Показано важливість визначення змістових і структурних компонентів особистості для оцінки її відношення до професійної діяльності.

Рассмотрены вопросы профессионального становления курсантов в системе силовых структур, в частности, взаимосвязи эффективности учебной деятельности и отношения курсантов к ней, их операционной активности в складывающейся ситуации. Показана важность определения содержательных и структурных компонентов личности для оценки ее отношения к профессиональной деятельности.

Questions of professional becoming of cadets in system of power structures, in particular, interrelations of efficiency of educational activity and the attitude of cadets to it, their operational activity in a developing situation are considered. Importance of definition of substantial and structural components of the person for an estimation of its attitude to professional work is shown.


Ключ. слова: профессиональное становление, личность, силовые структуры
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг. Менеджмент / ред.: Л. В. Балабанова; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2001. - 595 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Библиогр.: 92 назв. - рус.

Освещены теоретические разработки в области маркетингового менеджмента. Предложены методические подходы к изучению маркетинговой среды торгового предприятия, формированию на предприятиях системы маркетинговой информации. Рассмотрены вопросы управления закупочной, коммерческой, сбытовой, ценовой и рекламной деятельностью, персоналом предприятия. Приведены практические рекомендации по использованию системного управления предприятием, показаны направления повышения конкурентоспособности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / ред.: Л. В. Балабанова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - Донецьк, 2001. - 180 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - укp.

Висвітлено зміст і методологію SWOT-аналізу як інструмента стратегічного менеджменту та маркетингу підприємства за умов ринкової економіки. Зважаючи на специфіку торговельного підприємства проаналізовано складові маркетингового середовища, а також розглянуто дане середовище підприємства як сукупність макро- та мікросередовищ. Наведено рекомендації щодо розробки зведеного профілю маркетингового середовища підприємства та складання матриці SWOT парних комбінацій між загрозами та можливостями з боку зовнішнього середовища, а також сильними та слабкими аспектами потенціалу підприємства. Розглянуто особливості маркетингових товарних, цінових, збутових і рекламних стратегій, визначено їх навчальні цілі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балабанова Л. В. 
Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика : Моногр. / Л. В. Балабанова, А. Н. Германчук; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 230 c. - (Школа маркетинг. менеджмента). - Библиогр.: с. 208-215 - рус.

Предложена методология анализа управления коммерческой деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. Раскрыты сущность, содержание и специфика коммерческой деятельности предприятия в условиях маркетинговой ориентации, определено место в ней логистики и дана характеристика ее функциональных обязанностей в коммерческой деятельности торговых предприятий. Проанализированы особенности разработки стратегии ее развития, а также комплексной системы ее управления на основе маркетинга с учетом стратегических подходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг закупівельної діяльності / Л. В. Балабанова, Л. О. Костенко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 90 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 88. - укp.

Розглянуто суть, цілі, завдання, проблеми маркетингу закупівельної діяльності за ринкових умов господарювання, а також за умов маркетингової орієнтації підприємства. Наведено основні методи маркетингового дослідження даного виду діяльності підприємства, зокрема, спостереження, аналізу документів, опитування споживачів, а також експертні методи. Розкрито суть поняття закупівлі товарів. Наведено елементи процесу закупівельної діяльності, зокрема, попередні, власно закупівельні та заключні комерційні. На підставі маркетингової та традиційної орієнтації розглянуто основні відмінності закупівельної діяльності, наведено блок-схему процесу закупівлі товарів. Запропоновано технологічну схему інформаційних потоків і прийняття рішень щодо маркетингу закупівлі товарів.

Рассмотрены сущность, цели, задания, проблемы маркетинга закупочной деятельности в рыночных условиях хозяйствования, а также в условиях маркетинговой ориентации предприятия. Приведены основные методы маркетингового исследования данного вида деятельности предприятия, в частности, наблюдения, анализа документов, опроса потребителей, а также экспортные методы. Раскрыто содержание понятия закупки товаров. Приведены элементы процесса закупочной деятельности, в частности, предварительные, собственно закупочные и заключительные коммерческие. На основе маркетинговой и традиционной ориентации рассмотрены основные отличия закупочной деятельности, приведена блок-схема процесса закупки товаров. Предложена технологическая схема информационных потоков и принятия решений по маркетингу закупки товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.2-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Маркетинг-практикум : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: Л. В. Балабанова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 279 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Висвітлено проблеми використання маркетингу в підприємствах України. Розглянуто основні принципи та функції маркетингу. Розкрито сутність та складові елементи системи маркетингової інформації. Охарактеризовано процес маркетингових досліджень. Проаналізовано сутність та значення сегментації ринку. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємств. Описано сутність ціни та цінової політики в маркетингу, розкрито зміст етапів формування цінової політики.

Освещены проблемы использования маркетинга на предприятиях Украины. Рассмотрены основные принципы и функции маркетинга. Раскрыты сущность и составляющие элементы системы маркетинговой информации. Приведена характеристика процесса маркетинговых исследований. Проанализированы сущность и значение сегментации рынка. Проведена оценка конкурентоспособности предприятий. Описана сущность цены и ценовой политики в маркетинге, раскрыто содержание этапов формирования ценовой политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВС36902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Балабанова Л. В. 
Маркетинговый аудит системы сбыта : Моногр. / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниц; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 188 c. - (Шк. маркетинг. менеджмента). - Библиогр.: с. 184-188 - рус.

Освещена теория и методология маркетингового аудита системы сбыта. Рассмотрены проблемы сбыта в системе маркетинга предприятий, показана его роль и обоснованы условия, обеспечивающие его стратегическую направленность. С использованием стратегического подхода проанализированы особенности совершенствования сбытовой деятельности торговых предприятий, в частности, предложены новые подходы к разработке маркетинговых сбытовых стратегий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова. - Донецьк, 2002. - 599 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Розглянуто парадигму маркетингу. Розкрито основні поняття, історичні етапи і концепції розвитку, принципи і функції маркетингу, основні задачі, типи і сфери використання маркетингу, маркетингове середовище. Висвітлено проблеми використання маркетингу на підприємствах України. Описано склад і характеристику маркетингової інформаційної системи, маркетингового інструментарію, досліджень та конкуренції. Значну увагу приділено прийомам і засобам формування товарної, цінової, збутової, розподільчої та комунікаційної політики, питанням удосконалення товару, розробки та виходу на ринок нових товарів, типології споживачів, життєвого циклу виробів, розвитку цінової політики та комплексу маркетингових комунікацій.

Рассмотрена парадигма маркетинга. Раскрыты основные понятия, исторические этапы и концепции развития, принципы и функции маркетинга, основные задачи, типы и сферы использования маркетинга, маркетинговая среда. Освещены проблемы использования маркетинга на предприятиях Украины. Описаны состав и характеристика маркетинговой информационной системы, маркетинговый инструментарий, исследования и конкуренция. Значительное внимание уделено приемам и средствам формирования товарной, ценовой, сбытовой, распределительной и коммуникационной политики, вопросам усовершенствования товара, разработки и выхода на рынок новых товаров, типологии потребителей, жизненного цикла изделий, развитию ценовой политики и комплексу маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВС37078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балабанова Л. М. 
Неблагоприятные эмоциональные состояния работников ОВД и пути их преодоления / Л. М. Балабанова, Г. В. Попова // Право і безпека. - 2002. - № 3. - С. 149-152. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто стресові професійні ситуації працівників ОВС, що знижують ефективність їх діяльності, запропоновано шляхи їх психологічної корекції.

Рассмотрены стрессовые профессиональные ситуации работников ОВД, снижающие эффективность их деятельности, предложены пути их психологической коррекции.

The stressful professional situations of the employees Law-Enforcement Organs, lowering efficiency of their activity are reviewed, and the paths of their psychological correction are offered.


Ключ. слова: эмоции, работники ОВД, психологическая коррекция
Індекс рубрикатора НБУВ: Х811.120.1п:Ю9 + Ю935.21-69с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балабанова Л. М. 
Современные подходы к оценке акцентуации личности / Л. М. Балабанова, И. А. Виденеев, В. А. Друзь, И. В. Жданова, В. В. Криводерев, П. В. Макаренко, Г. В. Попова, Т. А. Юдина // Право і безпека. - 2002. - № 4. - С. 175-183. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

На підставі психофізіологічних залежностей, які визначають тип вищої нервової діяльності, описано сучасні уявлення про таку складну проблему, як акцентуація особистості, що дозволяє ввести об'єктивні критерії оцінки в діагностику профпридатності.

На основании психофизиологических зависимостей, определяющих тип высшей нервной деятельности, описаны современные представления о такой сложной проблеме, как акцентуация личности, что позволяет ввести объективные критерии оценки в диагностике профпригодности.

On the basis of psychophysiological relations determining the type of maximum nervous activity, the modern submissions about such composite problem are described, as accentuation of the person, that allows to enter objective yardsticks of an estimation in diagnostic of professional suitability


Ключ. слова: акцентуация личности, профпригодность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Балабанова Л. М 
Сравнительные данные различных подходов в представлении типов темперамента и высшей нервной деятельности / Л. М Балабанова, И. А. Виденеев, В. А. Друзь, И. В. Жданова, В. В. Криводерев, П. В. Макаренко, Г. В. Попова, Т. А. Юдина // Право і безпека. - 2003. - 2, № 1. - С. 160-167. - рус.

Проведено порівняльний аналіз різних типів темпераменту людини і на підставі сучасних досягнень психології запропоновано узагальнену їх форму.

Проведен сравнительный анализ разных типов темперамента человека и на основании современных достижений психологии предложена обобщенная их форма.

The comparative analysis of different representations of temperament of the man is conducted and on the basis of modern achievements of psychology their generalized form is offered.


Ключ. слова: темперамент, высшая нервная деятельность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга / сост.: Л. В. Балабанова, С. Н. Шестов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.И.Туган-Барановского. Каф. маркетинг. менедж. - Донецк, 2002. - 99 c. - Библиогр.: с. 96-98 - рус.

Предложена система управления рекламной деятельностью торговых предприятий в виде алгоритма СУ РДМ для информационного поиска, оценки и интерпретации полученной информации, маркетингового синтеза, установления обратной связи с целевой аудиторией - потребителями рекламы. Освещены особенности управления рекламной деятельностью на современном этапе, охарактеризованы направления совершенствования данного вида деятельности для торговых предприятий. Определено место рекламы в системе маркетинга. Рассмотрены вопросы стратегического программирования рекламной деятельности торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Балабанова Л. В. 
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 149 c. - (Школа маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 132-138. - укp.

Висвітлено особливості процесу формування цінової політики підприємства за умов ринкової економіки, а також проблеми підприємств у сфері ціноутворення. Розглянуто суть та особливості маркетингового підходу до ціноутворення у підприємстві. Наведено маркетинговий аналіз цінових ризиків. Охарактеризовано ціну як складовий елемент комплексу маркетингу.

Освещены особенности процесса формирования ценовой политики предприятия в условиях рыночной экономики, а также проблемы предприятий в сфере ценообразования. Рассмотрены сущность и особенности маркетингового подхода к ценообразованию на предприятии. Приведен маркетинговый анализ ценовых рисков. Охарактеризована цена как составляющий элемент комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Балабанова Л. В. 
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия : Моногр. / Л. В. Балабанова, Т. І. Алачева; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 143 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Библиогр.: 154 назв. - рус.

Раскрыта сущность информационного обеспечения процесса принятия управленческих решений. Приведена классификация информации, освещены проблемы информационного обеспечения. Описаны особенности использования маркетинговой информации и современных информационных технологий. Предложена методика комплексного исследования информационного обеспечения принятия управленческих решений в торговых предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. / ред.: Л. В. Балабанова. - 3-є вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2004. - 354 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 80 назв. - укp.

Розкрито сутність та розглянуто проблеми впровадження і здійснення маркетингового менеджменту на підприємствах. Висвітлено особливості управління маркетинговою, комерційною діяльністю, ціновою політикою, товарорухом (розподілом), збутом, економічним потенціалом та конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингу, стратегічного маркетингового планування в менеджменті підприємства, а також використання системи маркетингової інформації в управлінні.

Раскрыта сущность и рассмотрены проблемы внедрения и осуществления маркетингового менеджмента на предприятиях. Освещены особенности управления маркетинговой, коммерческой деятельностью, ценовой политикой, товародвижением (распределением), сбытом, экономическим потенциалом и конкурентоспособностью предприятия на основах маркетинга, стратегического маркетингового планирования в менеджменте предприятия, а также использования системы маркетинговой информации в управлении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656132 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського