Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Балик Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Олексюк В. П. 
Організація комп'ютерної локальної мережі : Посіб. / В. П. Олексюк, Н. Р. Балик, А. В. Балик. - Т. : Підруч. і посіб., 2006. - 80 c. - укp.

Розглянуто питання створення та налаштування комп'ютерних локальних мереж, тестування коректності їх роботи. Наведено теоретичні відомості про ІР-адресацію у локальних мережах. Описано особливості встановлення та налаштування веб-сервера, поштового сервера та сервера телеконференцій. Викладено спосіб підключення до мережі Інтернет шляхом встановлення комутованого модемного з'єднання.

Рассмотрены вопросы создания и настройки компьютерных локальных сетей, тестирования корректности их работы. Приведены теоретические сведения, касающиеся ІР-адресации в локальных сетях. Описаны особенности установления и настройки веб-сервера, почтового сервера и сервера телеконференций. Изложен способ подключения к сети Интернет путем установления коммутированного модемного соединения.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.311 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балик Н. Р. 
Активне навчання з використанням технологій ВЕБ 2.0 / Н. Р. Балик, О. О. Лялик. - Т. : Навч. кн.-Богдан, 2009. - 88 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Наведено загальний огляд технологій Веб 2.0. Увагу приділено найпоширенішим серверам Веб 2.0.: блогам, картам знань (на прикладі Free Mind), мультимедійним серверам, соціальним закладкам, фотосервісам (на прикладі Picasa), географічним сервісам (на прикладі Панораміо). Описано основні типи соціальних серверів Веб 2.0. Висвітлено особливості вивчення та використання технологій Веб 2.0.

Приведен общий обзор технологий Веб 2.0. Внимание уделено наиболее расспространенным серверам Веб 2.0.: блогам, картам знаний (на примере Free Mind), мультимедийным серверам, социальным закладкам, фотосервисам (на примере Picasa), географическим сервисам (на примере Панорамио). Описаны основные типы социальных серверов Веб 2.0. Освещены особенности изучения и применения технологий Веб 2.0.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балик Н. Р. 
Бази даних MySQL : навч. посіб. / Н. Р. Балик, В. І. Мандзюк. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2010. - 157 c. - укp.

Розглянуто основи проектування баз даних і питання теорії нормалізації відношень. Увагу приділено мові структурованих запитів для взаємодії з базами даних MySQL. Описано основні конструкції даної мови та прийоми конструювання запитів. Наведено інформацію про вбудовані функції та типи таблиць MySQL, програму MySQL-Front, особливості використання транзакції у MySQL.

Рассмотрены основы проектирования баз данных и вопросы теории нормализации отношений. Уделено внимание языку структурированных запросов для взаимодействия с базами данных MySQL. Описаны основные конструкции данного языка и приемы конструирования запросов. Дана информация о встроенных функциях и типах таблиц MySQL, программе MySQL-Front, особенностях использования транзакции в MySQL.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61-018.2 MySQL я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балик Н. Р. 
Технології Веб 2.0 в освіті : навч. посіб. / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - Т. : Нав. кн. - Богдан, 2011. - 127 c. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

Розкрито можливості використання у навчальному процесі соціальних сервісів технології Веб 2.О в контексті проблем формування інформаційної культури студентської та учнівської молоді. Розглянуто найпоширеніші сервіси компанії Google, зокрема, блоги, документи, закладки, пошукові системи, RSS-новини, геосервіси. Подано інформацію про основні типи соціальних сервісів Веб 2.0 та правила ефективного пошуку в системі Google. Увагу приділено проблемам дотримання авторських прав у разі використання електронних публікацій з Інтернету. Наведено словник термінів, в якому розкрито сутність таких понять, як Free Mind, блог, блогосфера, соціальні мережеві закладки, таггінг, тракбак, хмара тегів, фолксономія.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З97

Шифр НБУВ: ВА749164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Балик Н. Р. 
Технологія змішаного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами хіміко-біологічних факультетів педагогічних університетів / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 9-17. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні підходи до визначення технології змішаного навчання. Розглянуто інноваційний підхід до організації навчального процесу, заснований на поєднанні традиційного навчання із навчанням у режимі on-line на прикладі курсу "Сучасні інформаційні технології у навчальному процесі". Висвітлено методичний аспект реалізації технології змішаного навчання у процесі проходження комп'ютерної практики студентами хіміко-біологічних факультетів педагогічних університетів.

Проанализированы современные подходы к определению технологии смешанного обучения. Рассмотрен инновационный подход к организации учебного процесса, основанный на сочетании традиционного обучения с обучением в режиме on-line на примере курса "Современные информационные технологии в учебном процессе ". Освещен методический аспект реализации технологии смешанного обучения в процессе прохождения компьютерной практики студентами химико-биологических факультетов педагогических университетов.

Modern approaches to the definition of mixed learning technology were analysed. An innovative approach to the educational process based on the combination of traditional teaching and on-line training on the example of "Modern information technologies in educational process" was perfomed. Methodological aspect of the mixed learning technology realization during computer practice by students of chemical and biological faculties of pedagogical universities was shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + З970.4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балик Н. Р. 
Підходи та особливості сучасної STEM-освіти / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні особливості сучасної STEM-освіти: інтегроване навчання, розвиток навичок критичного мислення та вирішення проблем, активна комунікація та командна робота, креативні та інноваційні підходи до створення проектів, підготовка дітей до технологічних інновацій життя, застосування науково-технічних знань у реальному житті. Проаналізовано теоретико-методологічні засади створення моделі STEM-освіти, що полягають у переході від традиційного навчання до інноваційного шляхом використання проектного, практико-орієнтованого навчання, перевернутого та змішаного навчання, хмарних технологій і технології WEB 2.0, мейкерства. Визначено перспективні кроки впровадження STEM-навчання у Тернопільському національному педагогічному університеті, одним із яких було створення STEM-центру "Цифрові ерудити" при кафедрі інформатики та методики її викладання. Завдяки роботі STEM-центру стало можливим поширення інноваційного педагогічного досвіду та освітніх технологій у галузі STEM; формування професійного самовизначення та професійного вибору в учнів; популяризація STEM-професій, підтримка обдарованих учнів, залучення молоді до творчої та дослідної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2 + Ч23 р30-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Балик Н. Р. 
Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування сучасних цифрових компетентностей. На підставі аналізу науково-методичної літератури досліджено поняття компетентності та цифрової компетентності (ЦК). Відзначено, ЦК включає в себе впевнене, критичне, відповідальне використання, взаємодію з цифровими технологіями для навчання, роботи та участі у суспільстві. Увагу приділено аналізу рамкових документів щодо ЦК, концептуальних еталонних моделей ЦК, їх основних дескрипторів. Рамка ЦК учителів (DigCompEdu) містить 23 навчальних результати у 6 галузях, а національний формат містить 5 галузей і 28 дескрипторів ЦК. Співставлено кожну з них із метою виокремлення змісту ЦК у контексті створення цифрового контенту. Описано теоретичні та практичні аспекти формування ЦК розробки цифрового контенту з точки зору теоретико-методологічного, концептуального, формувально-діяльнісного та результативно-корекційного аспектів. Розкрито особливості створеної моделі формування компетентності розробки цифрового контенту. Модель включає такі взаємопов'язані складові: когнітивно-інформаційну, технологічну та соціально-мотиваційну. Увагу акцентовано на теоретико-методологічних засадах формування ЦК і специфіці навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів. Оцінено ефективність запропонованої моделі. З цією метою визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості ЦК розробки цифрового контенту та проведено експериментальне дослідження. Воно свідчить про наявність взаємозв'язку між знаннями студентів у галузі цифрових технологій та їх уміннями створювати цифровий контент за допомогою відповідних цифрових інструментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балик Н. Р. 
Методика вивчення експертних систем у курсі інформатики та обчислювальної техніки : Дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. Р. Балик; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К, 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47115 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Балик Н. Р. 
Методика вивчення експертних систем у курсі інформатики та обчислювальної техніки : Дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. Р. Балик; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К, 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47115 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Балик Н. Р. 
Методика вивчення експертних систем у курсі інформатики та обчислювальної техніки : Дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. Р. Балик; УДПУ імені М. П. Драгоманова. - К, 1995. - 191 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47115 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського