Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (197)Журнали та продовжувані видання (271)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 372
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Proceedings of the Second International Conference "Internet - Education - Science. IES - 2000. New Informational and Computer Technologies in Education and Science", 10 - 12 oct., 2000, Vinnytsia = "Інтернет - Наука - Освіта - 2000" (ІОН - 2000. Нові інформаційні і комп'ютерні технології в освіті та науці). - Вінниця : УНІВЕРСУМ - Вінниця, 2000. - 343 c. - англ. - укp.

Розглянуто питання застосування в процесі освіти та наукових досліджень нових інформаційних технологій, що спираються на можливості Інтернет. Проаналізовано проблеми й перспективи створення та розвитку освітянських і науково-інформаційних комп'ютерних мереж, методологічні та практичні аспекти дистанційної освіти. Визначено роль Інтернету у бібліотечній справі, економічних і наукових дослідженнях, зокрема особливості використання експертних систем у діяльності наукових установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 я431(0) + Ч215.1 я431 + Ч311.253 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шишкіна М. П. 
Головні етапи розвитку та використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання / М. П. Шишкіна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано головні етапи розвитку системи засобів навчання на базі комп'ютерних технологій. Розглянуто період розробки ідей програмованого навчання, появу навчальних комп'ютерних програм та систем на базі штучного інтелекту та засобів імітаційного моделювання наукового знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комп'ютери в навчальному процесі : Матеріали Всеукр. наук. конф. 23-24 черв. 1999 р. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : ІНКОМТЕХ, 1999. - 83 c. - укp.

Наведено результати теоретичних, експериментальных та прогностичних досліджень щодо втілення інформаційних технологій у навчальний процес середньої та вищої школи. Розглянуто особливості організації інтерфейсу комп'ютерних навчаючих програм, розвиваючого навчання з використанням комп'ютерних програм у дошкільному вихованні, а також застосування засобів мультимедіа при вивченні соціально-гуманітарних і природничо-математичних дисциплін. Висвітлюються способи реалізації міжпредметного зв'язку української мови з інформатикою, використання комп'ютерного моделювання для вивчення біологічних процесів. Досліджуються дидактичні проблеми застосування комп'ютерів у навчанні математики в школі. Описується інструментальна модель дослідження програмних продуктів, пропонуються шляхи підвищення ефективності використання обчислювальної техніки в навчальних закладах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 я431(4Укр) + Ч311.253 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. Вип. 2 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 326 с. - рус.

Розглянуто питання застосування засобів нових інформаційних технологій навчання у шкільній та вузівській практиці під час вивчення алгебри, геометрії, хімії. Проаналізовано окремі програмні засоби навчального призначення, проблеми становлення методичних систем навчання інформатики в школі та педагогічному вузі. Висвітлено можливості та шляхи використання сучасних автоматизованих систем контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826я54(4УКР) + Ч311.253я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ротаєнко П. А. 
Комп'ютерні технології навчання географії / П. А. Ротаєнко, Н. І. Самойленко, Л.П. Семко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 109-112. - укp.

Розглянуто особливості комп'ютеризації навчального процесу в школі та вищому закладі освіти, зокрема, навчання природничо-географічних дисциплін. Охарактеризовано дидактичні можливості мультимедійних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мараховський Л. Ф. 
Комп'ютерні інформаційні технології в навчальному процесі як психолого-педагогічна проблема / Л. Ф. Мараховський // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 88-91. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку комп'ютерних інформаційних технологій. Запропоновано застосування їх у навчальному процесі під час дистанційного та відкритого навчання. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми навчального процесу, що виникають внаслідок застосування комп'ютерних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Орлов П. И. 
Научно-образовательная сеть Харькова: содержание и использование, проблемы и перспективы : Науч.-практ. пособие / П. И. Орлов, А. М. Луганский. - Х., 2000. - 122 c. - Библиогр.: 34 назв. - рус.

Рассмотрен широкий круг вопросов создания и использования в Харьковском регионе перспективной образовательной сети, основанной на оптимальном сочетании последних достижений сетевых технологий и финансовых возможностей региона, а также прогнозах развития глобального информационного пространства. Детально проанализированы исторические, социальные, организационно-правовые и финансовые аспекты этой проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) ф + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Перша міжнародна науково-методична конференція "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), 16-20 листоп. 1998 р. : Матеріали конф. Т. 1 / ред.: В. В. Грабко; Вінниц. держ. техн. ун-т, "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), міжнар. наук.- метод. конф. (1; 1988). - Вінниця : Універсум-Вінниця, 1998. - 225 c. - укp.

У доповідях, які були представлені на конференцію "Інтернет - Освіта - Наука" (ІОН - 98). Розглядаються наукові, методичні та організаційні питання з напрямків створення освітянських та наукових інформаційних комп'ютерних мереж, організації навчання Інтернет-технологіям широкого кола користувачів різного рівня кваліфікації, впровадження в навчальний процес та наукові дослідження сервісів Інтернет, створення комп'ютерних навчаючих систем, систем автоматизованого контролю знань та систем обробки природної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ч210.12 я431 + З970.312.1 я431 + З970.82 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Перша міжнародна науково-методична конференція "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), 16-20 листоп. 1998 р. : Матеріали конф. Т. 2 / ред.: В. В. Грабко; Вінниц. держ. техн. ун-т, "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), міжнар. наук.- метод. конф. (1; 1988). - Вінниця : Універсум-Вінниця, 1998 - укp.

У доповідях, які були представлені на конференцію "Інтернет - Освіта - Наука" (ІОН - 98), увага акцентується на інформаційній підтримці процесу планування навчального навантаження у вищих освітніх закладах. Обгрунтовується профільоване викладання соціально-гуманітарних дисциплін за допомогою комп'ютерних технологій як засіб розвитку професійних інтересів. Показано можливості забезпечення стабільності рівня знань на базі використання методу рішення оберненої задачі чутливості. Аналізуються особливості побудови учбової експертної інформаційно-пошукової системи та характеризуються фізичні моделі в курсі "Основи комп'ютерного моделювання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ч210.12 я431 + З970.312.1 я431 + З970.82 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кедрович Г.  
Теория и практика использования компьютерных технологий в общеобразовательных и профессиональных учебных заведениях Польши / Г. Кедрович; Радом. политехн. ин-т им. К.Пуласского. - К. : Вища шк., 2001. - 356 c. - Библиогр.: 452 назв. - рус.

Описано проблеми комп'ютеризації в польських школах. Здійснено порівняння з аналогічним процесом в інших країнах. Сформульовано теоретичні засади підготовки викладачів у галузі використання комп'ютерів під час навчання. Визначено теоретичні напрямки навчання та висвітлено різноманітні форми підготовки вчителів з інформатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4ПОЛ)2 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Інформатика та комп'ютерно орієнтовані технології навчання : Зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., Хмельниц., 16 - 18 трав. 2001 р. / упоряд.: Ю. О. Дорошенко; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. Думка, 2001. - 282 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми вивчення шкільного курсу інформатики та впровадження комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання більшості шкільних предметів, зокрема, формування змісту освітньої галузі "Інформатика" на основі державного стандарту та його навчально-методичне забезпечення у зв'язку з реформуванням загальної середньої освіти та переходом до 12-річного терміну навчання. Охарактеризовано гігієнічні принципи збереження здоров'я молодших школярів, яких необхідно дотримуватися під час системного навчання на персональних комп'ютерах. Описано досвід організації музичної підготовки молодших школярів з використанням комп'ютерних програм. Викладено концепцію курсу інформатики початкової школи. Досліджено особливості гуманізації навчання учнів початкових класів засобами інформаційних технологій. Зроблено структурно-системний аналіз логічних задач, використовуваних на уроках математики у початковій школі. Висвітлено специфіку викладання комп'ютерної графіки у школі. Наведено класифікацію навчальних задач з алгоритмізації за темами та рівнями складності. Розглянуто питання вдосконалення підготовки з інформатики. Висвітлено тенденції формування та використання систем комп'ютерних засобів навчання. Запропоновано автоматизовану систему тестових завдань в організації педагогічного контролю. Представлено музичні комп'ютерні навчальні програми. Розкрито інноваційні підходи до діяльності вчителя за умов впровадження нових інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)я431(4УКР) + Ч311.253я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Меняйленко О. С. 
Автоматизовані педагогічні навчальні системи : Моногр. / О. С. Меняйленко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання розробки автоматизованих навчальних систем, здатних враховувати індивідуальні особливості учнів та педагогічні (стимулювальні) впливи у процесі навчання. Проведено дослідження первинних (когнітивних) якостей учнів, що визначають здібності до навчання. Запропоновано методику керування навчальним процесом та оцінки знань учнів з урахуванням їх психолого-педагогічних особливостей. Розроблено адаптивні алгоритми класифікації учнів за класами (рівнями) з урахуванням особистісних якостей школярів. Досліджено ефективність нових навчальних технологій, розроблено алгоритми базових педагогічних стратегій і методи їх керування. Наведено приклад застосування програми, що реалізує розроблені алгоритми на базі освітньо-педагогічного Web-сайта cybercrime-stop.org., присвяченого питанням профілактики комп'ютерних злочинів.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы разработки автоматизированных обучающих систем, способных учитывать индивидуальные особенности учащихся и педагогические (стимулирующие) влияния в процессе обучения. Проведено исследование первичных (когнитивных) параметров учеников, определеющих способности к обучению. Предложена методика управления учебным процессом и оценки знаний учащихся с учетом их психолого-педагогических особенностей. Разработаны адаптивные алгоритмы классификации учеников по классам (уровням) с учетом показателей личностных параметров школьников. Исследована эффективность новых учебных технологий, разроботаны алгоритмы базовых педагогических стратегий и методы их управления. Приведены примеры использования программы, реализующей разработанные алгоритмы на основе образовательно-педагогического Web-сайта cybercrime-stop.org., посвященного вопросам профилактики компьютерных преступлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 19 - 20 трав. 2005 / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т", "Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я", міжнародна науково-практична конференція (13+ 2005+ Харків). - Х. : Курсор, 2005. - 479 c. - англ.

Висвітлено останні досягнення та методичні розробки у галузі технічних наук, економіки та освіти. Проаналізовано особливості моделювання процесів різання в зарубіжних технологічних школах. Розглянуто сучасні тенденції виробництваа абразивних інструментів в Україні. Досліджено перспективи утворення прогнозної моделі процесу різання на базі тангенціального точіння. Наведено методи прогнозування надійності механічних конструкцій для систем автоматизованого проектування. Проведено дослідження освітніх потреб промислових підприємств у сфері менеджменту. Висвітлено перспективи впровадження дистанційної освіти та розроблено модель інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста. Розглянуто питання формування програмно-інструментальних засобів для автоматизованої системи прийняття рішень за умов дистанційної освіти.

Представлены последние достижения и методические разработки в отрасли технических наук, экономики и образования. Проанализированы особенности моделирования процессов резания в зарубежных технологических школах. Рассмотрены современные тенденции производства абразивных инструментов в Украине. Исследованы перспективы создания прогнозирующей модели процесса резания на основе тенгенциального точения. Приведены методы прогнозирования надежности механических конструкций для систем автоматического проектирования. Исследованы образовательные потребности промышленных предприятий в сфере менджмента. Рассмотрены особенности реализации экономической реформы в Румынии в контексте условий долгосрочного развития. Проанализирована история формирования и развития кластеров в Венгрии. Рассмотрены основные этапы реорганизации учебного процесса в Грузинском технологическом университете в контексте Болонского процесса и нового закона об образовании в Грузии. Освещены перспективы внедрения дистанционного образования и разработана модель информационной компетентности будущего специалиста. Рассмотрены вопросы формирования программно инструментальных средств для автоматизированной системы принятия решений в условиях дистанционного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ж.я431(0) + У.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Комп'ютерна підтримка навчальних дисциплін у середній і вищій школі : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 15 - 18 листоп. 2004 р., м.Луганськ / ред.: С. Я. Харченко; Ін-т педагогіки АПН України, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка, Нац. авіац. ун-т, Ін-т засобів навчання АПН України, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 152 c. - укp.

Висвітлено деякі аспекти комп'ютерної підтримки навчальних дисциплін у середній і вищій школі, а також проблеми розвитку та застосування засобів нових інформаційних технологій у шкільній та вузівській практичній діяльності. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій у навчально-виховний процес школи. Запропоновано методику рейтингової оцінки якісних показників засвоєння навчальної програми під час застосування кредитно-модульної системи.

Освещены некоторые аспекты компьютерной поддержки учебных дисциплин в средней и высшей школе, а также проблемы развития и использования средств новых информационных технологий в школьной и вузовской практической деятельности. Определены педагогические условия подготовки будущих учителей информатики к внедрению личностно ориентированных технологий в учебно-воспитательный процесс школы. Предложена методика рейтинговой оценки качественных показателей по усвоению программы с учетом кредитно-модульной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я431

Шифр НБУВ: ВА657144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 287 с. - укp.

Викладено концепцію шкільної освіти з інформатики, методи пошуку інформації у глобальній мережі Інтернет, деякі властивості імовірнісних моделей стохастичних експериментів. Проаналізовано вплив комп'ютерно-орієнтованого навчання на формування психіки молодших школярів. Розкрито методичні аспекти пропедевтики використання інформаційних технологій на уроках планіметрії для розвитку просторового мислення учнів. Висвітлено методику навчання пошуку інформації під час вивчення операційної системи та текстового редактора. Наведено вимоги до автоматизованої системи контролю знань. Досліджено вплив нових інформаційних технологій на активізацію навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Розглянуто умови й етапи впровадження нових інформаційних технологій у процес навчання інформатики у вищих навчальних закладах. Висвітлено загальні закономірності комп'ютерно-орієнтованих навчальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я54(4Укр)3 + З970р(4Укр)21

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тверезовська Н.  
Проблеми придбання експертних знань / Н. Тверезовська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 27. - С. 59-65. - Библиогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто автоматизовану верифікацію бази знань, яка здійснюється після виконання чергових етапів або на останньому. Обгрунтовано, що найбільш небезпечні помилки можуть виникнути саме на початкових стадіях формування знань. Альтернативою визначено одночасне тестування бази знань на всіх етапах з метою відстеження можливих порушень.


Ключ. слова: знання, експерт, система, програма, модель, сценарій
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Патаракин Е. Д. 
Электронные агенты обучающих сетевых сообществ / Е. Д. Патаракин // Електронні зображення та візуальні мистецтва. - К., 2002. - С. 210-213. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены отличительные характеристики сетевых сообществ. Основное внимание уделено примерам коллективного использования программных агентов в образовательных сообществах.

Network communities are becoming a basic form of community convergence. Ever-increasing changes within our society and our praxis with electronic memories and programming agents cause us to rethink our existential principles. Most of successful network communities are built on a convergence of human resources, electronic memories and services that support skill exchange and peer-matching. Examples of such communities are IATP program and Virtual Pustyn.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З973,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Комп'ютери в навчальному процесі : Матеріали 2-ої Всеукр. наук.-метод. конф., 29 - 30 жовт. 2002 р. / ред.: М. В. Дудик; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т засобів навчання АПН України, Ред. наук.- метод. журн. "Комп'ютер у школі та сім'ї", Київ. нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Умань : Алмі, 2002. - 81 c. - укp.

Висвітлено проблеми викладання інформатики та комп'ютерної підготовки в середніх і вищих навчальних закладах, а також впровадження інформаційних технологій у галузі освіти. Проаналізовано особливості використання комп'ютера на уроках креслення як засобу навчання та здійснення індивідуального підходу до учнів. Висвітлено досвід роботи з модульованими програмами в процесі вивчення загальної фізики, а також викладання поглибленого курсу інформатики в VIII - XI класах. Розглянуто особливості формування алгоритмічної культури особистості, а також інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики.

Изложены проблемы преподавания информатики и компьютерной подготовки в средних и высших учебных заведениях, а также внедрения информационных технологий в сферу образования. Проанализированы особенности использования компьютера на уроках черчения как способа обучения и осуществления индивидуального подхода к ученикам. Освещен опыт работы с модулированными программами в процессе изучения общей физики, а также преподавания углубленного курса информатики в VIII - XI классах. Рассмотрены особенности формирования алгоритмической культуры личности, а также информационной культуры будущих учителей математики и информатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973р(4УКР)я431(4УКР) + Ч311.253я431

Шифр НБУВ: ВА629657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України : Наук. метод. зб. Вип. 9, ч. 1 / ред.: І. І. Мархель; Наук.-метод. центр вищ. освіти, Одес. держ. мор. ун-т, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О. : Друк, 2002. - 246 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми педагогіки. Проаналізовано стан дистанційної освіти в Україні. Розглянуто технологічний підхід до професійної підготовки вчителя. Обгрунтовано можливості застосування Internet у процесі викладання хімії. Проаналізовано особливості застосування комп'ютерної техніки у розвитку творчих здібностей підлітків.

Освещены актуальные проблемы педагогики. Проанализировано состояние дистанционного образования на Украине. Рассмотрен технологический подход к профессиональной подготовке учителя. Обоснованы возможности использования Internet в преподавании химии. Проанализированы особенности использования компьютерной техники для раскрытия творческих способностей подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Нові інформаційні технології навчання в навчальних закладах України : Наук.-метод. зб. N 9, ч. 2 / ред.: І. І. Мархель; Одес. нац. мор. ун-т, Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Друк, 2003. - 246 с. - рус.

Приведены результаты исследования педагогической эффективности компьютерных технологий обучения. Описан алгоритм реализации планировщика заданий для интеллектуального пакета прикладных программ, основанный на применении технологии поиска решений, применяемого в экспертных системах. Рассмотрены вопросы моделирования аудиоинформации в интеллектуальных системах. Освещены особенности процесса отбора абитуриентов для подготовки программистов, компьютерные информационные технологии в библиотечном деле. Изложен структурно-функциональный подход к исследованию дидактических проблем дистанционного обучения. Проанализировано формирование основ сетевой алгоритмической культуры на базе DHTML и JavaScript.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж71054 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського