Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (197)Журнали та продовжувані видання (271)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 372
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Перша міжнародна науково-методична конференція "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), 16-20 листоп. 1998 р. : Матеріали конф. Т. 2 / ред.: В. В. Грабко; Вінниц. держ. техн. ун-т, "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), міжнар. наук.- метод. конф. (1; 1988). - Вінниця : Універсум-Вінниця, 1998 - укp.

У доповідях, які були представлені на конференцію "Інтернет - Освіта - Наука" (ІОН - 98), увага акцентується на інформаційній підтримці процесу планування навчального навантаження у вищих освітніх закладах. Обгрунтовується профільоване викладання соціально-гуманітарних дисциплін за допомогою комп'ютерних технологій як засіб розвитку професійних інтересів. Показано можливості забезпечення стабільності рівня знань на базі використання методу рішення оберненої задачі чутливості. Аналізуються особливості побудови учбової експертної інформаційно-пошукової системи та характеризуються фізичні моделі в курсі "Основи комп'ютерного моделювання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ч210.12 я431 + З970.312.1 я431 + З970.82 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Перша міжнародна науково-методична конференція "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), 16-20 листоп. 1998 р. : Матеріали конф. Т. 1 / ред.: В. В. Грабко; Вінниц. держ. техн. ун-т, "Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти" (ІНТЕРНЕТ - ОСВІТА - НАУКА - 98), міжнар. наук.- метод. конф. (1; 1988). - Вінниця : Універсум-Вінниця, 1998. - 225 c. - укp.

У доповідях, які були представлені на конференцію "Інтернет - Освіта - Наука" (ІОН - 98). Розглядаються наукові, методичні та організаційні питання з напрямків створення освітянських та наукових інформаційних комп'ютерних мереж, організації навчання Інтернет-технологіям широкого кола користувачів різного рівня кваліфікації, впровадження в навчальний процес та наукові дослідження сервісів Інтернет, створення комп'ютерних навчаючих систем, систем автоматизованого контролю знань та систем обробки природної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431 + Ч210.12 я431 + З970.312.1 я431 + З970.82 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб 
Моделювання діалогового процесу при розробці персоналізованих комп'ютерних навчаючих систем : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб; Ін-т пробл. моделювання в енергетиці НАН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням моделювання навчаючих і діагностуючих діалогових процесів і розробці комп'ютерних діалогових систем індивідуального навчання. На основі аналізу архітектури, дедуктивних і діалогових властивостей сучасних систем комунікації знань, а також класичних "неком'ютерних" методів навчання, розроблений ряд математичних моделей навчаючих і діагностуючих діалогових процесів. Запропоновано архітектуру діалогового персоналізованого тьютора і даталогічні моделі його основних компонентів, що базуються на розроблених моделях і орієнтовані на технологію "програмування без програміста".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.81-016 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Донченко А. В. 
Математичні та програмні засоби побудови мережевих навчальних інформаційних систем : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.05.03 / А. В. Донченко; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено проблемам розробки мережевих навчальних інформаційних систем. Основну увагу приділено розробці та математичному обгрунтуванню алгоритмів автоматизованого контролю знань процедурних мов програмування та побудови інформаційно-довідкових систем глобальних мереж. Всі алгоритми розглянуто у контексті прикладних програмних систем, що їх реалізують. Отримані результати можуть бути використаними при розробці та реалізації інформаційно-довідкових систем глобальних (Internet/Intranet) мереж та при проектуванні автоматизованих навчаючих систем з елементами штучного інтелекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 + З970.315-01 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якусевич Ю. Г. 
Моделювання прогресивних комп'ютерних технологій самостійного навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ю. Г. Якусевич; Херсон. держ. техн. ун-т. - Херсон, 1999. - 17 c. - укp.

Розроблено моделі, алгоритми та програми моделювання прогресивних комп'ютерних технологій самостійного навчання як доповнення елементів теорії та практичного застосування в системі управління навчанням із зворотним зв'язком. Досліджено особливості функціонування експертної проблемно-модульної системи. Визначено характерні особливості, умови організації управління самостійним навчанням та оптимізації комп'ютерних технологій. Запропоновано метод визначення оптимального часу самостійного навчання та показника засвоєння знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-02,022 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Комп'ютери в навчальному процесі : Матеріали Всеукр. наук. конф. 23-24 черв. 1999 р. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : ІНКОМТЕХ, 1999. - 83 c. - укp.

Наведено результати теоретичних, експериментальных та прогностичних досліджень щодо втілення інформаційних технологій у навчальний процес середньої та вищої школи. Розглянуто особливості організації інтерфейсу комп'ютерних навчаючих програм, розвиваючого навчання з використанням комп'ютерних програм у дошкільному вихованні, а також застосування засобів мультимедіа при вивченні соціально-гуманітарних і природничо-математичних дисциплін. Висвітлюються способи реалізації міжпредметного зв'язку української мови з інформатикою, використання комп'ютерного моделювання для вивчення біологічних процесів. Досліджуються дидактичні проблеми застосування комп'ютерів у навчанні математики в школі. Описується інструментальна модель дослідження програмних продуктів, пропонуються шляхи підвищення ефективності використання обчислювальної техніки в навчальних закладах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 я431(4Укр) + Ч311.253 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Орлов П. И. 
Научно-образовательная сеть Харькова: содержание и использование, проблемы и перспективы : Науч.-практ. пособие / П. И. Орлов, А. М. Луганский. - Х., 2000. - 122 c. - Библиогр.: 34 назв. - рус.

Рассмотрен широкий круг вопросов создания и использования в Харьковском регионе перспективной образовательной сети, основанной на оптимальном сочетании последних достижений сетевых технологий и финансовых возможностей региона, а также прогнозах развития глобального информационного пространства. Детально проанализированы исторические, социальные, организационно-правовые и финансовые аспекты этой проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) ф + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Proceedings of the Second International Conference "Internet - Education - Science. IES - 2000. New Informational and Computer Technologies in Education and Science", 10 - 12 oct., 2000, Vinnytsia = "Інтернет - Наука - Освіта - 2000" (ІОН - 2000. Нові інформаційні і комп'ютерні технології в освіті та науці). - Вінниця : УНІВЕРСУМ - Вінниця, 2000. - 343 c. - англ. - укp.

Розглянуто питання застосування в процесі освіти та наукових досліджень нових інформаційних технологій, що спираються на можливості Інтернет. Проаналізовано проблеми й перспективи створення та розвитку освітянських і науково-інформаційних комп'ютерних мереж, методологічні та практичні аспекти дистанційної освіти. Визначено роль Інтернету у бібліотечній справі, економічних і наукових дослідженнях, зокрема особливості використання експертних систем у діяльності наукових установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1 я431(0) + Ч215.1 я431 + Ч311.253 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. Вип. 2 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 326 с. - рус.

Розглянуто питання застосування засобів нових інформаційних технологій навчання у шкільній та вузівській практиці під час вивчення алгебри, геометрії, хімії. Проаналізовано окремі програмні засоби навчального призначення, проблеми становлення методичних систем навчання інформатики в школі та педагогічному вузі. Висвітлено можливості та шляхи використання сучасних автоматизованих систем контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826я54(4УКР) + Ч311.253я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Піскун О. В. 
Методи та засоби моделювання когнітивної поведінки користувача в адаптивних комп'ютерних системах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / О. В. Піскун; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено питання моделювання навчаючих і діагностуючих діалогових процесів та розроблено комп'ютерні діалогові системи індивідуального навчання. На підставі аналізу архітектури, дедуктивних і діалогових властивостей сучасних систем комунікації знань та когнітивної психології, а також класичних "некомп'ютерних" методів навчання запропоновано ряд формальних, структурних, програмних та інформаційних моделей навчання. Значну увагу приділено архітектурі діалогового персоналізованого тьютора, що базується на розроблених моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826-01 + з970.810.8 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 287 с. - укp.

Викладено концепцію шкільної освіти з інформатики, методи пошуку інформації у глобальній мережі Інтернет, деякі властивості імовірнісних моделей стохастичних експериментів. Проаналізовано вплив комп'ютерно-орієнтованого навчання на формування психіки молодших школярів. Розкрито методичні аспекти пропедевтики використання інформаційних технологій на уроках планіметрії для розвитку просторового мислення учнів. Висвітлено методику навчання пошуку інформації під час вивчення операційної системи та текстового редактора. Наведено вимоги до автоматизованої системи контролю знань. Досліджено вплив нових інформаційних технологій на активізацію навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Розглянуто умови й етапи впровадження нових інформаційних технологій у процес навчання інформатики у вищих навчальних закладах. Висвітлено загальні закономірності комп'ютерно-орієнтованих навчальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253я54(4Укр)3 + З970р(4Укр)21

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чайковська О. А. 
Інноваційні інформаційні технології в освіті / О. А. Чайковська // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 8-я междунар. конф. "Крым-2001". - 2001. - 3. - С. 1130-1133. - укp.

Розглянуто педагогічні цілі використання інноваційних інформаційних технологій за умов функціонування інформаційно-навчального середовища. Особливу увагу приділено питанням використання мультимедійних технологій, створенню електронних підручників і мультимедійних презентаційних видань. Висвітлено досвід використання мультимедійної навчально-контролюючої системи зі зворотнім зв'язком (MBS).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345647/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тверезовська Н.  
Проблеми придбання експертних знань / Н. Тверезовська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 27. - С. 59-65. - Библиогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто автоматизовану верифікацію бази знань, яка здійснюється після виконання чергових етапів або на останньому. Обгрунтовано, що найбільш небезпечні помилки можуть виникнути саме на початкових стадіях формування знань. Альтернативою визначено одночасне тестування бази знань на всіх етапах з метою відстеження можливих порушень.


Ключ. слова: знання, експерт, система, програма, модель, сценарій
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шишкіна М. П. 
Головні етапи розвитку та використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання / М. П. Шишкіна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано головні етапи розвитку системи засобів навчання на базі комп'ютерних технологій. Розглянуто період розробки ідей програмованого навчання, появу навчальних комп'ютерних програм та систем на базі штучного інтелекту та засобів імітаційного моделювання наукового знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ротаєнко П. А. 
Комп'ютерні технології навчання географії / П. А. Ротаєнко, Н. І. Самойленко, Л.П. Семко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 109-112. - укp.

Розглянуто особливості комп'ютеризації навчального процесу в школі та вищому закладі освіти, зокрема, навчання природничо-географічних дисциплін. Охарактеризовано дидактичні можливості мультимедійних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мараховський Л. Ф. 
Комп'ютерні інформаційні технології в навчальному процесі як психолого-педагогічна проблема / Л. Ф. Мараховський // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 88-91. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку комп'ютерних інформаційних технологій. Запропоновано застосування їх у навчальному процесі під час дистанційного та відкритого навчання. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми навчального процесу, що виникають внаслідок застосування комп'ютерних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кедрович Г.  
Теория и практика использования компьютерных технологий в общеобразовательных и профессиональных учебных заведениях Польши / Г. Кедрович; Радом. политехн. ин-т им. К.Пуласского. - К. : Вища шк., 2001. - 356 c. - Библиогр.: 452 назв. - рус.

Описано проблеми комп'ютеризації в польських школах. Здійснено порівняння з аналогічним процесом в інших країнах. Сформульовано теоретичні засади підготовки викладачів у галузі використання комп'ютерів під час навчання. Визначено теоретичні напрямки навчання та висвітлено різноманітні форми підготовки вчителів з інформатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4ПОЛ)2 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Радельчук Г. І. 
Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. І. Радельчук; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2001. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коган А. Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. Ф. Коган; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 16 c. - укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Наведено задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Інформатика та комп'ютерно орієнтовані технології навчання : Зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., Хмельниц., 16 - 18 трав. 2001 р. / упоряд.: Ю. О. Дорошенко; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. Думка, 2001. - 282 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми вивчення шкільного курсу інформатики та впровадження комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання більшості шкільних предметів, зокрема, формування змісту освітньої галузі "Інформатика" на основі державного стандарту та його навчально-методичне забезпечення у зв'язку з реформуванням загальної середньої освіти та переходом до 12-річного терміну навчання. Охарактеризовано гігієнічні принципи збереження здоров'я молодших школярів, яких необхідно дотримуватися під час системного навчання на персональних комп'ютерах. Описано досвід організації музичної підготовки молодших школярів з використанням комп'ютерних програм. Викладено концепцію курсу інформатики початкової школи. Досліджено особливості гуманізації навчання учнів початкових класів засобами інформаційних технологій. Зроблено структурно-системний аналіз логічних задач, використовуваних на уроках математики у початковій школі. Висвітлено специфіку викладання комп'ютерної графіки у школі. Наведено класифікацію навчальних задач з алгоритмізації за темами та рівнями складності. Розглянуто питання вдосконалення підготовки з інформатики. Висвітлено тенденції формування та використання систем комп'ютерних засобів навчання. Запропоновано автоматизовану систему тестових завдань в організації педагогічного контролю. Представлено музичні комп'ютерні навчальні програми. Розкрито інноваційні підходи до діяльності вчителя за умов впровадження нових інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)я431(4УКР) + Ч311.253я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА606569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського