Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.253.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Меняйленко О. С. 
Автоматизовані педагогічні навчальні системи : Моногр. / О. С. Меняйленко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання розробки автоматизованих навчальних систем, здатних враховувати індивідуальні особливості учнів та педагогічні (стимулювальні) впливи у процесі навчання. Проведено дослідження первинних (когнітивних) якостей учнів, що визначають здібності до навчання. Запропоновано методику керування навчальним процесом та оцінки знань учнів з урахуванням їх психолого-педагогічних особливостей. Розроблено адаптивні алгоритми класифікації учнів за класами (рівнями) з урахуванням особистісних якостей школярів. Досліджено ефективність нових навчальних технологій, розроблено алгоритми базових педагогічних стратегій і методи їх керування. Наведено приклад застосування програми, що реалізує розроблені алгоритми на базі освітньо-педагогічного Web-сайта cybercrime-stop.org., присвяченого питанням профілактики комп'ютерних злочинів.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы разработки автоматизированных обучающих систем, способных учитывать индивидуальные особенности учащихся и педагогические (стимулирующие) влияния в процессе обучения. Проведено исследование первичных (когнитивных) параметров учеников, определеющих способности к обучению. Предложена методика управления учебным процессом и оценки знаний учащихся с учетом их психолого-педагогических особенностей. Разработаны адаптивные алгоритмы классификации учеников по классам (уровням) с учетом показателей личностных параметров школьников. Исследована эффективность новых учебных технологий, разроботаны алгоритмы базовых педагогических стратегий и методы их управления. Приведены примеры использования программы, реализующей разработанные алгоритмы на основе образовательно-педагогического Web-сайта cybercrime-stop.org., посвященного вопросам профилактики компьютерных преступлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бонч-Бруєвич Г. Ф. 
Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій : навч. посіб. / Г. Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2007. - 64 c. - Бібліогр.: с. 52. - укp.

Наведено системні відомості про сучасні комп'ютерні технології обробки та подання даних, засоби навчання, їх класифікацію, психологічні та методологічні аспекти застосування технічних засобів навчання (ТЗН), створених на новітніх інформаційних технологіях. Висвітлено особливості формування системи керованого навчання на підставі комплексного застосування ТЗН. Особливу увагу приділено аспектам застосування у навчанні ТЗН з використанням інформаційних комп'ютерних технологій, зокрема технології SMART Board.

Приведены системные сведения о современных компьютерных технологиях обработки и представления данных, средствах обучения, их классификации, психологических и методологических аспектах применения технических средств обучения (ТСО), созданных на новейших информационных технологиях. Освещены особенности формирования системы управляемого обучения на основе комплексного использования ТСО. Особое внимание уделено аспектам применения в обучении ТСО на базе информационных компьютерных технологий, в частности технологии SMART Board.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Львов М. С. 
Основные принципы построения педагогических программных средств поддержки практических занятий / М. С. Львов // Управляющие системы и машины. - 2006. - № 6. - С. 70-75. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Предложен предметно-ориентированный подход к построению программных средств (ПС) учебного назначения, поддерживающих практическую работу пользователей. Общие концепции и принципы этого подхода можно использовать при проектировании широкого класса ПС для высшей и средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Манако А. Ф. 
Системные аспекты моделирования целенаправленного развития инновационных информационных технологий "учебные объекты" / А. Ф. Манако // Управляющие системы и машины. - 2006. - № 6. - С. 10-19, 25. - Библиогр.: 21 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Радельчук Г. І. 
Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Г. І. Радельчук; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2001. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Піскун О. В. 
Методи та засоби моделювання когнітивної поведінки користувача в адаптивних комп'ютерних системах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / О. В. Піскун; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено питання моделювання навчаючих і діагностуючих діалогових процесів та розроблено комп'ютерні діалогові системи індивідуального навчання. На підставі аналізу архітектури, дедуктивних і діалогових властивостей сучасних систем комунікації знань та когнітивної психології, а також класичних "некомп'ютерних" методів навчання запропоновано ряд формальних, структурних, програмних та інформаційних моделей навчання. Значну увагу приділено архітектурі діалогового персоналізованого тьютора, що базується на розроблених моделях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826-01 + з970.810.8 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб 
Моделювання діалогового процесу при розробці персоналізованих комп'ютерних навчаючих систем : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Абу-Даввас Вахееб Абдел-Вахаб; Ін-т пробл. моделювання в енергетиці НАН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням моделювання навчаючих і діагностуючих діалогових процесів і розробці комп'ютерних діалогових систем індивідуального навчання. На основі аналізу архітектури, дедуктивних і діалогових властивостей сучасних систем комунікації знань, а також класичних "неком'ютерних" методів навчання, розроблений ряд математичних моделей навчаючих і діагностуючих діалогових процесів. Запропоновано архітектуру діалогового персоналізованого тьютора і даталогічні моделі його основних компонентів, що базуються на розроблених моделях і орієнтовані на технологію "програмування без програміста".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.81-016 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Герасимов Б. М. 
Проектування та застосування експертно-навчальних систем : монографія / Б. М. Герасимов, О. Г. Оксіюк, С. А. Шворов; Європ. ун-т. - К., 2008. - 259 c. - Бібліогр.: 127 назв. - укp.

Розглянуто питання проектування, практичного застосування та технічно-економічного оцінювання експертно-навчальних систем (ЕНС), наведено їх класифікацію й описано загальну архітектуру, формальні методи структурного та параметричного синтезу. Увагу приділено питанням проектування бази знань ЕНС, методу навчання із застосуванням імітаційних моделей. Висвітлено методику поетапного планування прискореної підготовки фахівців і методи економічної ефективності ЕНС.

Рассмотрены вопросы проектирования, практического применения и технико-экономической оценки экспертно-учебных систем (ЭУС), дана их классификация и описаны общая архитектура, формальные методы структурного и параметрического синтеза. Внимание уделено вопросам проектирования базы знаний ЭУС, методу обучения с применением имитационных моделей. Изложены методика поэтапного планирования ускоренной подготовки специалистов и методы экономической эффективности ЭУС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нечаев В. В. 
Дидактическая формализация современных обучающих систем: особенности и модели / В. В. Нечаев, В. М. Панченко, А. И. Комаров // Електроніка та системи упр. - 2011. - № 1. - С. 138-149. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрены различные подходы к мониторингу качества обучения. Определен ряд основных качественных особенностей современных обучающих систем. На основе результатов анализа определена система ограничений компьютерных технологий обучения и сформулированы требования к построению системы мониторинга качества обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федічева Н. В. 
Комп'ютерні технології та їх використання в навчальному процесі / Н. В. Федічева // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 189-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що "Комп'ютерні технології та їх використання в навчальному процесі" розглядають проблеми, що виникають у ході використання комп'ютера як засобу навчання. Виявлено особливості комп'ютера як засобу навчання і як інструменту оптимізації роботи викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чекурін В. Ф. 
Підхід до формування вимог інформаційної безпеки систем електронного навчання / В. Ф. Чекурін, О. О. Будік // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 695. - С. 133-140. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто класифікацію та узагальнену структурну модель системи електронного навчання, зорієнтовані на потреби аналізу інформаційної безпеки. У межах розробленої моделі запропоновано підхід до формування вимог безпеки систем електронного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40 + Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Иванова С. Б. 
Электронные учебники и средства их реализации / С. Б. Иванова, М. А. Курилов // Искусств. интеллект. - 2009. - № 4. - С. 344-348. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы реализации электронных изданий. Предложены уникальные инструментальные возможности, при помощи которых автоматизируется сам процесс их разработки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Shatovska T. B. 
Learning about learning project = Проект "Learning about learning" / T. B. Shatovska, I. V. Kamenieva, A. S. Bobrov // Систем. технології. - 2011. - № 4. - С. 90-97. - Библиогр.: 11 назв. - англ.

Система обучения - это эмпирическое и теоретическое исследование взаимодействий между индивидуальным обучением и организацией формы представления стиля обучения, а также модель их взаимодействия в качестве учитель - ученик, исследование процессов и парадигм. Исходя из этого, система предлагает модель поддержки обучаемого/преподавания на базе полученных моделей автоматического обучения интеллектуальных моделей поддержки консультирования с фокусировкой на индивидуальной траектории обучения/преподавания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Плакасова Ж. М. 
Обчислення коефіцієнта рівня засвоєння знань у системі адаптивного навчання / Ж. М. Плакасова, О. В. Кравченко // Искусств. интеллект. - 2011. - № 4. - С. 443-448. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено моделі і методи, що застосовуються під час розробки комп'ютерних навчальних систем. Наведено класифікацію існуючих систем навчання. У моделі процесу навчання запропоновано схему блока адаптивного прийняття рішень, яка дозволяє застосувати індивідуальний підхід до кожного студента. Запропоновано принцип обчислення коефіцієнта зростання знань учня, який надає змогу викладачеві коригувати процес засвоєння студентом навчального матеріалу протягом всього курсу навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11 + З970.826-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фіголь Н. М. 
Електронний навчальний посібник чи підручник: до проблеми визначення / Н. М. Фіголь // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 733. - С. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено щодо необхідності чіткого розмежування термінологічного апарату електронного навчального дискурсу: виокремлюються терміни "електронне видання", "електронний навчальний посібник", "електронний підручник", "електронний довідник".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.4:Ч30 + Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сисоєва С. 
Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми. (Ч. ІІ) / С. Сисоєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 134-131. - укp.

Висвітлено теоретичний аналіз проблеми створення і впровадження електронних навчальних засобів. На основі аналізу ринку комплексних електронних освітніх видань показано, що електронні освітні видання представлені, в основному, трьома групами: видання для підтримки і розвитку освітнього процесу, інформаційно-довідкові джерела, видання загальнокультурного характеру. Проаналізовано сучасний зміст поняття "електронний підручник", сучасні підходи до його побудови і застосування.

Представлен теоретический анализ проблемы создания и внедрения электронных учебных средств. На основе анализа рынка комплексных электронных образовательных изданий показано, что эти издания представлены, в основном, тремя группами: издания для поддержки и развития образовательного процесса, информационно-справочные источники, издания общекультурного характера. Проанализировано современное содержание понятия "электронный учебник", современные подходы к его построению и использованию.

Theoretical analysis of the problem of development and implementation of the electronic teaching aids has been made in the paper. On the basis of analysis of the complex electronic teaching publications market there has been shown that electronic teaching publications basically by three groups: publications for the support and development of the educational process, information-reference resources, publications of the general culture character. Modern meaning of the "electronic manual" definition, current approaches of its structure and use are analyzed here


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Borsuk S. P. 
Simulator as a teaching system / S. P. Borsuk // Електроніка та системи упр.. - 2013. - № 1. - С. 136-141. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розглянуто різні аспекти тренажеру як системи навчання, включаючи основні компоненти тренажера, входження навчальних частин у сеанси роботи, взаємозв'язки між підсистемами та елементарними процесами на тренажері, зв'язки між режимами надання інформації, типами помилок та підсистемами тренажеру. Запропоновано складну модель тренажера, яка показує взаємні зв'язки усіх вищезазначених елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дорошенко М. 
Способи представлення теоретичних відомостей в навчальних комп’ютерних системах / М. Дорошенко, Л. Берегуляк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 93-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто способи представлення теоретичних відомостей у ході створення навчальних систем засобами об’єктно-орієнтованого програмування. Запропонований спосіб представлення теоретичних відомостей дозволяє створювати універсальні навчальні комп’ютерні програми засобами об’єктно-орієнтованих мов програмування, які не залежать від кількості навчальної інформації та її змісту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Стромило І. 
Технології та методологія розробки електронних посібників / І. Стромило // Нова пед. думка. - 2013. - № 2. - С. 182-185. - укp.

Охарактеризовано електронні засоби навчання. Названо основні етапи складання електронного посібника, зокрема, особливістю підготовчого етапу є вибір літератури, структурування змісту, переформатування текстів у модулі за розділами, реалізація гіперпосилань, створення та обробка матеріалу для мультимедійного втілення; особливістю завершального етапу є здійснення навчального та контрольного блоків. Вказано на необхідність дотримання наступних принципів та технологічних особливостей у ході розробки структури та змісту електронного посібника: пріоритетності, повноти та наочності. Описано типологію таблиць, схем. Розглянуто прийоми реалізації ефекту анімації.

Охарактеризованы электронные средства обучения. Названы основные этапы разработки электронного пособия, в частности, особенностью подготовительного этапа является выбор литературы, структурирование содержания, переформатирование текстов в модули по разделам, реализация гиперссылок, создание и обработка материала для мультимедийного воплощения; особенностью заключительного этапа является осуществление учебного и контролирующего блоков. Указано на необходимость соблюдения следующих принципов и технологических особенностей во время разработки структуры и содержания электронного учебника: приоритетности, полноты и наглядности. Описана типология таблиц, схем. Рассмотрены приемы реализации такого эффекта как анимация.

The article outlines the main stages of development of electronic textbooks, grounded their structure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Манжула А. М. 
Дидактические аспекты использования MS Power Point / А. М. Манжула, В. Б. Распопов // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 30-39. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Обсуждено применение метода триггеров для создания интерактивных презентаций учебного назначения - дидактических игр и программ, которые полезны для тестирования и обучения учащихся. Статья ориентирована на учителей и студентов, разрабатывающих компьютерные программы учебного назначения средствами MS Power Point.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського