Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Балягіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Балягіна І. А. 
Методика викладання економіки : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / І. А. Балягіна, М. А. Богорад, Г. О. Ковальчук; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 342 c. - укp.

Охарактеризовано економічне знання як предмет навчання, а також розвиток економічного мислення та поведінки як мету економічної освіти (ЕО). Наведено методичні вимоги до організації навчальних занять з економіки. Запропоновано концепцію неперервної ЕО в Україні. Описано ігрові методи навчання в ЕО, а також кейс-метод конкретних ситуацій як провідний метод формування професійних умінь викладача (керівника, менеджера).

Охарактеризованы экономическое знание как предмет обучения, а также развитие экономического мышления и поведения как цель экономического образования (ЭО). Приведены методические требования к организации учебных занятий по экономике. Предложена концепция непрерывного ЭО в Украине. Описаны игровые методы обучения в ЭО, а также кейс-метод конкретных ситуаций как ведущий метод формирования профессиональных умений преподавателя (руководителя, менеджера).


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Артюшина М. В. 
Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. посіб. / М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Г. М. Романова, О. В. Аксьонова, І. А. Балягіна, М. А. Богорад; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 527 c. - укp.

Розкрито питання реалізації сучасних методів навчання у вищій школі, визначено складові професіоналізму викладача ВНЗ. Охарактеризовано такі методи навчання, як сучасна лекція, дискусія, тренінг, кейс-метод, дидактична гра. Описано методи самостійно-пошукової роботи студентів. Особливу увагу приділено проблемам урахування соціально-психологічних особливостей академічних груп і налагодження конструктивної взаємодії між учасниками педагогічного процесу.

Раскрыты вопросы реализации современных методов обучения в высшей школе, определены составляющиие профессионализма преподавателя ВУЗ. Охарактеризованы такие методы обучения, как современная лекция, дискуссия, тренинг, кейс-метод, дидактическая игра. Описаны методы самостоятельно-поисковой работы студентов. Особое внимание уделено проблемам учета социально-психологических особенностей академических групп и установления конструктивного взаимодействия между участниками педагогического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252я7 + Ч314я7 + Ю940.3я7 + У.р3(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковальчук Г. О. 
Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін : Навч. посіб. / Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко, М. В. Артюшина, І. А. Балягіна, М. І. Радченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 319 c. - Бібліогр.: 107 назв. - укp.

Висвітлено методологічні аспекти організації тренінгових форм навчання у процесі економічної освіти, значущість бізнес-тренінгів у професійній підготовці економістів. Викладено методики проведення тренінгових занять з економічних дисциплін. Проаналізовано основні напрями формування професійної компетентності економіста в економічній освіті. Описано систему методів активного навчання у процесі тренінгу. Розкрито психологічні основи організації тренінгу.

Освещены методологические аспекты организации тренинговых форм обучения в процессе экономического образования, значимость бизнес-тренингов в профессиональной подготовке экономистов. Изложены методики проведения тренинговых занятий по экономическим дисциплинам. Проанализированы основные направления формирования профессиональной компетентности экономиста в экономическом образовании. Описана система методов активного обучения в процессе тренинга. Раскрыты психологические основы организации тренинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балягіна І. 
Адаптація студентської молоді до навчання та духовно-культурного середовища університету як шлях формування корпоративної культури / І. Балягіна, О. Бойчук // Вища шк.. - 2012. - № 1. - С. 112-116. - укp.

Розглянуто дидактичні та соціальні аспекти адаптації студентської молоді до навчання у ВНЗ. Зосереджено увагу на роботі практичних психологів з адаптації першокурсників Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана (КНЕУ). Охарактеризовано діяльність психологічної служби університету, основні напрями її роботи, акцентовано на таких важливих дидактичних умовах адаптації першокурсників КНЕУ як загальнонавчальна дисципліна „Психологія та педагогіка”, адаптаційний курс „Університетська освіта”, окремою темою якого є розгляд основних ризиків життєдіяльності студента та здоровий спосіб життя як засіб запобігання їм. Висвітлено систему психолого-педагогічної роботи фахівців-кураторів академічних студентських груп. Розкрито питання поглиблення партнерства викладацького складу і студентів. Констатовано, що питання особистісно орієнтованого навчання і виховання, яке передбачає психологізацію навчально-виховного процесу на основі об'єктивної діагностики та підвищення психологічної компетентності адміністрації, педагогів, студентів, може бути вирішене тільки із залученням фахівців психологічної служби.

Рассмотрены дидактические и социальные аспекты адаптации студенческой молодежи к обучению в ВУЗ. Сосредоточено внимание на рабе практических психологов по адаптации первокурсников Киевского национального экономического университета им. В. Гетьмана (КНЭУ). Охарактеризованы основные направления деятельности психологической службы университета, акцентировано на таких важных дидактических условиях адаптации первокурсников КНЭУ как общеучебная дисциплина "Психология и педагогика", адаптационный курс "Университетское образование", отдельной темой которого является рассмотрение основных рисков жизнедеятельности студента и здоровый образ жизни как средство их предотвращения. Освещена система психолого-педагогической работы специалистов-кураторов студенческих групп. Раскрыты вопросы углубления партнерства преподавательского состава и студентов. Констатировано, что вопрос личностно ориентированного обучения и воспитания, которое предполагает психологизацию учебно-воспитательного процесса на основе объективной диагностики и повышения психологической компетентности администрации, педагогов, студентов, может быть решен только с привлечением специалистов психологической службы.

The authors dwell on didactic and social aspects of the student youth’s adaptation to the studies at the higher educational establishment, on the role of the tutors and psychological service of the university in the formation of corporate culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч481.354.5 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського