Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Баніт О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Чеміріс А. Й. 
Оперативне та відновне лікування хворих з гострими ушкодженнями сумково-зв'язкового апарату гомілковостопного суглоба / А. Й. Чеміріс, Ю. М. Нерянов, А. В. Кудієвський, О. П. Москальков, І. В. Шишка, О. В. Баніт // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2003. - № 4. - С. 118-121. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Чеміріс А. Й. 
Організація допомоги хворим з гострими ушкодженнями сумково-зв'язкового апарату гомілковостопного суглоба / А. Й. Чеміріс, Ю. М. Нерянов, А. В. Кудісвський, О. П. Москальков, І. В. Шишка, О. В. Баніт // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2003. - № 3. - С. 121-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.285.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Баніт О. В. 
Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І - ІІ рівня акредитації / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 216-223. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто шляхи формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано поняття готовності до самоосвіти, наведено методи та форми самоосвітньої роботи, які сприяють підвищенню рівня розвитку професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників та рівня знань, умінь, навичок їх студентів.

Рассмотрены пути формирования готовности к самообразованию инженерно-педагогических работников ПТУ и ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Проанализировано понятие готовности, представлены формы и методы самообразовательной деятельности, которые содействуют повышению уровня развития профессиональной компетентности инженерно-педагогических работников и уровню знаний, умений, навыков их студентов.

The author examines ways of formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities І - ІІ levels of accreditation. The author analyzes the concept of readiness, presents the forms and methods of self-education activities, contributing to high levels of professional competence of engineer and pedagogical worker and the level of knowledge, skill of their students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.421

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Орлов В. Ф. 
Педагогічна майстерність викладача мистецьких дисциплін : навч.-метод. посіб. / В. Ф. Орлов, О. О. Фурса, О. В. Баніт; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Едельвейс, 2012. - 308 c. - Бібліогр.: с. 202-216 - укp.

Розкрито сутність і складові педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін, мотивацію та засоби професійного зростання викладача від етапу професійного становлення до сформованої педагогічної майстерності. Розглянуто особливості педагогічного спілкування у ситуації діалогу та ситуації конфлікту. Увагу приділено оволодінню технологією організації педагогічної взаємодії у системі викладач - мистецтво - студент.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Щ. р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лук'янова Л. Б. 
Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади : монографія / Л. Б. Лук'янова, Л. Є. Сігаєва, О. В. Аніщенко, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, С. В. Лапаєнко, О. В. Василенко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Пед. думка, 2012. - 271 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми освіти дорослих, проаналізовано методологічні засади підготовки майбутніх викладачів до навчання дорослих, розвиток освіти дорослих в Україні на початку XXI ст. Розкрито гендерну культуру особистості у системі професійної підготовки педагогів, соціально-педагогічні аспекти освіти дорослих, психолого-педагогічні засади адаптації дорослого населення за умов іншого лінгвокультурного середовища. Проаналізовано історію розвитку освіти дорослих в Росії та теоретико-методологічні засади розвитку освіти дорослих у РФ. Показано, що професійне навчання безробітних громадян у Росії є дієвим засобом адаптації працівника до динамічних умов ринкової економіки та визнано одним з ключових чинників сучасної політики в сфері освіти та зайнятості населення. Професійна підготовка, підвищення кваліфікації та перепідготовка безробітних громадян є соціально-педагогічним явищем, виникнення та розвиток якого зумовлено насамперед соціально-економічними чинниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Баніт О. В. 
Актуальні проблеми психологічної адаптації дорослого населення в умовах іншого лінгвокультурного середовища. / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 16-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виcвiтлeно aктуaльнi пpoблeми пcихoлoгiчнoї aдaптaцiї дopocлoгo нaceлeння за умoв iншoгo лiнгвoкультуpнoгo cepeдoвищa тa шляхи їх виpiшeння. Обговорено сучасну проблематику менеджменту якості програм і проектів неформальної освіти. Доведено, що його подальший розвиток неможливий без детального вивчення і систематизації існуючих процесів та введення формалізованих процедур оцінювання якості учбового процесу.

Обсуждена современная проблематика менеджмента качества программ и проектов неформального образования. Доказано, что его дальнейшее развитие невозможно без детального изучения, структуризации и систематизации существующих процессов и введения формализованных и задокументированных процедур оценки учебного процесса.

The actual problems of psychological adaptation of adult population in terms of another lingvo-cultural environment and solutions covered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Аніщенко О. В. 
Сучасні технології освіти дорослих : посібник / О. В. Аніщенко, Л. Б. Лук'янова, Л. Є. Сігаєва, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, Н. І. Дорошенко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Імекс, 2013. - 181 c. - Бібліогр.: с. 177-181 - укp.

Викладено структуру, процедуру конструювання та практичну реалізацію технологій навчання дорослих. Проаналізовано тренінгові технології в освіті дорослих. Розкрито соціально-психологічні аспекти технологій освіти дорослих. Відображено особливості застосування сучасних інноваційних технологій в адаптації дорослого населення за умов іншого лінгвокультурного середовища, а також сучасні методичні підходи до графічної підготовки у післядипломній освіті робітників. Висвітлено сутність і характеристику технологій навчання загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 я7

Шифр НБУВ: ВА775771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Баніт О. 
Професійний розвиток і професійна майстерність викладача графічного дизайну / О. Баніт // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 72-80. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто специфіку професійної діяльності викладачів дизайнерських дисциплін, її інтегративний характер, оскільки вона існує на суміжжі педагогічних, художніх і технічних професій. Встановлено, що розвиток професійної майстерності – це довготривалий, складний процес розвитку людини як суб’єкта праці. Вказано, що професіоналом можна вважати викладача, який оволодів нормами професійних діяльності, спілкування, майстерності й етики, розвиває та зміцнює свою особистість, креативність і критичність мислення.

Рассмотрена специфика профессиональной деятельности преподавателей дизайнерских дисциплин, ее интегративный характер, поскольку она существует на стыке педагогических, художественных и технических профессий. Установлено, что развитие профессионального мастерства - это длительный, сложный процесс развития человека как субъекта труда. Указано, что профессионалом можно считать преподавателя, овладевшего нормами профессиональный деятельности, общения, мастерства и этики, развивающего и укрепляющего свою личность, креативность и критичность мышления.

Professional teachers design disciplines, its integrative nature, as it exists at the intersection of educational, artistic, and technical jobs. Found that the development of professional skills - it is a long, complex process of human development as the subject of labor. Indicated that a professional can be considered a teacher who has mastered the rules of professional activity, professional communication, professional skills, professional ethics, promote and strengthen their identity, creativity and critical thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Баніт О. В. 
Розвиток професійної майстерності викладачів графічного дизайну у вищих навчальних закладах мистецького профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Баніт; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано зміст і структуру професійної майстерності. Виявлено психолого-педагогічні особливості й організаційно-педагогічні умови розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну у ВНЗ мистецького профілю. Вивчено історію підготовки викладачів-дизайнерів та сучасний стан розвитку їх професійної майстерності. Визначено основні компоненти та складові професійної майстерності викладачів графічного дизайну: педагогічну майстерність. Розроблено професіограму та модель розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну. Обгрунтовано програму, методику й основні етапи констатувального та формувального експериментів. Визначено критерії професійної майстерності, їх показники та рівні виявлення. Впроваджено навчально-методичний комплекс, який охоплює тренінги з розвитку педагогічної і дизайнерської майстерності, методичні рекомендації щодо проведення цих тренінгів та програму самовдосконалення на міжтренінговий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-2 + Щ129.05 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Баніт О. В. 
Діагностика та хірургічне лікування гострої передньомедіальної нестабільності колінного суглоба : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.21 / О. В. Баніт; ДУ "Ін-т патології хребта та суглобів ім. М.І. Ситенка АМН України". - Х., 2012. - 19 c. - укp.

Визначено ознаки ушкодження задньої косої зв'язки колінного суглоба в процесі магнітно-резонансної томографії. Впроваджено у клінічну практику спосіб передопераційного планування хірургічного лікування ушкоджень зв'язкового апарату медіального відділу колінного суглоба. В експериментальних дослідженнях на трупному матеріалі одержано нові дані щодо просторових взаємовідносин точок кріплення капсульно-зв'язкових структур медіального відділу колінного суглоба, що дозволило розробити нову методику малоінвазивного хірургічного відновлення гострих ушкоджень передньомедіального відділу колінного суглоба з застосуванням артроскопічної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.54-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Баніт О. В. 
Модель розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 6-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито алгоритм створення моделі розвитку професійної майстерності викладача графічного дизайну у ВНЗ мистецького профілю. Зазначено, що цей профіль охоплює блоки: нормативно-цільовий, змістово-критеріальний та організаційно-педагогічний.

Раскрыт алгоритм создания модели развития профессионального мастерства преподавателя графического дизайна в ВУЗ художественного профиля. Отмечено, что данный профиль охватывает блоки: нормативно-целевой, содержательно-критериальных и организационно-педагогический.

Disclosed algorithm for creating models of development of professional skills of graphic design teacher in higher education artistic profile. Noted that this profile covers three blocks: the regulatory target, content-criterion, organizational and pedagogical.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4Укр)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Баніт О. В. 
Використання сучасних інформаційних технологій у процесі самостійного вивчення дорослими іноземних мов / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 225 – 234 . - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано можливості, переваги та недоліки самостійного опанування дорослих людей іноземною мовою з використанням сучасних інформаційних технологій.

Проанализированы возможности, преимущества и недостатки самостоятельного овладения взрослыми людьми иностранным языком с использованием современных информационных технологий.

The possibilities, advantages and disadvantages of adults’ self-learning of a foreign language with the use of modern information technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-919.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Баніт О. В. 
Передумови становлення системи внутрішньофірмової підготовки персоналу / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 164-172. - Бібліогр.: 4 назви - укp.

Проаналізовано передумови становлення та розвитку системи внутрішньофірмової підготовки персоналу в теорії та практиці європейського (М. Вебер, А. Файоль, К. Адамецкі), американського (Ф. Тейлор, Ф. і Л. Джілберт, Г. Емерсон) і японського (М. Дзедзі, А. Моріто, Й. Олстон) менеджменту.

Проанализированы предпосылки становления и развития системы внутрифирменной подготовки персонала в теории и практике европейского (М. Вебер, А. Файоль, К. Адамецки), американского (Ф. Тейлор, Ф. и Л. Джилберт, Г. Эмерсон) и японского (М. Дзэдзи, А. Морито, Й. Олстон) менеджмента.

The preconditions of becoming and development of intra-training for staff in the theory and practice of European, American and Japanese management were analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.6

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Баніт О. В. 
Методи стимулювання та заохочення персоналу в організаціях, які саморозвиваються: соціально-економічний аспект / О. В. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 24-35. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв) - укp.

Виділено і обгрунтовано 8 особливостей, які по різному реалізуються в традиційних організаціях і тих, які розвиваються шляхом самонавчання. Це встановлення рівня заробітної плати, співвідношення між заробітною платою і преміями, залежність матеріального заохочення від рівня прибутку компанії, довгострокові стимули, додаткові матеріальні заохочення, створення сприятливих умов праці; нематеріальні заохочення і стимулювання, навчання і розвиток персоналу.

Выделены и обоснованы восемь особенностей, которые по-разному реализуются в традиционных организациях и тех, которые развиваются путем самообучения. Это установление уровня заработной платы, соотношение между заработной платой и премиями, зависимость материального поощрения от уровня прибыли компании, долгосрочные стимулы, дополнительные материальные поощрения, создание благоприятных условий труда; нематериальные поощрения и стимулирования, обучение и развитие персонала.

The author analyzes the features of staff stimulation and encouraging in the self-developing and self-learning organizations. This process involves the use of economic (material), and socio-psychological (intangible, moral) methods to influence the labor behavior of an individual employee or team as a whole in order to achieve high performance of the firm. Economic instruments to encourage staff provide financial incentives: direct payment of amounts due (salary, bonuses, income from profits, handing gifts, products, etc.) and indirect (prices, taxes, loans, provision any services, benefits, etc.). Socio-psychological methods (or moral encouragement) are not related to the provision of employee any tangibles.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.69 + У9(4УКР)290-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Баніт О. В. 
Системи професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях: досвід Німеччини і Польщі : монографія / О. В. Баніт; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ : ДКС-Центр, 2018. - 413 c. - Бібліогр.: с. 345-388 - укp.

Викладено результати теоретико-методологічного дослідження систем професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях Німеччини і Польщі. Обгрунтовано методологічні підходи й принципи професійного розвитку персоналу, проаналізовано систему підготовки менеджерів, а також нормативно-правове, програмно-методичне й організаційно-педагогічне забезпечення цього процесу. На прикладі відомих німецьких транснаціональних корпорацій охарактеризовано систему корпоративної освіти, її роль і значення у забезпеченні професійного розвитку менеджерів. З урахуванням прогресивного досвіду запропоновано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання зарубіжного досвіду у створенні системи професійного розвитку менеджерів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4НІМ)829.16-212.14 + У9(4ПОЛ)829.16-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Баніт О. В. 
Системи професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях Німеччини і Польщі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Баніт; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Київ, 2018. - 39 c. - укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях (ТНК) Німеччини та Польщі. Охарактеризовано ретроспективу та сучасний стан професійного розвитку менеджерів у зазначених країнах, проаналізовано нормативно-правове забезпечення цього процесу, виокремлено методологічні підходи. Обґрунтовано принципи професійного розвитку персоналу в ТНК; охарактеризовано зовнішні та внутрішні чинники, на основі яких виокремлено тенденції професійного розвитку менеджерів у ТНК Німеччини та Польщі. Обґрунтовано основні етапи професійного розвитку менеджерів у системі корпоративної освіти; проаналізовано науково-методичний супровід професійного розвитку менеджерів, виявлено та класифіковано види, форми та методи навчання менеджерів у системі корпоративної освіти. Охарактеризовано зміст навчальних програм корпоративного навчання менеджерів у ТНК Німеччини та Польщі. Розглянуто й обґрунтовано перспективні напрями впровадження конструктивних ідей досвіду Німеччини та Польщі у вітчизняну практику післядипломної освіти, перепідготовки та підвищення кваліфікації менеджерів. Здійснено прогностичне обґрунтування професійного розвитку менеджерів і розроблено науково-методичні рекомендації для системи підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації та професійного розвитку менеджерів в Україні з урахуванням конструктивних здобутків Німеччини та Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4НІМ)829.16-212.14 + У9(4ПОЛ)829.16-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436476 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського